Διαβαζετε τον τιτλο και λετε :Τι λεει αυτος ο μ@λ@κ%ς ?
Πριν λιγο καιρο πηρα platinum το batman arkham asylum ,σημερα το arkham city.Σκεφτομουν να ξεκινησω καποιο assassin's creed,cod κλπ ,αλλα στα 5 πρωτα λεπτα παραταω το παιχνιδι.Μου φαινονται ολα πολυ βαρετα.Ολα!!Κι'αυτο επειδη,για μενα κανενα δεν ειναι σαν το batman.Σκεφτηκα γιατι συμβαινει αυτο και εφτασα σε ενα συμπερασμα
Η σειρα arkham εχει πρωταγωνιστη τον batman.Βασιζεται εξ'ολοκληρου σε comics(οχι σαν κατι σκουπιδο-ταινιες της dc) και παντου βρισκεις αναφορες,easter eggs σε αλλους χαρακτηρες και γεγονοτα που αφορουν το συμπαν του batman.Τα παντα σ'αυτο το παιχνιδι, ηταν πολυ ψαγμενα(μιλω για arkham city) με αποτελεσμα να μεταφερεσαι στο παιχνιδι.Σαν να περνας σε εναν αλλο κοσμο.Ενιωθες οτι εισαι εσυ ο ιδιος ο σκοτεινος ιπποτης.
Και καπου εδω σκεφτηκα : τι θα γινοταν αν το παιχνιδι ηταν arrow,superman,iron-man,flash(!!!),daredevil ? Εκεινη τη στιγμη σκεφτηκα πως ειναι εντελως ηλιθιο εκ μερους των δημιουργων να μην μπορουν να φτιαξουν super hero games της προκοπης(εξαιρουνται παντα τα arkham).
Γιατι σκεφτηκα κατι τετοιο?Εχουν τα παντα ετοιμα μπροστα τους :
1)Χαρακτηρες
Οι χαρακτηρες στον κοσμο των κομικς ειναι αμετρητοι!Αλλοι πολυ γνωστοι ,αλλοι οχι και τοσο.Ομως,ολοι εχουν μια ιστορια,ενα βαθος σαν χαρακτηρες.Εχουν δικους τους εχθρους,συμμαχους και στοχους.Σημαντικο για τη δημιουργια του gameplay ειναι οτι ο καθενας απο αυτους εχει συγκεκριμενες δυνατοτητες : αλλος οξυμενες αισθησεις γνωριζοντας πολεμικες τεχνες(daredevil),αλλος super ταχυτητα κλπ
Σκεφτειτε ενα καλο daredevil η arrow,hawkeye,captain america παιχνιδι.Τα παιχνιδια αυτα θα μπορουσαν να ειναι πολυ ρεαλιστικα και cinematic αν αναπτυσσονταν απο καποιο καλο studio και τους δινοταν βαρυτητα.Βεβαια , ορισμενοι χαρακτηρες ειναι δημιουργημενοι να μην ειναι ρεαλιστικοι : superman,flash,green lantern ,thor,hulk κλπ ,αλλα αν παιχνιδια με αυτους τους χαρακτηρες δουλευονταν αρκετα , πιστευω το αποτελεσμα θα ηταν να ζουμε μια τελειως διαφορετικη εμπειρια.
2)Ιστορια
Καλως η κακως , ο καθε χαρακτηρας εχει αμετρητες ιστοριες ξεχωριστα.Αυτο σημαινει πως οι δημιουργοι μπορουν η να παρουν ετοιμη ιστορια απο καποια σειρα κομικ η να φτιαξουν ευκολα καινουρια με τη βοηθεια των συγγραφεων.Η ιστορια μπορει να ειναι δραματικη,χιουμοριστικη ,επιστιμονικης φαντασιας κ.ο.κ.
3)Side Missions
Λογω των πολλων ιστοριων και βαθους των χαρακτηρων , ειναι ευκολο να δημιουργηθουν καλα side missions.Π.χ εισαι ο spider-man ,τελειωνεις το campaign και μετα πας να σταματησεις μια ληστεια η να αντιμετωπισεις ενα χαρακτηρα απο το συμπαν του spidey που δεν εμφανιστηκε στη βασικη ιστορια.
4)Gameplay
Για το πως θα ειναι πανω-κατω το gameplay δεν χρειαζεται καν να το σκεφτει καποιος.Αυτο εξαρταται καθαρα απο το χαρακτηρα .Π.χ ο batman κινειται στις σκιες , ειναι ενας μοντερνος νιντζα με αλλα λογια,σπαζοντας στο ξυλο οποιον κακο αοπλο συναντησει.Το gameplay της σειρας arkham βασιζοταν κυριως σ'αυτο το στοιχειο και εκανε τεραστια επιτυχια.
Θεωρω οτι τα super-hero comics (κυριως απο dc και marvel),τδενουν απολυτα με το χωρο του Gaming. Η ανακοικωση του ''πιθανου'' superman video game απο τη rocksteady ηταν ευχαριστη ειδηση ,αν και θεωρω το superman βαρετο χαρακτηρα( overpowered και σε σχεδον καθε μαχη θα σκοτωσει καταλαθως κι απο 10-20 πολιτες).Πιστευω ομως πως θα μας δωσει μια τελειως διαφορετικη εμπειρια απο τα batman και το μονο σιγουρο ειναι οτι το game δε θα ειναι ξεπετα(αμα γινει).Rocksteady ειναι αυτη!! 3 παιχνιδια εφτιαξε,3 επη βγηκαν ,κανοντας αρκετους gamers να ασχοληθουν με τα comics.
When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.
Comments 2
Συμφωνώ μαζί σου
εχεις δικιο για ολα και εγω ετσι εκανα και σκεφτομαι