GameWorld Blogs

Γράψτε τα άρθρα σας στα blogs και δείτε τα να δημοσιεύονται στην κεντρική σελίδα του GameWorld.gr, στην ενότητα Blogs, στο κάτω μέρος. Κάθε κείμενό σας θα πρέπει να έχει μέγεθος κατ' ελάχιστο 2-3 παραγράφους και να αφορά προσωπική άποψη και όχι είδηση. Παράλληλα, με την συμμετοχή σας στα blogs λαμβάνετε μέρος και στο διαγωνισμό Users του μήνα, κερδίζοντας video games. Για περισσότερα, δείτε το μενού "Διαγωνισμοί".

Sunless Sea Early Access Review

 

Έχω ως χόμπυ να χαζεύω στο Steam για παιχνίδια. Πως είναι οι βιτρίνες σε μαγαζιά για τις γυναίκες; Έτσι και εγώ έχω το Steam, στο οποίο έχω βρει κατά καιρούς μια πληθώρα από ενδιαφέροντα παιχνίδια. Ένα από αυτά είναι και το SunlessSea, το οποίο κυκλοφόρησε 1η Ιουλίου σε EarlyAccess. Μου κίνησε τόσο πολύ το ενδιαφέρον, που αποτελεί το πρώτο EarlyAccess που έχω τσιμπήσει μέχρι σήμερα. Τι είναι όμως αυτό το παιχνίδι;

Δημιουργός του είναι μια μικρή προγραμματιστική εταιρεία με βάση το Λονδίνο, η οποία είχε μέχρι στιγμής στο ενεργητικό της ένα browser παιχνίδι με τίτλο «FallenLondon». Το παιχνίδι λαμβάνει χώρα κάτω από την επιφάνεια της γης σε μια Βικτωριανή περίοδο. Δεν έχω καταφέρει να βρω κάπου γραμμένο επακριβώς το lore, αλλά υποτίθεται πως το Λονδίνο εξαφανίστηκε και επανεμφανίστηκε κάτω από την επιφάνεια της γης και απέκτησε το νέο του όνομα, FallenLondon. Αυτό συνεπάγεται έναν αρκετά σκοτεινό κόσμο, τόσο μεταφορικά, όσο και πρακτικά, ο οποίος φαίνεται σαν να έχει βγει από σελίδες ιστοριών του Lovecraft. Σαν παιχνίδι ακολουθεί το στυλ των παιχνιδιών «createyourownadventure», δηλαδή με άφθονες επιλογές που τα ακολουθεί αναλυτική αφήγηση των αντίκτυπων της εκάστοτε επιλογής που κάνει ο παίκτης. Προσθέστε σε αυτό δημιουργία χαρακτήρα καθώς και ανταμοιβές είτε υλικές είτε σε στατιστικά σε στυλ RPG παιχνιδιών και έχετε τη βάση του FallenLondon.

Το SunlessSea διαδραματίζεται στον ίδιο κόσμο με το FallenLondon. Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, που ο παίκτης έμενε μέσα στα όρια της πόλης, εδώ ο σκοπός είναι η εξερεύνηση. Ξεκινώντας το παιχνίδι λαμβάνετε το ρόλο του καπετάνιου ενός ατμοκίνητου πλοίου. Αρχικά πρέπει να δημιουργήσετε το χαρακτήρα σας, το οποίο περιλαμβάνει επιλογή εικόνας, ονόματος και προσφώνησης (Madame/Sir, MyLord, Captain…). Επιπλέον έχετε την ευκαιρία να επεξεργαστείτε το παρελθόν του χαρακτήρα σας, το οποίο θα αυξομειώσει ανάλογα με τις επιλογές σας τα αρχικά σας στατιστικά και να θέσετε έναν σκοπό ζωής που, αν τον ολοκληρώσετε, κερδίζετε το παιχνίδι. Έχετε πάντα την επιλογή να μην το κάνετε όμως, να ξεκινήσετε το παιχνίδι σαν άγραφο χαρτί, στο οποίο θα χαραχθεί η δικιά σας ιστορία. Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι ζωγραφισμένα στο χέρι και θυμίζουν κάτι από TimBurton και DontStarve, χωρίς τα καθαρά καρτουνίστικα στοιχεία, αλλά με την ίδια απαράμιλλη σκοτεινή χροιά. Η μουσική που συνοδεύει τα ταξίδια σας είναι πολύ καλή και ανατριχιαστική, με τρομακτικά ξεσπάσματα σε περίπτωση κάποιου κακού συμβάντος ή επίθεσης δυνατού εχθρού.

 

Αρμενίζοντας στον ωκεανό

 

Το παιχνίδι έχει πέντε βασικές πτυχές, οι οποίες αλληλεπιδρούν: την εξερεύνηση, τις μάχες, την οικονομία, τα στατιστικά και τις επιλογές. Ξεκινάτε στο λιμάνι του FallenLondon μέσα στο πλοίο σας με τα απαραίτητα για να ξεκινήσετε το ταξίδι σας. Η top-down κάμερα και ο χειρισμός του πλοίου με το WASD καθιστούν το βασικό gameplay αρκετά απλό. Υπάρχει μια μπάρα στο κάτω μέρος τις οθόνης με κάποιες βασικές επιλογές, καθώς και τα hotkeys τους για να τα επιλέξετε εύκολα και γρήγορα. Τα W και S χρησιμοποιούνται για να αυξήσετε ή να ελαττώσετε την ταχύτητα του πλοίου σας, οπότε κυρίως θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τα A και S για να καθορίσετε την πορεία σας στον, πραγματικά, αχανή υπόγειο ωκεανό.

Βέβαια δεν μπορείτε να εξερευνήσετε όσο θέλετε. Εδώ μπαίνει το survival στοιχείο του παιχνιδιού.  Υπάρχουν τρεις βασικοί μετρητές που πρέπει να λάβετε υπόψη σας, καύσιμα, πείνα και φόβος. Τα δυο πρώτα είναι σχετικά εύκολα στην κατανόηση. Έχετε βαρέλια με καύσιμα και κιβώτια με τρόφιμα, τα οποία βλέπετε στην πάνω αριστερά πλευρά της οθόνης. Η μπάρα με τα καύσιμα αδειάζει όσο προχωρά ο χρόνος, ενώ η μπάρα της πείνας γεμίζει, μέχρι να φτάσει σε σημείο που είναι η ώρα για γεύμα. Δεν είχα μέχρι στιγμής την ατυχία να ξεμείνω χωρίς κάποιο από τα δυο, αλλά από όσο είδα και διάβασα, αν ξεμείνετε από καύσιμα, μπορείτε να χαλάσετε κιβώτια τροφίμων ώστε να βρείτε κάτι εύφλεκτο να πετάξετε στη μηχανή και, αν ξεμείνετε από τρόφιμα, μπορείτε είτε να σκοτώσετε κάποιο περιπλανώμενο τέρας για τροφή είτε, στην έσχατη περίπτωση, να αναγκαστείτε να φάτε μέλη του πληρώματός σας! Όπως προείπαμε, ο κόσμος είναι σκοτεινός και προκαλεί τρόμο στις καρδιές των ανθρώπων. Όσο πιο ψηλά είναι το επίπεδο τρόμου, τόσο πιο δύσκολα είναι τα πράγματα για εσάς, καθώς θα συμβαίνουν γεγονότα αρνητικά για το πλήρωμα (όπως αυτοκτονίες από κατάθλιψη). Ο τρόμος μπορεί να περιοριστεί κατά τη διάρκεια ταξιδιού με τη χρήση της λάμπας που έχει το πλοίο σας (η οποία σας βοηθά να βλέπετε και στον ορίζοντα καλύτερα, αλλά καίει καύσιμα) και με το να περνάτε μέσα στο φως που εκπέμπουν λάμπες/σημαδούρες που βρίσκονται σε διάφορα σημεία της θάλασσας.

Η πείνα και ο φόβος δεν είναι τα μόνα προβλήματα που θα συναντήσετε. Μέσα στον απέραντο ωκεανό υπάρχουν πολλοί κίνδυνοι, από πειρατές μέχρι γιγάντια θαλάσσια τέρατα. Άμα σας ακουμπήσει κάποια από αυτές τις εχθρικές μονάδες, σας δίνεται η επιλογή να πολεμήσετε ή να προσπαθήσετε να ξεφύγετε. Αν επιλέξετε να πολεμήσετε, μπαίνετε στην οθόνη μάχης. Το σύστημα μάχης είναι αρκετά απλό. Είναι realtime με την επιλογή παύσης πατώντας το Spacebar. Με το ποντίκι επιλέγετε τις διάφορες ενέργειες που μπορείτε να κάνετε. Υπάρχουν τρεις βασικοί μετρητές, η φωτεινότητα, η ζωή και οι ναύτες. Πρέπει πρώτα να κάνετε ενέργειες οι οποίες θα ανεβάσουν το μετρητή φωτεινότητας, όπως να πετάξετε κροτίδες λάμψης. Έπειτα, ανάλογα με τα επίπεδα φωτισμού του αντιπάλου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επιλογές επίθεσης. Αρχικά αυτές οι επιλογές είναι μόλις δυο, αλλά αυξάνονται ανάλογα με τις αναβαθμίσεις που θα κάνετε στο πλοίο σας. Μόλις φτάσει στο μηδέν η ζωή του αντιπάλου, οδηγείστε πάλι σε οθόνη επιλογής,  για το τι θα κάνετε με το κουφάρι. Σημαντικό, αν χάσετε τη μάχη (με το να φτάσει είτε η μπάρα ζωής είτε η μπάρα ναυτικών στο 0), χάνετε αυτομάτως και το παιχνίδι. Η προκαθορισμένη επιλογή του παιχνιδιού λειτουργεί με autosave και διαγραφή του αν πεθάνετε, αν και μπορείτε να αλλάξετε τη δυσκολία ώστε να κάνετε save όπου θέλετε. Αν οι ναυτικοί πέσουν κάτω από το μισό του ανώτατου αριθμού, δεν μπορείτε να πιάσετε τη μέγιστη ταχύτητα με το πλοίο σας, κάτι που σας καθιστά πιο εύκολο στόχο επίθεσης.

 

Πολεμώντας ένα σμήνος νυχτερίδων

 

Καταφέρατε να επιβιώσετε τη σκληρή θάλασσα και φτάσατε στο επόμενο λιμάνι. Τα τρόφιμα σας τελειώνουν και τα καύσιμα δεν φτάνουν για να επιστρέψετε στη βάση σας (η οποία είναι μόνιμα το FallenLondon). Τι κάνετε λοιπόν; Μέσω του συστήματος επιλογών, πάτε στο μενού της πόλης και επισκέπτεστε τους εμπόρους (εφόσον είναι διαθέσιμοι στο συγκεκριμένο λιμάνι) για να αγοράσετε τα απαραίτητα. Το βασικό νόμισμα του παιχνιδιού ονομάζεται Echo, με το οποίο γίνονται όλες οι αγοραπωλησίες. Ένας από τους σκοπούς των δημιουργών είναι να δώσουν στον παίκτη την επιλογή να γίνει έμπορος. Στο συγκεκριμένο build είναι αρκετά δύσκολο καθώς, όπως έχουν παραδεχτεί και οι ίδιοι, είναι αρκετά δύσκολο να αποκτήσετε ένα αρκετά καλό κεφάλαιο στις πρώτες ώρες ενασχόλησης, καθώς πολλές από τις επιλογές που θα μπορείτε να πάρετε θα προστεθούν σε μελλοντικά updates.

Τα λιμάνια έχουν και άλλες επιλογές εκτός των καταστημάτων. Κάθε λιμάνι είναι διαφορετικό και έχει διαφορετικά κτήρια και NPC που μπορείτε να συναντήσετε. Μην περιμένετε να τα βρείτε όλα την πρώτη φορά που θα φτάσετε. Το παιχνίδι έχει ένα μετρητή, ο οποίος, όσο πιο πολύ ταξιδεύετε, τόσο αλλάζουν τα πράγματα στις πόλεις. Για παράδειγμα επισκέφθηκα το λιμάνι του Venderbight, το οποίο έμαθα πως είναι ιερό μέρος για μια ομάδα ατόμων και πως μπορώ να φέρω επί πληρωμής πιστούς από άλλα λιμάνια. Τη δεύτερη φορά ανακάλυψα ένα εστιατόριο, τον ιδιοκτήτη του οποίου θα μπορούσα να προσλάβω ως μάγειρα του πλοίου μου. Την τρίτη φορά επισκέφθηκα έναν ναό στον οποίο μπορούσα να προσευχηθώ. Όλα αυτά έγιναν μέσω επιλογών που μου έδινε το παιχνίδι. Τα μέρη είναι δυο ειδών, αυτά που ξεκλειδώνονται (όπως το εστιατόριο) και πλέον υπάρχουν hotkeys για να τα επισκεφθώ κατευθείαν  κάθε φορά που βρεθώ στο λιμάνι και τα μέρη μιας φοράς (όπως ο ναός), τον οποίο βρήκα πατώντας την επιλογή να κάνω βόλτα στην πόλη.

 

Δεν φαίνονται καλά τα πράγματα

 

Μια που μιλάμε για τις επιλογές, πρέπει να γίνει αναφορά στα Curiosities, Stories και Circumstances. Αυτά είναι μια μορφή tokens, τα οποία είναι παντός είδους βραβεία που κερδίζονται μέσω των επιλογών σας, τα οποία όμως δεν είναι αντικείμενα, όπως τα καύσιμα ή τα τρόφιμα. Παραδείγματα tokens είναι το «RecentNews» (Curiosities) που μπορεί να ανταλλαχθεί  με χρήματα σε κάποιο λιμάνι, είτε να ξεκλειδώσει κάποια επιλογή σε κάποιο άλλο λιμάνι, το «AdmiraltysFavour» (Stories) που κερδίζετε κάθε φορά που γράφετε ένα report για κάθε λιμάνι που επισκέπτεστε και το παραδίδετε πίσω στο FallenLondon και σας επιτρέπει να συναντήσετε τον Admiral και να του ζητήσετε χάρες, όπως δωρεάν επισκευή του πλοίου σας , και το «AnAdmiraltyCommission» (Circumstance) το οποίο δρα σαν άτυπο είδος quest. Το σημαντικότερο από όλα αυτά είναι στο κομμάτι των Curiosities, τα «Secrets», τα οποία μπορείτε να τα ξοδέψετε είτε για χάρες, χωρίς κάποια υλική ανταμοιβή, είτε για την εξέλιξη των στατιστικών σας. Τα Secrets μπορείτε να τα αποκτήσετε είτε ατόφια, μέσω των επιλογών σας (να κρυφακούσετε μια συνομιλία χωρίς να σας προσέξουν) είτε συγκεντρώνοντας αρκετά «Fragments» ώστε να σχηματίσουν ένα Secret (περισσότερα για αυτό το σύστημα θα ειπωθούν παρακάτω).

Τα στατιστικά του παιχνιδιού είναι τα εξής: Hearts, Veils, Pages, Mirrors και Iron. Όλα αυτά τα στατιστικά επηρεάζουν τόσο διάφορες επιλογές που θα κάνετε, όσο και τη μάχη. Το στατιστικό Hearts βοηθά σε ότι έχει να κάνει με τη μπάρα τρόμου και γενικότερα επιλογές που έχουν να κάνουν με καθαρά ηγετικά στοιχεία (να εμπνεύσετε το πλήρωμά σας να ξεχάσει το φόβο του κλπ), καθώς και στην υγεία. Το στατιστικό Veils αυξάνει την ταχύτητα του σκάφους, καθώς και την ικανότητα Evasion στη μάχη. Επιπλέον βοηθά στις επιλογές που έχουν να κάνουν με stealth. Η ικανότητα Pages καθορίζει το πόσο γρήγορα μετατρέπονται τα Fragments σε Secrets και τις επιλογές που έχουν να κάνουν με γνώση. Η ικανότητα Mirrors επηρεάζει το πόσο δυνατό είναι το φως του προβολέα του πλοίου σας, καθώς και το πόσο δυνατές είναι η ενέργειες φωτεινότητας κατά τη διάρκεια της μάχης. Τέλος, είναι το Iron, το οποίο έχει να κάνει με το πόση ζημιά κάνετε την ώρα της μάχης. Αυτά τα στατιστικά είναι συνολικά για όλο το πλοίο. Επηρεάζονται τόσο από τον χαρακτήρα σας (base) όσο και από άλλους παράγοντες. Αυτοί είναι τα μέλη του πληρώματός σας, το είδος του πλοίου σας και τα upgrades που του έχετε βάλει. Για να αυξήσετε τα στατιστικά του χαρακτήρα σας, πρέπει να μιλήσετε με κάποιο μέλος του πληρώματος και, με αντάλλαγμα Secrets, σας μαθαίνει τα «μυστικά του επαγγέλματος» και αυξάνει κάποιο στατιστικό σας, το οποίο διαφέρει ανάλογα με τη θέση του μέλους στο πλήρωμα.

Εκτός από τους τρεις μετρητές που αναφέρθηκαν στο κομμάτι της εξερεύνησης, υπάρχει και ένας τέταρτος, αυτός των Fragments, ο οποίος μόλις γεμίσει, αντικαθιστά τα Fragments με ένα Secret. Αυτός ο μετρητής γεμίζει με την εξερεύνηση του κόσμου και ότι μαθαίνετε για αυτόν.  Αν ανακαλύψετε ένα μέρος που δεν έχετε πάει πριν, αν κατά τη διάρκεια μιας μάχης αντί για επίθεση επιλέξετε να παρατηρήσετε τον αντίπαλο (με τον κίνδυνο να σας επιτεθεί και να χάσετε), αν μετά τη μάχη με ένα τέρας επιλέξετε να του κάνετε νεκροψία, αν σε ένα λιμάνι ρωτήσετε τους ντόπιους για φήμες σχετικά με τον τόπο τους, όλα αυτά σας δίνουν Fragments. Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο, καθώς ωθεί τον παίκτη να εξερευνήσει τον κόσμο και να μάθει περισσότερα για αυτόν και τους κατοίκους του. Ακριβώς κάτω από το μετρητή αυτό, είναι το CaptainsLog, ίσως το πιο ενδιαφέρον κομμάτι του παιχνιδιού, το οποίο καταγράφει τα συμβάντα και πόσα fragments παίρνετε από αυτά. Το κάθε συμβάν είναι γραμμένο σαν να διαβάζετε όντως ένα CaptainsLog, με την ακριβή ημερομηνία και γραφή του στυλ «Ανακαλύψαμε την τάδε περιοχή» ή «Μπήκαμε στα γνώριμα νερά έξω από το FallenLondon και το πλήρωμα αδημονεί να φτάσουμε στο λιμάνι», κάτι το οποίο δίνει ένα άλλο κύρος στο παιχνίδι.

Τέλος, έχουμε τις επιλογές. Τα περισσότερα υπέρ και κατά των επιλογών έχουν ήδη ειπωθεί παραπάνω. Εδώ θα προστεθεί και το γεγονός κάποιων quests που μπορεί να συναντήσετε. Για παράδειγμα στο λιμάνι θα πετύχετε έναν ύπουλο, μονόφθαλμο τύπο, ο οποίος θα σας προσφέρει δωρεάν καύσιμα και τρόφιμα για αρκετές μέρες ταξιδιού. Θα τα δεχτείτε ή όχι; Αν τα δεχτείτε, θα επανέλθει μετά από κάποιο χρονικό διάστημα και θα σας ζητήσει μια «χάρη» ως αντάλλαγμα. Αν δεν την κάνετε, μπορεί να συμβεί κάτι κακό. Επιπλέον, μπορείτε να συνομιλήσετε με τα μέλη του πληρώματός σας (όχι τους ναυτικούς) και, σε μελλοντικό update, θα έχουν ο καθένας το δικό του χαρακτήρα και sidequests.

 

Έχω την αίσθηση πως κάποιος με παρακολουθεί

Ήσασταν άτυχοι. Κάτι πήγε στραβά. Τελείωσαν τα καύσιμα και μείνατε μέσα στο πέλαγος μέχρι να σας τελειώσουν τα τρόφιμα. Πολεμήσατε με κάποιον πιο δυνατό από εσάς και χάσατε. Λίγη σημασία έχει, πλέον είστε νεκρός. Αυτό σημαίνει πως τελείωσαν όλα; Ναι και όχι.  Ο χαρακτήρας σας δεν υπάρχει πια, όμως υπάρχει διάδοχος. Όπως λένε και οι ίδιοι οι δημιουργοί «ο επόμενος χαρακτήρας σας μπορεί να είναι η κόρη του προηγούμενου, ένας μαθητής του ή ακόμα και ένας άκυρος που βρήκε το ημερολόγιό του σε ένα μαγαζί αξιοπερίεργων πραγμάτων». Δεν ξέρω κατά πόσο υπάρχουν σχετικές επιλογές για οικογένεια, αλλά, έχοντας πεθάνει μια φορά, είχα απλώς επιλογή συνέχειας. Το πρωτότυπο είναι, πάντως, πως αν επιλέξετε να συνεχίσετε, σας δίνονται τρεις επιλογές για να διαλέξετε κάτι που θέλετε να περάσει στον επόμενο χαρακτήρα σας. Αυτά τα τρία πράγματα είναι ο χάρτης που έχετε ήδη εξερευνήσει, κάποιο συγκεκριμένο στατιστικό του χαρακτήρα σας ή ένα συγκεκριμένο μέλος του πληρώματος για να έχετε από την αρχή του νέου χαρακτήρα σας. Αυτό βοηθά τόσο στο replayability του παιχνιδιού, όσο και στο προσωπικό roleplay του καθενός, όπως το παράδειγμα που αναφέρθηκε παραπάνω με τον τύπο που αγόρασε το ημερολόγιο.  Εγώ σκέφτηκα πως κάτι τέτοιο συνέβη με το νέο χαρακτήρα μου, με το να αγοράσει το χάρτη που είχε δημιουργήσει ο προηγούμενος χαρακτήρας μου στα ταξίδια του.

Το παιχνίδι είναι σε EarlyAccess και πρόκειται να προστεθεί πολύ ακόμα υλικό, σύμφωνα με τους δημιουργούς, όμως είναι ήδη αρκετά καλοστημένο για να μπορέσει κάποιος να το παίξει για ώρες σε αυτό το στάδιο, που δείχνει σοβαρότητα και επαγγελματισμό εκ μέρους των δημιουργών. Η τιμή του είναι 20 ευρώ στο Steam, αν και αγοράστηκε με μόλις 10 στο Kinguin. Η κυκλοφορία του ολοκληρωμένου παιχνιδιού υπολογίζεται το Σεπτέμβριο, με τετραπλάσιο χάρτη, ανάλογα μεγαλύτερη ιστορία και ποσότητα επιλογών και την τελική έκδοση όλων των μηχανισμών, τα οποία όμως θα κυκλοφορούν στο ενδιάμεσο για όσους το έχουν ήδη σε μορφή update. Επιπλέον, έχουν δηλώσει πως θα προσπαθήσουν να κάνουν πιο balanced το παιχνίδι, καθώς αυτή τη στιγμή υπάρχουν κάποια προβλήματα, όπως η μπάρα του τρόμου που γεμίζει πολύ εύκολα, αλλά αδειάζει δύσκολα. Το σημαντικότερο, όμως, είναι πως, όσοι το αγοράσουν στο EarlyAccess, θα έχουν δωρεάν πρόσβαση σε όλα τα μελλοντικά DLC που θα κυκλοφορήσουν. Σίγουρα, θα βγει ένα expansion, το οποίο θα επιτρέπει στον παίκτη να χειρίζεται υποβρύχιο, καθώς ήταν ένας από τους στόχους στο Kickstarter.

 

+ Πολύ καλή σκοτεινή ατμόσφαιρα και soundtrack

+ Πολλά μέρη προς εξερεύνηση

+Πλήθος επιλογών και δυνατοτήτων

+ Υψηλό replayability

 

- Λείπει υλικό, το οποίο θα προστεθεί αργότερα (περιοχές, συνομιλίες με μέλη του πληρώματος)

- Σε περίπτωση θανάτου θα αναγκαστείτε να ξανακάνετε κάποια πράγματα από την αρχή, μέχρι να φτάσετε στην κατάσταση που ήσασταν πριν

- Έλλειψη ισορροπίας σε κάποια στοιχεία του παιχνιδιού

 

Δεν μπαίνει βαθμός, καθώς αποτελεί EarlyAccess παιχνίδι.

 

Υ.Γ. Το κείμενο γράφτηκε μέσα Ιουλίου. Έκτοτε έχουν υπάρξει patches και καινούργιο υλικό, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Etherium Part 1?
Gamification(Extra Credits)
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Already Registered? Login Here
Sunday, 22 December 2024

Captcha Image