- Reviews
- Rise of Incarnates
Rise of Incarnates
HotFree-to-play ξυλίκι…με ομαδικότητα.
Free-to-play ξυλίκι…με ομαδικότητα.
Το τελευταίο διάστημα τα free-to-play games στο Steam έχετε διαπιστώσει ότι αυξάνονται ραγδαία. Έχουμε τρανταχτά παραδείγματα με γνωστούς τίτλους που διατέθηκαν από την αρχή δωρεάν στο κοινό και άλλους που αργά ή γρήγορα ασπάστηκαν το δωρεάν μοντέλο συνδρομής. Το μόνο σίγουρο είναι πως οτιδήποτε δωρεάν έχει μεγάλη απήχηση, κυρίως γιατί ένα μεγάλο κομμάτι από gamers κάτω των 18, δεν έχει την οικονομική ελευθερία να διαθέτει χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα για να πραγματοποιήσει αγορές μέσω ίντερνετ. Με αυτό ως γνώμονα, οι developers αφιερώνουν τον περισσότερο χρόνο τους στο να κυκλοφορούν τους τίτλους τους δωρεάν με λίγα microtransactions τα οποία προσθέτουν νέες αισθητικές επιλογές σε όσους πληρώνουν αλλά και περισσότερες δυνατότητες.
Η Bandai Namco μας παρουσίασε στην E3 2014 ένα free-to-play game στο genre των Fighting, το οποίο έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα κατά κύριο λόγο στο μοντέλο πληρωμών. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της ιαπωνικής εταιρίας, η εταιρεία ανάπτυξης πίσω από το development του Rise of Incarnates απαρτίζεται από άτομα τα οποία έχουν δουλέψει για τις σειρές SoulCalibur, Tekken και Mobile Suit Gundam: Extreme Vs. Όσοι παρακολουθείτε την δουλειά της Bandai Namco θα γνωρίζετε πως έχει αρκετά ταλαντούχους ανθρώπους που φαίνεται πως αγαπούν αυτό που κάνουν, γι’ αυτό μας προσφέρουν κάθε φορά το καλύτερο πιθανό αποτέλεσμα. Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο, έχουμε μια μη δοκιμασμένη συνταγή, ενός Fighting με third-person κάμερα και 2v2 μάχες. Θα καταφέρει άραγε το συγκεκριμένο “μείγμα” να αποδώσει;
The Awakening
Ο κόσμος μας έχει ανάγκη από ήρωες, όπως πάντα. Μία πολύ μικρή μερίδα θνητών που ονομάζονται Incarnates, αποκτούν δυνάμεις αρχαίων θεών και δαιμόνων. Ορισμένοι από αυτούς απολαμβάνουν τις νέες τους δυνάμεις, άλλοι τις απεχθάνονται. Τα μεγάλα…κεφάλια του παράλληλου σύμπαντος όπου λαμβάνει χώρα το “σενάριο” φοβούνται τους Incarnates και πολλές φορές έχουν προσπαθήσει να αποκτήσουν τις δυνάμεις τους για δικούς τους σκοπούς.
Όπως σωστά καταλάβατε, παίζετε ως ένας Incarnate. Είστε υποχρεωμένοι πλέον ως “ξύπνιες ψυχές”, να αποδεχτείτε τον νέο σας εαυτό και να χρησιμοποιήσετε τα skills σας για τον έναν και μοναδικό σκοπό. Ενημερώνεστε πως θα πρέπει να νικήσετε τον κακό άρχοντα Sovereign για να προλάβετε την καταστροφή του κόσμου. Μη γνωρίζοντας ποιος είναι ο Sovereign, αποφασίζετε να πολεμήσετε, προκειμένου να τον βρείτε και να γλιτώσετε τα χειρότερα.
Fight for free
Το Rise of Incarnates είναι ένα Fighting game στο οποίο μαζί με έναν φίλο σας ή άγνωστους χρήστες που βρίσκετε online στο Steam, μπαίνετε σε μία αρένα και καλείστε να πολεμήσετε. Μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα μία μικρή γκάμα από χαρακτήρες, κάτι που καταλαβαίνουμε απόλυτα μιας και το παιχνίδι έχει μόλις κυκλοφορήσει και παρατηρούμε ότι αμέσως προστίθενται νέοι μαχητές. Όλοι οι ήρωες είναι Ιncarnates και έχουν κυριευτεί από έναν Θεό ή δαίμονα. Ο Ares για παράδειγμα έχει τις δυνάμεις του θεού του πολέμου, η Lilith αποτελεί την γυναίκα δαίμονα που γνωρίζουμε από διάφορες πηγές. Η Kali έχει τις δυνάμεις της Θεάς από τον Ινδουιστικό πολιτισμό, μόνο που παρατηρούμε πως ο νέος της εαυτός είναι αρκετά πιο μοντέρνος.
Κάθε ήρωας από τους συνολικά 14, έχει τις δικές του αδυναμίες αλλά και μοναδικά προτερήματα. Η Kali για παράδειγμα είναι ιδανική για να προκαλέσει damage σε μεμονομένους στόχους, επομένως θα ήταν σοφό, όταν μπείτε σε αγώνα, να έχετε στην ομάδα σας έναν χαρακτήρα ο οποίος θα κάνει stun, με αποτέλεσμα να αφήσει τους εχθρούς ανοιχτούς στις επιθέσεις σας. Σημασία έχει το πώς θα αξιοποιήσετε τα skills κάθε ήρωα και αν θα επιλέξετε να παίξετε melee ή ranged, στοιχείο που προδίδει περισσότερο Action παρά Fighting μηχανισμούς. Η νίκη παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και σας προτείνουμε να παίζετε με φίλους έτσι ώστε το δίδυμό σας να είναι πετυχημένο και να σας επιφέρει περισσότερες νίκες.
Οι επιθέσεις χωρίζονται σε ranged και melee ενώ σημαντικό ρόλο παίζει η άμυνα. Όταν αμύνεστε, θα παρατηρήσετε πως οι μόνες επιθέσεις που γλιτώνετε είναι μόνο οι μπροστινές ενώ από τα πλάγια και πίσω είστε απροστάτευτοι, κάτι που ο αντίπαλος μπορεί να εκμεταλλευτεί. Επίσης, η ασπίδα καταναλώνει resources από την Action bar, οπότε σας προτείνουμε να μάθετε να την χρησιμοποιείτε μόνο όταν υπάρχει λόγος. Αυτά τα στοιχεία που αποτελούν την πεμπτουσία του gameplay στο Rise of Incarnates, απαιτούν από εσάς κατανόηση και πάνω απ’ όλα σωστό timing για να καταφέρετε να έχετε το πάνω χέρι σε κάθε σύγκρουση.
Το σύστημα μάχης βασίζεται στην ομαδικότητα και στο συνδυασμό επιθέσεων δύο παικτών. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε λοιπόν και το learning curve του παιχνιδιού, καθώς θα χρειαστείτε πολλές ώρες εξάσκησης με κάποιον συμπαίκτη σας (σίγουρα με συγκεκριμένο άτομο και όχι με άγνωστο) για να συνδυαστείτε σωστά και να μην αφήνετε κάθε φορά περιθώρια διαφυγής στους εχθρούς σας. Για παράδειγμα αν κάποιος επιτεθεί από μπροστά, ο συμπαίκτης μπορεί να πλαγιοκοπήσει. Αν κάποιος σηκώσει τον εχθρό του ψηλά, ο συμπαίκτης του μπορεί να μπει σφήνα για tag team combo. Η εκτέλεση των επιθέσεων είναι κάτι απλό. Στην πράξη όμως η σωστή εφαρμογή τους είναι που δυσκολεύει τα πράγματα. Επιπλέον, οι μάχες είναι μόνο 2v2. Είστε υποχρεωμένοι δηλαδή να επικεντρωθείτε σε ένα και μόνο mode, παίζοντας είτε με bots, είτε με άλλους παίκτες.
Heads Up
Κάθε αγώνας λήγει όταν τελειώσουν οι συνολικά έξι ζωές σας. Στην πάνω δεξιά γωνία του user interface μπορείτε να δείτε πόσες ζωές έχουν απομείνει στην ομάδα σας, δηλαδή πόσες ευκαιρίες έχετε ακόμα για να κάνετε respawn. Ακριβώς από κάτω υπάρχει η μπάρα με τα HP σας τα οποία μειώνονται όσο παίρνετε damage και όταν φτάσει στο 0 σημαίνει πως θα δείτε…τα ραδίκια ανάποδα.
Πάνω δεξιά βρίσκουμε μία πυξίδα η οποία στην προκειμένη περίπτωση παίζει τον ρόλο του χάρτη. Με το μπλε marker βλέπετε που βρίσκεται ο σύμμαχός σας και με τα κόκκινα markers τους αντιπάλους. Ακριβώς από κάτω, φαίνεται πόσο ammunition έχετε διαθέσιμο και ποιες ειδικές κινήσεις. Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις νέες επιθέσεις σας καθώς όσο προχωράει ο αγώνας ξεκλειδώνετε ολοένα και πιο δυνατές, κάτι που μπορεί να σημάνει την νίκη ή την ήττα. Σε περίπτωση που κάποιος αντίπαλος κάνει επίθεση σε εσάς, θα το δείτε μέσω του κόκκινου βέλους που εμφανίζεται στην οθόνη. Εκείνη την στιγμή, ειδικά αν δεν υπάρχει δυνατότητα για block, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να την αποφύγετε, είτε κάνοντας στην άκρη, είτε με dodge.
Όταν μπαίνετε στην αρένα, ο χρόνος για να σκεφτείτε εκμηδενίζεται. Συνήθως οι μάχες κρατάνε 2-5 λεπτά.
Σε στιγμές όπου τρέχετε ή ορμάτε σε αντιπάλους, θα εμφανιστεί μία μπάρα ακριβώς μπροστά σας η οποία αδειάζει σιγά σιγά. Η Action bar είναι αυτή που σας ενημερώνει πόσο stamina έχετε ακόμα, δηλαδή πόσες φορές μπορείτε να εκτελέσετε ειδικές εναέριες επιθέσεις πριν αδειάσει. Το καλό με την Action bar είναι πως γεμίζει σχετικά γρήγορα, οπότε δεν θα έχετε ιδιαίτερο θέμα με αυτό. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως η Action bar και ο αριθμός του ammo που έχετε στην κατοχή σας, αναγκάζουν κάθε παίκτη να βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης και να μην επαναλαμβάνει διαρκώς την ίδια Special Attack.
Το endgame περιεχόμενο
To Rise of Incarnates σας δίνει την ευκαιρία να ξεκινήσετε τα Ranked matches από την αρχή. Κάθε αγώνας που παίζετε σας δίνει πόντους οι οποίοι σας κατατάσσουν σε κάποιο rank. Η κύριος στόχος σας, αν φυσικά βλέπετε στο μέλλον το competitive κομμάτι του Rise of Incarnates, είναι το υψηλό rank. Η Bandai Namco έχει διοργανώσει ήδη δύο “Official Launch Ranking Events” για να γιορτάσει το launch του νέου της Online Fighting και υποπτευόμαστε πως θα τα συνεχίσει.
Αν σας αρέσει το Rise of Incarnates μπορείτε να δημιουργήσετε ομάδα ή να μπείτε σε μία και να κάνετε τα πρώτα σας βήματα για την competitive σκηνή. Αν πάλι δεν σας ενδιαφέρουν τα μεγαλεία, τότε μπορείτε να ανεβάσετε τον χαρακτήρα σας μονάχα για τις νέες στολές και τα αξεσουάρ που ξεκλειδώνετε. Η επιλογή είναι δική σας και αυτό είναι κάτι που μας αρέσει στο Rise of Incarnates. Δεν θα υποχρεωθείτε δηλαδή να βάλετε το χέρι στην τσέπη.
Asian Art & Design
Το Rise of Incarnates μοιάζει σαν να έχει δανειστεί τους χαρακτήρες του από Anime. Τα γραφικά παρουσιάζουν μέτρια textures και αποτελούν μία μείξη καρτούν και ρεαλισμού, με wannabe φαντασμαγορικά εφέ και έντονα χρώματα. Παρά την φτωχή βάση της graphics engine, οι χαρακτήρες έχουν καλά σχεδιαστικά values και μια μοναδικότητα, καθώς τόσο στο πρόσωπο, όσο και στον ρουχισμό, έχουν έντονα διακριτικά γνωρίσματα που τους κάνουν να ξεχωρίζουν. Γεγονός είναι πάντως ότι οι περισσότεροι τείνουν προς το Ασιάτικο πρότυπο. Παρόλα αυτά, έχουμε να πούμε ένα μεγάλο μπράβο καθώς ο κάθε Incarnate έχει μία δική του ιστορία, είναι εμπνευσμένος από διάφορες κουλτούρες και θρησκείες όπως ο Zeus από το Δωδεκάθεο, η Kali από τον Ινδουισμό κ.α. Όσο για τα περιβάλλοντα υπάρχουν μόνο μισοκατεστραμμένα τοπία από μόλις τέσσερις τοποθεσίες: Νέα Υόρκη, Παρίσι, Λονδίνο και Ουάσινγκτον. Σε αυτές, τα shadows αποδίδουν φτωχά, ενώ τα animations στους γύρω χώρους επαναλαμβάνονται σε ελάχιστα δεύτερα για την υποτιθέμενη εξοικονόμηση πόρων της engine.
Στα αρνητικά του παιχνιδιού συγκαταλέγουμε αδιαμφησβήτητα το lag, καθώς τόσο από πλευράς πεσμένων frames, όσο και από την άποψη της απόδοσης των servers, υπάρχει θέμα. Όταν έχουν περάσει τα πρώτα λεπτά και φτάσουμε σε Tag Combos και συγκέντρωση πολλών παικτών σε ένα σημείο, τότε θα δείτε τα frames να μειώνονται, δραματικά ειδικά για εκείνο το διάστημα, κάνοντας την όμορφη εμπειρία μια απογοήτευση. Ειδικά για την συγκεκριμένη μηχανή γραφικών, τόσο κακή απόδοση ακόμα και στους servers δεν δικαιολογείται. Πέρα από τον συνδυασμό frame drops και lag, σε ορισμένα matches συναντήσαμε ακόμη και disconnection στους servers (παραδόξως σε αγώνες που κερδίσαμε) με τον κόπο μας εν τέλει να μην προσμετρείται.
Το voice acting είναι μέτριας φύσης και αυτό γιατί περιλαμβάνει μόνο μερικές στάνταρ φράσεις οι οποίες είναι μοναδικές για τον κάθε Incarnate. Ποτέ δεν βλέπουμε πραγματικά cutscenes πριν από κάθε μάχη, όπως έχει καθιερωθεί στα Fighting τα τελευταία χρόνια. Κατά συνέπεια, δεν είχαμε την δυνατότητα να ελέγξουμε το κατά πόσο καλά λειτουργεί το lipsync, κάτι που θα κάναμε σε άλλα games. Τα ηχητικά εφέ είναι προσεγμένα και οι εκρήξεις...σίγουρα θα σας πάρουν τα αυτιά, άλλοτε με την καλή και άλλοτε με την κακή έννοια.
Rise of Anarchy
Κατά μία έννοια η Bandai Namco μπορούμε να πούμε ότι πήρε ένα τμήμα μηχανισμών της σειράς Gundam που είχαμε δει και στο Anarchy Reigns, το ενσωμάτωσε σε Online Arena Fighting τεσσάρων παικτών και το πλάσαρε ως free-to-play χωρίς να απαιτεί χρήματα για να σας δώσει κάποιο πλεονέκτημα. Όλα καλά ως εδώ, μόνο που ο Action προσανατολισμός του Rise of Incarnates θα απομακρύνει το μεγαλύτερο μέρος των οπαδών του Fighting genre.
Το σύστημα μάχης, παρότι βασίζεται στην τακτική και το timing, δύσκολα μπορεί να βρει απήχηση στο μέσο gamer. Όσοι τολμήσετε να ασχοληθείτε, ίσως απογοητευτείτε σύντομα από τον άριστο συνδυασμό επιθέσεων των –συνήθως έμπειρων- αντιπάλων σας. Αν αφιερώσετε όμως πολλές ώρες και εξοικειωθείτε τότε ίσως το συμπαθήσετε, παρακάμπτωντας τα όποια τεχνικά θέματά του. Γεγονός είναι ότι το δημιούργημα της Bandai Namco έχει ζόρικο competitive κομμάτι που σας δείχνει εξ αρχής τα “δόντια” του. Όσοι θέλετε μπορείτε να το δοκιμάσετε με ένα φίλο σας για κάποιες ώρες, αν και κατά πάσα πιθανότητα θα αρκεστείτε μόνο στη δοκιμή.
Θετικά:
- Σύστημα μάχης που βασίζεται στην ομαδικότητα
- Η πρόοδός σας παρουσιάζει ενδιαφέρον
- Είναι δωρεάν
Αρνητικά:
- Μόλις ένα mode
- Το lag και η κακή απόδοση των frames στη μάχη
- Ελάχιστα maps
- Ορισμένοι ενδέχεται στην πορεία να βαρεθείτε τους gameplay μηχανισμούς του
Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 6.5
Gameplay: 7
Αντοχή: 7
Γενικά: 6.9
Αξιόλογο, δωρεάν και με ορισμένα τεχνικά θέματα που μπορούν να ξεπεραστούν.
Χριστιάνα Θάνου
NEWS VIEW ALL
Παίζουμε Rise of Incarnates
[Αρχική δημοσίευση: 10/7/15] Σήμερα Τετάρτη 20:00-22:00 στο Twitch.tv/Gameworldgr παίζουμε Rise of Inarnates (Arena Fighting). Είναι free-to-play, επομένως κατεβάστε το από το Steam και μπείτε στο Mum...Posted (13 Jul 2015)
Rise of Incarnates
Μία ομάδα από developers της Namco που έχουν δουλέψει στα Tekken και SoulCalibur ανακοίνωσαν το Free-to-play Brawler Rise of Incarnates. Η Namco θα εστιάσει σε 2vs2 μάχες και το παιχνίδι αναμένεται να...Posted (22 Apr 2014)
Comments