- Reviews
- Middle-earth: Shadow of War
Middle-earth: Shadow of War
HotΗ Mordor αλλάζει διεύθυνση!
Η Mordor αλλάζει διεύθυνση!
Το Middle-earth: Shadow of Mordor ήρθε το 2014 και μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις όσον αφορά τους τελευταίους Action/RPG τίτλους. H Monolith Productions συνεχίζει την πετυχημένη συνταγή της με νέους όρους το 2017. Με παρόμοιο τίτλο και μόνο μια λέξη να αλλάζει (να δώσουμε βραβείο ευρεσιτεχνίας), ο δρόμος μας προς την δόξα της Mordor δεν έχει φτάσει στο τέλος της ακόμα. Τα βασικά πράγματα που γνωρίζουμε πριν την κυκλοφορία είναι το νέο Nemesis System, το ενδιαφέρον Siege και φυσικά ότι θα έχουμε πολλές φυλές από Orc για να μην βαρεθούμε κιόλας.
Τρία χρόνια έχουν περάσει από την επιτυχημένη συνταγή του Shadow of Mordor και οι φανς ζητάνε παραπάνω. Θέλουν νέο τίτλο, το ίδιο εντυπωσιακό αλλά με νέα στοιχεία. Σίγουρα κάθε εταιρεία βρίσκεται σε δύσκολο σημείο όταν ένας τίτλος της είναι επιτυχημένος καθώς έρχεται αντιμέτωπη με την δυσκολία του εξίσου εντυπωσιακού sequel. Εάν ακολουθήσεις την ίδια συνταγή, θα κατηγορηθείς ότι δεν έχεις νέα στοιχεία, άρα κανένας λόγος να αγοράσει κανείς τον τίτλο. Εάν αλλάξει το στυλ, συνήθως ακολουθεί η γκρίνια τους αλλαγής και ότι χάθηκε η “μαγεία¨. Για να δούμε στο παρακάτω review πως τα κατάφερε η Monolith Productions με τον νέο τίτλο.
Πάλι για δαχτυλίδια ψάχνουμε
Ποιος δεν θα ήθελε να γίνει ο άρχοντας της Mordor; Εγώ πάντως σηκώνω το χέρι μου και βλέπω πολλά άλλα σηκωμένα. Είτε έχετε δει μόνο τις θρυλικές ταινίες, είτε έχετε διαβάσει κάθε βιβλίο και παίξει κάθε τίτλο, όλοι μας έχουμε σκεφτεί πως θα ήταν για λίγο να είχαμε την θέση του Sauron. Αυτό θα προσπαθήσετε να πετύχετε στον νέο τίτλο είναι την απόλυτη κυριαρχία στην Mordor. Εσείς παίζετε πάλι ως Talion, ένας ranger της Gondor τον οποίο γνωρίσαμε στον προηγούμενο τίτλο.
Βοηθός για ακόμη μια φορά, ή αν θέλετε μέντορας, είναι ο Celebrimbor ο οποίος είναι αυτός που προσδίδει και ειδικές δυνάμεις στον Talion. Το δίδυμο-φωτιά, καταφέρνει να συνδυάσει δυνάμεις και να κάνει πράγματα που κανονικά θα ήταν αδύναμα από ένα μόνο άτομο. Στην αρχή της ιστορίας εμφανίζεται η Shelob η οποία είναι στην πραγματικότητα αράχνη αλλά μας κάνει intro με ανθρώπινη μορφή και παίζει καθοριστικό ρόλο στην ιστορία αν και δεν την βλέπουμε τόσο όσο θα θέλαμε. Παίρνουμε το σπαθί μας, το τόξο μας και ξεκινάμε την μάχη στην Minas Ithi.
Τα βασικά τα ξέρεις
Η αρχή του Shadow of War μας βρίσκει να μαθαίνουμε τις βασικές δυνατότητες του Talion. Όσοι έχετε παίξει τον προηγούμενο τίτλο θα γνωρίζετε ήδη τα βασικά. Μπορείτε να τρέξετε ασταμάτητα και να υπερβείτε κάθε εμπόδιο αφού ο Talion ως άλλος Ezio Auditore της Μέσης Γης, είναι άριστος στο free-running. Το falling damage δεν υπάρχει, που σημαίνει πως μπορείτε να πηδήξετε από οποιοδήποτε ύψος χωρίς να φοβάστε για την health bar σας ούτε δευτερόλεπτο. Τέλος, το freeflow σύστημα μάχης συνεχίζει και εδώ και μας επιτρέπει να μην φοβόμαστε την μάχη με πολλούς αντιπάλους ταυτόχρονα.
Ένας δρόμος βαμμένος με αίμα Orc (ελπίζουμε)
Ξεκινώντας είδαμε τον πρώτο αντίπαλο, ανεβήκαμε level και αποκτήσαμε το πρώτο skill μας και ακολουθήσαμε την ιστορία προκειμένου να καταλάβουμε τι συμβαίνει στον κόσμο του Shadow of War. Έπειτα από περίπου επτά ώρες όπου ακόμα ανακαλύπτουμε και σιγά σιγά πολεμάμε όλο και πιο δυνατούς αντιπάλους, τα πράγματα γίνονται λίγο κουραστικά. Τα περισσότερα quests τα βρήκαμε επαναλαμβανόμενα και αυτό είναι ένα στοιχείο για το οποίο έχουν εκφράσει τα παράπονά τους πολλοί gamers από το 2014 με το Shadow of Mordor. Παρόλα αυτά δεν γίνεται να αδικήσουμε και την Monolith καθώς ένας μεγάλος τίτλος που διαρκεί αρκετές ώρες, είναι φυσιολογικό σε κάποια φάση να κουράσει. Όσον αφορά τις αποστολές, συνήθως δεν είναι κάτι το τρομερό. Σώσε Gondorians, κάνε ανάκριση σε orc, δηλητηρίασε βαρέλια κ.ο.κ.
Αυτό που είναι όμως πραγματική πρόκληση είναι ο δρόμος μέχρι να φτάσετε στην αποστολή! Όλος ο κόσμος είναι γεμάτος orcs που στην θέα σας θέλουν να κάνουν blood bath. Ναι, θέλουν να σας σκοτώσουν περισσότερο από όσο θέλω εγώ σοκολάτα αυτή τη στιγμή. Τα orcs βρίσκονται παντού αλλά για καλή μας τύχη δεν έχουν και την πιο βελτιωμένη A.I. που έχουμε συναντήσει. Αυτό τους κάνει εύκολους εχθρούς εάν δεν σας έχουν δει. Μπορείτε να κρυφτείτε σε θάμνους και να επιχειρήσετε stealth attacks χωρίς να κουραστείτε ή να κρατήσετε πατημένο τo R2 και να πλησιάσετε σιγά σιγά προς το μέρος τους και να κάνετε δουλειά σας.
Το σύστημα του stealth βολεύει στις περισσότερες περιπτώσεις και το τιμήσαμε αρκετά στην αρχή που είμαστε αδύναμα πλάσματα (που λέει ο λόγος). Παρόλα αυτά, η χαμηλή A.I. μας κάνει να νιώθουμε πως βρισκόμαστε σε έναν κόσμο που δεν υπάρχει τεράστια απειλή καθώς είναι εύκολο να την σκαπουλάρετε. Κρατώντας το R2 πατημένο περάσαμε μπροστά από εχθρούς και δεν μας είδαν, επίσης αρκετές φορές παρατηρήσαμε ότι οι archers που βρίσκονται σε υψηλά σημεία δεν μας είδαν ούτε όταν βρεθήκαμε ακριβώς μπροστά τους. Πραγματικά έχουμε πιάσει archer orcs σκαλωμένους σαν να κοιτάνε το κινητό τους. Εννοείται ότι τους χαιρετήσαμε με το σπαθί μας καθώς τέτοιες ευκαιρίες δεν χάνονται. Το κακό της υπόθεσης είναι ότι μειώνεται το challenge, το καλό όμως στέκεται στο γεγονός ότι ήδη θα έχετε κουραστεί από τις πόσες μάχες στον δρόμο προς το quest οπότε κάποια φορά αυτά τα λάθη προσφέρουν ξεκούραση.
Skill trees και Orc Tribes
To Shadow of War θεωρεί πως είμαστε ήδη γνώστες του προηγούμενου τίτλου κατά κάποιο τρόπο. Όταν στο Shadow of Mordor (προηγούμενος τίτλος), μάθαμε να είμαστε εξπέρ στην μάχη, το παίχνίδι πλησίαζε προς το τέλος του. Φέτος, μαθαίνουμε αρκετά πράγματα στην μάχη νωρίς νωρίς με αποτέλεσμα να ξεκινήσουμε πολύ γρήγορα τις πιρουέτες και τα στυλάτα ακροβατικά πάνω από τα κεφάλια των orcs. Το skill tree του Talion αποτελείται από 33 skills και 87 upgrades! Όλα αυτά όμως δεν είναι δύσκολο να τα αποκτήσετε, το αντίθετο θα έλεγα. Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα θα είστε ένας ανίκητος αντίπαλος που μόνο εάν πηγαίνει με κλειστά μάτια, θα έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα.
Captains, Warchiefs και Overlords τρέμουν στην ιδέα σας και αγαπάνε να σας πολεμάνε. Πολεμήστε έξυπνα αφού μελετήσετε τον εχθρό σας.
Αυτό το παρατηρήσαμε τόσο στις απλές μάχες τόσο και στις πιο σοβαρές με τους Overlords. Αυτό που κάνει ο κάθε παίκτης είναι να τεστάρει τυχόν αδυναμίες στον κάθε αντίπαλο και όλα είναι παιχνιδάκι. Καθοριστικό ρόλο παίζουν οι Worms οι οποίο ναι, μεταφράζονται ως σκουλήκια! Τα συγκεκριμένα orc τρομάζουν με τις ερωτήσεις, ειδικά εάν αυτές γίνονται υπό την απειλή όπλου και βλέποντας τα διαπεραστικά μάτια του Talion. Έτσι, βρίσκοντας το σωστό Worm κα κάνοντας τις ανάλογες ερωτήσεις, μπορείτε να μάθετε για τις αδυναμίες του εχθρού που σας ενδιαφέρει και να πράξετε ανάλογα. Βέβαια να σας πώ την αλήθεια, εγώ δεν είδα να υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα στην προσέγγιση των εχθρών καθώς ο Talion πλέον είναι τόσο δυνατός από την αρχή που και λάθος να κάνω επίθεση, σε καλό θα μου βγει. Αυτό που απαιτείται είναι γρήγορα αντανακλαστικά για να κάνετε counter την κατάλληλη στιγμή, και να μην ξεχάσετε να κινείστε όλη την ώρα καθώς σαν πρώτα παλικάρια που είναι τα orcs, έρχονται να τις παίξουν 1 vs 10.
Με το κατάλληλο gear και τα απαραίτητα skills, οι μάχες είναι εύκολες και διασκεδαστικές. Σημαντικό κομμάτι αποτελούν και τα gems τα οποία προσφέρουν εξτρά stats στο gear σας όπως life steal ή πολύ παραπάνω damage. Το gear αλλάζει συνεχώς και μπορεί να γίνει upgrade εάν είναι rare. Θα σας προτείναμε να μην κρατάτε χωρίς λόγο το παλιό gear αλλά να το κάνετε scrap για mirian, τα χρήματα στο Shadow of War. Με τα χρήματα που θα αποκτήσετε, θα μπορέσετε να αγοράσετε και τα loot boxes τα οποία σε άλλη περίπτωση μπορείτε να αποκτήσετε και με πραγματικά χρήματα. Σε περίπττωση που δεν θέλετε να ξοδέψετε πραγματικά χρήματα, δεν σας αναγκάζει κανείς και αρκεί να κάνετε αυτό που πρέπει για να έχετε το απαραίτητο gear. Εάν θέλετε, η επιλογή υπάρχει αλλά πραγματικά δεν είδαμε την ανάγκη να γίνει κάτι τέτοιο.
Nemesis, Siege και Online κυριαρχία
Το Shadow of War περιλαμβάνει βελτιωμένο Nemesis System και αυτό μας αρέσει πολύ! Επειδή αυτός ο μηχανισμός υπήρχε και στον προηγούμενο τίτλο, μπορείτε να κάνετε import το Nemesis από το Shadow of Mordor στο Shadow of War, οπότε εάν ξοδέψατε πολλές ώρες παίζοντας τον πρώτο τίτλο, δεν πάνε χαμμένες! Σε περίπτωση που κάποιος εχθρός σας σκοτώσει, παίρνει αυτόματα μεγάλη αξία και ανεβαίνει στα ranks της κοινωνίας των orc. Σε περίπτωση που κάνετε επίθεση σε κάποιον και καταφέρει να ξεφύγει με μικρό ποσοστό ζωής, σας θυμάται. Παίζοντας το Shadow of War ένιωσα ότι όλη αυτή η κατάσταση με το Nemesis system έχει μετατραπεί σε προσωπική υπόθεση. Πραγματικά κατάλαβα τον εαυτό μου να παίρνει εγωιστικά μια μάχη με...pixels και αυτό είναι κάτι που δεν κάνω ποτέ, πράγμα που δείχνει πόσο ωραία λειτουργεί το σύστημα και πως καταφέρνει να μας πεισμώσει.
Κάνοντας dominate διάφορους captains, μπορείς να τους πάρεις με το μέρος σου και να τους βάλεις να δουλέψουν για εσένα. Σιγά σιγά, χτίζεις έναν στρατό και έρχεται η ώρα που θα μπορείς να κάνεις Siege. Το Siege αποτελεί μάχη μεγάλων διαστάσεων στην οποία σκοπός είναι να πιάσεις ένα οχυρό, να σκοτώσεις captains, warchiefs και τον overlords και όταν γίνει αυτό, βάζετε τους δικούς σας στην θέση τους. Κάθε Siege κρατέι περίπου 15 λεπτά στην καλύτερη και η κατάσταση είναι πολύ έντονη. Το πιο ωραίο είναι ότι μπορείτε να ξεκινήσετε ένα siege και να εμφανιστείτε καβάλα σε Drake, Graug ή Karagor για παράδειγμα! Τα Sieges αποτελούν τις αγαπημένες μου στιγμές καθώς έβλεπα πως όλος ο κόπος μου για να κάνω δολοπλοκίες, να μαζέψω στρατό, να πολεμήσω, να κρυφτώ σε θάμνους που ποιος ξέρει τι αράχνες θα είχαν (!) και άλλα πολλά, έβγαζαν σε κάποιο αποτέλεσμα.
Το Online κομμάτι μας δίνει την επιλογή να κατακτήσουμε το fortress κάποιου άλλου παίκτη με την προϋπόθεση ότι έχουμε ήδη δικό μας. Επίσης πρέπει πάντα να είμαστε σε ετοιμότητα καθώς μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να μας κάνουν επίθεση και αυτό μας δίνει συνεχώς νέο κίνητρο για να ξαναπαίξουμε. Τέλος, μπορούμε να πάρουμε εκδίκηση για κάποιον άλλον παίκτη online ο οποίος μπορεί να πέθανε από κάποιο σατανικό orc μέσα από τα Online Vendetta Mission. Το online του Shadow of War μπορεί να μην αποτελεί full σύστημα το οποίο να μας κρατήσει για ώρες αλλά δεν είναι και κάτι που απαιτούμε έτσι και αλλιώς. Το κοινό του τίτλου δεν είναι ο online gamer αλλά αυτός που του αρέσουν τα Action/RPG και εκτιμάει τα ωραία γραφικά, το σύμπαν του Tolkien (όσο διαφορετικό και αν είναι αυτό στους τίτλους) και φυσικά τα single player games.
Οπτικά ανώτερο
Στο Shadow of War υπάρχουν επτά tribes Orcs, το καθένα με τις δυνατότητές του αλλά και τις...στυλιστικές ανησυχίες του. Έχουμε τα παρακάτω tribes: Terror, Machine, Marauder, Dark, Feral, Mystic και Warmonger. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ανάλογα με την φυλή του κάθε Overlord, αλλάζει και όλο το αισθητικό στυλ του κάθε οχυρού κάθε φορά. Μου αρέσει να βλέπω ποικιλία γιατίι δείχνει ότι έχει "πέσει" δουλειά και μελέτη πάνω στον τίτλο και φυσικά έχει γίνει το ανάλογο ψάξιμο. Ακόμα περισσότερο μου άρεσε που η κάθε φυλή παρουσιάστηκε με χιούμορ, κάτι που είναι και ένα μεγάλο "συν" του τίτλου. Οι εχθροί προτιμούν να πουν κάποιο κρύο αστείο, να παινευτούν για τις ικανότητές τους στην μάχη και το πόσο εύκολα θα σας σκοτώσουν. Φυσικά αυτό και είναι αστείο καθώς ξέρουμε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρουν κάτι...καημένα orcs.
To οπτικό κομμάτι του Shadow of War μας εντυπωσίασε θα λέγαμε, ακόμα και εμάς που το δοκιμάσαμε απλά σε PS4. Ο κόσμος φαίνεται πολύ πιο φωτεινός, παρατηρήσαμε πιο ωραίο level design, περισσότερα μέρη για να κρυφτούμε, ακόμα περισσότερες εσοχές για να πιιαστεί και να σκαρφαλώσει ο Talion και πιο πολλές λεπτομέρεις για να δει το μάτι μας. Σε PC, το Shadow of War μπορεί να τρέξει σε 1080p και 60fps εάν το αντέχει το σύστημά σας, αλλά αν θέλετε την 4K εμπειρία, θα πρέπει να παίξετε με 20 ή 30 frames. Σε Xbox One X, μπορείτε να επιλέξετε 4K ανάλυση και 30fps. Όσο για το PS4 όπου και το τεστάραμε, βλέπουμε ποιότητα σε 1080p ενώ όσοι έχετε PS4 Pro θα έχετε μέχρι 1830p το μέγιστο. Προσωπικά δεν έχω κάποιο παράπονο για αυτόν τον τομέα. Ο λόγος που απόλαυσα το Shadow of War ήταν το gameplay και θεωρώ ότι τα συγκεκριμένα γραφικά καλύπτουν πλήρως τις απαιτήσεις μου.
Μια νέα "σκιά" με υπογραφή Monolith
Η Monolith Productions έκανε μια τρομερή δουλειά με τον νέο της τίτλο. Το Middle-earth: Shadow of War καταφέρνει να προσφέρει την ίδια εμπειρία και το κάτι παραπάνω με το ανανεωμένο Nemesis system, τα Sieges του, το σενάριο των 30 ωρών αλλά και το online κομμάτι. Αρκετοί έχουν εκφράσει τα παράπονά τους για το σενάριο και τις παραλλαγές με κριτήριο τα βιβλία και φυσικά αυτό είναι κάτι που περίμενα καθώς υπάρχει μια μικρή μερίδα hardcore φανς που θέλουν την απόλυτη μεταφορά βιβλίου-παιχνιδιού, αλλά και μια μικρή μερίδα από γκρινιάρηδες που έτσι και αλλιώς ψάχνουν κάτι για να παραπονεθούν. Με αρκετά πράγματα για να ασχοληθείτε, από απλές αποστολές, μέχρι εξερεύνηση, sieges, δολοπλοκίες και φυσικά στυλιστικές ανησυχίες, το Shadow of War είχε αρκετά να προσφέρει, κάτι που δεν καταφέρνουν να κάνουν όλοι οι τίτλοι τα τελευταία χρόνια.
Αγοράζοντας το Middle-earth: Shadow of War θα μπορέσετε να κάνετε import το Nemesis system του προηγούμενου τίτλου, ενώ σε αντίθετη περίπτωση ξεκινάτε από την αρχή. Με τόσα skills να ξεκλειδώσετε δεν θα βαρεθείτε και πλέον σαν έμπειρος Talion, η μάχη γίνεται παιχνιδάκι, κάνοντάς μας να αυξήσουμε την δυσκολία για να έχουμε μια πραγματική εμπειρία από την Mordor. Προσωπικά πιστεύω ότι το Shadow of War βελτίωσε την συνταγή του προκατόχου του και αξίζει την προσοχή κάθε λάτρη των Action/RPG.
Θετικά:
- Μεγάλη διάρκεια
- Διασκεδαστικά Siege battles
- Δυνατός οπτικός τομέας
- Βελτιωμένο Nemesis System
Αρνητικά:
- Περίεργο σενάριο
- Αδύναμο online κομμάτι
- Χαμηλή έως μέτρια A.I.
Βαθμολογία
Γραφικά: 9
Ήχος: 8
Gameplay: 8
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 8.4
Η Mordor ποτέ δεν ήταν τόσο ευάλωτη και εσείς ποτέ τόσο δυνατός.
Χριστιάνα Θάνου
NEWS VIEW ALL
Middle-earth: Shadow of War
[Αρχική δημοσίευση: 29/3/16] Μία ακόμη αποκάλυψη παιχνιδιού μέσω βιογραφικού φαίνεται να προστίθεται στην λίστα. Εδώ και περίπου δύο χρόνια γνωρίζαμε πως η Monolith Productions εργάζεται πάνω σε έν...Posted (10 Oct 2017)
Middle-Earth: Shadow of War gameplay videos
[Αρχική δημοσίευση: 8/3/17] Η Monolith Productions παρουσίασε ένα εκτενές gameplay video για το Middle-Eart: Shadow of War. Ο Talion επιστρέφει κι αυτή τη φορά ελέγχει έναν στρατό από Orcs. Το...Posted (09 Sep 2017)
The Battle for Middle Earth HD Edition
Χάρις στις προσπάθειες μερικών fans της σειράς The Battle for Middle Earth, πλέον το πρώτο game της σειράς περνάει στην σύγχρονη εποχή με την κυκλοφορία της ανεπίσημης HD Edition. Το πρώτο The Battle...Posted (05 Sep 2017)
Middle-Earth: Shadow of War preview
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες ημέρες της Gamescom ήταν εκείνη που είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε το νέο Middle-Earth: Shadow of War. Έχοντας την δυνατότητα για hands-on με ένα από τα αγαπημένα μου...Posted (30 Aug 2017)
Ο Kumail Nanjiani του Silicon Valley στο Middle-earth: Shadow of War
Ο Kumail Nanjiani, γνωστός από το ρόλο του στην κωμική σειρά Silicon Valley, θα είναι ο voice actor του orc Agoniser στο Middle-earth: Shadow of War. Ο Kumail θα δανείσει τη φωνή του σε ενα orc που ...Posted (30 Jul 2017)
Middle-Earth: Shadow of War Mobile
Η Warner ανακοίνωσε την έκδοση του Middle-Earth: Shadow of War για smartphones. Η φορητή έκδοση του ομώνυμου παιχνιδιού θα αποτελέσει ένα free-to-play Real-Time RPG. Το γεγονός ότι η Warner παρέχε...Posted (27 Jul 2017)
Middle-earth: Shadow of War voice actors
To Middle-earth: Shadow of Mordor είχε εξαίσιο voice acting, ειδικά στον τομέα των δεκάδων orcs, από τα οποία προέκυπταν οι μεγαλύτεροί σας εχθροί. Η Warner Bros. ανακοίνωσε τα ονόματα των ηθοποιών ...Posted (09 Jul 2017)
Middle-Earth: Shadow of War: Ημερομηνία κυκλοφορίας
Το Middle-Earth: Shadow of War θα κυκλοφορήσει στις 10 Οκτωβρίου, δύο μήνες μετά σε σχέση με την αρχική ημερομηνία Αυγούστου που είχε προγραμματιστεί. Η καθυστέρηση οφείλεται στο ότι η εταιρεία ανάπτυ...Posted (01 Jun 2017)
Middle-earth: Shadow of War: Οι απαιτήσεις στα PC
Η Warner Bros. ανακοίνωσε τις ελάχιστες και προτεινόμενες απαιτήσεις για να τρέξετε το Middle-earth: Shadow of War. Δείτε παρακάτω τι απαιτείται και αν μπορείτε να "τρέξετε" τον νέο τίτλο ομαλά στο ...Posted (28 Feb 2017)
Middle-Earth: Shadow of War Mithril Collector's Edition
Το Middle-earth: Shadow of War ανακοινώθηκε σήμερα, μία ημέρα μετά την διαρροή της αρχικής φήμης του και πλέον ακολουθεί η συλλεκτική έκδοση με την ονομασία Middle-Earth: Shadow of War Mithril ...Posted (27 Feb 2017)
Comments
Οι εχθροί δε σε βλέπουν παρά μόνο αν είσαι ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ και κοντά τους...
Οι κινήσεις είναι ανύπαρκες αφού πατάς μόνο ένα κουμπί για να σκοτώσεις με σπαθί και ένα άλλο για το τόξο, ούτε πολύπλοκες συνδιαστικές κινήσεις μπορείς να κάνεις ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙΣ-ΑΠΟΚΡΟΥΣΕΙΣ ΕΠΙΘΕΣΗ...
Τα γραφικά μέτρια έως χοντροκομμένα...
Δυστυχώς θα διαφωνήσω.Αν πας σε stealth mode μέσα στη μούρη τους αργούν να σε δουν.Τα γραφικά δεν είναι τόσο καλά για να δικαιολογούν τις απαιτήσεις συστήματος.Το Act 4, απο τις χειρότερες ιδέες που έχω δει και ειδικά προς στο τέλος έχει φτιαχτεί με τρόπο ώστε να σου σπαταλήσει άσκοπα χρόνο!Τα microtransactions τα αγνόησα μιας και δεν χρειάζονται αν κάνεις σωστή διαχείριση των Miriam.Να μην ξεχάσω το άθλιο targeting system λόγω του free flow combat που έχει το παιχνίδι.Έχω target τον captain μπροστά μου και κάνει execute ένα ορκ δυο μέτρα παραπέρα...Tα unskippable in game cutscenes που πρέπει να ακούς το μακρύ και το κοντό του κάθε Ork, ειδικά στα fort defences γίνεται απίστευτα εκνευριστικό και χρονοβόρο.Για εμένα ήθελε πάρα πολλή δουλειά ακόμα πριν κυκλοφορήσει.Ελπίζω και εσύ στην πορεία να μην το μετανιώσεις που το πήρες.
ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ όπως τα γράφεις Divine Raiden. Το παιχνίδι πάσχει από παντού (γραφικά,χειρισμός,βαρετό σενάριο,ο Talion είναι σα να κάνει πατιναζ και όχι σα να περπατάει κλπ.) και πιο πολύ επενδύει στο ότι θα το αγοράσει κάποιος έχοντας κατά νου τις ταινίες και τα βιβλία που έκαναν επιτυχία...