- Reviews
- Injustice 2
Injustice 2
HotΕπιστρέφοντας στην αρένα των σούπερ ηρώων.
Επιστρέφοντας στην αρένα των σούπερ ηρώων.
Κάθε φορά που βλέπουμε μια νέα σειρά στον χώρο των Fighting όπου υπάρχουν τα... ιερά τέρατα Street Fighter, Mortal Kombat και Tekken, είναι λογικό να υπάρχει κάποιος σκεπτικισμός. Κάπως έτσι είχαμε αντιμετωπίσει το 2013 το Injustice: Gods Among Us της NetherRealm Studios, το οποίο εκ πρώτης όψεως θύμιζε ένα Mortal Kombat στο οποίο πρωταγωνιστούσαν γνωστοί superheroes και supervillains από το σύμπαν της DC Comics. Να θυμίσουμε εδώ ότι είχε προηγηθεί και το Mortal Kombat vs. DC Universe από την Midway Games (από τις στάχτες της ξεπήδησε η NetherRealm Studios), μια κυκλοφορία που διέθετε κάποια καλά στοιχεία αλλά εν τέλει δεν κατάφερε να εδραιωθεί ή έστω να πλησιάσει τα επίπεδα της σειράς Marvel vs. Capcom.
Παρά τους όποιους προβληματισμούς είχαμε διατυπώσει στο παρελθόν, το Injustice: Gods Among Us κατάφερε να μας διαψεύσει πανηγυρικά και να αποτελέσει το καλύτερο Fighting του 2013, αλλά και μια από τις κορυφαίες κυκλοφορίες του χώρου στην δεκαετία που διανύουμε. Όπως ήταν φυσικό λοιπόν, η ανακοίνωση της κυκλοφορίας του διαδόχου του, η οποία έλαβε χώρα τον περασμένο Ιούνιο, σκόρπισε χαμόγελα στους λάτρεις της σειράς και στους απανταχού φίλους των Fighting. Αν μη τι άλλο, μετά το εξαιρετικό Mortal Kombat X, η NetherRealm Studios έχει χτίσει ένα καλό όνομα, καθώς σύμπτωση που επαναλαμβάνεται παύει να είναι σύμπτωση και στην προκειμένη περίπτωση η αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης μας έχει χαρίσει μέσα σε λίγα χρόνια τρεις κορυφαίες δουλειές (Mortal Kombat, Injustice και Mortal Kombat X).
Το ερώτημα που προκύπτει πλέον είναι αν o Ed Boon και οι υπόλοιποι ταλαντούχοι developers της εταιρείας θα καταφέρουν να μας παρουσιάσουν ένα βελτιωμένο sequel. Σε ότι αφορά το Injustice 2, η NetherRealm Studios έχει ήδη ταράξει τα... νερά με την ανακοίνωση του μηχανισμού Gear System, βάση του οποίου θα μπορείτε να εξοπλίσετε τους μαχητές σας με διάφορα αντικείμενα και να αυξήσετε τα στατιστικά τους. H Iron Galaxy Studios επιχείρησε ήδη κάτι αντίστοιχο στο Shadow Lords mode του Killer Instinct με θετικά αποτελέσματα, οπότε μένει να δούμε αν η έλευση του Gear System θα έχει την ανάλογη θετική επίδραση στο Injustice 2.
Batman εναντίον Superman: Ο δεύτερος γύρος
Το σενάριο του Injustice 2 εκτυλίσσεται μέσα από το Story mode, το οποίο λαμβάνει χώρα πέντε περίπου χρόνια μετά τα γεγονότα του Injustice: Gods Among Us. Στο πρώτο κεφάλαιο της σειράς είχαμε δει τους σούπερ ήρωες της DC να χωρίζονται σε δύο στρατόπεδα, τη Regime και την Insurgency. Ηγέτης της Regime ήταν ο Superman, ο οποίος μετά τον θάνατο της Lois Lane είχε χάσει κάθε έλεγχο, ενώ από την άλλη πλευρά ο Batman προσπαθούσε να τον επαναφέρει στα λογικά του. Αυτή τη φορά οι δύο ήρωες θα πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την Γη από τον supervillain Brainiac που θέλει να απορροφήσει την γνώση της και στην πορεία να την προσθέσει στην συλλογή... πλανητών του. Να προσθέσουμε ότι ο Brainiac έχει εξασφαλίσει τη συνεργασία διαφόρων supervillains, οι όποιοι με ηγέτη τον Gorilla Grodd απαρτίζουν την οργάνωση The Society.
O τρόπος με τον οποίο γίνεται η αφήγηση της ιστορίας δεν έχει αλλάξει και πολύ σε σύγκριση με το πρώτο Injustice, καθώς σε κάθε κεφάλαιο του Story mode θα παρακολουθήσετε μια σειρά από cutscenes και θα πρέπει να μονομαχήσετε 3-4 φορές αναλαμβάνοντας τον έλεγχο ενός συγκεκριμένου χαρακτήρα. Σε κάποια κεφάλαια υπάρχουν δύο διαθέσιμοι χαρακτήρες, οπότε θα πρέπει να τα ολοκληρώσετε και με τους δύο για να αποκτήσετε μια όσο το δυνατόν πιο σφαιρική εικόνα των γεγονότων. Η διάρκεια του Story mode του Injustice 2 είναι διπλάσια από αυτή του προκατόχου του, κοινώς θα χρειαστεί να αφιερώσετε οκτώ περίπου ώρες για να δείτε και τα δύο ξεχωριστά φινάλε της ιστορίας. Ο βαθμός πρόκλησης εξαρτάται αποκλειστικά από τις ικανότητές σας στα Fighting, αλλά και από το επίπεδο δυσκολίας που έχετε επιλέξει. Το δικό μας playthrough βασίστηκε στο Medium επίπεδο και πλην ελαχίστων εξαιρέσεων δεν συναντήσαμε κάποιο σημαντικό πρόβλημα.
Το Injustice 2 διαθέτει μακράν το πιο ενδιαφέρον σενάριο από όλα τα σύγχρονα Fighting games, καθώς καταφέρνει να αποδώσει πολύ εύστοχα την ανθρώπινη πλευρά κάθε σούπερ ήρωα. Για παράδειγμα η Supergirl αντιμετωπίζει συνεχώς ηθικά διλήμματα, αφού από την μια πλευρά οι δεσμοί αίματος που την συνδέουν με τον Superman την ωθούν να τον βοηθήσει, από την άλλη όμως δεν μπορεί να παραβλέψει το γεγονός ότι ο συγγενής της έχει τυφλωθεί από το μίσος και ωθείται σε ακρότητες. Το γενικότερο συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το Story mode έχει όλα τα φόντα για να σας καθηλώσει στην καρέκλα σας και να σας κάνει να ανυπομονείτε για το πως θα εξελιχθεί το σενάριο.
Παρά την συνολικά θετική εικόνα που παρουσιάζει το Story mode, εντοπίσαμε δύο προβλήματα. Το πρώτο έχει να κάνει με το γεγονός ότι η ιστορία εξελίσσεται αποκλειστικά από την πλευρά των superheroes. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να υπήρχαν κάποια κεφάλαια που να σχετίζονταν με την δημιουργία της Society και της συμμαχίας της με τον Brainiac. Tο δεύτερο πρόβλημα σχετίζεται με την εναλλαγή των playable χαρακτήρων σε κάθε κεφάλαιο της ιστορίας. Τα τέσσερα μόλις ματς που θα δώσετε με κάθε χαρακτήρα δεν είναι αρκετά για να εγκλιματιστείτε στον έλεγχό του και να μάθετε τις κινήσεις του και σαν να μην έφτανε αυτό μετά το τέλος του κεφαλαίου καλείστε να ελέγξετε έναν διαφορετικό μαχητή. Από την άλλη πλευρά βέβαια η ενασχόλησή σας με το Story θα σας δώσει μια γενική ιδέα για το playstyle των μισών περίπου μαχητών του Injustice 2.
Το παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι
Όσον αφορά το σύστημα μάχης το Injustice 2 ακολουθεί την λογική του προκατόχου του, χωρίς να υπάρχουν σημαντικές αλλαγές. Τα face buttons του χειριστηρίου σας αντιστοιχούν στις light, medium και heavy attacks σας και στο character trait του εκάστοτε μαχητή που ελέγχετε. Για τους αμύητους, να υπενθυμίσουμε ότι το character trait είναι διαφορετικό για κάθε μαχητή. Για παράδειγμα, η Supergirl εκτοξεύει ακτίνες λέιζερ από τα μάτια της, η Harley Quinn στέλνει δύο ύαινες να επιτεθούν στον αντίπαλό της κ.ο.κ. Επιπροσθέτως επιστρέφουν και οι λεγόμενες environmental attacks που σας επιτρέπουν να αρπάξετε διάφορα αντικείμενα από την αρένα και να τα πετάξετε στους αντιπάλους σας.
Το κλειδί της επιτυχίας έγκειται στη σωστή διαχείριση του super meter σας, o οποίος γεμίζει κάθε φορά που επιτίθεστε ή δέχεστε ζημιά. Σε πρώτη φάση αν γεμίσει το super meter σας μπορείτε να εκτελέσετε τις λεγόμενες super moves, οι οποίες λειτουργούν σαν τις Χ-Ray attacks του Mortal Kombat. Οι επιθέσεις αυτές προκαλούν τεράστια ζημιά και είναι σε θέση να αφαιρέσουν ακόμη και την μισή από τις δύο life bar του αντιπάλου σας, όπως για παράδειγμα ισχύει στην περίπτωση του Deadshot. Όπως και στο Mortal Kombat X, έτσι και εδώ, έχετε την ευκαιρία να “κάψετε” μία από τις τέσσερις μπάρες του super meter σας για να ενδυναμώσετε τις special moves σας, ενώ παράλληλα επιστρέφει και ο μηχανισμός Clash. O τελευταίος ενεργοποιείται μια φορά μόνο σε κάθε μάχη δίνοντάς σας την ευκαιρία να ποντάρετε κρυφά από τον αντίπαλο σας ένα μέρος του super meter σας. Αν υποθέσουμε ότι είστε ο αμυνόμενος και κερδίσετε ένα Clash, τότε θα πάρετε πίσω ένα σημαντικό μέρος των hit points σας, ενώ αν είστε ο επιτιθέμενος θα προκαλέσετε σημαντική ζημιά στον αντίπαλο σας.
H μόνη διαφορά που παρατηρείται στο Injustice 2 στο σύστημα μάχης είναι ότι πλέον μπορείτε να κάψετε ένα μέρος του super meter σας για να εκτελέσετε τα air escapes και τα evasive rolls. Τα πρώτα σας επιτρέπουν να αποφύγετε τα air juggles του αντιπάλου σας και τα δεύτερα σας δίνουν την δυνατότητα να περάσετε μέσα από τις ranged επιθέσεις των αντιπάλων σας. Αν για παράδειγμα ο Green Arrow σας κρατά σε απόσταση με τα βέλη του, έχετε πλέον την δυνατότητα να περάσετε μέσα από αυτά και να τον σαπίσετε στο ξύλο με τα combos σας. Οι δύο παραπάνω προσθήκες μπορεί εκ πρώτης όψεως να μην γεμίζουν το μάτι, αλλά στην πραγματικότητα δίνουν ακόμη μεγαλύτερο βάθος στο σύστημα μάχης του Injustice 2.
Για να επανέλθουμε σε αυτά που αναφέραμε παραπάνω, η σωστή διαχείρισή του super meter σας κάνει πλέον την διαφορά. Ξοδεύοντας μια μπάρα μπορείτε να βρεθείτε σε ακτίνα βολής από τον spammer που παίζει μόνο με ranged attacks ή να αποφύγετε ένα φονικό juggle combo. Από την άλλη ένα νικηφόρο Clash στην άμυνα, σας επιστρέφει πίσω το 33% των hit points. Φανταστείτε ένα σκηνικό που μπλοκάρετε την super move του αντιπάλου σας (αδειάζει το super meter του) και μετά στην επόμενη επίθεση μπαίνετε σε Clash και κερδίζετε πίσω τα hit points που έχετε χάσει. Ακόμη και αν υποθέσουμε ότι το Clash λήξει ισόπαλο, οι δύο μαχητές εκτοξεύονται προς τα πίσω, οπότε μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτή την απόσταση για να εξαπολύσετε τις ranged επιθέσεις σας με ασφάλεια ή να ενεργοποιήσετε το character trait σας. Σε ότι αφορά το A.I., δεν έχουμε σημαντικά παράπονα, καθώς ακόμη και στο Medium επίπεδο δυσκολίας, οι αντίπαλοί σας χρησιμοποιούν combos και εκμεταλλεύονται σωστά το super meter τους.
Θα νικήσει η δικαιοσύνη του Batman ή η δίψα για δύναμη του Superman;
Gear System
Ο εν λόγω μηχανισμός αποτελεί τον πλέον πολυδιαφημισμένο από τα νέα features του Injustice 2 και όχι άδικα. Καταρχήν να σημειώσουμε ότι κάθε φορά που μονομαχείτε με έναν χαρακτήρα κερδίζετε xp, όπως είναι φυσικό τα xp που κερδίζετε είναι περισσότερα στην περίπτωση που νικήσετε τον εκάστοτε αγώνα. Όσο υψηλότερο είναι το level του κάθε μαχητή (το level cap είναι το 20), τόσο υψηλότερο είναι και το level του gear με τον οποίο μπορείτε να τον εξοπλίσετε. Συνολικά υπάρχουν δεκάδες διαφορετικά αντικείμενα, τα οποία αυξάνουν τα attributes σας (strength, ability, defense, hit points) και μάλιστα τα αντικείμενα αυτά έχουν και το ανάλογο rarity (common, uncommon, rare, epic).
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο καλύτερο δυνατό gear θα χρειαστεί να ανοίξετε όσο το δυνατόν περισσότερα mother boxes. Τα consumables αυτά περιλαμβάνουν τυχαία αντικείμενα και έρχονται και αυτά με την σειρά τους με το ανάλογο rarity. Σαφώς και υπάρχει ένας προσανατολισμός στα microtransactions, αφού αν κάποιος παίκτης ξοδέψει χρήματα και αγοράσει πολλά mother boxes θα αποκτήσει και το ανάλογο epic gear. Οφείλουμε να τονίσουμε πάντως ότι υπάρχει η δυνατότητα να κερδίσετε mother boxes με αρκετούς τρόπους χωρίς να καταφύγετε στα microtransactions. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι ανταμείβεστε με δεκάδες mother boxes από την ολοκλήρωση του Story mode και παράλληλα μπορείτε να κερδίσετε αρκετά ακόμη από τα Daily Challenges, το Multiverse mode κτλ.
Η προσθήκη του μηχανισμού αυτού ευνοεί σημαντικά το replayability αφού πλέον έχετε σημαντικό κίνητρο για να ανεβάσετε και τους 29 διαθέσιμους χαρακτήρες στο level 20 και να τους εξοπλίσετε με το καλύτερο δυνατό gear. Από την άλλη εγείρεται το ζήτημα του balancing, κυρίως σε ότι αφορά τις online αναμετρήσεις. Κατά την ταπεινή μας άποψη, το Gear System ανταμείβει όσους παίκτες αφιερώσουν δεκάδες ώρες στο Injustice 2, οπότε δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τα όποια επικριτικά σχόλια. Στη τελική κανείς δεν σας εμποδίζει να φτάσετε έναν χαρακτήρα στο level 20, παίζοντας τα single-player modes και μετά να ριχτείτε στις multiplayer αρένες.
Τα όποια προβλήματα με το balancing εντοπίζονται στο ρόστερ του Injustice 2, καθώς υπάρχουν αρκετοί χαρακτήρες με έμφαση στις ranged attacks, οι οποίοι μπορούν να γίνουν εξαιρετικά εκνευριστικοί στα χέρια των επίδοξων spammers. Σε ότι αφορά τον αριθμό των διαθέσιμων μαχητών πάντως δεν έχουμε κανένα απολύτως παράπονο, καθώς πέρα από τις... παλιοσειρές έχουμε αρκετούς νέους, όπως τον Atrocitus, τον Blue Beetle, την Black Canary, την Cheetah, τον Brainiac κ.ο.κ. Συν τις άλλοις, αναμένεται να προστεθούν αρκετοί ακόμη χαρακτήρες στα προσεχή DLC με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Sub-Zero από την σειρά Mortal Kombat.
Μονομαχώντας στα παράλληλα σύμπαντα
Πέρα από το Story, το Injustice 2 περιλαμβάνει μια σειρά από αρκετά ακόμη modes (Tutorial, Practice, Versus κτλ) εκ των οποίων ξεχωρίζει το Multiverse. To Multiverse Mode θυμίζει αρκετά το Living Towers του Mortal Kombat X και παίζεται αποκλειστικά solo. Πρακτικά έχουμε να κάνουμε με μια σειρά από ξεχωριστά events, τα οποία έχουν τον ανάλογο αριθμό πρόκλησης, ξεχωριστά rewards, αλλά και τα ανάλογα objectives. Να σημειωθεί ότι γίνεται το σχετικό rotation σε ημερήσια βάση, οπότε πάντα υπάρχει κάποιο νέο event για να συμμετάσχετε. Σε αρκετά βέβαια από αυτά θα χρειαστεί να έχετε στην κατοχή σας έναν χαρακτήρα υψηλού level για να μπορέσετε να παίξετε. Σε κάθε multiverse θα χρειαστεί να αντιμετωπίσετε ένα συγκεκριμένο αριθμό αντιπάλων (συνήθως 5) και αφού νικήσετε κερδίζετε mother boxes με βάση τις επιδόσεις σας. Τo Multiverse Mode επιδρά και αυτό με την σειρά του στο replayability δίνοντας σας το κίνητρο να παίζετε σε καθημερινή βάση το Injustice 2 και να ολοκληρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερα events.
Ένα ακόμη νέο mode είναι το AI Battle Simulator, το οποίο σας επιτρέπει να φτιάξετε μια ομάδα τριών μαχητών και να μονομαχήσετε με τις αντίστοιχες ομάδες των φίλων σας ή των υπολοίπων παικτών του Xbox Live. Βρήκαμε το AI Battle Simulator άκρως αδιάφορο, καθώς οι χαρακτήρες σας ελέγχονται από την CPU και όχι από εσάς και παράλληλα συμβαίνουν διάφορα τραγελαφικά του στυλ να χάνετε από ομάδα μαχητών μικρότερου level. Όσον κι αν φαίνεται περίεργο το εν λόγω mode μας βοήθησε να βγάλουμε μερικά χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με το balancing, καθώς χαρακτήρες όπως ο Green Arrow και ο Deadshot κατάφερναν κατά ένα περίεργο τρόπο να νικούν συνεχώς του μαχητές μας (Scarecrow, Superman, Batman) ακόμη κι αν το level τους ήταν μικρότερο από το δικό μας.
Στο κομμάτι του ανταγωνιστικού multiplayer το Injustice 2 περιλαμβάνει μόλις δύο modes. Από την μια πλευρά έχουμε τα ranked matches και από την άλλη τα player matches (εδώ συμπεριλαμβάνεται και το King of the Hill). Οι servers βρίσκονται σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, καθώς το matchmaking είναι άμεσο χωρίς να χρειαστεί να περιμένετε πολύ ώρα για να βρείτε αντίπαλο και παράλληλα δεν παρατηρείται σημαντικό lag. Να προσθέσουμε επίσης ότι υπάρχει η δυνατότητα να μπείτε σε online lobbies για να βρείτε ακόμη πιο εύκολα αντιπάλους, αλλά και να μπείτε σε guilds. Στα guilds μπορούν να συμμετάσχουν μέχρι 50 παίκτες. Για την ώρα το online multiplayer προσφέρει υγιή ανταγωνισμό, καθώς στα ranked matches το επίπεδο των αντιπάλων είναι μέτριο προς το υψηλό. Ως εκ τούτου αν έχετε κάποια στοιχειώδη εμπειρία στα Fighting έχετε ελπίδες να νικήσετε.
To σύμπαν της DC ζωντανεύει στις οθόνες σας
Το Injustice 2 χρησιμοποιεί, όπως και το Mortal Kombat X, μια custom έκδοση της Unreal Engine 3 στα PS4 και Xbox One, ενώ αντίστοιχα η mobile έκδοσή του για iOS και Android τρέχει στην Unreal Engine 4. Στο Xbox One έχουμε ανάλυση στα 900p (1600x900 pixels), ενώ στο PS4 το Injustice 2 τρέχει σε native HD ανάλυση. Να σημειωθεί ότι οι κάτοχοι του PS4 Pro μπορούν να το απολαύσουν στα 1440p. Το frame rate σε όλες τις εκδόσεις είναι κλειδωμένο στα 60fps, χωρίς να παρατηρούνται σημαντικές πτώσεις. Ο σχεδιασμός των μαχητών είναι εξαιρετικός, καθώς έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στην λεπτομέρεια, ενώ σε ανάλογα επίπεδα κινείται και το level design. To μοναδικό μας παράπονο είναι ότι θέλαμε περισσότερες διαθέσιμες αρένες, αφού υπάρχουν μόλις 12 (20 αν υπολογίσουμε και τα stage transitions). Το ιδανικό θα ήταν να υπάρχουν 29 τουλάχιστον αρένες, μία δηλαδή για κάθε μαχητή.
Στο ηχητικό κομμάτι συναντάμε κυρίως επικά μουσικά themes που ταιριάζουν με το όλο ύφος του παιχνιδιού. Για να είμαστε ειλικρινείς πάντως κανένα εξ' αυτών δεν κατάφερε να μας προκαλέσει ιδιαίτερη εντύπωση. Το ίδιο μπορούμε να πούμε και για το voice acting, το οποίο στέκεται σε ένα πολύ αξιοπρεπές επίπεδο, αφού όλοι οι ηθοποιοί δίνουν πειστικές ερμηνείες. Τα ηχητικά εφέ αντίθετα κερδίζουν τις εντυπώσεις και μπορούν να σας δώσουν και ένα σημαντικό πλεονέκτημα αν μάθετε να τα χρησιμοποιείτε προς όφελος σας. Για παράδειγμα, ο ήχος που κάνει το κορμί του μαχητή σας όταν πέσει στο έδαφος υποδεικνύει το σωστό timing για να εκτελέσετε τα rolls και να σηκωθείτε πιο γρήγορα από κάτω.
Αποδίδοντας τα εύσημα
Η NetherRealm Studios μας προσφέρει ένα ακόμη εξαιρετικό Fighting, το οποίο καταφέρνει να διαφοροποιηθεί από τον προκάτοχό του εξαιτίας κυρίως του ευφάνταστου Gear System. To Injustice 2 διακρίνεται επίσης για το σύστημα μάχης του, το οποίο είναι προσβάσιμο ακόμη και στους αρχάριους του genre, αλλά παράλληλα απαιτεί μεγάλη αφοσίωση για να μάθετε όλα τα μυστικά του. Σαφώς και υπάρχουν κάποια ζητήματα σχετικά με το balancing, εντούτοις σε αυτό το κομμάτι κανένα Fighting της αγοράς δεν έχει καταφέρει να επιτύχει την απόλυτη ισορροπία. Κλείνοντας θα θέλαμε να αναφερθούμε για μια ακόμη φορά στο Story mode του Injustice 2, το οποίο θέτει πολύ ψηλά τον πήχη, αλλά και στο Multiverse mode που εκτοξεύει το replayability στα ύψη.
Θετικά:
- Χορταστικό και συνάμα συναρπαστικό Story mode
- Μεγάλο roster μαχητών
- Άρτιος οπτικός τομέας και σταθερό frame rate στα 60fps
- Το leveling system του
- Τεράστιο replayability
- Άμεσο matchmaking
- To Multiverse mode
- Εξαιρετικά βαθύ σύστημα μάχης
Αρνητικά:
- Ελάχιστα online modes
- Θέματα με το balancing
- To αδιάφορο AI Battle Simulator mode
- Προσανατολισμός στα microtransactions
Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 8
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 9
Γενικά: 8.5
Το κορυφαίο story, το βαθύ σύστημα μάχης και το ιλιγγιώδες replayability που προσφέρει το καθιστούν ως μια επιβεβλημένη πρόταση αγοράς.
Παντελής Δασκαλέλος
Comments
Βλέπω τις εκδόσεις του παιχνιδιού και ανάλογα ποια παίρνεις σου δίνει και έξτρα χαρακτήρες. Ήθελα να ρωτήσω, οι χαρακτήρες αυτοί, ξεκλείδωνονται κάπως, η αργότερα στην απλή έκδοση, η παραμένει ως έχει μέχρι τέλους?
Καλησπέρα Μιχάλη. Κάποιοι χαρακτήρες ξεκλειδώνονται μέσω του story του παιχνιδιού (Brainiac), ενώ άλλοι αποτελούν μέρος DLC. Τα Premier Skins από την άλλη, τα ξεκλειδώνεις με Source Crystals, τα οποία αγοράζεις με χρήματα. Επειδή εγώ δεν έχω ασχοληθεί ακόμα με το Injustice 2, περίμενε μήπως σου απαντήσει αναλυτικότερα ο Παντελής που έγραψε το review ή κάποιος άλλος αναγνώστης.
O μόνος ήρωας που ξεκλειδώνει είναι ο Brainiac (με το που ολοκληρώσεις το story mode), οι υπόλοιποι χαρακτήρες θα διατεθούν με τη μορφή DLC. H Deluxe Edition και η Ultimate Edition περιλαμβάνουν τον Darkseid και 3 με 9 επιπλέον χαρακτήρες αντίστοιχα.