- Previews
- Valheim preview
Valheim preview
HotΓιάννης Μοσχονάς
Valheim preview
Πληροφορίες
Το αίμα των Βίκινγκ τρέχει στις φλέβες σας.
Η Σουηδική εταιρεία ανάπτυξης και διανομής Coffee Stain Studios δεν περίμενε το Valheim και την εμπορική του επιτυχία για να δώσει το στίγμα της στον παγκόσμιο χάρτη της gaming βιομηχανίας. Μπήκε στην εμβέλεια του ενσωματωμένου “ραντάρ” μας το 2011 με τα Sanctum, επανήλθε το 2014 με το πασίγνωστο Goat Simulator και επέστρεψε το 2019 με το Satisfactory. Τα games της Coffee Stain Studios χαρακτηρίζονται από χιούμορ και προσεκτικά σχεδιασμένο gameplay με τάση προς την καινοτομία, συνεπώς, κάθε νέα της κυκλοφορία θα τραβούσε το ενδιαφέρον μας, ακόμα και αν έγερνε προς την μετριότητα. Το Valheim μπορεί να μην είναι δική της δημιουργία και να έχει αναλάβει χρέη εκδότη στην περίπτωσή αυτή, όμως τα χαρακτηριστικά του θυμίζουν έντονα τους τίτλους της.
“Βαλκυρίες πάρτε με σπίτι”
Το Valheim είναι δημιούργημα μιας πενταμελούς ομάδας ατόμων και ξεκίνησε σαν πάρεργο του Richard Svensson. Ο ρόλος που καλείστε να υποδυθείτε σε αυτό είναι εκείνος ενός νεκρού πολεμιστή Βίκινγκ ο οποίος βρίσκεται στο μεσοδιάστημα μεταξύ παραδείσου και κολάσεως. Κρίνω θετικά τους ξεκάθαρους στόχους που θέτει το Valheim στον παίκτη ώστε να μην περιπλανάται ασκόπως και ανοήτως. Από την πρώτη στιγμή το σκοτεινό πτηνό Hugin σας ξεκαθαρίζει ότι βρίσκεστε σε τόπο δοκιμασιών όπου θα σφυρηλατηθούν οι αντοχές σας και θα αποδείξετε την αξία σας εξολοθρεύοντας ένα μικρό αριθμό μυθικών πλασμάτων. Είστε λοιπόν ενήμεροι ότι, όλες οι προσπάθειές σας, συγκλίνουν στην εξόντωση συγκεκριμένων bosses για να ανοίξετε έτσι τον δρόμο προς την Valhalla, τον παράδεισο των πολεμιστών. Η λαογραφία του παιχνιδιού ξεδιπλώνεται διαβάζοντας πέτρες διάστικτες από μυστικιστικά σύμβολα, στην ουσία όμως το σενάριο είναι ένα fantasy πρόσχημα για να απολαύσετε το Sandbox Survival gameplay του, στο οποίο αλληλεπιδράτε σε τρίτο πρόσωπο.
Το gameplay του Valheim χωρίζεται σε τρία μέρη, στην συλλογή πρώτων υλών από το περιβάλλον, στην μάχη με τις εχθρικές και μη δυνάμεις του κόσμου του και στην δημιουργική διαδικασία του crafting/building. Η συλλογή των πόρων που χρειάζεστε για να αποκτήσετε νέα crafting recipes και να αναβαθμίσετε τον εξοπλισμό αλλά και τον τρόπο ζωής σας, περιλαμβάνει πολύωρο χαμαλίκι. Σαν mechanic, η συσσώρευση είναι απολαυστική γιατί γίνεται γρήγορα και είναι άμεσα κατανοητή καθώς ο κέρσορας σας πληροφορεί πότε στέκεστε μπροστά σε αντικείμενο προς αλληλεπίδραση. Δεν είναι όλα τα αντικείμενα ώριμα για συλλογή, αρκετά χρειάζονται επεξεργασία. Για παράδειγμα, η απόκτηση ξυλείας επιβάλλει το… χάιδεμα των δέντρων με τσεκούρια, όπλα, ακόμα και με γυμνές γροθιές. Οι ανάγκες σας σε πρώτες ύλες είναι τεράστιες προκειμένου να μαζέψετε τα υλικά για να υποστηρίξετε τις μάχες και το crafting και αυτό έχει ως συνέπεια να βρίσκεστε μόνιμα σε κίνηση. Βλέπετε, πλην των δέντρων και των πετρών που υπάρχουν σχεδόν παντού, τα υπόλοιπα υλικά βρίσκονται σε συγκεκριμένα μέρη άρα πρέπει να τα κυνηγήσετε εκεί. Ιδού λοιπόν το απολαυστικό “τυράκι” που χρησιμοποιεί το Valheim για να σας οδηγήσει στην πολυπόθητη “φάκα” της εξερεύνησης του κόσμου του, εξαλείφοντας την στασιμότητα.
Κόντρα στην εξαιρετική αυτή πτυχή του gameplay τοποθετείται η μόνιμη ανάγκη σας για μικρά καταλύματα προκειμένου να στεγάσετε το κρεβάτι (save point) και τον πάγκο σας (workbench) όπου γίνεται όλο το crafting. Οι περιορισμοί αυτοί θα μπορούσαν να απαλυνθούν αν το inventory του χαρακτήρα σας ήταν απύθμενο, ικανό να χωρέσει τεράστιες ποσότητες εξοπλισμού, φαγητού και χρήσιμων αντικειμένων. Δυστυχώς, οι θέσεις του inventory είναι λιγοστές και τα αντικείμενα που μαζεύετε ομαδοποιούνται σε στοίβες συγκεκριμένου αριθμού, ξεχειλίζοντας σύντομα και επιβάλλοντας κατ’ ανάγκη την δημιουργία chests για να τα αποθηκεύσετε.
Στην διάρκεια των περιπλανήσεων θα δοκιμάσετε πολλές αισθητικές απολαύσεις παρατηρώντας το περιβάλλον. Είναι αλήθεια ότι το χορτάρι μοιάζει λίγο με χαρτόνι και τα γραφικά δεν προσφέρουν και εκατομμύρια πολύγωνα για να τα αγκαλιάσετε με τα πεινασμένα μάτια σας. Το frame rate δε, παρουσιάζει απότομες εναλλαγές κατά καιρούς. Το αντιστάθμισμα στα προβλήματα των γραφικών είναι ένα καταπληκτικό σύστημα δυναμικού φωτισμού. Σταθείτε λίγο στην όχθη μιας θαλάσσιας μάζας, αντικρίστε το χρυσαφένιο φως που λούζει το σύμπαν, προσφορά του απογευματινού ήλιου, και θα νιώσετε σαν να βρίσκεστε για διακοπές σε εξωτικό νησί. Ο κύκλος ημέρας-νύχτας υπηρετείται άριστα από την αυξομείωση του φωτός, το πυκνό σκοτάδι που κυριαρχεί στα black forest biomes για παράδειγμα θα σας γεμίσει ανατριχίλες, σε συνδυασμό με εχθρικά μάτια που λάμπουν στο σκοτάδι.
“Ρε, εδώ είναι πιο όμορφα από την Βαλχάλα”
Η ποιότητα των οικοσυστημάτων (biomes) που θα συναντήσετε στην περιπέτεια είναι αξιολογότατη. Εκτός από τα πιο συνηθισμένα meadows και black forests, θα σας κοπεί η ανάσα κολυμπώντας ή ταξιδεύοντας με σχεδία στο ocean biome, στον ωκεανό. Θα νιώσετε σαν καραβοτσακισμένος ναυτικός καταβάλλοντας τεράστιες προσπάθειες για να κουμαντάρετε μια σχεδία της πλάκας μέσα σε καταιγίδα με θυελλώδεις ανέμους, αστραπές και βροντές. Ιδιαίτερη ομορφιά πηγάζει και από τα mountain biomes, με τα χιονισμένα μονοπάτια τους και τις επικίνδυνες μορφές ζωής που τα κατοικούνε. Κάθε biome διαθέτει την δική του στρατιά από τέρατα που το φυλάει και το προσωπικό του boss ως τον υπέρτατο φύλακα του μέρους.
Ένα σημαντικό αντιστάθμισμά στην χαμηλή ανάλυση των γραφικών είναι τα animations των τεράτων και των bosses τα οποία κρίνονται κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά. Μεταβήκαμε τώρα στην μάχη, στην κυρίως δράση που σας περιμένει σε κάθε γωνιά του αφιλόξενου κόσμου του Valheim. Στα πρώτα σας βήματα θα την καλοδεχτείτε γιατί είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να δυναμώσετε τα skills σας. Το skill set του χαρακτήρα είναι το ισχυρότερο κίνητρο πίσω από κάθε σας ενέργεια. Από το απλό και καθημερινό τρέξιμο και το άλμα έως το μπλοκάρισμα χτυπημάτων και το πλήγμα στον εχθρό με οποιοδήποτε όπλο, ότι και αν κάνετε αποκτάτε experience points στην συγκεκριμένη κατηγορία. Υιοθετώντας το αριστουργηματικό σύστημα ανάπτυξης χαρακτήρα των The Elder Scrolls, το Valheim σας επιβραβεύει αδιάκοπα, προσθέτοντας μικρά αλλά μετρήσιμα ποσοστά ισχύος στον χαρακτήρα.
Με την αλάνθαστη αυτή μέθοδο, δεν θέλετε με τίποτα να εξέλθετε από τον κόσμο του, νιώθοντας πλέον τον “πυρετό” της ανάπτυξης και παλεύοντας να γεμίσετε τα skills σας, προσδοκώντας ορατές διαφορές στην δυναμικότητα του χαρακτήρα. Ο αριθμός των skills δεν είναι τεράστιος είναι όμως ικανοποιητικός και καλύπτει όλα τα σημαντικά game mechanics, αφήνοντας απ’ έξω τα building και crafting. Προσωπικά θα ήθελα να τα δω και τα δύο στα skill sets αλλά η προσθήκη τους θα οδηγούσε σε τεράστια πολυπλοκότητα την δημιουργική διαδικασία, αναγκάζοντας ίσως τον designer να ανακατατάξει άλλους τομείς του gameplay και δημιουργώντας μπάχαλο. Δεν αποκλείεται να δούμε κάτι αντίστοιχο στο προσεχές μέλλον όμως γιατί το Valheim βρίσκεται σε διαρκή ανάπτυξη.
Ένας εκ των βασικών λόγων μάλιστα, για τους οποίους το Valheim αγκαλιάστηκε με πάθος από την συντριπτική πλειοψηφία όσων ασχολήθηκαν μαζί του, είναι μια μεγάλη πρωτιά. Σας ρωτώ πόσα Early Access games έχετε “φάει στην μάπα” τα τελευταία χρόνια τα οποία, ενώ κοστολογούνται σε τσουχτερές τιμές, προσφέρουν περιεχόμενο αραιότερο από τα μαλλιά του Θανάση Βέγγου; Πόσες υποσχέσεις δεν έχουν δοθεί από τους developers των Early Access τίτλων οι οποίες αθετήθηκαν ή αναγκαστήκατε να περιμένετε χρόνια για να απολαύσετε το ολοκληρωμένο αποτέλεσμα;
Στον τομέα του περιεχομένου του, το Valheim είναι πολύ τίμιο. Μετά από αρκετές ώρες περιπλάνησης, έχοντας διανύσει τεράστιες αποστάσεις, θα ανοίξετε τον χάρτη του και θα συνειδητοποιήσετε πόσο μικρό τμήμα του ξεσκεπάσατε με το οδοιπορικό σας. Αντίστοιχα, διευρύνοντας σταδιακά το crafting menu που περιλαμβάνει τα νέα αντικείμενα και ανοίγοντας το building menu όπου εμπεριέχονται έπιπλα και ένα σωρό κατασκευαστικά υλικά, θα σχηματίσετε την εντύπωση ότι το game είναι ολοκληρωμένο, δεν έχει ανάγκη επιπλέον περιεχόμενου. Όλα αυτά μάλιστα στην ελκυστική τιμή των 17 ευρώ.
“Είμαι ένας και είναι χίλιοι, υπερτερώ αριθμητικά”
Έγραψα ότι θα καλοδεχτείτε αρχικά τις μάχες που είναι πανταχού παρούσες αφού ο ζωντανός κόσμος του Valheim περιλαμβάνει αμέτρητα πλάσματα. Θα πάψετε να τις καλοδέχεστε την στιγμή που θα σκοτωθείτε για πρώτη φορά μακριά από το save point σας και θα αναγκαστείτε να διανύσετε μεγάλη απόσταση για να μαζέψετε τα αντικείμενα από το “πτώμα” σας. Η αφαίρεση ενός 5% από τα levels των skills θα σας εκνευρίσει ακόμα περισσότερο αλλά η οργή δεν σταματά δυστυχώς εκεί. Στο μέρος που αφήσατε τα κοκαλάκια σας περιφέρονται ακόμα τα πλάσματα που σας σκότωσαν.
Αν πάτε εκεί δίχως στοιχειώδη οπλισμό, περιμένοντας να ανακτήσετε πρώτα τα πράγματά σας και μετά να τους αντιμετωπίσετε, η πιθανότητα να σας σκοτώσουν και πάλι είναι τεράστια. Μέτα την εξολόθρευση του πρώτου και καθ’ οδόν προς το δεύτερο boss, αποκτάτε την δυνατότητα κατασκευής portals με την χρήση σπάνιων υλικών. Προσωπικά, την δυνατότητα αυτή θα την ήθελα από την πρώτη στιγμή και ανέξοδη αλλά έστω και έτσι, είναι μια απαραίτητη προσθήκη για να εξαλειφθούν τα προαναφερόμενα προβλήματα.
Στην συμπεριφορά και την επιθετικότητα των εχθρών ανακαλύπτετε ένα A.I. που δεν αστειεύεται καθόλου. Είναι αρκετά έξυπνο για να σας επιτίθεται όταν έχει το πάνω χέρι και να την κοπανά όταν υπερτερείτε σε ισχύ. Τα τέρατα που χειρίζεται επιτίθενται ομαδικά, με προκαθορισμένα ευτυχώς animations, τα οποία σας επιτρέπουν να βρείτε κενά στην δραστηριότητά τους και να τους χτυπάτε εκείνη την στιγμή. Τα battle mechanics είναι άμεσα κατανοητά από οποιονδήποτε έχει παίξει έστω και ένα game με την λέξη Action στην περιγραφή του είδους του. Άνετα μοιράζετε χτυπήματα και εναλλάσσετε τα όπλα σας, εύκολα μπλοκάρετε τα χτυπήματα, το dodge είναι λίγο δύσκαμπτο και σηκώνει βελτίωση.
Ένα σοβαρό εμπόδιο στην πλήρη απόλαυση της μάχης είναι η μπάρα του stamina η οποία αδειάζει γρηγορότερα και από βαρέλι δίχως πάτο. Η διαχείρισή της είναι μόνιμο αγκάθι στις πολεμικές αλλά και στις εξερευνητικές σας προσπάθειες και το πρόβλημα αντιμετωπίζεται για μερικά λεπτά όταν αποκτάτε ένα υπερφυσικό skill, “δωρεά” του πρώτου boss. Είναι ενοχλητικό να έχετε τα όπλα και την δύναμη για να συντρίψετε άνετα τους εχθρούς σας και να αναγκάζεστε σε άτακτη υποχώρηση επειδή ξεθύμανε η αντοχή του χαρακτήρα. Ίσως, αν ανεβάσετε το stamina skill στο ανώτατο επίπεδο, το πρόβλημα να εξαλειφθεί, μέχρι τότε θα σας δημιουργεί εκνευρισμό επί πολλές ώρες.
Η στόχευση με τα τόξα έχει την έξυπνη πινελιά του στόχου που κλείνει σταδιακά με το παρατεταμένο πάτημα του fire και η ανάγκη υπολογισμού της απόστασης από τον αντίπαλο και κλίσης που θα πάρει το βέλος καταδεικνύει τα ρεαλιστικά physics που κυριαρχούν στο Valheim. Δείτε πόσο ρεαλιστικά ξαπλώνεται ένα κομμένο δέντρο πάνω στο κεφάλι σας, αν διαπράξετε την ανοησία να σταθείτε στην πορεία του. Απολαύστε το παλαντζάρισμα της σχεδίας σας την ώρα που την σφυροκοπά η θάλασσα και τα στοιχεία της φύσης. Εκνευριστείτε με την αστάθεια των κτισμάτων σας στην περίπτωση που δεν έχετε “δέσει” καλά τα δομικά υλικά τους.
Δαρμένος από έναν “κερατά”
Η προσωποποίηση της επικότητας της μάχης στο Valheim είναι τα bosses του. Για τις ανάγκες του preview καθάρισα τα δύο εξ’ αυτών και δηλώνω εντυπωσιασμένος από το μέγεθος, τα animations και τις ικανότητες τους. Δεν χρειάζεται να σας πει το παιχνίδι πως το περήφανο ελάφι Eikthyr έχει θεϊκή προέλευση αφού η φύση του είναι ορατή στα σιδερένια κέρατα που εκτοξεύουν κεραυνούς ικανούς να διαπεράσουν κάθε υλικό εμπόδιο. Το πανίσχυρο πλάσμα είναι προτιμότερο να αντιμετωπιστεί από μακριά, ραντίζοντάς το με μια βροχή από βέλη, όμως η τετ α τετ μονομαχία έχει ωφελιμότερο συναισθηματικό αντίκτυπο. Το Εikthyr στρέφεται ταχύτατα προς τον αντίπαλο που τολμά να το χτυπήσει όμως ένας έξυπνος πολεμιστής, αποκρούει την επίθεση των κεράτων του με ασπίδα και το καρφώνει μετά μανίας με το δόρυ του.
Αρκετές ώρες μετά την εξολόθρευση του θεϊκού ζώου στάθηκα μπροστά στον Elder, ένα πανύψηλο δέντρο, ολοζώντανο, με χτυπήματα μεγάλης ισχύος και την δύναμη να ξεσηκώνει την ίδια την γη για να πολεμήσει στο πλευρό του. Θα τρέχετε αλαφιασμένοι δεξιά και αριστερά αποφεύγοντας τα χτυπήματα και τις ρίζες που απλώνονται σαν μαστίγια για να σας λιανίσουν. Παρά το μέγεθός και το μεγαλείο που εκπέμπει, ο Elder είναι κατ’ ουσία ένα ζωντανό δέντρο συνεπώς ο μεγαλύτερος σύμμαχος στον αγώνα σας εναντίον του είναι η φωτιά.
Τα bosses θα σας μαγέψουν με την παρουσία και τις δυνάμεις τους και θα καρποφορήσουν τις εντονότερες συγκινήσεις που θα βιώσετε στον τομέα της μάχης. Ένα σκαλοπάτι πιο κάτω σε επίπεδο επικότητας αλλά εξίσου συναρπαστικό σαν αντίπαλος είναι το Troll. Από καθαρή κωλοφαρδία εισέβαλλα στην σπηλιά του όταν αυτό έλειπε και πλιατσικολόγησα ότι βρήκα εκεί μέσα αλλά δεν άργησα να το συναντήσω στην πορεία να περιφέρεται στο δάσος. Το ταλαίπωρο πλάσμα είναι αργό και δείχνει χαζό όμως έχει βαρύ χέρι συνεπώς ακολούθησα το δόγμα “μακριά και αγαπημένοι”, ταράζοντάς το στα βέλη.
“Τα πάντα γύρω μου γκρεμίζονται”
Πάμε τώρα και στην δημιουργική διαδικασία του crafting. Η εμπειρία με το build mechanic του Valheim μου άφησε πολύ πικρή γεύση, σαν να κατανάλωσα μεγάλες ποσότητες αηδιαστικού σιροπιού. Να ξεκαθαρίσω πως, κρίνοντάς το αντικειμενικά, το build mechanic είναι δομημένο ώστε να προσφέρει τρομακτική ακρίβεια σε οτιδήποτε βάλετε με το μυαλό σας να χτίσετε. Τοίχοι, σκεπές και δοκάρια, προερχόμενα από διαφορετικά υλικά, τοποθετούνται με γνώμονα το μέγεθος των κατασκευαστικών κομματιών, τις μοίρες και τα σχήματά τους ώστε να αντιστοιχούν σε όλες τις πιθανές μορφές ενός οικήματος. Η ακρίβεια που απαιτείται από μέρους του χτίστη είναι τελικά και το μεγάλο πρόβλημα από πλευράς διασκέδασης. Δεν παίζουμε το Valheim για να εξομοιώσουμε τις εμπειρίες ενός χτίστη ή ενός αρχιτέκτονα, παίζουμε το Valheim για να διασκεδάσουμε.
Ο παράγοντας διασκέδαση πάει περίπατο όταν περνάτε μπόλικη ώρα προσπαθώντας να ταιριάξετε τα υλικά σας σε ένα κατασκεύασμα που να μοιάζει με καλύβα, ξυλόσπιτο ή κάτι ανάλογο, πετυχαίνοντας τελικά να φτιάξετε ένα ακανόνιστο πράγμα άνευ συνοχής. Το καταστρέφετε και επαναλαμβάνετε την διαδικασία, η οποία στέφεται με επιτυχία μόνο όταν βρείτε έδαφος δίχως κλίση, χτίσετε τους τοίχους και την πόρτα και ταιριάξετε σωστά τα τμήματα που αποτελούν την σκεπή. Αν η διαδικασία γινόταν εφάπαξ ή σπάνια δεν θα ήταν τόσο ενοχλητική, δυστυχώς όμως το Valheim απαιτεί να σκεπάζετε τα κρεβάτια και τα workbench σας με τοίχους και σκεπές για να γίνουν λειτουργικά.
Δοθέντος του ότι, για να φτιάξετε, αναβαθμίσετε και επιδιορθώσετε οποιοδήποτε αντικείμενο χρειάζεστε το workbench, είστε αναγκασμένοι να χτίζετε μικρά καταλύματα σε όλο τον ντουνιά, ψάχνοντας μόνιμα για το κατάλληλο σημείο. Με την προσθήκη μιας έτοιμης βάσης στις επιλογές του build (αυτοσχέδιες βάσεις μπορείτε να φτιάξετε και τώρα, με πασσάλους κ.ο.κ.) και καλύτερο ταίριασμα στην παράθεση των κατασκευαστικών κομματιών, το build mechanic θα ήταν υπέροχο και όχι σπαστικό. Υφίστανται πολλές έτοιμες κατασκευές στον χάρτη αλλά συνήθως θέλουν περιποίηση για να γίνουν κατοικήσιμες. Το crafting και το upgrade των όπλων αντίθετα είναι υποδειγματικό. Αυτόματο ξεκλείδωμα των crafting συνταγών με την απόκτηση νέων πρώτων υλών και άμεση κατασκευή ενός αντικειμένου αν διαθέτετε τα απαραίτητα υλικά, τα οποία αναγράφονται αναλυτικά για να ξέρετε τι χρειάζεστε.
Άντρες με τα όλα τους
Οι πρώτες μου εντυπώσεις από το multiplayer του Valheim είναι πολύ θετικές. Ο κάθε κόσμος σηκώνει έως και δέκα παίκτες ταυτόχρονα συνεπώς είναι μια καλή ευκαιρία να βγείτε με την παρέα σας για πρωτόγονες συγκινήσεις σε έναν φανταστικό κόσμο. Το γέλιο είναι αναπόφευκτο αν παίξετε με αντροπαρέα και δείτε μαζεμένους πέντε ημίγυμνους μαντράχαλους στο ίδιο σημείο, θα νιώσετε σαν αρσενικοί στρίπερς. Τα ευτράπελα συνεχίζονται με τις αντιδράσεις της παρέας στους κινδύνους του Valheim αλλά και τις απαιτήσεις των δημιουργικών διαδικασιών. Καλό είναι οι συμπαίκτες να κατέχουν το gameplay ώστε να μην σκοτώνονται συνέχεια ή καταστρέφουν τα οικήματα που χτίζετε, να συνεισφέρουν στην συλλογή πόρων και να κινούνται οργανωμένα στις περιοχές που βρίσκονται πολύ εχθροί.
Ένα πρόγραμμα για συνομιλία είναι απολύτως απαραίτητο και θα διαπιστώσετε ότι, η παρουσία φίλων, οδηγεί σε πιο χαλαρωτικές εμπειρίες. Θα κινήστε και θα αναπτύσσεστε με μεγαλύτερη άνεση, δίνοντας μεγαλύτερο βάρος στην επικοινωνία και στην κοινή αντιμετώπιση των προκλήσεων παρά στην επίτευξη κάποιου σκοπού. Προφανώς, στο multiplayer η ζωή είναι ευκολότερη για όλους τους συμμετέχοντες, ειδικά στις μάχες με τα bosses, εφόσον υπάρχει καλή συνεργασία φυσικά. Η ενεργοποίηση του friendly fire γίνεται αν θέλετε να ανταλλάξετε... σφαλιάρες για πλάκα με τους συμπαίκτες και δεν συνίσταται στην διάρκεια των μαχών με κατευθυνόμενα mobs από το A.I..
Τα συγχαρητήρια επιβάλλονται για τον συνθέτη του Valheim, τον ταλαντούχο Σουηδό Patrik Jarlestam. Οι μουσικές επιλογές του είναι ικανές να σας μαγνητίσουν στο μαγευτικό game world του Valheim, να σας τραβήξουν άλλοτε απαλά και άλλοτε βίαια, στις ψυχολογικές δονήσεις που εκπέμπονται από τα biomes και τα πλάσματα του. Φλογέρες και απαλά όργανα στις ηλιόλουστες πεδιάδες, ηλεκτρικές κιθάρες και χορωδιακή συνδρομή την ώρα που γίνεστε αποδέκτες της οργής των πανίσχυρων bosses. Θεωρώ ότι το soundtrack αξίζει να ακουστεί και αποσπασμένο από το game ενώ ενισχύει σημαντικά τα ικανοποιητικά ηχητικά εφέ.
Βουρ για Valhalla με τον ήλιο να λούζει τα πρόσωπά σας
Το Valheim αποτελεί έναν από τους περισσότερο υποσχόμενους τίτλους των τελευταίων χρόνων. Από την early access μορφή του στην οποία εισήλθε στις 2 Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους, έγινε αντικείμενο θερμής συζήτησης για την παγκόσμια gaming κοινότητα και ξεπέρασε κάθε προσδοκία στις πωλήσεις, φτάνοντας τα πέντε εκατομμύρια αντίτυπα μέσα σε ένα μήνα. Η παραπάνω ανάλυση δείχνει ότι το παιχνίδι σηκώνει αρκετές βελτιώσεις αλλά παρουσιάζεται εξαιρετικό και στην παρούσα μορφή του. Οι δημιουργοί του έχουν δρομολογήσει βελτιώσεις στα υπάρχοντα biomes και αλλαγές στα game mechanics όπου αυτές χρειάζονται. Οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι η κανονική του έκδοση θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή το 2022, όταν έρθει εκείνη η ώρα να είστε έτοιμοι για εξοντωτική ανάλυση του Valheim.
Δείτε το gameplay video του
.Διαβάστε περισσότερα για το Valheim και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
Comments