Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Mobile games

More
12 Jan 2022 23:19 - 12 Jan 2022 23:24 #260069 by Μάνος Γρυπάρης
Σύμφωνα με έρευνα του AppAnnie , οι mobile gamers ξόδεψαν 116 δις δολάρια (101 δις ευρώ) το 2021. Έχει σημειωθεί αύξηση κατά 42,22 δις σε σχέση με το 2018. Όλα τα apps στο App Store είχαν έσοδα 170 δις, κάτι που δείχνει ότι τα games έχουν μονίμως ένα μεγάλο μερίδιο αγοράς έναντι των άλλων εφαρμογών.

Το Roblox ήταν στην πρώτη θέση, ακολουθούμενο από τα Genshin Impact και Coin Master. Όσο για τους ενεργούς χρήστες, το PUBG Mobile ήταν στην κορυφή, ακολουθούμενο από τα Roblox και Candy Crush Saga. Το Pokemon Go ήταν ψηλά στις λίστες, ενώ το Among Us είχε πολλούς ενεργούς χρήστες.

Θυμίζουμε ότι αυτή την εβδομάδα η Take-Two εξαγόρασε την Zynga, γνωστή για τα casual games της σε PC και κινητά. Οι διαφημιστές ξόδεψαν το 2021 295 δις σε mobile apps, ενώ το 2022 θα ξοδέψουν 350 δις.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 12 Jan 2022 23:24 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jan 2022 02:00 #260071 by Απόστολος Μητσακούλης
Το Roblox είναι ενδιαφέρον αλλά με τίποτα δν θα έδινα λεφτά για mobile game.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jan 2022 20:40 #260145 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Mobile games
Οι mobile gamers ξόδεψαν 101 δις ευρώ το 2021




40% αύξηση μέσα σε τρία χρόνια.

Σύμφωνα με έρευνα του AppAnnie , οι mobile gamers ξόδεψαν 116 δις δολάρια (101 δις ευρώ) το 2021. Έχει σημειωθεί αύξηση κατά 42,22 δις δολαρίων σε σχέση με το 2018. 

Όλα τα apps στο App Store είχαν έσοδα 170 δις, κάτι που δείχνει ότι τα games έχουν μονίμως ένα μεγάλο μερίδιο αγοράς έναντι των άλλων εφαρμογών. Το Roblox ήταν στην πρώτη θέση, ακολουθούμενο από τα Genshin Impact και Coin Master. Όσο για τους ενεργούς χρήστες, το PUBG Mobile ήταν στην κορυφή, ακολουθούμενο από τα Roblox και Candy Crush Saga. Το Pokemon Go ήταν ψηλά στις λίστες, ενώ το Among Us είχε πολλούς ενεργούς χρήστες.

Θυμίζουμε ότι αυτή την εβδομάδα η Take-Two εξαγόρασε την Zynga, γνωστή για τα casual games της σε PC και κινητά. Οι διαφημιστές ξόδεψαν το 2021 295 δις σε mobile apps, ενώ το 2022 θα ξοδέψουν 350 δις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.