Diablo 4
HotDiablo 4
Πληροφορίες
Live Action trailer. [UPDATE]
[Aρχική δημοσίευση: 1/11/19] Στα πλαίσια της BlizzCon 2019, η Blizzard ανακοίνωσε και επίσημα το Diablo 4 και μάλιστα συνόδευσε την ανακοίνωσή της με δύο βίντεο.
Ο game director του παιχνιδιού, Luis Barriga, χαρακτήρισε το Diablo 4 με τρεις λέξεις: darkness (σκοτάδι), world (κόσμος) και legacy (κληρονομιά). Δείτε το αρχικό τρέιλερ της ανακοίνωσης.
Επίσης, το στέλεχος της Blizzard αναφέρθηκε στο ότι "το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσουμε στη σειρά όταν δούμε την νέα έκδοση είναι οι σκοτεινές ρίζες της, δηλαδή αίμα και βία. Δηλαδή απόκρυφα σύμβολα και τελετουργίες και ότι οι νίκες δεν είναι ούτε ξεκάθαρες ούτε εγγυημένες. Επίσης ο κόσμος του Diablo IV θα δείχνει περισσότερο αίμα και ανατριχιαστικούς δαίμονες και περιβάλλον. Το Sanctuary θα είναι κάτι παραπάνω από σκηνικό στο Diablo IV".
Στο Diablo IV θα έχουμε το Sanctuary, όπου θα βρίσκουμε εχθρικά caps, φιλικές πόλεις και άλλους παίκτες, ενώ θα μπορούμε να αλληλεπιδράσουμε μαζί τους, να κάνουμε trade και να διαμορφώσουμε groups. Θα μπορούμε επίσης ακόμα και να σφαχτούμε σε PvP ζώνες.
Όσον αφορά στο gameplay του Diablo IV, θυμίζει αρκετά το Diablo II με ισομετρική κάμερα και πιο ρεαλιστικό art style από το Diablo III. Ανακοινώθηκαν τρεις classes, οι Sorceress, Barbarian και Druid.
Το Diablo IV βρίσκεται σε ανάπτυξη για PC, PS4 και Xbox One.
[UPDATE: 20/11/19 - Θα περιέχει το Elective Mode] Σε νέα ανάρτηση στο site του Diablo 3, η Blizzard δείχνει μια αλλαγή στο σχεδιασμό του Diablo 4. Ο στόχος του post είναι η συλλογή πληροφοριών από το community με σκοπό η ομάδα ανάπτυξης να ενημερωθεί για τις ανάγκες και τα θέλω των παικτών. Στο post αναφέρονται διάφορα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως η επιστροφή του Elective Mode που δίνει την δυνατότητα στους παίκτες να διαμορφώσουν τα controls τους όπως το επιθυμούν.
Αναφέρεται επίσης “Υπάρχει μια παρανόηση, ότι στο Diablo 4 τα skills θα κλειδώνουν σε συγκεκριμένα slots λόγω της παρουσίασης του user interface του demo. Όπως πολλά άλλα στοιχεία του demo, το user interface δεν είναι το τελικό και επίσης θα υπάρχει το Elective Mode. Η επιλογή των skills και η διαμόρφωση του χειρισμού θα είναι πάντα ορθάνοιχτα για τους παίκτες.”
Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ημερομηνία κυκλοφορίας για το Diablo 4.
[UPDATE 2: 29/11/19 - Πρόκειται για το πρώτο κεφάλαιο μιας μεγάλης ιστορίας] Η Blizzard προσφάτως ανακοίνωσε την κυκλοφορία που όλοι ξέραμε ότι έπεται, το Diablo 4. Έτσι με την επιβεβαίωση από την εταιρεία, η ομάδα ανάπτυξης ανοίγεται περαιτέρω και μιλάει για το τι να περιμένουμε.
Ο επικεφαλής του Diablo 4 Luis Barriga συνοδευόμενος από ακόμη ένα στέλεχος της ομάδας, τον John Mueller, έδωσαν μερικές πληροφορίες στους fans.
Συγκεκριμένα o Luis Barriga είπε :
“Όταν είδαμε το σχέδιο που μας ενέπνευσε (την Lilith) καταλάβαμε ότι ήταν ένας χαρακτήρας που θα μπορούσαμε να χτίσουμε ολόκληρη ιστορία γύρο της. Αυτό που μας αρέσει όσον αφορά το Sanctuary είναι ότι έχουμε φυτέψει ήδη τους σπόρους. Υπάρχει πλούσια ιστορία ως υπόβαθρο που βρήκαμε σε νουβέλες και βιβλία, οπότε αποφασίσαμε να ρίξουμε μια πιο κοντινή ματιά στην δημιουργία του μύθου.”
Παρά το ότι δεν γνωρίζουμε για την ανάπτυξη άλλων Diablo projects αυτή τη περίοδο φαίνεται ότι το Diablo 4 θα ανοίξει τον δρόμο για ακόμα περισσότερες προσθήκες στο franchise.
Ο John Mueller αναφέρει: “Το Diablo IV είναι σαν το πρώτο κεφάλαιο ενός βιβλίου. Θέλουμε να πούμε μια μεγάλη ιστορία και θέλουμε να την εξιστορούμε σε μεγάλο βάθος χρόνου. Είναι ωραία αίσθηση να γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πέραν της Lilith και όλοι οι υπόλοιποι χαρακτήρες που μπορεί να επιστρέψουν κάποια στιγμή αλλά και νέοι χαρακτήρες που δεν έχουμε δει ακόμα.”
Το συμπέρασμα από τα λεγόμενα των δύο είναι ότι το Diablo 4 θα μπορούσε να αποτελεί την έναρξη ενός συνόλου από νέους τίτλους της σειράς.
Diablo 4 will be just the beginning of a big story
— TWEETS - GLEBATI (@Glebati19) 29 Νοεμβρίου 2019
This is what art director John Miller said. According to him, the starting version will be a kind of first chapter. And then, apparently, Blizzard will complement it with all kinds of DLC.#diablo4 pic.twitter.com/EOcVY3nzCR
Η ημερομηνία κυκλοφορίας του Diablo 4 είναι ακόμη άγνωστη, όμως αφού ξέρουμε ότι αναπτύσσεται για PS4 και Xbox One, μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα κυκλοφορήσει πριν από τις κονσόλες νέας γενιάς.
[UPDATE 3: 4/12/19 - Ο Lead Systems Designer ανάρτησε στο Diablo blog] Σύμφωνα με συνέντευξη που παραχώρησε στο επίσημο Diablo blog o Lead Systems Designer του παιχνιδιού, David Kim, τα νέα στοιχεία και συστήματα που θα προστεθούν θα μας ενθουσιάσουν.
Συγκεκριμένα ο Lead Systems Designer δήλωσε πως οι νέες δυνατότητες είναι εύκολες στο να τις μάθετε αλλά δύσκολες να τις ελέγξετε, ενώ τα αντικείμενα θα είναι λεπτομερή και "ψαγμένα". Μεταξύ άλλων είπε:
"Θέλουν το Diablo 4 να περιέχει τα καλύτερα στοιχεία από τα Diablo 2 και 3. Παράλληλα όμως πρέπει να εφαρμόζει και τα δικά του νέα συστήματα ώστε να το αισθάνεστε ξεχωριστό. Εν τέλει, έχουμε αρκετές αλλαγές στο παιχνίδι, αλλά προς το παρόν όλα αυτά βρίσκονται ακόμα σε συζητήσεις."
Όσον αφορά τους χαρακτήρες και τα αντικείμενα που θα φερουν συμπλήρωσε: " Ο εξοπλισμός του χαρακτήρα θα παίζει ρόλο στις δυνάμεις του. Αυξήσαμε τις προσθήκες των αντικειμένων συμπεριλαμβανομένων και των Magic, Rare και Legendary. Επίσης προσθέσαμε νέα στατιστικά στοιχεία όπως τα Angelic Power που αυξάνει την διάρκεια των benefit effects, το Demonic Power που αυξάνει την διάρκεια των negative effects και το Ancestral Power που αυξάνει την πιθανότητα εφαρμογής ενός effect με ένα και μόνο χτύπημα. Σκοπός μας είναι να αυξήσουμε την φαντασία των παικτών όσον αφορά το που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα αντικείμενο".
Ο Lead Systems Designer ξεκαθάρισε ότι επιλογή των αντικειμένων με βάση την ανθεκτικότητα και την δύναμη τους δεν θα είναι σωστή καθώς κάθε όπλο και εξοπλισμός θα έχουν και διαφορετικές δυνατότητες που βοηθούν σε άλλους τομείς. Τέλος ανέφερε ότι τα Ancient Legendaries αντικαταστάθηκαν με νέα αντικείμενα, για τα οποία δεν ανέφερε κάποιο επιπλέον σχόλιο.
[UPDATE 4: 17/12/19 - Mounts] Κατά τη διάρκεια της BlizzCon 2019, η Blizzard ανακοίνωσε μερικές πληροφορίες για το Diablo 4. Ένα από τα στοιχεία που ανακοίνωσε ήταν η προσθήκη των mounts.
Τα mounts χρησιμοποιούνται για την ταχύτερη μεταφορά σας από το ένα σημείο στο άλλο και ήταν ένα στοιχείο που έλλειπε από το RPG. Θα μπορείτε να αλλάξετε την εμφάνιση του mount σας και αλλάζοντας την εμφάνιση του, βελτιώνεται και η ικανότητα του, όπως π.χ. να μπορεί να φορέσει πανοπλία που ρίχνει το damage που δέχεστε όταν είστε επάνω του.
Η Blizzard έχει σκοπό την εισαγωγή διάφορων mounts, από δαιμονισμένα άλογα σε απρόσωπα mounts και γενικότερα ποικιλία. Για να τους δώσει μια παραπάνω χάρη, προστίθενται και τα Dismount abilities όπου κάθε class έχει το δικό της. Για παράδειγμα η Sorceress φέρνει παγοθύελλα που παγώνει τα πάντα στην ευθεία ενώ ο Barbarian έχει AOE χτύπημα στο έδαφος. Επίσης τα Dismount abilities θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για combo με άλλους παίκτες.
[UPDATE 5: 26/2/20 - Θα μπορείτε να αλλάξετε την λειτουργία των mouse clicks] Η Blizzard ανακοίνωσε ότι στο Diablo IV θα μπορείτε να αλλάξετε την λειτουργία των mouse clicks.
Στα προηγούμενα Diablo games, το αριστερό κλικ ήταν τόσο για την κίνηση, όσο και για το primary attack. Στο Diablo 4 θα μπορείτε να αλλάξετε την λειτουργία των δύο κουμπιών και να βάλετε για παράδειγμα κίνηση και βασική επίθεση στο δεξί και άλλες επιθέσεις ή ενέργειες στο αριστερό. Γενικά θα μπορείτε να παραμετροποιήσετε πλήρως τα controls.
Παράλληλα, στην έκδοση για PC, θα υποστηρίζεται και gamepad.
[UPDATE 6: 27/2/20 - Στο νέο βίντεο που κυκλοφόρησε παρουσιάζονται οι Cannibals] Το Diablo IV διαχειρίζεται τους εχθρούς λίγο διαφορετικά από ότι τα προηγούμενα χρόνια, χωρίζοντας τους σε ομάδες τις οποίες η εταιρεία τις ονομάζει families. Οι ομάδες αυτές χωρίζονται ανάλογα με την εμφάνιση, τη αίσθηση και το στυλ μάχης τους. Τα families είναι η προσθήκη της εταιρείας στην προσπάθεια της να κάνει το open world στοιχείο να έχει μεγαλύτερη αίσθηση συνοχής. Αυτά όλα επεξηγήθηκαν από την Blizzard στην τελευταία της ενημέρωση, όπου και δόθηκαν μερικές λεπτομέρειες για το family που απαρτίζεται από κανίβαλους.
Οι Cannibals, αποτελούνται από τέσσερα μέλη, εκ των οποίων και τα τέσσερα αρέσκονται στο να τρέφονται με ανθρώπινη σάρκα. Αν δείτε στον δρόμο σας δαγκωμένα πτώματα τότε το πιθανότερο είναι λογικά κάπου κοντά. Η σειρά επιστρέφει στο σκοτεινό της ύφος όπως παλαιότερα. Κάθε μέλος έχει ξεχωριστό όπλο, σιλουέτα και στάση έτσι ώστε να μπορείτε να τους ξεχωρίσετε ευκολότερα.
Οι δύο εξ αυτών μάχονται από κοντά. Υπάρχει ένα tank που θα έχει και stun και θα υπάρχουν και οι μικρότεροι αλλά γρηγορότεροι Cannibals. Το family των κανίβαλων δεν έχει μαχητές εξ αποστάσεως όμως θα μπορούν να περάσουν πάνω από εμπόδια και αυτό συμπεριλαμβάνει άλλους εχθρούς.
UPDATE 7: 22/3/23 – Δεν θα είναι όλα τα classes πάντα ισάξια] Ο γενικός διευθυντής του Diablo, Rod Fergusson δήλωσε ότι οι classes δεν θα είναι πάντα ισάξιες.
Συγκεκριμένα ο Fergusson δήλωσε: "Υπάρχει αρκετή ισορροπία, όμως το κόλπο με την ισορροπία είναι να υπάρχει όσο περνάει ο χρόνος, όχι σε κάθε λεπτό. Δεν έχουν όλα τα classes επιπέδου 5 την ίδια δύναμη. Οι Sorcerers θα έχουν τα περισσότερα skills από κάθε class επειδή οι Barbarians θα έχουν τέσσερα όπλα και τα περισσότερα legendary slots. Έτσι θα υπάρχουν σημεία, όπου οι Barbarians θα δείχνουν πιο αδύναμοι σε σχέση με άλλα classes στα πρώτα 10 με 20 levels."
Η κοινότητα του Diablo δείχνει να συμφωνεί, καθώς στην σελίδα του στο Reddit αναφέρουν ότι με τους Barbarians δυσκολεύονται να νικήσουν bosses και δεν κινούνται εύκολα. Στο Twitter επίσης τους χαρακτηρίζουν υπερβολικά αδύναμους. Ο Fergusson συνέχισε: "Όταν όμως φτάσετε level 30 ή 40 και έχετε πολλά legendaries, οι Barbarians μπορούν να γίνουν πολύ δυνατοί. Μετά υπάρχουν διαφορές με τα skills. Πιστεύω ότι κινητικότητα του Rogue είναι δυσκολότερη στο παιχνίδι από ότι του Necromancer που έχει μαζί του 12 σκελετούς και μπορεί να του στείλει σε μάχη."
Hit 20 on Diablo 4 last night. Its fun, but it's going to have huge problems for a while.
— ? | Lady Aina Moonsorrow | ᚨᛊᚺᛚᛖᛃ | ? (@Ainastrasza) March 19, 2023
Barbarian is also grossly underpowered. It takes 3x the effort to kill bosses as a Barbarian over Sorcerer and Rogue. If Barb goes live like this, I will be playing Necromancer instead.
Ο game director του Diablo IV, Joe Shely επιβεβαίωσε τα λεγόμενα του Fergusson δηλώνοντας ότι οι παίκτες που παίζουν με Barbarians θα δουν κάποιες αλλαγές που θα κάνουν το παιχνίδι από τη μέση και μετά λιγότερο εκνευριστικό και πιο ικανοποιητικό: "Δεν θέλουμε κάποιος που δημιουργεί έναν Barbarian να νιώθει αδύναμος στα χαμηλά levels. Οπότε πρέπει να εξισορροπήσουμε το class ώστε η δύναμή τους να εμφανίζεται στο τέλος χωρίς το παιχνίδι να φαίνεται άδικο στα χαμηλά levels. Φυσικά σε ένα παιχνίδι σαν το Diablo IV δεν γίνεται να έχουν όλοι την ίδια δύναμη στο level 35, 36, 37 κλπ. Η συνολική δύναμή τους πρέπει να είναι περισσότερο εξισορροπημένη στο τέλος και λιγότερο στο τέλος και στην αρχή".
[UPDATE 8: 26/5/23 - Live Action trailer] Η Blizzard παρουσίασε ένα live action trailer για το Diablo 4. Οι ηθοποιοί, με στολές cosplay, κάνουν μια ενδιαφέρουσα απεικόνιση των in-game χαρακτήρων.
Το βίντεο σκηνοθέτησε η βραβευμένη με Όσκαρ σκηνοθέτρια, Chloé Zhao. Έχει τον τίτλο "Saviors Wanted" και έχει NPCs από το σύμπαν του Diablo να καλούν τον πρωταγωνιστή (σ.σ. εσάς δηλαδή) για βοήθεια. Η Zhao δήλωσε ότι είχε μια εξαιρετική ευκαιρία να αναβιώσει τον κόσμο του Diablo IV και ότι οι fans του Diablo έχουν πάθος με το παιχνίδι καθώς το παίζουν για πάνω από δύο δεκαετίες. Ήθελε να φτιάξει το βίντεο όπως πρέπει για τους fans και να τιμήσει το πλούσιο lore του παιχνιδιού και τον κόσμο του, αλλά και να μας χαρίσει συναισθήματα.
Το Diablo IV θα κυκλοφορήσει στις 6 Ιουνίου για PC, PS5, Xbox Series X, PS4 και Xbox One.
Διαβάστε το review του Diablo 3. Συζητήστε για το νέο Diablo σε αυτό το forum topic.
Comments
Πάντως το συνηθίζει Blizzard να μη δίνει λεπτομέρειες για οποιοδήποτε project, ιδίως σε τόσο πρώιμο στάδιο.