H Bethesda δεν ήθελε το Dishonored 3 κι έτσι η Arkane Studios έφτιαξε το Deathloop
H Bethesda δεν ήθελε το Dishonored 3 κι έτσι η Arkane Studios έφτιαξε το Deathloop
Πληροφορίες
Ξεκίνησε ως "μικρό παιχνίδι".
Ο συνιδρυτής της Arkane, Raphaël Colantonio, δήλωσε ότι η Bethesda δεν ενδιαφερόταν για το Dishonored 3, κάτι το οποίο τελικά οδήγησε στην ανάπτυξη του Deathloop.
Το Deathloop ξεκίνησε ως ένα μικρό παιχνίδι, το οποίο η Arkane θα χρησιμοποιούσε για να μάθει περισσότερα στην ανάπτυξη ενός multiplayer game, πριν το επόμενο μεγάλο project της. Ο Colantonio είπε: "Η Bethesta ήθελε να κάνουμε κάτι. Δεν ήξεραν που θα πηγαίναμε μετά το Dishonored. 'Θέλουμε το Dishonored 3; Δεν ξέρω, ας κάνουμε κάτι απλό και σύντομο πριν από αυτό και ας δούμε'. Μετά το Deathloop έγινε ο επόμενος μεγάλος τίτλος με τα χρόνια. Αυτό ήταν το αστείο. Ότι μας είπαν: "Όχι, δεν θέλουμε το Dishonored 3, αλλά αν μπορείτε να μας ετοιμάσετε μια παρουσίαση ενός μικρού παιχνιδιού, κάτι που ίσως έχει multiplayer για να μάθουμε το multiplayer, κάτι που ίσως έχει μικροσυναλλαγές, κάτι που έχει πολύ ανακύκλωση στο gameplay, κάτι σαν Roguelike".
Παράλληλα η Arkane Austin κυκλοφόρησε το Mooncrash, ένα Roguelike expansion για το Prey. Οπότε με αφορμή την Roguelike μόδα και επειδή στην Arkane ζήτησαν "gameplay που θα ανακυκλώνεται" οι developers αποφάσισαν να φτιάξουν έναν κόσμο όπου το περιεχόμενό του θα αλλάζει διαρκώς. Το Deathloop μεγάλωσε κι άφησε τον Roguelike χαρακτήρα του στην άκρη αλλά διατήρησε τα στοιχεία που επαναλαμβάνονται. Ο Colantonio τονίζει πάντως ότι στους developers του θα έπαιρνε περίπου τον ίδιο χρόνο για να αναπτύξουν το Dishonored 3 και τελικά έφτιαξαν το Deathloo "αν και τότε δεν περιμέναμε κάτι τέτοιο".
Τελικά το Deathloop κατέληξε να είναι ένα παιχνίδι που ξεκίνησε ως εναλλακτικό του Dishonored 3, ενώ πέρυσι η Arkane επιβεβαίωσε ότι τα δύο games διεξάγονται στο ίδιο σύμπαν.
Διαβάστε το review του Deathloop και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.
Comments