- Reviews
- Rise of the Tomb Raider
Rise of the Tomb Raider
HotΗ Lara σε νέες περιπέτειες στην παγωμένη Σιβηρία.
Η Lara σε νέες περιπέτειες στην παγωμένη Σιβηρία.
Τον Αύγουστο του 2014, κατά την διάρκεια της press conference της Microsoft μια "βόμβα" έσκασε στην παγκόσμια gaming κοινότητα. Φυσικά αναφερόμαστε στην ανακοίνωση του Rise of the Tomb Raider ως timed exclusive για τις κονσόλες της Microsoft (Xbox One και Xbox 360). Η κίνηση αυτή, όπως ήταν φυσικό, έγινε αντικείμενο συζήτησης, καθώς μέχρι τότε οι timed exclusive κυκλοφορίες στην βιομηχανία των video games περιορίζονταν κυρίως σε DLC. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα map packs της σειράς Call of Duty που κυκλοφορούσαν πρωτίστως στο Xbox 360 και στην πορεία ερχόντουσαν στα PC και στο PS3.
Το Rise of the Tomb Raider έρχεται για να επισφραγίσει μια εξαιρετικά πλούσια φθινοπωρινή περίοδο για το Xbox One, που ξεκίνησε με τις αποκλειστικές κυκλοφορίες Forza Motorsport 6 και Halo 5: Guardians. Στην προκειμένη περίπτωση βέβαια με την ανακοίνωση του timed exclusivity χάσαμε το δάσος κοιτώντας το δέντρο, καθώς οι συζητήσεις θα έπρεπε να είχαν επικεντρωθεί στην ποιότητα του τελικού προιόντος και όχι στο πότε θα δούμε τη νέα δημιουργία της Crystal Dynamics στα PC και στο PS4. Αν μη τι άλλο το Tomb Raider που προγήθηκε ήταν μια κορυφαία κυκλοφορία που έθεσε πολύ ψηλά τον πήχη και όπως είναι φυσικό αυτή την φορά περιμενουμε να δούμε ένα ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα.
Είναι γεγονός πάντως ότι το προπερσινό reboot της δημοφιλούς σειράς κατάφερε να διχάσει όσους την παρακολουθούσαν από το ξεκίνημά της στα μέσα της δεκαετίας του '90. Τα όποια παράπονα αφορούσαν κυρίως τον παραγκωνισμό των Adventure στοιχείων, καθώς ήταν φανερό ότι το feeling των πρώτων Tomb Raider είχε χαθεί. Λαμβάνοντας υπόψη τα επικριτικά αυτά σχόλια η Crystal Dynamics επιχειρεί εδώ μια back to the roots προσέγγιση με στόχο να ικανοποιήσει τόσο τους παλιούς, όσο και τους νέους φίλους της σειράς. Πάμε να δούμε λοιπόν αν το φιλόδοξο αυτό εγχείρημα στέφεται με επιτυχία.
Αναζητώντας την πηγή της αθανασίας
Από χρονολογικής πλευράς βρισκόμαστε ένα περίπου χρόνο μετά τα γεγονότα του Tomb Raider, όπου και είχαμε δει την Lara Croft να εξερευνά το νησί Yamatai. Στην προκειμένη περίπτωση η Lara ξεκινά ένα επικίνδυνο ταξίδι με στόχο να ολοκληρώσει το έργο του εκλιπόντος πατέρα της. Τα βήματά της αρχικά την φέρνουν στην Συρία και στην πορεία στην αφιλόξενη τούνδρα της Σιβηρίας, καθώς αναζητά ένα artifact που ονομάζεται Divine Source. Βέβαια η ηρωίδα μας δεν είναι η μόνη που ψάχνει για αυτό το αρχαίο αντικείμενο, αφού τον ίδιο ακριβώς στόχο έχει και η Trinity, μια αδίστακτη μυστικιστική οργάνωση.
Το σενάριο του Rise of the Tomb Raider μας άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις, καθώς περιλαμβάνει αρκετές απροσδόκητες ανατροπές και δυνατές συγκινήσεις. Εν τω μεταξύ, ο τρόπος με τον οποίο οι developers σας βάζουν στο πετσί της ηρωίδας είναι τουλάχιστον μαεστρικός. Στην δική μας περίπτωση νιώσαμε πραγματικά δέος, καθώς εξερευνούσαμε σκοτεινούς και υγρούς τάφους και μαθαίναμε τα μυστικά αρχαίων πολιτισμών. Επιπροσθέτως, γοητευτήκαμε από την προσωπικότητα, του Konstantine, του κεντρικού villain της ιστορίας, ο οποίος την μία στιγμή βγάζει τα μάτια των υποτακτικών του και την άλλη προσεύχεται στον Θεό ζητώντας καθοδήγηση. Να προστεθεί ότι η συγγραφή του σεναρίου έχει γίνει από την Rhianna Pratchett, την κόρη του διάσημου συγγραφέα Terry Pratchett. Θυμίζουμε ότι η Rhianna είχε γράψει και το σενάριο του Tomb Raider, ενώ έχει εργαστεί με επιτυχία στο Overlord και στο Mirror's Edge.
Αγώνας για επιβίωση
Σε περίπτωση που είχατε ασχοληθεί με το προηγούμενο κεφάλαιο της σειράς θα διαπιστώσετε πως δεν έχουν αλλάξει πολλά σε ότι έχει να κάνει με τους βασικούς μηχανισμούς του gameplay. Για να είμαστε ειλικρινείς βέβαια στο κομμάτι αυτό δεν χρειάζονταν ιδιαίτερες αλλαγές, αφού στο Tomb Raider είχαμε δει ένα εντυπωσιακό κράμα Action, Adventure, Stealth, Survival και RPG στοιχείων. Η Crystal Dynamics εδώ κρατά αναλλοίωτο τον βασικό gameplay πυρήνα του Tomb Raider, αλλά φροντίζει να τον μπολιάσει με περισσότερα Adventure στοιχεία στο ύφος των πρώτων κεφαλαίων της σειράς.
Στα πρώτα βήματά σας στις αφιλόξενες εκτάσεις της Σιβηρίας καλείστε να εξερευνήσετε το περιβάλλον αναζητώντας προμήθειες και να κυνηγήσετε άγρια ζώα με το τόξο σας. Για κάθε σας ενέργεια ανταμείβεστε με xp και σταδιακά αποκτάτε πρόσβαση σε διάφορα χρήσιμα skills. Γενικά το σύστημα του character progression λειτουργεί σωστά, καθώς εμμέσως πλην σαφώς σας εξωθεί να εξερευνήσετε τον κόσμο του παιχνιδιού, να σκοτώσετε τους αντιπάλους σας με ευφάνταστους τρόπους, να κυνηγήσετε εξωτικά ζώα και να ανακαλύψετε τα challenge tombs με απώτερο σκοπό να μαζέψετε όσο το δυνατόν περισσότερα xp. Εδώ έχουμε να διατυπώσουμε κάποιες ενστάσεις πάντως, καθώς βρίσκουμε τουλάχιστον ανόητο το να ανταμείβεστε με exp όταν σκοτώνετε κότες, πουλιά, λαγούς, αρουραίους και σκιουράκια.
Η κατονομή των skill points σας, στο ομολογουμένως αρκετά μεγάλο skill tree, γίνεται σε συγκεκριμένα campfires, τα οποία είναι διεσπαρμένα σε διάφορα σημεία του χάρτη. Στα campfires αυτά έχετε επίσης την δυνατότητα να κάνετε upgrade τα όπλα σας και να καθορίσετε το loadout σας. Για να αναβαθμίσετε τα όπλα σας βέβαια θα χρειαστούν αρκετές πρώτες ύλες, τις οποίες και θα πρέπει να αποκτήσετε εξερευνώντας το περιβάλλον, συλλέγοντας δέρματα από τα ζώα που σκοτώνετε, από τα πτώματα των εχθρών σας κ.ο.κ.
Μιας και αναφερθήκαμε στο skill tree να προσθέσουμε ότι συνολικά χωρίζεται σε τρεις κατηγορίες που ονομάζονται Brawler, Hunter και Survivalist. Κάθε κατηγορία περιλαμβάνει 16-18 skills και όπως είναι αναμενόμενο θα χρειαστεί να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για να τα μάθετε όλα. Για να είμαστε ακριβείς ένα playthrough δεν φτάνει για να ξεκλειδώσετε όλα τα skills, οπότε καλό θα είναι να επικεντρωθείτε σε αυτά που ταιριάζουν περισσότερο στο playstyle σας.
Leave no stone unturned
H ροή σε γενικές γραμμές είναι γραμμική, παρόλα αυτά αν αποφασίσετε να επικεντρωθείτε αποκλειστικά στις υποχρεωτικές αποστολές είναι δεδομένο ότι θα χάσετε όλη την μαγεία του Rise of the Tomb Raider. Επιπροσθέτως, με δεδομένο ότι η εξερεύνηση του περιβάλλοντος και οι προαιρετικές αποστολές σας ανταμείβουν με πολύτιμα exp, χρήσιμα skills, νέα όπλα και αρκετά upgrades καλό θα είναι χτενίσετε κάθε περιοχή πριν προχωρήσετε στην επόμενη.
Από τις προαιρετικές αποστολές θα λέγαμε ότι ξεχωρίζουν τα challenge tombs. Σε αυτές καλείστε να εξερευνήσετε σκοτεινές κατακόμβες, υπόγειες σπηλιές, ακόμη και ναυάγια πλοίων και να λύσετε ευφάνταστους γρίφους. Για παράδειγμα, σε ένα από τα πρώτα challenge tombs θα πρέπει να πλημμυρίσετε ένα μπουντρούμι χρησιμοποιώντας διάφορους μοχλούς και στην πορεία να ανατινάξετε συγκεκριμένες καταπακτές για να φθάσετε στο τέλος του. Οι γρίφοι κατά κύριο λόγο είναι physics based και δεν απαιτούν από την πλευρά σας να σκεφτείτε κάτι το πραγματικά εξεζητημένο, το μόνο που απαιτείται είναι να παρατηρήσετε πρσσεχτικά τους γύρω χώρους και να αναγνωρίσετε τα σημεία αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα challenge tombs δεν είναι άμεσα προσβάσιμα, αφού θα χρειαστεί να δώσετε προσοχή στο layout του κάθε level για να βρείτε την είσοδό τους. Παράλληλα μερικές φορές θα χρειαστεί να έχετε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο στην κατοχή σας για να τα εξερευνήσετε. Λόγου χάρη μια συσκευή που να σας επιτρέπει να κολυμπήσετε για απεριόριστη ώρα κάτω από το νερό.
Εκτός από τα challenge tombs υπάρχει ένα πλήθος από collectables σε κάθε περιοχή, των οποίων η τοποθεσία δεν είναι σε καμία περίπτωση προφανής. Για να αποκαλύψετε τις θέσεις των collectables καλείστε να αποκρυπτογραφήσετε διάφορα μνημεία, να διαβάσετε βυζαντικά ή μογγολικά χειρόγραφα και να συλλέξετε συγκεκριμένους χάρτες. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα Action-Adventures της αγοράς η συλλογή των collectables, όχι μόνο είναι διασκεδαστική, αλλά σας ανταμείβει με μπόλικα exp και σας επιτρέπει να εντρυφήσετε στο πλούσιο lore του παιχνιδιού.
Ο θηλυκός Rambo
Για να φτάσετε μέχρι το τέλος της περιπέτειάς σας και να ανακαλύψετε το Divine Source δεν αρκεί να εξερευνήσετε το περιβάλλον, καθώς ουκ ολίγες φορές θα χρειαστεί να λερώσετε τα χέρια σας με το αίμα των στρατιωτών της Trinity. Ευτυχώς για εσάς η Lara έχει στην διάθεσή της, ένα πραγματικά εντυπωσιακό οπλοστάσιο, ενώ μπορεί να κάνει craft εκρηκτικά και βόμβες μολότοφ από φαινομενικά αθώες πρώτες ύλες, όπως μπουκάλια και κονσερβοκούτια.
H Crystal Dynamics επιτυγχάνει την απόλυτη ισορροπία μεταξύ των Action και των Adventure στοιχείων.
Το βασικό όπλο σας είναι το τόξο, το οποίο εκ πρώτης όψεως δεν γεμίζει το μάτι, αλλά πιστέψτε μας κάνει την δουλειά του μια χαρά. Όπως είναι φυσικό, το βασικό πλεονέκτημα που έχει έναντι των άλλων όπλων είναι ότι σας επιτρέπει να ξεπαστρέψετε τους εχθρούς σας αθόρυβα. Τα stealth headshots με το bow, πέρα από το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά, σας ανταμείβουν και με τετραπλάσια exp. Στο σημείο αυτό να προσθέσουμε ότι τα exp που κερδίζετε από κάθε μάχη εξαρτώνται από τις επιδόσεις σας στο stealth και στα headshots που επιτύχατε. Παράλληλα ανταμείβεστε με bonus exp αν κάνετε αλυσιδωτά kills χωρίς να σαν αντιληφθούν οι αντιπάλοι σας.
Πέρα από το τόξο σας σταδιακά αποκτάτε πρόσβαση σε πιστόλια, περίστροφα, καραμπίνες, ντουφέκια και εκτοξευτές χειροβομβίδων. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να έχετε στην κατοχή σας τέσσερα όπλα, το bow, ένα sidearm (πιστόλι ή περίστροφο), ένα rifle (smg, assault rifle ή bolt action rifle) και μια καραμπίνα. Η εναλλαγή μεταξύ των όπλων γίνεται με το d-pad και σε γενικές γραμμές είναι άμεση, κάτι που σημαίνει ότι μπορείτε πολύ εύκολα να αλλάξετε το όπλο σας εν μέσω εχθρικών πυρών.
Στην περίπτωση που οι εχθροί σας πλησιάσουν σε απόσταση αναπνοής έχετε και τον ορειβατικό γάντζο σας, ο οποίος λειτουργεί ως melee όπλο. Υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα να κάνετε dodge με το κουμπί B και στην πορεία να αποτελειώσετε τους αντιπάλους σας με ένα hit αν πατήσετε την κατάλληλη στιγμή το κουμπί Y. Να διευκρινίσουμε πάντως ότι ο αριθμός των quick-time events σαν κι αυτό που περιγράψαμε παραπάνω είναι περιορισμένος και αισθητά μειωμένος σε σχέση με το προηγούμενο κεφάλαιο της σειράς.
Το gunplay πάντως δεν μας άφησε και τις καλύτερες δυνατές εντυπώσεις, καθώς η στόχευση πίσω από κάποιο σημείο κάλυψης είναι σχεδόν αδύνατη, ενώ η ανάδραση των όπλων στερείται ρεαλισμού. Ανάλογες ανάμικτες εντυπώσεις μας άφησε και η τεχνητή νοημοσύνη των εχθρών, αφού εφορμούν κατά πάνω σας σαν κοτόπουλα και σας αφήνουν να τους “γλεντήσετε” με την καραμπίνα σας. Στα τελευταία levels εμπλουτίζουν τις τακτικές τους, εκτοξεύοντας δεκάδες χειροβομδίδες κατά πάνω σας, αλλά ακόμη και σε αυτή την περίπτωση το έργο σας είναι εξαιρετικά έυκολο.
Φυσικά πέρα από τους ανθρώπινους εχθρούς καλείστε να αντιμετωπίσετε και την φονική πανίδα της Σιβηρίας, η οποία απαρτίζεται από λύκους, λεοπαρδάλεις του χιονιού, λύγκες και αρκούδες. Τα ζώα πάντως σας επιτίθενται μόνο όταν πλησιάσετε το λημέρι τους, ενώ αν απομακρυνθείτε από αυτό δεν μπαίνουν στον κόπο να σας κυνηγήσουν.
Ο βαθμός πρόκλησης στο Normal επίπεδο δυσκολίας είναι αισθητά χαμηλός, καθώς η Lara με full εξοπλισμό είναι απλά op. Ακόμη και 10 εχθροί να έρθουν κατά πάνω σας δύο εκρηκτικά βέλη αρκούν για τους ξεπαστρέψετε. Επιπροσθέτως, έχετε την δυνατότητα να κάνετε heal όσες φορές θέλετε (αν έχετε τις απαραίτητες πρώτες ύλες φυσικά) κατά την διάρκεια της μάχης. Με λίγα λόγια πιο πιθανό είναι να πεθάνετε πέφτωντας από κάνα γκρεμό παρά από τα πυρά των εχθρών σας. Μάλιστα τα checkpoints είναι εξαιρετικά συχνά, οπότε ακόμη κι αν δείτε τα ραδίκια ανάποδα δεν θα χρειαστεί να επαναλάβετε μεγάλο μέρος της προόδου σας.
Απόλαυση που διαρκεί
Το δικό μας playthrough στον κόσμο του Rise of the Tomb Raider διήρκεσε κάτι παραπάνω από 26 ώρες και στο διάστημα αυτό φτάσαμε στο 90% completion. Με μια ασφαλή προσέγγιση λοιπόν μπορούμε να πούμε ότι θα χρειαστείτε 15-20 περίπου ώρες για να δείτε τα credits, κοινώς η διάρκεια του main story είναι κατά 50% μεγαλύτερη από την αντίστοιχη του Tomb Raider. Αν μη τι άλλο στο κομμάτι αυτό οι δηλώσεις των developers δείχνουν να ευσταθούν πλήρωςς, καθώς για να ανακαλύψετε τα πάντα, να ολοκληρώσετε όλες τις προαιρετικές missions και τα challenges θα χρειαστείτε το λιγότερο 30 ώρες.
Σε αντίθεση με το Tomb Raider εδώ δεν υπάρχει κάποιο multiplayer mode, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το ταξίδι σας θα σταματήσει στο 100% completion. Στην προκειμένη περίπτωση συναντάμε ένα αρκετά πρωτότυπο mode που υπόσχεται δεκάδες ακόμη ώρες ενασχόλησης με το Rise of the Tomb Raider. Πρόκειται για το Expeditions mode, του οποίου η λογική θυμίζει τα προαιρετικά challenges των Lara Croft and the Guardian of Light και Lara Croft and the Temple of Osiris.
Στο Expeditions έχετε την δυνατότητα να κάνετε replay οποιοδήποτε level επιθυμείτε με στόχο να πετύχετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο σκορ. Επιπροσθέτως, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορες κάρτες για να κάνετε το έργο σας πιο δύσκολο ή πιο εύκολο ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. Το σκορ σας εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως τον χρόνο ολοκλήρωσης του level (υπάρχουν και προαιρετικά challenges για speed run), από το πόσες φορες πεθάνατε, πόση ώρα σας πήρε για να λύσετε τους γρίφους κ.ο.κ. Στο τέλος κάθε session οι επιδόσεις σας δημοσιεύονται στα σχετικά leaderboards, ενώ ανάλογα με το σκορ σας κερδίζετε και το ανάλογο μετάλλιο (χάλκινο, αργυρό ή χρυσό).
Παγωμένη ομορφιά
Στο τεχνικό κομμάτι το Rise of the Tomb Raider κινείται στα επίπεδα του Tomb Raider: Definitive Edition. Κατ' επέκταση δεν βλέπουμε κάποιο τεχνολογικό άλμα, χωρίς αυτό φυσικά να σημαίνει ότι το τελικό αποτέλεσμα είναι κακό. Το level design κερδίζει τις εντυπώσεις, καθώς κάθε τοποθεσία απεικονίζεται με μεγάλη λεπτομέρεια. Επιπροσθέτως, υπάρχει τεράστια ποικιλία, καθώς στο ταξίδι σας θα συναντήσετε χιονισμένα δάση, αρχαίους τύμβους, σοβιετικά γκούλαγκ, μέχρι και μια μυθική βυζαντινή πολιτεία.
Το frame rate είναι κλειδωμένο στα 30fps, αν και ενίοτε παρατηρούνται πτώσεις του που συνοδεύονται και από torn frames (screen tearing) στην πάνω πλευρά της οθόνης σας. Οι όποιες πτώσεις πάντως δεν έχουν αρνητικό αντίκτυπο στα controls. Όσον αφορά το resolution, το Rise of the Tomb Raider τρέχει σε native HD ανάλυση, ενώ περιλαμβάνει εναλλαγή ημέρας/νύκτας, η οποία πάντως δεν είναι δυναμικής μορφής. Τα cutscenes είναι αξιοπρεπέστατα και κατά την διάρκειά τους μπορείτε να παρατηρήσετε την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει όσον αφορά το motion capture, καθώς οι εκφράσεις του προσώπου της Lara και των υπολοίπων NPC είναι άκρως ρεαλιστικές.
Στον ηχητικό τομέα ξεχωρίζει το soundtrack του Bobby Tahouri, το οποίο περιλαμβάνει μια πλειάδα αξιόλογων μουσικών θεμάτων. Ο εν λόγω συνθέτης έχει εργαστεί στο παρελθόν στην κινηματογραφική ταινία Iron Man και στην δημοφιλή τηλεοπτική σειρά Game of Thrones, ενώ είχε συμμετάσχει και στο Medal of Honor: Warfighter. To voice acting θα σας συναρπάσει, καθώς όλοι οι ηθοποιοί αποδίδουν με πάθος και πειστικότητα τους ρόλους του. Από το καστ των ηθοποιών διακρίνουμε την γνώριμη Camilla Luddington, η οποία ερμηνεύει για ακόμη μια φορά με επιτυχία την Lara Croft. Στα voice overs σας περιμένει μια έκπληξη, καθώς στα τελευταία κεφάλαια της ιστορίας θα ακούσετε και ελληνικά! Περισσότερα δεν μπορούμε να πούμε, καθώς είναι αδύνατο να δώσουμε περισσότερες λεπτομέρειες χωρίς να κάνουμε spoilers.
Ανοδική πορεία
Δύο χρόνια μετά το Tomb Raider η Crystal Dynamics επιστρέφει δυναμικά παρουσιάζοντάς μας ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Η αμερικανική εταιρεία προέβει σε λίγες αλλά ουσιαστικές αλλαγές και συγκεκριμένα στην προσθήκη περισσοτέρων Adventure στοιχείων και στην αφαίρεση του ομολογουμένως αδιάφορου multiplayer mode. Στην θέση του βρίσκουμε το σαφώς πιο ενδιαφέρον Expeditions, το οποίο αυξάνει κατακόρυφα το replayability. Σε όλα αυτά θα πρέπει να συνυπολογίσουμε και την αισθητά αυξημένη συνολική διάρκεια. Με βάση τα δεδομένα αυτά η κίνηση της Microsoft για την επίτευξη του timed exclusivity κρίνεται άκρως επιτυχημένη, καθώς οι κάτοχοι του Xbox One έχουν έναν ακόμη λόγο για να τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση πέρα από τα πρόσφατα Forza Motorsport 6 και Halo 5.
Θετικά:
- Το character progression system
- Μεγάλη διάρκεια
- Το Expeditions mode
- Περισσότερα Adventure στοιχεία σε σχέση με τον προκάτοχό του
- Εντυπωσιακό level design
- Ποικιλία όπλων και skills
- Άρτιος ηχητικός τομέας
Αρνητικά:
- Χαμηλή πρόκληση
- Νωθρό gunplay
- Μέτριο Α.Ι.
- Ελάχιστες βελτιώσεις στον τεχνικό τομέα
Βαθμολογία
Γραφικά: 8.5
Ήχος: 9.5
Gameplay: 8.5
Αντοχή: 8.5
Γενικά: 8.7
Παρουσιάζεται καλύτερο από τον προκάτοχό του και υπόσχεται δυνατές συγκινήσεις.
Παντελής Δασκαλέλος
NEWS VIEW ALL
Rise of the Tomb Raider σε PC και PS4
[Αρχική δημοσίευση: 9/12/14] Στην E3 η Square Enix αποκάλυψε το Rise of the Romb Raider ως timed exclusive για τις κονσόλες Xbox. Πριν από λίγες ώρες ωστόσο, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ότι...Posted (18 Jul 2016)
Rise of the Tomb Raider Collector's Edition
[Αρχική Δημοσίευση: 27/8/15] H Square Enix ανακοίνωσε την Collector's Edition του Rise of the Tomb Raider για το Xbox One η οποία αναλυτικά θα περιλαμβάνει: - Ένα retail αντίτυπο του Rise of t...Posted (05 Nov 2015)
Rise of the Tomb Raider: Gameplay videos
[Αρχική δημοσίευση: 4/2/15] Στο forum του NeoGAF ένας χρήστης έχει το επόμενο τεύχος του περιοδικού GameInformer στα χέρια του, όπου αποκαλύπτονται οι πρώτες πληροφορίες για το gameplay του Ris...Posted (04 Nov 2015)
Rise of the Tomb Raider
[Αρχική δημοσίευση: 9/6/14] Κατά τη διάρκεια της press conference της Microsoft στην E3 2014 ανακοινώθηκε το επόμενο μέλος της γνωστής σειράς με πρωταγωνίστρια την σκληροτράχηλη Lara Croft. To ...Posted (30 Oct 2015)
Rise of the Tomb Raider: Η διάρκεια
Η εταιρεία ανάπτυξης του Rise of the Tomb Raider, Crystal Dynamics, υπολογίζει ότι η διάρκειά του Rise of the Tomb Raider θα κυμαίνεται σε 15-20 ώρες. Μέσα σε αυτές τις 20 ώρες ωστόσο, δεν θα δείτε όλ...Posted (30 Sep 2015)
Rise of the Tomb Raider Xbox One Bundle
Νέο Xbox One bundle με θεματολογία από το Tomb Raider. Την κυκλοφορία του Rise of the Tomb Raider θα γιορτάσει η Microsoft με ένα θεματικό bundle. Το πακέτο θα περιέχει ένα Xbox One με 1TB σκληρό δ...Posted (28 Sep 2015)
Rise of the Tomb Raider στο PS4
[Αρχική δημοσίευση: 28/6/15] Το YouTube Channel The Know, που προέβλεψε σωστά την αποκάλυψη του Dark Souls III στην E3 2015, αλλά απέτυχε στην πρόβλεψη περί συνεργασίας Microsoft και Hideo Kojima γι...Posted (28 Jun 2015)
E3 2015: Rise of the Tomb Raider
[Αρχική δημοσίευση: 15/6/15] Το Rise of the Tomb Raider της Square Enix αποκαλύφθηκε και επίσημα στην σημερινή press conference της Microsoft, δείχνοντας το πρώτο του gameplay video. Κατά την διάρκ...Posted (16 Jun 2015)
Rise of the Tomb Raider: Ημερομηνία κυκλοφορίας
Πέραν της ημερομηνίας κυκλοφορίας του Forza Motorsport 6, στο Amazon εντοπίστηκε αυτές τις ημέρες μία ακόμη ανάρτηση, αυτή τη φορά για το Rise of the Tomb Raider. Η νέα περιπέτεια της Lara Croft πο...Posted (10 Jun 2015)
Rise of the Tomb Raider: Pre-E3 2015 trailer
Πέρυσι στην E3 2014 είχε αποκαλυφθεί το πρώτο τρέιλερ για το Rise of the Tomb Raider. Σήμερα, το καλοκαίρι ξεκινάει ιδανικά, καθώς ένα νέο τρέιλερ για το Rise of the Tomb Raider ήρθε πριν ακόμη την έν...Posted (01 Jun 2015)
Comments
Το προηγουμενο ηταν πολυ καλο σε σχεση με αυτα που βγαινανε στο PS2 και κατι Underworld στο PS3,αλλα και σε αυτο κατι του ελειπε.Ειχε αντιγραψει στοιχεια απο Uncharted μιας και ειδε οτι αυτο πουλαει και πετυχε.
Οσον αφορα αυτο μονο καλυτερο μπορει να γινει και αν εχει και παραπανω γριφους απο το προηγουμενο τοσο το καλυτερο.
Και να σημειωσω οτι πρεπει να ειναι η ομορφοτερη Lara που εχω δει σε game.Θα ειναι απολαυση να την χειριζεσαι....στο παιχνιδι!!!
Με λίγη καλή διαχείριση τα Χριστούγεννα θα γίνει δικό μου
Ευχαριστούμε τον Παντελή για το εξαιρετικό review.