- Reviews
- Dragon Ball FighterZ
Dragon Ball FighterZ
HotΟι δυνατότεροι πολεμιστές του σύμπαντος υπό τον έλεγχό μας.
Οι δυνατότεροι πολεμιστές του σύμπαντος υπό τον έλεγχό μας.
Το Dragon Ball είναι ένα ιαπωνικό franchise που ξεπήδησε από το εξαιρετικό μυαλό του καλλιτέχνη manga, Akira Toriyama. Η έντυπη μορφή των περιπετειών του ηρωικού Goku κατέγραψε την πορεία του, από την ανέμελη παιδική ηλικία και την συνειδητοποίηση των υπερδυνάμεών του, έως την ενηλικίωση και την οικειοποίηση του ρόλου του προστάτη της Γης ενάντια σε πανίσχυρα όντα. Σύντομα ο Goku και η παρέα του μεταπήδησαν σε όλα τα media, προσφέροντάς μας συναρπαστικές τηλεοπτικές σειρές, ταινίες και video games.
Το Dragon Ball FighterZ κατέφθασε σαν κεραυνός εν αιθρία στις κονσόλες και τα PC μας εντός του Ιανουαρίου, για να προστεθεί στην λίστα με τα δεκάδες παιχνίδια που αντλούν την έμπνευσή τους από το franchise. Επικροτήσαμε την απόφαση της εταιρείας ανάπτυξης Arc System Works να αγνοήσει την τρισδιάστατη μορφή των Dragon Ball Xenoverse και να μεταφέρει το δημιούργημά της στην δισδιάστατη μορφή που έχουμε ερωτευτεί, παίζοντας παιχνίδια όπως τα Marvel vs. Capcom.
Η επιστροφή των μυθικών πολεμιστών
Η Arc System Works έχει εξερευνήσει με το παραπάνω την πολυπλοκότητα του gameplay των δισδιάστατων Fighting με τα BlazBlue και Guilty Gear. Η τεχνογνωσία της μεταβιβάστηκε αυτούσια στο Dragon Ball FighterZ και εξελίχτηκε στο πιο θορυβώδες, επιθετικό και φαντασμαγορικό παιχνίδι της κατηγορίας του. Η αναγέννηση του Dragon Ball Z σε δισδιάστατη μορφή ξεκινά μετά το τέλος της σειράς. Η δυναμική παρέα του Goku και των κολλητών του αντιλαμβάνονται ότι το πανύψηλο Android 16 επανενεργοποιήθηκε. Υπεύθυνη για την αναγέννησή του είναι η Android 21, ένα τρομερό πλάσμα με την ικανότητα να καταβροχθίζει τους εχθρούς της, μετατρέποντάς τους σε μορφή ενέργειας για τα κυκλώματά της.
Το Android 16 δεν αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τους ήρωες μας, έτσι η εμφάνιση μιας λεγεώνας από κλώνους, θέτει ενώπιον μας ένα στρατό που επιχειρεί να μας κοντράρει. Το σενάριο του Dragon Ball FighterZ μας ζητά να προσεγγίσουμε την καταστροφική σύρραξη από την οπτική γωνία όλων των συμμετεχόντων. Στο Super Warrior Arc αρχίζουμε να μοιράζουμε ξύλο με τον Goku. Τσακίζοντας κλώνους δεξιά και αριστερά, σώζουμε την πολυμελή παρέα του από τα νύχια τους και τους εντάσσουμε στο ολοένα και αυξανόμενο roster. Η ολοκλήρωσή του ξεκλειδώνει το Enemy Warrior Arc και η ιστορία βιώνεται μέσα από τα μάτια των υπέρ - κακών αυτή την φορά, εμφανώς τροποποιημένη. Οδηγώντας τους Frieza, Piccolo, Cell και τα άλλα... καλόπαιδα στην νίκη, η ιστορία επανέρχεται στην αφετηρία της και τα androids τίθενται υπό τις διαταγές μας στο τελευταίο Arc.
Θεωρούμε ευφυέστατο το αφηγηματικό τρικ της περιπλανώμενης ψυχής – μορφής ενέργειας που εξηγεί την παρουσία μας στο παιχνίδι. Οι παντοδύναμοι χαρακτήρες αναγκάζονται να μας παραδώσουν τον έλεγχο των κορμιών τους, προκειμένου να αξιοποιήσουν τις υπερδυνάμεις τους. Σαν αόρατοι κουμανταδόροι των πεπρωμένων τους, συνομιλούμε με την προσωπικότητά τους στις υπέροχες link στιγμές, οι οποίες μας αποκαλύπτουν πολλά για τις εσωτερικές τους διεργασίες. Παράλληλα, μελετήσαμε εκτενέστερα την ψυχολογία τους, εναλλάσσοντας τους στην τριμελή ομάδα που συμμετέχει στις μάχες. Απολαυστικά cinematics μας τους παρουσίαζαν να συνομιλούν, ανταλλάσσοντας προσβολές, φιλοφρονήσεις, κομπάζοντας για τα κατορθώματά τους. Τα παραπάνω δίνουν βάρος στο σενάριο και ικανοποιούν τους οπαδούς της σειράς.
Το κάθε Arc παρουσιάζει αρκετές αφηγηματικές παρεκκλίσεις, θέλοντας να διατηρήσει το ενδιαφέρον μας. Διαρκεί κοντά στο τρίωρο, ανεβάζοντας την συνολική διάρκεια του Story Mode στις 8 με 10 ώρες. Γύρω στο τέλος του δεύτερου Arc, η ιστορία χάνει το ενδιαφέρον της και η εξόντωση ομάδων από κλώνους μας κουράζει. Δύο αντίδοτα προτάσσει στην αναπόφευκτη κόπωση μας το Dragon Ball FighterZ, την διαρκή ενδυνάμωση των ηρώων και τις συνομιλίες ανάμεσά τους. Όταν μεμονωμένοι αντίπαλοι ή ολόκληρες ομάδες υποκύπτουν στα τραύματα που τους προξενούμε, οι ήρωες μας κερδίζουν xp και ανεβαίνουν επίπεδα. Τα επίπεδα ενισχύουν ποσοστιαία τα attack, defense και health και οι πολεμιστές μας αποκτούν μεγαλύτερη αντοχή στα χτυπήματα και... βαρύτερο χέρι. Γουστάρουμε να βλέπουμε τα xp να ανεβαίνουν ακόμα και μετά από ήττα, επιβραβεύοντας έτσι όλα τα χτυπήματά μας.
Η σύγκρουση των Τιτάνιων
Οι χαρακτήρες του Dragon Ball FighterZ είναι συνολικά 24 και αποτελούν ένα αλλόκοτο μείγμα δασκάλων πολεμικών τεχνών με πορτοκαλί και μπλε στολές, εξωγήινων, ανδροειδών και θεϊκών πλασμάτων. Ανάμεσα τους μας μαγνήτισαν τα ισχυρότερα πλάσματα με τα οποία ταυτιστήκαμε απόλυτα. Vegeta, Goku, Frieza, Cell και Majin Buu πηγαινοέρχονταν στο roster μας από μάχη σε μάχη. Αντιληφθήκαμε ότι, μόνη η ισχύς ενός ήρωα, είναι ανώφελη χωρίς την συμπαράσταση των συμμαχητών του, ειδικά όσο εξελίσσεται το Story Mode. Καταλήξαμε ότι το απόλυτο δίδυμο είναι οι Goku και Majin Buu. Ο πρώτος εκτελεί το super kamehameha και την στιγμή που το ενεργειακό κύμα σκάει στο εχθρικό κορμί, εμφανίζεται ο δεύτερος και συμπληρώνει την καταστροφή με έκρηξη μεγατόνων.
Ο αριθμός τρία μετατρέπεται στο κέντρο βάρους γύρω από το οποίο κινούνται σε τροχιά όλα τα συστατικά του gameplay. Τρεις δικοί μας ήρωες και τρεις αντίπαλοι είναι ο μάξιμουμ αριθμός που μπορεί να συμμετάσχει σε μια μάχη. Μέχρι τρία skills μπορούμε να φορτώσουμε στους πολεμιστές μας, ενισχύοντας τις ικανότητές τους. Τα skills έχουν και αυτά levels αλλά θέλει μεγάλη υπομονή και πάρα πολλούς αγώνες έως ότου αποκτηθούν. Επίσης, η προσφορά τους στην συσσωρευμένη ισχύ μας δεν είναι μεγάλη στα πρώτα τους levels.
Τρεις είναι οι επιθέσεις (light, medium, heavy) που εξαπολύουμε στα ταλαίπωρα κορμιά των εχθρών μας. Το συστατικό του Dragon Ball FighterZ που μας ικανοποίησε περισσότερο είναι η ευκολία εκτέλεσης όλων των διαθέσιμων κινήσεων. Πατάμε διαδοχικά τις επιθέσεις και ο χαρακτήρας μας τιμωρεί τον αντίπαλο με δυνατές γροθιές και κλωτσιές. Οι ειδικές κινήσεις και οι υπερδυνάμεις ενεργοποιούνται με ημικύκλια. Τα shoulder buttons ενεργοποιούν ένα συνδυασμό χτυπημάτων που σπάει το block του αντιπάλου και τον εκτοξεύει στην στρατόσφαιρα, έτοιμο για νέα combos. Τα trigger buttons σημαίνουν την έναρξη μιας επίθεσης με την οποία αποφεύγουμε τις ενεργειακές του βολές και προσγειωνόμαστε πάνω στο κορμί του, έτοιμοι να τον αρχίσουμε στις...γρήγορες. Πιέζοντας τα buttons των light ή medium attacks, ο υπέρτατος μαχητής μας εξαπολύει δύο είδη combos με το medium να τελειώνει σε super επίθεση.
Όταν το street fighting μπορεί με την έντασή του να διαλύσει βουνά και πόλεις, βεβαιωνόμαστε ότι παίζουμε αριστούργημα.
Ακόμα και όταν αντικρίζαμε για νιοστή φορά την σούπερ κίνηση τρίτου επιπέδου ενός χαρακτήρα μας, ικανοποιούμασταν καθώς ενώναμε την φωνή μας με την πολεμική του ιαχή. Ναι, οι ήρωες του Dragon Ball FighterZ δεν είναι σιωπηλοί μάρτυρες των γεγονότων, συμμετέχουν σε κάθε μάχη ψυχή τε και σώματι. Οι κινήσεις τους συνοδεύονται από κραυγές, οι οποίες γίνονται εκκωφαντικές όταν εκτελούν τις επιθέσεις τρίτου επιπέδου. Η ονομασία τους πηγάζει από τις μπάρες βιοενέργειας γνωστές και ως Ki που αποφορτίζονται με τα special attacks. Οι μαχητές μπορούν να γεμίσουν μέχρι επτά μπάρες του Ki, αλλά οι ισχυρότερες επιθέσεις δαπανούν μάξιμουμ τρεις, ώστε να μείνει μπόλικη βιοενέργεια για άμεση επανάληψή τους ή αξιοποίηση των λιγότερο ισχυρών επιθέσεων που ξοδεύουν Ki.
Αρκετοί ανάμεσά μας δεν έχουν εντρυφήσει στο Dragon Ball Z όσο θα έπρεπε, αλλά είναι σίγουρο ότι θα το πράξουν εφεξής και υπεύθυνο για την μεταστροφή αυτή είναι το Dragon Ball FighterZ και οι υπερδυνάμεις των ηρώων. Ξεχειλίσαμε από θαυμασμό παρατηρώντας τις ηγεμονικές χειρονομίες των Frieza και Cell, οι οποίοι τεντώνουν το δάχτυλο και την παλάμη τους αντίστοιχα, υποσχόμενοι μια ενεργειακή επίθεση μεγαλύτερης ισχύος από... παρέα πυρηνικών βομβών. Γίναμε ένα με την θεϊκή υπόσταση του Goku την ώρα που εκτελούσε το Meteor Smash. Ένα κύμα απίστευτης ενέργειας ισοπέδωνε τον αντίπαλο, διέλυε τον μισό πλανήτη και έφευγε προς το αχανές διάστημα, αναζητώντας περισσότερα θύματα έως ότου εκτονωθεί. Καλύτεροι μάρτυρες από τις super attacks τρίτου level για την παντοδυναμία των πολεμιστών μας δεν υπάρχουν.
Combos, Assists και Super moves
Στο Dragon Ball FighterZ υπάρχουν τρελοί συνδυασμοί από combos, τόσο στο έδαφος όσο και στον αέρα. Κάθε combo έχει ένα counter συγκεκριμένου χρώματος. Αν είναι μπλε τότε μπορείτε να κάνετε tech out και να το αποφύγετε. Αν είναι κίτρινο τότε αποτεεί true combo και δεν μπορείτε να το αποφύγετε. Στις επιθέσεις, συναντάμε καταρχήν την Super, όπου εκεί εκτελείτε είτε την απλή Level 1, είτε την Level 3 που είναι η χαρακτηριστική επίθεση κάθε χαρακτήρα από την ομώνυμη σειρά και προκαλεί υψηλότερο damage. Το Sparking Blast είναι το special ability κάθε χαρακτήρα που δίνει υψηλό damage και health regeneration, ενώ κάνει level up ανάλογα με το πόσοι χαρακτήρες από τους τρεις έχουν απομείνει στην ομάδα σας. Για παράδειγμα ένα Level 3 Sparking Blast σημαίνει ότι έχετε απομείνει με τον τελευταίο σας χαρακτήρα.
Οι Super επιθέσεις είναι η κορωνίδα του οπλοστασίου μας. Χωρίζονται σε Level 1 και 3, με γνώμονα τον αριθμό των μπαρών του Super μετρητή μας που αδειάζουν. Αμφότερες προξενούν σημαντική ζημιά αλλά, εκείνες του τρίτου level συντρίβουν κυριολεκτικά το health του εχθρού και, αν δεν τις μπλοκάρει στην έναρξη τους, είναι ασταμάτητες. Αυτό σημαίνει ότι ο αντίπαλος ή εμείς περιμένουμε υπομονετικά να τελειώσουν τα απολαυστικά animations της Super επίθεσης προτού επανακτήσουμε τον έλεγχο του χαρακτήρα μας. Η έκλυση ενέργειας σε μια Super επίθεση είναι τόσο μεγαλειώδης όσο ένα πυρηνικό “μανιτάρι”.
Oι Super επιθέσεις Level 1 ίσως νομίζετε στην αρχή ότι είναι ευκαιριακές και μπορεί να τις ρίξετε αν ο Super μετρητής είναι μισοάδειος κατ’ ανάγκη. Ωστόσο, υπάρχει ο μηχανισμός Ultimate Z – Change με τον οποίο καλείτε ανά πάσα στιγμή το επόμενο μέλος της ομάδας με το button του Z–Change για να συμμετάσχει για μερικά δευτερόλεπτα στην μάχη, χρησιμοποιώντας μια επίθεσή του. Το game mechanic ονομάζεται Assist και προσφέρει ότι υπόσχεται, μια πολύτιμη βοήθεια σε δύσκολες στιγμές. Αν νιώθουμε τολμηροί καλούμε και το τρίτο μέλος της ομάδας αλλά έχουμε πάντα υπόψη ότι, αν ο αντίπαλος τους καταφέρει χτύπημα προτού ξαναγυρίσουν στον... πάγκο, θα χάσουν μεγάλο ποσοστό της ενέργειάς τους. Η Assist μπορεί να αξιοποιηθεί στον αποπροσανατολισμό του εχθρού ή στην ενίσχυση ενός γερού combo εκ μέρους μας. Η τρίτη χρησιμότητά της είναι μακράν η κορυφαία.
Πατώντας το Assist button την στιγμή κατά την οποία ο χαρακτήρας μας αδειάζει την Super επίθεση Level 1 στον αντίπαλο, ο συμπαίκτης εμφανίζεται και “σκάει” με την σειρά την δική του Super επίθεση Level 1. Οι δύο επιθέσεις πλήττουν εναλλάξ τον στόχο και διπλασιάζουν το damage, φτάνοντας το συνολικό combo σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα. Με τόσα φονικά combos να μας απειλούν αναρωτηθήκαμε αν μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά. Με τα high και low block το κατορθώσαμε στις περιπτώσεις εκείνες που “διαβάσαμε” τον αντίπαλο και προβλέψαμε την επίθεσή του. Μόλις γίνει η επαφή ενός μαχητή με ένα combo, τίποτα δεν τον γλιτώνει από μια βροχή χτυπημάτων παρά μόνο ένα στραβοπάτημα του εχθρού. Αν, για οποιοδήποτε λόγο, αυτός που εκτελεί το combo ξεχάσει να πατήσει τα buttons και να εκτελέσει τις κινήσεις του μοχλού, τότε ο αμυνόμενος ξεφεύγει και ανταποδίδει με τον τρόπο του. Γενικά θεωρούμε το σύστημα μάχης του Dragon Ball FighterZ αρκετά πιο περίπλοκο σε σχέση με άλλα Fighting που κυκλοφόρησαν την τελευταία χρονιά και που απλοποιήθηκαν κατά πολύ. Αυτό βέβαια δίνει και ένα σημαντικό κίνητρο στη Fighting κοινότητα και στο να βρεθούν παίκτες που θα εξειδικευτούν πολύ στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
Ο μικρός χρόνος εκπαίδευσης και τα άνετα controls μας μετέτρεψαν σε κορυφαίους παραγωγούς συντριπτικών χτυπημάτων. Η φαινομενική ευκολία των πρώτων ωρών του Story Mode, έγινε καπνός μπροστά στις εξοντωτικές επιθέσεις των μετέπειτα αντιπάλων. Αναγνωρίσαμε την αυξανόμενη ισχύ του A.I. και αποφασίσαμε να την αντιμετωπίσουμε, καλλιεργώντας τις μαχητικές μας ικανότητες. Ο εγκέφαλος και τα δάχτυλα μας πήραν φωτιά ενόσω πάψαμε να στηριζόμαστε στα εύκολα combos και τις σούπερ κινήσεις, βασιζόμενοι πλέον στην αποφυγή, στο γρήγορο πλησίασμα του εχθρού και στην αντεπίθεση. Εκτιμήσαμε τον ιδιοφυή σχεδιασμό των game mechanics που κάνουν προσιτή την μάχη για όλους, αλλά προορίζουν τους μεγαλύτερους θριάμβους για εκείνους που διαβάζουν τον εχθρό και απαντούν με την κατάλληλη κίνηση.
Η εκρηκτική δράση φούντωνε μέσα μας την ανάγκη για περισσότερες και δυσκολότερες μάχες, έτσι οδηγηθήκαμε στο Arcade Mode και στην Multiplayer αρένα. Το Arcade κατοικείται από τριάδες αντιπάλων ποικίλης δυσκολίας, την οποία επιλέγουμε πριν την μάχη. Είναι μια πρώτης τάξης δοκιμασία προτού εξορμήσουμε στα ranked match του Multiplayer. Τολμώντας να περάσουμε τις πύλες της Multiplayer αρένας πέσαμε πάνω σε τοίχο, αυτόν που σχηματίζουν οι γροθιές και οι κλωτσιές ικανότατων gamers. Εκεί η στρατηγική μας, στράφηκε προς άλλη κατεύθυνση. Οι βουτιές, τα αυτόματα combos και οι ενεργειακές επιθέσεις, δεν αρκούν για να λυγίσουν τους εχθρούς μας.
Μέχρι τότε το game mechanic του Z change μας εξυπηρετούσε στις super attacks. Εκτελώντας ένα super attack και φωνάζοντας από τον πάγκο τον επόμενο ήρωα, εκείνος εξαπέλυε και το δικό του super attack, οδηγώντας σε εξωπραγματικά combos. Στο Multiplayer συγχρονίζαμε το Z change με την τροχιά και τις κινήσεις του αντιπάλου, κόβοντάς του τον βήχα και δημιουργώντας προϋποθέσεις για αντεπίθεση. Η Multiplayer αρένα είναι το πεδίο δοκιμής των ικανοτήτων που αποκτήσαμε και ένας χώρος αναψυχής που θα απολαύσουμε για πολλές ώρες.
Multiplayer με κάθε πιθανό συνδυασμό
Τα loot boxes είναι δύο λεξούλες που μας κάνουν να βγάζουμε... σπυριά. Βλέποντας shop και loot boxes στο παιχνίδι φτάσαμε πολύ κοντά στην έκρηξη οργής. Η ένταση αποφορτίστηκε γρήγορα όταν συνειδητοποιήσαμε ότι τα loot boxes αγοράζονται αποκλειστικά με zeni, το νόμισμα του Dragon Ball FighterZ. Κερδίζοντας τσουβάλια από zeni στους αγώνες του Story Mode, ανοίξαμε μερικά loot boxes και αποκτήσαμε νέους και διασκεδαστικότερους τρόπους επικοινωνίας με παίκτες από όλο τον κόσμο. Αυτοί, όπως και εμείς, περιφέρονται στο κεντρικό lobby παίζοντας τα διάφορα modes και ψάχνοντας συμπαίκτες – αντιπάλους για το multiplayer.
Υπάρχουν μέρες που δεν θέλουμε να... ψαρέψουμε άγνωστους συμπαίκτες από τον ωκεανό του διαδικτύου και προτιμούμε την σιγουριά των φίλων μας. Καταλογίζουμε στα αρνητικά του τίτλου το ότι δεν μπορούμε να προσκαλέσουμε πάνω από ένα άτομο για multiplayer ξυλίκι στην ίδια κονσόλα, ενώ online γινόμαστε εύκολα παρέα 3v3 με άλλους με πέντε αντιπάλους. Το 3v3 του online multiplayer είναι πάντως ένα φανταστικό πεδίο δοκιμής των ικανοτήτων μας. Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι στην τσίτα έως ότου προσκληθούν από εκείνον που χειρίζεται τον χαρακτήρα επί της οθόνης, δεν επιτρέπεται δευτερόλεπτο ολιγωρίας. Νιώθοντας μέλη μιας τριάδας με κοινούς στόχους, δενόμαστε συναισθηματικά και ζητωκραυγάζουμε τις πετυχημένες προσπάθειες των συμπαικτών μας. Πέρα από το 3v3, υποστηρίζεται και Online Co-Op με συμπαίκτη της ίδιας κονσόλας, από την επιλογή Ring match.
Όταν το ξύλο γίνεται τέχνη
Από τους πρώτες αγώνες μας, διαπιστώσαμε ότι το φαινόμενο του lag εξέπνευσε μαζί με την beta περίοδο του τίτλου. Τα 60 frames στα 1080p είναι αμετακίνητα και ναι, το παιχνίδι υποστηρίζει full 4K για τους κατόχους PS4 Pro και Xbox One X. Τα cel shaded γραφικά απεικονίζουν γυαλιστερούς ήρωες που αντιδρούν στις εχθρικές απειλές με υπερβολικά απολαυστικά animations. Εξαιτίας των παραπάνω, τα combos μετατρέπουν τους χαρακτήρες σε μια περιστρεφόμενη δίνη από χέρια και πόδια που διανέμουν damage σε ότι αγγίξουν. Ακούγεται υπερβολική αλλά ανταποκρίνεται απόλυτα στην πραγματικότητα η δήλωσή μας, ότι η ποιότητα των γραφικών ξεπερνά κατά πολύ τις πρώτες σεζόν της animation σειράς.
Την οπτική τελειότητα συμπληρώνει το voice acting. Στο cast συναντήσαμε τους περισσότερους Ιάπωνες voice actors της σειράς. Είναι θετική η παρουσία της αγγλικής μπάντας αλλά δεν επρόκειτο να την επιλέξουμε ποτέ, αφού προτιμούμε τις αυθεντικές φωνές. Με τι πάθος περιγράφουν φωνητικά οι Ιάπωνες, τις μεγαλοστομίες των χαρακτήρων και τα συναισθηματικά τους ξεσπάσματα δεν περιγράφεται. Μέσα στις μάχες, οι πολεμικές τους κραυγές ενισχύουν την απορρόφησή μας στην εκρηκτική δράση, μας φέρνουν πολύ κοντά στην ψυχολογία των ηρώων. Η δυναμική μουσική του soundtrack πετυχαίνει σε πρώτη φάση να μας ξυπνήσει αναμνήσεις από τα καλύτερα Beat ‘Em Ups του παρελθόντος. Λειτουργώντας υπόγεια, πίσω από τα εκκωφαντικά ηχητικά εφέ, χαρίζει τελικά ρυθμικότητα στις επιθέσεις μας.
Περνάμε τις νύχτες μας τσακίζοντας Θεούς
Στο Dragon Ball FighterZ συναντήσαμε ότι απαιτούμε από όλα τα video games που διεκδικούν τα χρήματά μας, δηλαδή ένα περίπλοκο σύστημα κανόνων το οποίο επιτυγχάνει να μας εισάγει σε φανταστικό κόσμο, και να μας διασκεδάσει αφάνταστα. Όταν οι κλωτσιές μας έστελναν έναν αντίπαλο να σκάσει σαν οβίδα πάνω σε πολυκατοικίες και βουνά διαλύοντάς τα, η ευχαρίστηση ανάβλυζε σαν καταρράκτης μέσα μας.
Κάθε συνδυασμός χτυπημάτων που ερχόταν σε επαφή με τον εχθρό, μας απάλλασσε από ένα μικρό κομμάτι της συναισθηματικής μας έντασης. Νιώσαμε το μεγαλείο των παντοδύναμων πλασμάτων που υπάκουαν στην θέλησή μας. Αγαπήσαμε την ανάπτυξή τους, συγκεντρώσαμε ευχάριστες εμπειρίες στους Multiplayer αγώνες. Εισήλθαμε στο παιχνίδι με ακαδημαϊκές γνώσεις πάνω στο franchise του Dragon Ball και εξήλθαμε αφοσιωμένοι οπαδοί του. Αποφασίσαμε ότι αξίζει με το παραπάνω τα 60 ευρώ του κόστους και το ολοκληρώσαμε, με την ελπίδα οι developers των επόμενων 2D Fighting να επηρεαστούν από τον σοφό σχεδιασμό του.
Θετικά:
- Τα φανταστικά cel shaded γραφικά
- Η ποικιλία των χαρακτήρων και η παντοδυναμία τους
- Tα οπτικά εφέ
- Το άρτιο voice acting και οι κραυγές των μαχητών
- Τεράστια ποικιλία συνδυασμών από online multiplayer modes
- Η σταδιακή αύξηση του επιπέδου δυσκολίας, βάση της οποίας θα το συνηθίσετε εύκολα
- Η ικανοποιητική διάρκεια για τίτλο του είδους του
Αρνητικά:
- Τα loot boxes που δεν έχουν λόγο ύπαρξης
Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8.5
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 8.5
Ένα κόσμημα στην κατηγορία του, ικανό να κάνει τους ανταγωνιστικούς τίτλους να το βάλουν στα... πόδια ή να το μιμηθούν.
Γιάννης Μοσχονάς
Comments
Μολις πέσει λίγο η τίμη το τσίμπισα!
Και γαμω τα reviews και γαμω τα games!!!