- Reviews
- Skullgirls
Skullgirls
HotΤα sexy girls βαράνε αλύπητα!
Τα sexy girls βαράνε αλύπητα!
Αν και δεν παρακολουθώ σε καθημερινή βάση ιαπωνικά anime, στο παρελθόν έχω απολαύσει αρκετές σειρές όπως τα Tenjoy Tenge, Inuyasha, Elfen Lied και αρκετές άλλες. Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν περίμενα να δω τόσο περίεργες και αντισυμβατικές φυσιογνωμίες σε ένα Fighting game. Όταν όμως φόρτωσα για πρώτη φορά το Skullgirls, βρέθηκα προ εκπλήξεως, καθώς το cast του παιχνιδιού περιλαμβάνει τους πιο κουλούς (με... την καλή έννοια) σε σχεδιασμό και σύλληψη χαρακτήρες που δίνουν την εντύπωση ότι έχουν αποδράσει από κάποιο τρελοκομείο που είναι γεμάτο με freaks!
Επισκέφθηκα αυτό το... μουρλοκομείο για πρώτη φορά προ μηνών και, αν και οι πόρτες του είναι διάπλατα ανοιχτές, κάτι με κρατάει ακόμα εδώ. Περάστε λοιπόν, θα σας κάνω μια ξενάγηση σε αυτό το ενδιαφέρον 2D Fighting!
Μέσα από σαράντα κύματα
Πριν περάσουμε στο... σαλόνι, αξίζει να αναφέρουμε ότι για να "χτιστεί" το Skullgirls και να φτάσει στην τελική του μορφή, πέρασε από διάφορα εμπόδια και συνάντησε αρκετές δυσκολίες που έβαλαν σε κίνδυνο ακόμα και την ίδια του την κυκλοφορία. Χρειάστηκε να αλλάξει μέχρι και εκδότες, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να αφαιρεθεί το παιχνίδι από τα PlayStation Network και Xbox Live Arcade, όπου επανακυκλοφόρησε λίγους μήνες αργότερα ως Skullgirls Encore.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο Alex Ahad την εποχή που ήταν ακόμα μαθητής λυκείου, δημιούργησε κάποια σκόρπια σχέδια χαρακτήρων. Ο συνδημιουργός και lead director του Skullgirls είχε ως όνειρο να χρησιμοποιηθούν τα σχέδιά του κάποια στιγμή σε ένα Fighting game, αλλά δεν περίμενε ποτέ ότι κάτι τέτοιο θα γίνει πραγματικότητα, πόσο μάλλον ότι θα αποκτήσει το δικό του παιχνίδι. Για καλή του τύχη, γνωρίζει τον Mike Zairmont, έναν πρωταθλητή στα Fighting ο οποίος ανέπτυσσε τότε την δική του game engine που προοριζόταν να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη Fighting games.
Στις αρχές του 2008 ο Ahad και ο Zairmont (που πήρε τον ρόλο του lead programmer/designer) αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και έτσι γεννήθηκε η ιδέα του Skullgirls. Οι προεργασίες ξεκίνησαν το 2009 και έναν χρόνο αργότερα, το δίδυμο ενσωματώθηκε στο δυναμικό της ανεξάρτητης εταιρείας ανάπτυξης Reverge Labs, ενώ λίγο καιρό αργότερα η Autumn Games ανέλαβε χρέη εκδότη. Στην E3 το 2011 η Konami έδειξε ενδιαφέρον για το παιχνίδι και ανακοίνωσε ότι θα βοηθήσει και αυτή με την σειρά της στην έκδοση του.
Το Skullgirls κυκλοφόρησε τελικά -αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή- τον Απρίλιο του 2012 στο Xbox 360 και τον επόμενο μήνα για το PS3, ενώ έγινε διαθέσιμο και για PC μέσω του Steam τον Αύγουστο του 2013. Την ίδια χρονιά, η Autumn Games μαζί με την Konami θα δεχθούν μήνυση για το Def Jam Rapstar και τα ηνία της έκδοσης του Skullgirls θα αναλάβει η Marvelous, αφού η Autumn Games δεν μπορούσε πλέον να στηρίξει οικονομικά το παιχνίδι.
Όλο αυτό το μπέρδεμα με τους publishers είχε ως αποτέλεσμα το Skullgirls να αφαιρεθεί τον Δεκέμβριο του 2013 από τα PlayStation Network και Xbox Live Arcade ύστερα από σχετικό αίτημα της Konami. Για να μπορέσει να συνεχιστεί η πορεία αυτού του φιλόδοξου Fighting, η Autumn Games και η Reverge Labs αποφασίζουν να μην συνεχίσουν το μεταξύ τους συμβόλαιο. Η τελευταία έχασε ένα μέρος των υπαλλήλων της, άλλαξε ονομασία στο τωρινό Lab Zero Games και έχοντας νέα στέγη επάνω από το κεφάλι της (την Marvelous), επανακυκλοφορεί το παιχνίδι με τίτλο Skullgirls Encore. Η διάθεσή του έγινε τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2014 στα PSN και XBLA αντίστοιχα.
Εν τω μεταξύ, τον Φεβρουάριο του 2013 η Lab Zero Games είχε ξεκινήσει μια καμπάνια στο Indiegogo ζητώντας 150.000 δολάρια για να αναπτύξει το πρώτο DLC του παιχνιδιού. Αν και το ποσό ακούγεται μεγάλο για την δημιουργία ενός και μόνο νέου χαρακτήρα, οι fans του Skullgirls αγκαλιάζουν γρήγορα την προσπάθεια της εταιρείας. Ως αποτέλεσμα, το ποσό συγκεντρώθηκε μέσα σε λιγότερες από 24 ώρες, ενώ η καμπάνια ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία, με το "κοντέρ" να σταματάει στις 830.000 δολάρια! Η συμπλήρωση όλων των stretch goals στο Indiegogo, σήμαινε ότι τελικά θα διατεθούν έξι νέοι χαρακτήρες ως DLC, με τον καθένα από αυτούς να διαθέτει το δικό του story και stage.
A beautiful nightmare
Το Fighting της Lab Zero Games λαμβάνει χώρα στον "dark deco" κόσμο του Canopy Kingdom, μια χώρα που θυμίζει μια μεταπολεμική εποχή της Αμερικής την δεκαετία του '40, στην οποία όμως δίνουν το παρόν η μαγεία και η τεχνολογική ανάπτυξη, ενώ κάνει αισθητή την παρουσία της η συνεχής ίντριγκα ανάμεσα στις κοινωνικές τάξεις των ανθρώπων.
Σε αυτόν τον γεμάτο με συγκρούσεις κόσμο, πολλά άτομα και οργανώσεις επιδιώκουν να πάρουν στα χέρια τους ένα μυθικό και μυστηριώδες artifact, το Skull Heart, το οποίο μια φορά κάθε εφτά χρόνια, κάνει πραγματικότητα την ευχή της γυναίκας που θα το έχει στην κατοχή της. Ωστόσο, αν η γυναίκα αυτή δεν έχει αγνή ψυχή και αν ο σκοπός της κριθεί -μεταξύ άλλων- ως εγωιστικός, τότε η ευχή της όχι μόνο θα πάρει διαφορετική τροπή, αλλά και η ίδια η γυναίκα θα μετατραπεί σε Skullgirl, μια τερατώδης οντότητα με τεράστια δύναμη. Έως τώρα, πολλοί ήταν αυτοί που απέκτησαν το Skull Heart, παρόλα αυτά κανένας από αυτούς δεν κρίθηκε άξιος αυτού του -κατά βάθος- σατανικού κειμηλίου, ούτε κατάφεραν να γλυτώσουν από την εξουσιαστική του δύναμη.
Το Skull Heart είναι δημιούργημα της Trinity, της... Αγίας Τριάδας του παιχνιδιού. Αποτελείται από τις δύο νεαρές σε ηλικία Θεές Venus Lovelace και Aeon, ενώ το... τρίο συμπληρώνεται από την Mother, η οποία είναι η μητέρα των δύο κοριτσιών και μια από τις πιο μυστηριώδης προσωπικότητες που περιλαμβάνεται στο σύμπαν του παιχνιδιού. Η Trinity θέλει διακαώς να μετατρέψει όλες τις γυναίκες σε Skullgirls και να τις χρησιμοποιήσει για να καταστρέψουν τον κόσμο, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους.
Το Skullgirls διαθέτει ένα από τα πιο πλούσια σε περιεχόμενο lore στο είδος και θα μπορούσαμε να το συγκρίνουμε σε μέγεθος και ποιότητα με αντίστοιχο lore που συνήθως συναντάμε σε γνωστά RPG. Σας συνιστώ να ψάξετε περισσότερες πληροφορίες για το lore του παιχνιδιού, όπως μεταξύ άλλων για τις ιστορίες της Queen Nancy Renoir και της Peacock, καθώς και για την σχέση της Filia με την Carol. Αξίζει να αναφερθεί ότι κάθε χαρακτήρας διαθέτει το δικό του story, μέσα από το οποίο θα μάθετε μεταξύ άλλων τους λόγους που κυνηγάει ο καθένας τους το Skull Heart, καθώς και τα κίνητρά τους.
It's showtime!
Τα παιχνίδια ξύλου ήταν πάντοτε ένα είδος που μου άρεσε ιδιαίτερα. Ο γρήγορος ρυθμός τους και η απόλαυση που σου δίνει ένα σωστά εκτελεσμένο combo, είναι μια συνταγή που μπορεί να προσφέρει σε μεγάλες δόσεις την αίσθηση της επιβράβευσης, ένα στοιχείο που ψάχνουμε λίγο-πολύ όλοι οι gamers σε κάθε game που παίζουμε. Από τα Destrega, Ehrgeiz και Bloody Roar στο PSone, στο Power Stone του Dreamcast και έπειτα στα Marvel vs Capcom 2 και Dead or Alive 3 στο Xbox, πάντα έψαχνα ένα Fighting για να λιώνω, είτε μόνος μου είτε ενάντια σε φίλους όπου έπεφταν και τα... απαραίτητα μπινελίκια και πειράγματα! Μετά τις κλασικές επιλογές των Street Fighter IV, Mortal Kombat και Injustice, είχε έρθει πλέον η σειρά να πιάσω στα χέρια μου και το Skullgirls.
Το Skullgirls είναι ένα 2D Fighting με αρκετό βάθος στο σύστημα μάχης. Αν στο παρελθόν έχετε παίξει το Marvel vs Capcom 2, θα βρεθείτε σε γνώριμα μέρη καθώς η δημιουργία της Lab Zero Games ακολουθεί εσκεμμένα ένα παρόμοιο -ως ένα σημείο- μονοπάτι στο γενικό playstyle, προσθέτοντας ταυτόχρονα νέα -σημαντικά για το είδος- στοιχεία. Πριν περάσουμε στο ζουμί του παιχνιδιού, δηλαδή στο σύστημα μάχης, αξίζει να σταθούμε λίγο στους χαρακτήρες.
Το αρχικό cast περιλαμβάνει μόλις οκτώ playable μαχητές, ενώ με τα DLC ο αριθμός αυτός ανεβαίνει στους 14. Η αρχική εντύπωση που δίνεται, είναι ότι οι διαθέσιμοι χαρακτήρες είναι λίγοι σε σχέση με άλλα games του είδους. Παρόλα αυτά, κάθε χαρακτήρας έχει το δικό του μοναδικό στυλ μάχης, σε αντίθεση με άλλα Fighting που συναντάμε παρόμοιους στο παίξιμο μαχητές με διαφορετική εξωτερική εμφάνιση. Επίσης, κάθε χαρακτήρας δύναται να κινείται διαφορετικά, για παράδειγμα μόνο ένα μέρος του cast μπορεί να πραγματοποιήσει διπλό άλμα ή να κάνει dash, να ορμήσουν δηλαδή προς μια κατεύθυνση ενόσω βρίσκονται στον αέρα.
Δεν μπορείς παρά να ερωτευτείς τα χαριτωμένα αλλά αιμοβόρα κορίτσια του Skullgirls. Λίγο ξύλο... δεν έβλαψε ποτέ κανέναν!
Όσον αφορά την ιδιοσυγκρασία τους, οι χαρακτήρες του Blazblue: Calamity Trigger φαίνονται... νορμάλ τυπάκια μπροστά στην πλειοψηφία των αντίστοιχων του Skullgirls. Το μόνο Fighting που θυμάμαι να είχε τόσο τρελούς χαρακτήρες, ήταν το Thrill Kill που επρόκειτο να κυκλοφορήσει το 1998 για το PSone, παρόλα αυτά είχε ακυρωθεί η διάθεσή του λόγω της εντελώς αμφιλεγόμενης φύσης του για την εποχή εκείνη.
Here comes a new challenger!
Το Skullgirls διαθέτει ένα πλούσιο σε μηχανισμούς σύστημα μάχης που ακολουθεί την κλασσική συστοιχία των έξι buttons για τα βασικά attacks (low/medium/high punch και kick). Απευθύνεται τόσο στους νέους στο είδος, όσο και στους έμπειρους που μετρούν ακόμα και τα... frames για να βγάλουν με επιτυχία κάποιο hardcore play. Από τα πρώτα κιόλας λεπτά κατάλαβα ότι πρόκειται για ένα καθαρά skill-based game όπου το ανελέητο button-mashing δεν σε βοηθάει, ειδικά αν έχεις απέναντί σου έναν καλό αντίπαλο που μπορεί να σου πετάξει στη μούρη 50άρια chain combos.
Είναι φανερό ότι σκοπός της Lab Zero Games ήταν και είναι το Skullgirls να πρωταγωνιστήσει στα τουρνουά παγκοσμίως ανάμεσα στα μεγαθήρια του είδους, βοηθώντας ταυτόχρονα τους νέους παίκτες να γίνονται σταδιακά καλύτεροι. Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή έφαγα πολύ ξύλο τόσο στο singleplayer λόγω της αυξημένης δυσκολίας, όσο και online ενάντια σε άλλους -πιο έμπειρους- παίκτες. Ευτυχώς, το Skullgirls διαθέτει το πιο λεπτομερές tutorial mode που έχω δει σε Fighting, που περιλαμβάνει δεκάδες μαθήματα-δοκιμασίες που θα σας βοηθήσουν να μάθετε αναλυτικά όλους τους μηχανισμούς του combat system και να γίνετε καλύτεροι.
Στα πρώτα σας μαθήματα θα μάθετε τα βασικά του movement των χαρακτήρων, την άμυνα (ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο ενός Fighting), αλλά και για όλα τα special moves όπως τα Blockbuster Attacks. Για να εκτελέσετε τα τελευταία, χρησιμοποιείτε ένα resource που ονομάζετε Dramatic Tension. Αυτός ο μετρητής γεμίζει σταδιακά όταν καταφέρνετε ή δέχεσθε επιθέσεις και φτάνει ως το πέμπτο επίπεδο, ενώ κάθε Blockbuster (τα οποία αφορούν πολύ δυνατές επιθέσεις, μοναδικές για κάθε χαρακτήρα) καταναλώνει ένα ή παραπάνω Dramatic Tension levels.
Το Skullgirls φέρνει στη σκηνή των Fighting games ίσως το σημαντικότερο στοιχείο που εμφανίστηκε στο είδος τα τελευταία χρόνια, το Infinity Breakers system. Σύμφωνα με έναν εξελιγμένο αλγόριθμο, το παιχνίδι καταλαβαίνει πότε ένας παίκτης εκτελεί μια λούπα ίδιων combos επ' άπειρον και σας δίνει την ευκαιρία να ξεφύγετε από ένα infinity combo loop, κάτι πολύ σημαντικό ώστε να μην γίνετε abuse συγκεκριμένων combos.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα πρέπει να είστε περισσότερο δημιουργικοί στα εκτενή chain combos, κάνοντας χρήση των special attacks (όπως τα Blockbusters), καθώς και χρησιμοποιώντας διάφορα Delayed Hyper Combos. Τα τελευταία αφορούν την αλυσιδωτή χρήση των special attacks των χαρακτήρων σας όταν η ομάδα σας αποτελείται από παραπάνω από έναν μαχητές (tagging). Όσον αφορά τα tag battles, μπορείτε να επιλέξετε ελεύθερα το πλήθος των μαχητών που θα κατεβάσετε στον αγώνα. Έτσι, έχετε την δυνατότητα για παράδειγμα να παίξετε είτε solo, είτε έχοντας δύο ή τρεις χαρακτήρες. Ακόμα και αν παίξετε solo, είναι δυνατόν να έρθετε αντιμέτωποι με ομάδα των τριών χαρακτήρων. Το ratio system αναλαμβάνει σε αυτές τις περιπτώσεις να εξισορροπήσει το παιχνίδι, αυξομειώνοντας αντίστοιχα το health pool και το maximum damage της κάθε πλευράς.
Για παράδειγμα, σε έναν αγώνα 1vs2, η πλευρά που έχει έναν χαρακτήρα θα διαθέτει 205% health και 150% damage, ώστε να υπάρχει το απαραίτητο balance. Γίνεται φανερό λοιπόν ότι το μέγεθος της ομάδας αποκτάει ένα καθαρά στρατηγικό χαρακτήρα. Η χρησιμοποίηση περισσότερων του ενός μαχητή, ανοίγει τον δρόμο για πιο προηγμένες επιθέσεις και πιο πολύπλοκες στρατηγικές, αλλά το ratio system σας επιτρέπει να είστε το ίδιο ανταγωνιστικός παίζοντας και μόνο με έναν χαρακτήρα. Συνιστάται να παίξετε αρχικά με έναν πριν δοκιμάσετε να μάθετε όλα τα μυστικά του tag team combat, όπως τα character assists και τα delayed hyper combos.
Όσον αφορά το αμυντικό κομμάτι, πέρα από τα Infinity Breakers, έχετε στην διάθεσή σας δύο ακόμα μηχανισμούς που θα σας βοηθήσουν να ανταπεξέλθετε στα αλλεπάλληλα χτυπήματα του αντιπάλου σας. Πρώτον, το Unblockable Protection σας βοηθάει να βγάλετε με επιτυχία άμυνα όταν δύο κινήσεις του αντιπάλου (για παράδειγμα επίθεση σε συνδυασμό με ένα character assist) θα σας χτυπούσαν ταυτόχρονα ψηλά και χαμηλά.
Το παιχνίδι το αποτρέπει αυτό και σας προστατεύει δίνοντάς σας την δυνατότητα να μπλοκάρετε και το low αλλά και το high attack σαν να επρόκειτο για μια επίθεση. Παρόλα αυτά όμως, συνεχίζουν να υπάρχουν περιπτώσεις σε πολύπλοκα chain combos όπου το block θέλει μαεστρία. Το Push Block είναι ένα ακόμα στοιχείο της άμυνας που αξίζει να αναφέρουμε. Την ώρα που κάνετε block, μπορείτε να πατήσετε δύο οποιαδήποτε Punch buttons και να σπρώξετε τον αντίπαλό σας ώστε... να πάρετε μια ανάσα.
Αυτά που προσθέτουν περισσότερη αυθεντικότητα στους χαρακτήρες του Skullgirls είναι τα Parasites και τα Living Weapons. Τα Parasites είναι οντότητες που είναι συνδεδεμένες με τους χαρακτήρες και διαθέτουν την δική τους προσωπικότητα και ξεχωριστά voice overs! Ουσιαστικά, τα παράξενα αυτά πλάσματα τρέφονται από τους χαρακτήρες-ξενιστές και ενισχύουν με άμεσο τρόπο τις ικανότητες μάχης των τελευταίων. Από τον Samson, τα... δαιμονικά μαλλιά της Filia έως το... ευγενικό Leviathan της Squigly, τα parasites είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα που δίνει έναν ξεχωριστό τόνο στο Fighting της Lab Zero Games. Τα Living Weapons με την σειρά τους μοιάζουν σε χρήση στα Parasites και μάχονται και αυτά όντας προσκολλημένα επάνω σας. Για παράδειγμα, το Vice-Versa μπορεί αρχικά να θυμίζει ένα... αθώο καπέλο στο κεφάλι της Cerebella, μετατρέπεται γρήγορα όμως σε δύο τεράστια χέρια που μπορούν να σπείρουν τον όλεθρο σε ότι ακουμπήσουν!
Game modes
Το Skullgirls διαθέτει τόσο singleplayer, όσο και online modes για να ρίξετε το καθιερωμένο ξυλίκι. Στο... μοναχικό κομμάτι συναντάμε τις κλασσικές επιλογές των Story και Arcade modes. Μέσω του πρώτου θα μάθετε τους λόγους για τους οποίους κάθε χαρακτήρας κυνηγάει το Skull Heart, ενώ θα έχετε την δυνατότητα να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τους χαρακτήρες και την σχέση μεταξύ τους. Επίσης, θα έρθετε αντιμέτωποι και με την Marie, την κάτοχο του Skull Heart που αποτελεί το boss fight για την πλειοψηφία των μαχητών. Στο Arcade mode μπορείτε να παίξετε σε τυχαίες μάχες ορίζοντας και εδώ τον βαθμό δυσκολίας, ο οποίος κρίνεται αρκετά υψηλός στα Hard, Ridiculous και Nightmare επίπεδα.
Αφού περάσετε και από τα απαραίτητα tutorials και πάρετε μια γεύση από το story mode, είναι ώρα να δοκιμάσετε την τύχη σας στο online μέρος του παιχνιδιού. Αρχικά, όπως κάθε Fighting που σέβεται τον εαυτό του, μπορείτε να παίξετε σε τοπικό multiplayer ενάντια σε φίλους σας. Το ζουμί του online όμως βρίσκεται στους ranked αγώνες ενάντια σε άλλους παίκτες. Το Skullgirls χρησιμοποιεί το GGPO, ένα σύστημα που εξαλείφει με έξυπνο τρόπο το lag, καθιστώντας αγώνες ακόμα και με 200+ms ως μια απροβλημάτιστη εμπειρία χωρίς lag. Στο online βρέθηκα αντιμέτωπος με αρκετά ικανούς παίκτες, οπότε καλό θα ήταν να προπονηθείτε σκληρά πριν βγείτε στα... ανοιχτά του online matchmaking!
Smooth like butter
Όσον αφορά τον τεχνικό τομέα, το Skullgirls αξίζει εύσημα για τα εξαιρετικά animations. Οι κινήσεις κάθε χαρακτήρα αποτελούνται από χιλιάδες frames με αποτέλεσμα να μην παρατηρείται το παραμικρό σπάσιμο στα animations. Αξίζει πραγματικά να δείτε το Fighting της Lab Zero Games να τρέχει στα 60fps (κάτι που το καταφέρνει και στις κονσόλες) για να απολαύσετε τον ομαλό τρόπο που κινούνται και αντιδρούν οι μουρλοί, αλλά γεμάτοι φαντασία στον σχεδιασμό και cute χαρακτήρες.
Τα ζεστά χρώματα της παλέτας χρωμάτων του Skullgirls "κάνουν παιχνίδι" με τους μουντούς χρωματισμούς που σε συνδυασμό με τα -υπερβολικά κάποιες στιγμές- visual effects των special attacks, δημιουργούν ένα όμορφο οπτικά πακέτο γεμάτο αντιθέσεις. Οι πίστες έχουν επίσης όμορφο σχεδιασμό και διαθέτουν ένα σχετικό βάθος στα backgrounds, δίνοντας την εντύπωση ότι έχει χρησιμοποιηθεί κατά κάποιο τρόπο η... γραμμική προοπτική, όπως συνηθίζεται να λέμε στην τέχνη της ζωγραφικής.
Τα ψευδοτρισδιάστατα (και πολλές φορές ατμοσφαιρικά) backgrounds κάνουν μια όμορφη αντίθεση με τους 2D χαρακτήρες. Αρνητικό κρίνεται όμως το γεγονός ότι στις περισσότερες πίστες υπάρχει σχετικά μικρή κινητικότητα στα backgrounds (αν και μάλλον έγινε εσκεμμένα), η οποία περιορίζεται πολλές φορές για παράδειγμα στην κίνηση των θεατών, των κλαδιών των δέντρων και των σύννεφων στον ουρανό, μεταξύ άλλων.
Το soundtrack το επιμελήθηκε η γνωστή για την 20ετή προσφορά της στα video games μουσικοσυνθέτης Michiru Yamane που στο παρελθόν έχει συνθέσει μουσική για το Castlevania: Symphony of the Night, τα Suikoden III και IV και το Pro Evolution Soccer 2. Επίσης, ένα μικρό δείγμα της δουλειάς της μπορείτε να απολαύσετε στο Super Smash Bros. για το Wii U. Τα κομμάτια του soundtrack περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων μελωδίες gothic/jazz που δένουν σωστά με το γενικότερο noir/dark deco ύφος του παιχνιδιού.
Τα ηχητικά εφέ, χωρίς να αξίζουν δάφνες για την πρωτοτυπία και την ποικιλία τους, κάνουν σωστά την δουλειά τους. Αυτά που ξεχωρίζουν είναι τα voice overs των χαρακτήρων και των αντίστοιχων Parasites που τους συνοδεύουν. Έχει γίνει αρκετά καλή δουλειά ώστε να παρουσιαστούν οι προσωπικότητες των χαρακτήρων μέσω των φωνών τους.
Skill girls
Η ολοκλήρωση του Story mode με όλους τους χαρακτήρες δεν θα σας πάρει πάνω από ένα βράδυ, παρόλα αυτά το ζουμί βρίσκεται στο online competitive κομμάτι, με το οποίο μπορείτε να ασχοληθείτε έως ότου... βαρεθείτε, κάτι που δύσκολα θα συμβεί σύντομα. Αν συνυπολογίσουμε την χαμηλή τιμή πώλησης του παιχνιδιού που φτάνει τα 15 ευρώ, θεωρείται μια πολύ συμφέρουσα αγορά αν σας αρέσουν τα 2D Fighting. Μάλιστα, την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, η τιμή του Skullgirls στο Steam έχει πέσει κατά 66% λόγω των γιορτινών προσφορών που λήγουν στις 2 Ιανουαρίου και το κόστος του μόλις που ξεπερνάει τα 5.00 ευρώ. Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι η Lab Zero Games και η Sony δήλωσαν ότι το Skullgirls θα κυκλοφορήσει σύντομα και για τα PS4 και PS Vita, κάτι που θα χαροποιήσει τους κατόχους των κονσολών της Sony.
Το Skullgirls ήρθε πραγματικά από το πουθενά και δείχνει ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει στο -αφιλόξενο για νέα IPs- είδος των Fighting games. Χωρίς να ανακαλύπτει ξανά τον τροχό, έρχεται για να τον κάνει... πιο ομαλό με την προσθήκη σημαντικών μηχανισμών, όπως το anti-infinity combo system. Με ένα cast χαρακτήρων που αποτελείται αποκλειστικά από γυναίκες μαχήτριες (με εξαίρεση δύο male characters DLC), οι οποίες μάλιστα κατακρίθηκαν για το... σεξουαλικό τους ταμπεραμέντο, με ένα αρκετά προσεγμένο combat system και ένα εξίσου προσεγμένο lore, το Skullgirls κάνει το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα και δίνει ελπίδες για ένα ακόμα πιο ποιοτικό sequel.
Θετικά:
- Το Infinity Breaker "κόβει" τα abusive combos
- Ίσως τα καλύτερα animation σε Fighting τα τελευταία χρόνια
- Πλούσιο lore
- Λεπτομερές tutorial
- Ευφάνταστοι χαρακτήρες
- Προσεγμένα voice overs και soundtrack
- Online δίχως lag χάρις στο GGPO
- Αρκετά χαμηλή τιμή διάθεσης
- Διασκεδαστικό σύστημα μάχης
Αρνητικά:
- Η εκμάθησή του απαιτεί αρκετό χρόνο και σκληρή προπόνηση
- Μικρός αριθμός χαρακτήρων
- Σχετική έλλειψη κινητικότητας στα backgrounds
- To γρήγορο σύστημα μάχης ίσως... ζαλίσει κάποιους από εσάς
Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 7.5
Gameplay: 8
Αντοχή: 8
Γενικά: 7.8
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα Fighting...για πολλούς και διάφορους λόγους.
Γιώργος Λόλας
Comments
Γιώργος Λόλας.Αναμενόμενο.