- Reviews
- StarCraft II: Legacy of the Void
StarCraft II: Legacy of the Void
HotΠοτέ δεν είμαστε πραγματικά μόνοι μας.
Ποτέ δεν είμαστε πραγματικά μόνοι μας.
Αυτόν τον Νοέμβριο η Blizzard κλήθηκε να ρίξει τους τίτλους τέλους στο StarCraft II και κατά συνέπεια σε όλο το σχετικό storyline που ξεκίνησε με την έλευση του StarCraft το 1998. Φυσικά, είναι ανθρωπίνως αδύνατο να δώσεις ένα απλό, συνηθισμένο τέλος σε κάτι που υπάρχει, ζει και αναπνέει εδώ και 17 ολόκληρα χρόνια. Πως γίνεται να ολοκληρώσεις μια ιστορία, μια σειρά, ένα παιχνίδι προσδίδοντάς του την ποιότητα, την αξιοπρέπεια και τον σεβασμό που του αξίζει, ενώ παράλληλα κρατώντας όλους τους fans ευχαριστημένους;
Όπως καταλαβαίνετε το συγκεκριμένο project της Blizzard Entertainment όχι μόνο κρίνεται ιδιαίτερα δύσκολο, αλλά έρχεται και σε μία χρονική περίοδο που η αμερικάνικη εταιρεία –μετά από διάφορες αστοχίες στις οποίες έχει υποπέσει όπως για παράδειγμα με το Diablo 3, το χλιαρό σενάριο του Heart of the Swarm και το Warlords of Draenor- έχει χάσει ένα κομμάτι της εμπιστοσύνης του κοινού της. Πλέον καλείται να “κάνει τα μαγικά της” και να δώσει στο διαστημικό έπος το τέλος που του αρμόζει.
Για να μην είμαστε άδικοι, οι fans της σειράς φάνηκαν ανεπηρέαστοι και έτοιμοι να στηρίξουν το franchise, καθώς το StarCraft II: Legacy of the Void κατάφερε να πουλήσει ένα εκατομμύριο αντίτυπα μέσα σε 24 ώρες, πράγμα εκπληκτικό αν αναλογιστούμε πως κυκλοφόρησε την ίδια ημέρα με το πολυαναμενόμενο Fallout 4. Τώρα το αν η Blizzard κατάφερε να μείνει αντάξια των προσδοκιών και να παραδώσει έναν τίτλο αντάξιο του κύρους του StarCraft θα το μάθουμε παρακάτω.
Διάφορα σχόλια ακούγονται για το γεγονός ότι η Blizzard παρουσίασε το StarCraft ΙΙ σε τρία κεφάλαια αντί για να δημιουργήσει ένα ενιαίο μεγάλο game με ολοκληρωμένο campaign που θα περιλαμβάνει τις τρεις φυλές και όλη την ιστορία. Βεβαίως, δεν γίνεται να γνωρίζουμε τους ακριβής λόγους πίσω από αυτή την απόφαση της εταιρείας. Εγώ προσωπικά πιστεύω πως η Blizzard ήθελε να μεγιστοποιήσει τα έσοδα της και να σπάσει το development time σε τρία κομμάτια κρατώντας παράλληλα τους fans ευχαριστημένους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα χωρίς να χρειαστεί να καταφύγει άμεσα σε ένα StarCraft III. Αυτή η κίνηση που μπορεί να μην με βρίσκει 100% σύμφωνο, καθώς όντας fan της σειράς προτιμώ να παίζω το παιχνίδι ολοκληρωμένο παρά να περιμένω 2-3 χρόνια, έδειξε ότι σε βάθος χρόνου αποτελεί μία σωστή στρατηγική για να κρατάς την κοινότητα ευχαριστημένη και σε εγρήγορνση. Σε ένα υποθετικό StarCraft III είναι πολύ πιθανό να δούμε να εφαρμόζεται -δικαίως- η ίδια τακτική.
United we Stand
To Legacy of the Void συνεχίζει την παράδοση της σειράς StarCraft που θέλει το campaign του κάθε τίτλου να επικεντρώνεται σε διαφορετική φυλή. Μετά το Wings of Liberty με πρωταγωνιστές τον Jim Raynor και τους Terrans, το Heart of the Swarm με την Kerrigan και τα Zergs ήρθε η ώρα του Artanis και των Protoss να πάρουν τα ηνία και να επιχειρήσουν να φέρουν ενότητα και ειρήνη σε ένα γαλαξία που μαστίζεται από πολέμους.
Το σενάριο του παιχνιδιού λαμβάνει χώρα λίγο μετά τα γεγονότα του Heart of the Swarm. Mάλιστα το campaign χωρίζεται σε τρία διαφορετικά μέρη, το Prologue, το Main Story και το Epilogue, με το Main Story να έχει 19 αποστολές και το Prologue και το Epilogue από τρεις. Ο πρόλογος ή αλλιώς Whispers of Oblivion κυκλοφορεί δωρεάν σαν trial, μπορείτε δε να το δοκιμάσετε χωρίς να χρειάζεται να έχετε στην κατοχή σας κάποιο από τα προηγούμενα StarCraft II και λειτουργεί ουσιαστικά σαν συνδετικός κρίκος ανάμεσα στα γεγονότα του Heart of the Swarm και του Legacy of the Void.
Η βασική ιστορία του Legacy of the Void όπως ήδη γνωρίζετε επικεντρώνεται γύρω από την αναπτυγμένη και βαθιά θρησκευόμενη φυλή των Protoss. O Αrtanis γνωστός από το StarCraft του 1998 όντας πια Hierarch και ηγέτης της φυλής συγκεντρώνει όλες τις διαθέσιμες στρατιές του και προσπαθεί να ανακαταλάβει την Aiur από τα Zergs. Αυτά είναι γνωστά και από το επίσημο τρέιλερ του παιχνιδιού. Αυτό που ίσως να μην γνωρίζετε –αλλά είναι σχετικά εύκολο να το υποθέσετε- είναι ότι η εισβολή αποτυγχάνει παταγωδώς καθώς ο Amon χρησιμοποιώντας τις δυνάμεις του, παγιδεύει τα Protoss και εκμηδενίζει τις στρατιές του Artanis.
Ο Artanis φυσικά καταφέρνει με την βοήθεια μερικών επιζώντων να θέσει σε λειτουργία το διαστημόπλοιο Spear of Adun –το τελευταίο από τα τρία Great Arkships- και να δραπετεύσει από τον πλανήτη Aiur. Πλέον καλείται να ενώσει όλες τις clans των Protoss που απομένουν, να ανασυντάξει τις δυνάμεις του και με την βοήθεια του artifact Keystone που έχουμε συναντήσει στο παρελθόν στο Wings of Liberty και στο Heart of the Swarm, να ξυπνήσει τα Xel’ Naga και να καταστρέψει τον Amon.
Η Blizzard κυριολεκτικά ζωγραφίζει στο σενάριο του Legacy of the Void. Μέσα από το campaign θα δείτε και θα βιώσετε από πρώτο πρόσωπο την ιστορία ενός λαού με τεράστια τεχνολογική ανάπτυξη και μεγάλο πολιτισμό που οδηγήθηκε στην αλαζονεία και κατά συνέπεια στην καταστροφή. Τα Protoss βρίσκονται σε σημείο αφανισμού και με τον Αrtanis στην ηγεσία αγωνίζονται για την επιβίωση τους. Ο αγώνας αυτός είναι εξαιρετικά σκληρός, ίσως πιο σκληρός από οτιδήποτε άλλο έχουν αντιμετωπίσει και για να αντεπεξέλθουν θα πρέπει εκτός από πολλές θυσίες να γυρίσουν την πλάτη τους και να απαξιώσουν κοινωνικά και πολιτικά συστήματα που έχουν εδραιωθεί στην φυλή τους εδώ και αρκετές χιλιάδες χρόνια.
"Today, we retake our homeworld"
Η ιστορία του Legacy of the Void αποδίδεται με αριστουργηματικό τρόπο μέσα από το campaign, καθώς και ο έμπειρος αλλά και ο αρχάριος παίχτης μπορεί να καταλάβει με ευκολία το βάθος του lore του StarCraft αλλά και το μεγαλείο της φυλής των Protoss. To Legacy of the Void δε, όντας stand-alone, περιέχει ένα άκρως αναλυτικό βίντεο που περιγράφει όλα τα γεγονότα του StarCraft από τον πρώτο τίτλο μέχρι και το Heart of the Swarm, ώστε κανένας χρήστης να μην έχει κενά στο storyline. Με λίγα λόγια η Blizzard έχει κάνει ό,τι περνάει από τα χέρια της ώστε το expansion να είναι προσβάσιμο σε όλους.
Στο Legacy of the Void, οι developers φαίνεται να βρήκαν την χρυσή τομή ανάμεσα στις αποστολές και στα cinematics. Mπορεί φαινομενικά το campaign του Legacy of the Void να διαρκεί λιγότερο -12 ώρες περίπου για 22 αποστολές- από τα δύο προηγούμενα παιχνίδια, παρ’ όλα αυτά σας ανταμείβει με ουσιαστικό περιεχόμενο, αρκετά cinematics και μπόλικες ανατροπές. Η αλήθεια είναι πως είχα καιρό να διασκεδάσω τόσο με ένα campaign. Το σενάριο μπορεί να προσφέρει ανατροπές αλλά δεν χαρακτηρίζεται πρωτοποριακό ενώ το τέλος φαίνεται λίγο μελό και βιαστικό. Παρ’ όλα αυτά, η κλιμάκωση των γεγονότων γίνεται με ομαλό τρόπο και υπάρχει αρκετή ποικιλία στις αποστολές ώστε να μην βαρεθείτε. Στον τομέα των cinematics η Blizzard τα δίνει όλα για όλα, καθώς το Legacy of the Void όχι μόνο περιέχει περισσότερα cinematics και από τους δύο προηγούμενους τίτλους, αλλά όλα τους είναι καλοφτιαγμένα χωρίς να δίνουν την αίσθηση της υπερβολής. Αντιθέτως αποτελούν ένα ευχάριστο διάλειμμα μετά τις αποστολές, που μπορεί και να κρατάνε μέχρι και 45 λεπτά η μία. Για μένα προσωπικά, το Alone cinematic που θα δείτε στη μέση περίπου του campaign ήταν ένα από τα καλύτερα cinematics που έχω δει ποτέ.
Φυσικά ο τρόπος που διεξάγεται το campaign παραμένει απαράλλαχτος. Πριν από κάθε αποστολή ελέγχετε νοητικά τον Artanis και χρησιμοποιώντας το Spear of Adun σαν την βάση σας επιλέγετε τον επόμενο προορισμό σας. Στην βάση σας μπορείτε να κάνετε αρκετές ενδιαφέρουσες συζητήσεις με τα άλλα μέλη του πληρώματος, καθώς και διάφορα upgrades στις μονάδες σας. Επίσης, σε κάθε αποστολή υπάρχει και μία γκάμα από achievements για να αποκτήσετε, τα οποία πολλές φορές έχουν αντικρουόμενους στόχους, πράγμα που σημαίνει πως αν θέλετε να τα ξεκλειδώσετε όλα θα χρειαστεί να παίξετε μερικούς χάρτες παραπάνω από μιά φορά. Σε γενικές γραμμές θα χρειαστείτε κοντά στις 12 ώρες για να ολοκληρώσετε το campaign και άλλες 5 περίπου για να αποκτήσετε όλα τα σχετικά achievements.
Καλοζυγισμένες μάχες στο διάστημα
Τα missions του campaign του Legacy of the Void εξελίσσονται με ομαλό τρόπο. Αρχικά έχουμε τις γνωστές “εύκολες” αποστολές στις οποίες μαθένετε το πως να χειρίζεται τον στρατό και τα κτίρια του, ενώ καθώς προχωράμε στο campaign μας παρουσιάζεται μία νέα μονάδα σε κάθε αποστολή. Η διαδικασία αυτή γίνεται ξεκαθαρά για την διευκόλυνση των νέων παιχτών. Κάθε φυλή του StarCraft έχει παραπάνω από 25 διαφορετικές μονάδες και όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατον για κάποιον αρχάριο να τις απομνημονεύσει όλες μέσα σε λίγα λεπτά. Παρ’ όλα αυτά, με την παρουσίαση μίας νέας μονάδας σε κάθε αποστολή σας παρέχεται αρκετός χρόνος για να μάθετε τα προτερήματα και τα μειονεκτήματά της καθώς και το κόστος της. Με τον τρόπο αυτό κλιμακώνεται η δράση καθώς στις τελευταίες αποστολές θα έχετε ξεκλειδώσει σχεδόν τα πάντα και θα μπορείτε να δημιουργήσετε τις δικές σας στρατηγικές για να ολοκληρώσετε τα διάφορα objectives.
Σχετικά με τα οbjectives αξίζει να αναφέρουμε πως μπορεί να μην έχουν το πρωτοποριακό στιλ του Wings of Liberty παρ’ όλα αυτά σας τραβάνε να ασχοληθεί μαζί τους, ενώ η όλη ατμόσφαιρα του expansion θα σας κάνει να θέλετε να ολοκληρώσετε και τα Secondary-Bonus objectives ώστε να βοηθήσετε τον Artanis και τα Protoss στον μέγιστο βαθμό. Σε γενικές γραμμές το campaign του Legacy of the Void σε όλους τους τομείς, είτε αυτό είναι σενάριο, είτε objectives, είτε gameplay αισθητική είναι ανώτερο του Heart of the Swarm.
Φυσικά εκτός από τα objectives και το όμορφο σενάριο ένα campaign δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς ένα απαιτητικό και δίκαιο A.I. Το Legacy of the Void περιέχει τέσσερα επίπεδα δυσκολίας, τα Casual, Normal, Hard και Brutal. To Casual δεν συνιστάται σαν επίπεδο δυσκολίας ακόμα και αν είστε αρχάριοι καθώς είναι πολύ εύκολο και καταστρέφει την μαγεία του παιχνιδιού. Από την άλλη πλευρά το Hard και ακόμα περισσότερο το Brutal επίπεδο δυσκολίας κρίνονται πολύ δύσκολα ακόμα και για κάποιον που έχει μία σχετική εμπειρία με το genre των RTS. Για να κερδίσετε σε αυτά τα επίπεδα δυσκολίας θα πρέπει να έχετε τερματίσει το campaign και να γνωρίζετε απ’έξω την πίστα και τις μονάδες σας. Γι’ αυτό το λόγο προτείνεται σαν αρχικό επίπεδο δυσκολίας το Normal. Στο Normal του Legacy of the Void το A.I. είναι κάπως πιο επιθετικό και “έξυπνo” από το αντίστοιχο του Heart of the Swarm, χωρίς βέβαια να γίνεται άδικο και καταιγιστικό και κατά συνέπεια να σας καταστρέφει την διασκέδαση.
Hell, it’s about damn time
Ευχάριστα γεγονότα διαδραματίζονται και στο multiplayer κομμάτι του παιχνιδιού με την προσθήκη πολλών νέων modes. Αρχικά έχουμε το Co-op missions mode –γνωστό και ως Allied Commanders- στo οποίo μπορείτε μαζί με έναν φίλο σας –ή κάποιον άγνωστο- να διαλέξετε έναν από τους έξι διαθέσιμους Commanders, τους Raynor, Kerrigan, Artanis, Zagara, Vorazun, Swann. Ενωμένοι θα αντιμετωπίσετε την CPU σε πέντε διαφορετικές αποστολές. Η δυσκολία των αποστολών κυμαίνεται σε τέσσερα επίπεδα –Casual, Normal, Hard, Brutal- και μετά το πέρας της κάθε αποστολής ο Commander σας κερδίζει exp, ανεβαίνει levels και ξεκλειδώνει νέα abilities. O κάθε Commander έχει ξεχωριστά skills και κάνει level up ατομικά κερδίζοντας παράλληλα διάφορα portraits και achievements.
Ο Αrtanis καθόλη την διάρκεια του campaign επιδεικνύει σοφία, γενναιότητα και μετριοφροσύνη. Χάρες απαραίτητες για έναν ηγέτη. Δεν διστάζει σε καμία περίπτωση να γυρίσει την πλάτη του στις παραδόσεις του λαού του προκειμένου να εξασφαλίσει την επιβίωσή του.
Το δεύτερο mode που είδαμε να προστίθεται επίσημα στο Legacy of the Void είναι το Archon mode. Το Archon mode δίνει την δυνατότητα σε εσάς και έναν φίλο σας να πάρετε στον έλεγχο σας και να κατευθύνετε μία στρατιά. Πρόκειται για 1v1 ματς που αποτελείται από τέσσερις συνολικά παίχτες, δύο για την κάθε στρατιά. Το Archon mode είναι φυσικά σχεδιασμένο για να είναι πιο ανταγωνιστικό από το Co-op που περιγράψαμε παραπάνω, καθώς χρειάζεται πολύ μεγάλη συνεργασία μεταξύ των δύο συμπαικτών. Κάθε παίχτης πρέπει να κάνει τις κατάλληλες κινήσεις στο πεδίο της μάχης χωρίς όμως να παρεμβαίνει με τις κινήσεις του συμπαίκτη του. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα “δύο μυαλά σε ένα σώμα” mode.
Σημαντική προσθήκη για τους multiplayer-άδες του StarCraft II αποτελούν και τα Automated Tournaments. H CPU πλέον ανάλογα με την ημέρα θα πραγματοποιεί διάφορα “αυτόματα” τουρνουά στα οποία μπορεί να λάβει μέρος ο καθένας, αρκεί να κάνει sign-up. Τα τουρνουά αυτά έχουν time-limit 25 λεπτά για τον κάθε γύρο και από αυτά μπορείτε να κερδίσετε league icons και trophies. Από Δευτέρα μέχρι Πέμπτη διεξάγονται 3-Rounds Tournaments που έχουν συνολική διάρκεια 60-90 λεπτά και την Παρασκευή, το Σάββατο και την Κυριακή διεξάγονται 6-Round Tournaments που διαρκούν τρεις με τέσσερις ώρες. Όλα τα παιχνίδια ακολουθούν το single-elimination format.
Το τέλος του αέναου κύκλου
Βεβαίως, το νέο expansion δεν γίνεται να μην φέρει μαζί του και αλλαγές στο ήδη υπάρχον multiplayer του StarCraft II. Για αρχή αξίζει να αναφέρουμε πως προστίθενται συνολικά έξι νέες μονάδες. Για τους Protoss η Adept και ο Disruptor, για τους Terrans το Liberator και το Cyclone και τέλος για τα Zergs, o Ravager και ο Lurker. Η Adept είναι μία ranged specialist μονάδα με την δυνατότητα να δημιουργεί κλώνους τους οποίους μπορείτε να μετακινήσετε στον χάρτη και μετά από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να τηλεμεταφέρετε την Adept σας στο σημείο του κλώνου. Ο Disruptor είναι μία πολύ γρήγορη mechanical μονάδα με την ικανότητα να εκρήγνυται προκαλώντας τεράστια ζημιά γύρω του. Το Cyclone κατασκευάζεται στο Factory και έχει την ικανότητα να εστιάσει σε μία συγκεκριμένη αντίπαλη μονάδα και να της προκαλέσει μεγάλη ζημιά, ενώ το Liberator είναι μία ιπτάμενη μονάδα που κατασκευάζεται στο Starport και αποτελεί πολύ καλή άμυνα ενάντια σε αντίπαλες ιπτάμενες μονάδες. O Ravager είναι μια ranged μονάδα που προέρχεται από εξέλιξη του Roach και έχει ένα activated ability, το Corrosive Bile και τέλος ο Lurker αποτελεί εξέλιξη του Hydralisk και χρησιμοποιείται κυρίως στην προστασία των εργατών σας από επιδρομές.
Εκτός από τις νέες μονάδες, μεγάλες αλλαγές έχουμε και στο τρόπο που αναπτύσσετε στην οικονομία σας στα multiplayer matches. Αρχικά έχει αυξηθεί ο αριθμός των εργατών που είναι διαθέσιμοι στην αρχή των παιχνιδιών στην βάση σας σε 12 από 6, ενώ παράλληλα έχει μειωθεί ο αριθμός των ορυκτών που υπάρχουν. Επίσης, τα starting buildings (Command Center, Hatchery και Nexus) της κάθε φυλής δίνουν περισσότερα supplies με αποτέλεσμα να σας επιτρέπουν να φτιάχνετε πολλούς εργάτες από νωρίς στο παιχνίδι. Οι αλλαγές αυτές αποσκοπούν σύμφωνα με τους developers στο να δώσουν μία πιο γρήγορη πινελιά στα παιχνίδια του StarCraft αναγκάζοντάς σας να επιτεθείτε από πολύ νωρίς.
Δυστυχώς, όσο και αν προσπαθήσει η Blizzard με την εισαγωγή νέων και περίτεχνων Tutorials, το multiplayer του StarCraft II θα παραμείνει ένα χάος για τους νέους παίκτες. Οποιοσδήποτε, μπαίνει για πρώτη φορά σε ένα multiplayer ματς του StarCraft ΙΙ, κατά πάσα πιθανότητα θα βρεθεί αντιμέτωπος με κάποιον που έχει πολύ μεγαλύτερη εμπειρία, καθώς όντας ένα franchise που υπάρχει εδώ και πέντε χρόνια, λογικό είναι το playerbase του να αποτελείται πλέον από πεπειραμένους παίχτες. Με λίγα λόγια οι αρχάριοι του StarCraft δύναται να χάσουν ακόμα και μέσα σε ένα πεντάλεπτο. Από την άλλη πλευρά το ίδιο το genre δεν βοηθάει στην ομαλή μετάβαση των παιχτών από το single-player στο multiplayer καθώς όπως και ίδιοι θα παρατηρήσετε στις δύο περιπτώσεις ακολουθούνται τελείως διαφορετικές στρατηγικές οικονομικής ανάπτυξης και στρατιωτικής επέκτασης. Αν σε όλα τα παραπάνω προσθέσουμε και το άδικο matchmaking σύστημα του παιχνιδιού δημιουργούμε ένα εκρηκτικό και δύσκολα προσβάσιμο αντι-noob friendly multiplayer.
H παγωμένη Aiur
Στο τομέα των γραφικών δεν υπάρχουν ιδιαίτερες βελτιώσεις. Το Legacy of the Void χρησιμοποιεί την ίδια μηχανή γραφικών με το Heroes of the Storm, που με την σειρά του χρησιμοποιεί την ίδια μηχανή με τους προηγούμενους StarCraft II τίτλους. Στο εικαστικό κομμάτι βλέπουμε ότι συνεχίζονται να χρησιμοποιούνται τα μουντά και παγωμένα χρώματα που χαρακτηρίζουν την διαστημική σειρά, ενώ καθ’ όλη την διάρκεια του campaign αλλά και αργότερα όταν μεταβήκαμε στο multiplayer δεν συναντήσαμε κάποια σοβαρή πτώση στα framerates, καθώς το παιχνίδι έτρεχε σταθερά στα 60 fps.
Ιδιαίτερες αλλαγές δεν έχουμε ούτε και στον ακουστικό τομέα. Εξαιρετική δουλειά έχει γίνει στον τομέα των cinematics και των in-game cutscenes τόσο από πλευράς voice acting όσο και από πλευράς animation. Οι μονάδες όπως πάντα έχουν μεγάλη ποικιλία από ακουστικά εφέ και “ατάκες”, ενώ η μουσική που σας συνοδεύει στις διάφορες αποστολές είτε campaign είτε multiplayer είναι επική.
Αντίο StarCraft
Σύμφωνα με τις διάφορες φήμες η Blizzard ετοιμάζει ένα νέο RTS, χωρίς βέβαια να γνωρίζουμε αν πρόκειται για ένα Warcraft 4 ή ένα StarCraft III. Έτσι όπως έχουν τα πράγματα αυτή την στιγμή, με την τρομερή άνθιση που απολαμβάνει το Warcraft, η λογική λέει πως η εταιρεία θα κινηθεί προς εκείνη την μεριά. Βέβαια και στην περίπτωση που ανακοινωθεί ένα νέο StarCraft το σενάριο λογικά θα κινηθεί μακριά από τους αγαπημένους μας πρωταγωνιστές. Θα είναι με λίγα λόγια μία τελείως διαφορετική εμπειρία.
Σε γενικές γραμμές η αμερικάνικη εταιρεία βγήκε αλώβητη από αυτό το crash test. Το Legacy of the Void σας προσφέρει ένα campaign σαφώς ανώτερο από αυτό του Heart of the Swarm ενώ το σενάριο –με εξαίρεση ορισμένα σημεία του- είναι αξιοπρεπέστατο. Το πλέον δυνατό κομμάτι του StarCraft, το multiplayer, δείχνει ένα τελείως διαφορετικό και ανανεωμένο πρόσωπο με την προσθήκη των νέων modes και τις αλλαγές στην οικονομική ανάπτυξη. Η αγορά του συγκεκριμένου stand-alone expansion κρίνεται αναγκαία για τους fans της σειράς. Από την άλλη πλευρά όσοι δεν έχετε παίξει ποτέ σας κάποιον StarCraft τίτλο και σας ενδιαφέρουν τα Strategy θα σας πρότεινα να ξεκινήσετε με το StarCraft II: Wings of Liberty του οποίου η τιμή έχει πέσει αρκετά.
Θετικά:
- Ενδιαφέρουσες προσθήκες στο multiplayer
- Eκπληκτικός ηχητικός τομέας
- Δυνατό σε γενικές γραμμές σενάριο
- Διασκεδαστικότατο campaign
- Παρέχεται ως stand-alone σε λογική τιμή
Αρνητικά:
- Κακό matchmaking
- Απλησίαστο multiplayer για αρχάριους
- Ελαφρώς μικρότερη διάρκεια στο campaign
Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 9
Gameplay: 9
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 8.6
Το ιδανικό φινάλε σε μια επική Strategy τριλογία.
Αριστοτέλης Ζησιμόπουλος
NEWS VIEW ALL
Φήμη: StarCraft 3
[Αρχική Δημοσίευση: 18/8/2015] Κατά την διάρκεια της Gamescom 2015, ο παραγωγός της Blizzard, Tim Morten, δήλωσε ότι η ομώνυμη εταιρεία ανάπτυξης ενδέχεται να σκεφτεί την ανάπτυξη του Warcraft 4 ή τ...Posted (04 Nov 2019)
StarCraft 2: Legacy of the Void: Co-op Missions
[Αρχική Δημοσίευση: 5/8/15] H Blizzard ανακοίνωσε ότι θα παρέχει Co-Op εμπειρία σε open-ended περιβάλλον στο StarCraft II: Legacy of the Void, μέσω του Allied Commanders. Βάση του mode αυτού, θα επ...Posted (04 Nov 2016)
StarCraft II: Psionic Warfare mod
Μια ομάδα από modders μετέτρεψαν το RTS της Blizzard σε ένα ενδιαφέρον Third-Person Arena Survival Shooter. Το Psionic Warfare: Total Destruction είναι ένα total conversion mod για το StarCraft II,...Posted (18 Nov 2015)
Φήμη: Κυκλοφορία StarCraft, Warcraft 3 και Diablo 2 σε HD
Η Blizzard δημοσίευσε αγγελία η οποία κάνει λόγο για κυκλοφορία ανανεωμένων εκδόσεων σε StarCraft, Warcraft 3 και Diablo 2. Συγκεκριμένα, το κείμενο της αγγελίας έχει ως εξής: "Συναρπαστι...Posted (04 Nov 2015)
StarCraft 2: Legacy of the Void
[Αρχική δημοσίευση: 18/3/15] Η Blizzard αποκάλυψε πως η beta του νέου expansion του StarCraft II, ξεκινάει πολύ σύντομα. Σύμφωνα με νέα δημοσίευση της Blizzard στο Battle.Net, η closed beta του δεύ...Posted (07 Oct 2015)
Comments
Αν πάει καλά & η ταινία του Warcraft σίγουρα θα κινηθεί η Blizzard για ένα Warcraft 4 (ΝΑΙ ΡΕΕΕ! )