Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

User Reviews: Γράψτε το δικό σας!

More
23 Nov 2015 17:10 #171472 by Βασιλης Γαλανος
-Half Life
Half-Life.Σε ελευθερη μεταφραση Μιση-Ζωη.Λιγο βαρυς ο ορος,αλλα αν δεν εχεις παιξει το Half Life 2,ειδικα σε συνδιασμο με το πρωτο Half Life και τα λοιπα epeisodes,η ζωη σου ως gamer ειναι ολιγον λειψη-μιση,κατι που καταλαβενεις μολις τελιωσεις το ταξιδι σου στον παραξενο και περιπλοκο κοσμο του.Αν μη τι αλλο,το Half Life ειναι κοινα ομολογουμενος ενα απο τα διαμαντια του gaming,αλλα οπως ολα τα διαμαντια της gaming βιομηχανιας,δεν ειναι αψεγαδιαστο.


-Story
Κατ'ευθειαν στα βαθια.Εχετε τον ελεγχο του Gordon Freeman,ενος αποφιτου του M.I.T. ο οποιος δουλευει στο κεντρο ερευνων Black Mesa.Στο συγκεκριμενο κεντρο ερευνων,ενα μεγαλο ατυχημα προκαλεσε την ενωση του ανθρωπινου κοσμου με εναν εξωγηινο κοσμο ονοματι Xen,απο τον οποιο ανεξελεκτα μεταφερονται τερατα στην Γη.Τοτε εσεις,ως Gordon,καλειστε να πολεμησετε αυτα τα τερατα εως την "πηγη" και οταν στο τελος ξεμπερδεψετε μαζι τους,σας προσεγγιζει ενας μυστηριωδης αντρας με το ονομα G-Man ο οποιος σας κανει μια απλη προσφορα:Δουλευεις για μενα ή πεθανεις.Ο Gordon επιλεγει να δουλεψει με τον μυστηριωδη αντρα και καπου εκει τελειωνει το πρωτο Half Life.Ολα τα παραπανω προαναφερθεισα γεγονοτα αποτελουν την αναγκαια,συρικνωμενη και ελαχιστη απαραιτητη γνωση του lore ετσι ωστε να μπορειτε να ξεκινησετε το δευτερο Half Life.Και εδω υπαρχει και μια μικρη "αχιλλειος πτερνα"στο ολο lore του Half Life 2.Ειναι ιδιαιτερα πλουσιο τοσο σε προσωπα,οσο και σε καταστασεις αλλα σε περιπτωση που θες να παιξεις το δευτερο Half Life χωρις να εχεις παιξει το πρωτο,θα εχεις θεμα μιας και το παιχνιδι δεν φροντιζει να επεξηγησει εστω και σε εναν μικρο βαθμο την ιστορια του πρωτου παιχνιδιου,παροτι ειναι αρκετα περιπλεκομενη με την ιστορια του δευτερου,με αποτελεσμα αν δεν εχετε την ορεξη να παιξετε και τα 2 παιχνιδια,να πρεπει να ανατρεξετε σε wiki/youtube.Επεισης υπαρχουν τοσα ενδιαφεροντα referenses στο δευτερο παιχνιδι για το πρωτο,που αποτελουν ενα σεβαστο κομματι της συνολικης εμπειριας.
Τα γεγονοτα του Half Life 2,ξεκινανε 20 χρονια μετα το ατυχημα στο κεντρο ερευνων Black Mesa,με εσας παλι ως Gordon Freeman,να τοποθετηστε απο τον G-Man σε ενα τρενο καθοδον στην City 17.Η City 17,οπως και ολη η Γη,βρισκετε υπο τον ζυγο των Combine.Οι Combine ειναι μια διαγαλαξιακη συμμαχια διαφορων ειδων,οι οποιοι στα 20 χρονια που περασανε απο το ατυχημα,εισβαλανε στην Γη σκλαβονοντας την ανθρωποτητα,με σκοπο να κυριαρχησουνε σε ολες τις διαστασεις.Κατα την παραμονη σας στην City-17 ως σκλαβος,γρηγορα θα αντιληφθειτε την σιδερενια πυγμη με την οποια οι Combine διοικουν τους ανθρωπους.Η απολυταρχια,οι συνεχης επιδηξη ισχυος με τον στρατο,τις πολεμικες μηχανες και τα ρομποτ-κατασκοπους παντου και οι προπαγανδιστηκες ομιλιες του ηγετη τους στις ερημομενες πλεον πλατειες μετεφερουν το κλιμα τελεια.Αφου το τρενο λοιπον φτασει στην City 17 και αποβηβαστειτε,ξεκιναει και το παιχνιδι και απο εκει και περα το Half Life 2 ξεδιπλωνει με εναν ομολογουμενος υπεροχο τροπο την συνεχεια της ιστοριας της σειρας Half Life(διαρκειας 16 ωρων τερματισμενο στο normal)η οποια εχει καθηλωσει εκατομμυρια gamers ανα τον πλανητη απο την πρωτη μερα κυκλοφοριας της.


-Graphics
Οπως και ολα τα παιχνιδια της Valve,το Half Life 2 κανει χρηση της Source engine και μαλιστα αξιοποιει στο επακρο της δυνατοτητες της.Με animation,physics,περιβαλον και τοπια που θα ζηλευαν games της εποχης μας,δινει το συναισθημα και την "μυρωδια" της καταστασης της εποχης με εναν πολυ αξιολογο τροπο.Το Half Life 2 μετα απο 5 χρονια κλεισμενο υπο αναπτυξη στα "εγκατα" των developer της Valve,κυκλοφορησε στις 16/11/2004.Ειναι δηλαδη παιχνιδι δεκαετιας και πανω,αλλα παρολαυτα τα γραφικα του μπορουν να θεωρηθουν παραπανω απο αξιοπρεπεστατα ακομα και για παιχνιδι της τελευταιας πενταετιας.Απο αποψη αναλογιας εποχης-γραφικων παντως,σιγουρα ειναι πολυ ποιο μπροστα απο τα περισσοτερα παιχνιδια.
Τα animation,με ιδιαιτερη εμφαση στα facial animations ειναι,χωρις να μασαω τα λογια μου,εκθαμβωτικα.Στα τελεια απεικονισμενα προσωπα των χαρακτηρων,μπορειτε να διακρινεται με μεγαλη λεπτομερια τα συναισθηματα τους,τις ανησυχιες τους και τις φοβιες τους,πραγμα που βοηθαει πολυ στο να δεθειτε με τους χαρακτηρες και παροτι το παιχνιδι λακιζει ως αναφορα τα cinematics,μεσω των διαλογων κατα των γεγονοτων του παιχνιδιου ο πραγματικα καλοδουλεμενος αυτος τομεας αναδεικνυεται πολυ.Εδω βοηθαει πολυ και το καλοσχεδιασμενο artwork που δινει στον καθε χαρακτηρα,ως εναν βαθμο,δικα του χαρακτηριστικα.
Τα physics του παιχνιδιου κινουνται με την σειρα τους σε πολυ υψηλα επιπεδα,μιας και περα απο την υψηλη ακριβεια τους,το παιχνιδι σας δινει την ικανοτητα να αλληλεπιδρασετε με κυριολεκτικα ο,τι αντικειμενο βρισκετε γυρω σας,ειτε ειναι μια τηλεοραση που παιζει μονη της στο background,ειτε ειναι ενα παλιο ξεχασμενο μπουκαλι πεταμενο κατω,πραγμα που προσδειδει μια αισθηση ρεαλισμου παντου,οχι μονο γιατι εχετε την δυνατοτητα να πειραματηστειτε με το περιβαλον αλλα και γιατι σε συνδιασμο με το Gravity gun(για το οποιο θα μιλησουμε ποιο κατω) μπορειτε να χρησιμοποιησετε ως οπλα εναντια στους εχθρους σας οτιδηποτε υπαρχει γυρω σας.
Στο περιβαλον,μεταφραζετε πληρως η κατασταση της περιοδου,αφου μεσα στην φυσιολογικη πολη των ανθρωπων βλεπουμε πλεον,μετα την εισβολη των Combined,τις δικες τους "πινελιες" στην αρχιτεκτονικη της πολης με οδοφραγματα και φυλακια παντου αλλα και την μεγαλοπρεπη Citadel,που ειναι το τεραστιο αρχηγιο την Combine μεσα στην καρδια της πολης και δηλωνει εμμεσως την δυναμη και την ισχυ τους εναντι των ανθρωπων.

-Gameplay
Το γενικοτερο gameplay ειναι ελαφρως επαλαμβανομενο,με τον Gordon να καταδιωκετε απο διαφορους εχθρους και με κυριο στοχο να πηγαινει απο το σημειο Α στο σημειο Β.Αν δεν ηταν το καλογραμμενο σεναριο,το ατμοσφαιρικο περιβαλον και τα εκαστοτε,μετρια σε δυσκολια,puzzles να σπανε την μονοτονια της γενικοτερης ροης του παιχνιδιου τοτε σιγουρα θα κουραζε και η επαναληψη θα ηταν ποιο εντονη.Οπως και να χει,το παιχνιδι προσφερει τοση δραση που θα ικανοποιησει τους ποιο πολεμοχαρεις gamers.Πολυ ξυλο και πιστολιδι,με μονο αγκαθι να ειναι το μετριο A.I. των αντιπαλων που ακομα και στα μεγαλυτερα επιπεδα δυσκολιας δεν ειναι τοσο challenging οσο θα επρεπε -χωρις να ειναι ουτε ιδιαιτερα ευκολο βεβαια-.Εδω να πουμε οτι το Half Life 2 ειναι παιχνιδι "μιας χρησης".Παροτι εχει πολλα να προσφερει,απο την στιγμη που θα το τερματισετε και θα παρετε ολο το πακετο,δεν θα μπορεσετε ποτε ξαναπαιζοντας το παιχνιδι να αποκομησετε την ιδια εμπειρια,με αποτελεσμα το replayability να μην ειναι και το καλυτερο και να απευθυνεται κυριως στους trophy hunters.Το συστημα μαχης ειναι αρκετα απλο,με ενα ξεκουραστο U.I. και με εξαιρετικη ακριβεια στην μεθοδο στοχευσης των οπλων και το backfire των οπλων σχεδον ανυπαρκτο.
Στα των οπλων τωρα,βλεπουμε μια ευρεια γκαμα οπλων,πολλα απο τα οποια θυμομαστε απο το πρωτο Half Life,οπως τα κλασσικα one-hand pistols,το crossbow,το shotgun και assault rifle.Φυσικα ομως υπαρχουν και τα 2 οπλα-σημα κατατεθεν της σειρας Half Life,Gravity gun και Crowbar.Παροτι το Crowbar ειναι αυτο ακριβως που λεει και το ονομα του,δηλαδη ενα λοσταρι με το οποιο σπας κεφαλια,το Gravity gun ειναι ενα ποιο εφανταστο οπλο,καθως εχεις την δυνατοτητα να παιζεις με την βαρυτητα και να πετας/τραβας διαφορα αντικειμενα της επιλογης σου απο το περιβαλον γυρω σου και να τα χρεισιμοποιεις ως οπλα.Περα απο τα προφανεις αντικειμενα οπως τα βαρελια με βενζινη που σκανε μολις τα πεταξεις πανω στους αντιπαλους ή σε εναν τοιχο,πολλα αλλα πραγματα γυρω σας μπορουν πολλες φορες να αποτελεσουν σανιδα σωτηριας,ειδικα αν οι σφαιρες εχουν τελιωσει.Με λιγη φαντασια το πρωτοτυπο Gravity gun μπορει να αποβει πολυ ποιο χρησιμο απο οτι φενεται.
Αξιο αναφορας ειναι και το γεγονος οτι σε αντιθεση με το πρωτο Half Life,τωρα υπαρχει και η δυνατοτητα να επιβιβαστειτε σε οχηματα,για τα οποια αν και δεν εχετε επιλογη ως προς το ποιο θα επιλεγετε την καθε φορα,ειναι πολυ βολικα τοσο στον χειρισμο οσο και στην χρησιμοτητα,μιας και θα ειστε σε θεση να καλυπτετε σαφως πολυ μεγαλυτερη εκταση σε μικροτερο διαστημα απ'οτι με τα ποδια.


-Music/Sounds
Αν και ο μουσικος τομεας του Half Life 2 δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο,ο ηχητικος του τομεας ειναι αξιοπρεπεστατος,αφου στο δυσκολο εργο του να μπορει ο παιχτης να πειραζει τα παντα γυρω του υπαρχει ο καταληλος ηχος για καθε κινηση,για καθε αντικειμενο.Το voiceacting ειναι αρκετα καλο αλλα λιγακι περιορισμενο μιας και ο Gordon,οπως στο πρωτο Half Life ετσι τωρα και στο δευτερο,δεν μιλαει ποτε αφηνοντας στους λοιπους NPC's την "ευθυνη" να αναδειξουν αυτην την πτηχη του παιχνιδιου,μια ευθυνη που την φερνουν σε περας με επιτυχια και εχουμε χαρακτηρες οχι μονο με ενδιαφερον προσωπικοτητες αλλα ο παιχτης,σε συνδιασμο με τα υπεροχα facial animation,το ωραιο voiceacting και τον ωραιο σχεδιασμο του καθε πρωταγωνιστη ξεχωριστα,αρχιζει να νοιαζεται και να συμπαθει πραγματικα τον καθε χαρακτηρα.

-Summing up
Το Half Life 2 προκειτε να χαρισει σε οποιον το παιξει,περα απο το αξιοπρεπεστατο γεματο δραση gameplay του,δυνατες ανατροπες με την ακρως ενδιαφερουσα πλοκη του και το ατμοσφαιρικο περιβαλον του.Αν και το να παιξει καποιος το Half Life 2 ειναι μια δυνατη εμπειρια απο μονη της,δεν συγκρινεται με τιποτα με την εμπειρια του να παιξει καποιος ολα τα Half Life μαζι,ενοωντας τα πρωτα 2 Half Life και τα 2 stand-alone DLC's του Half Life 2: Half Life epeisode 1&2,τουλαχιστον,τα οποια ερχονται να γεμισουν τις τοσες πολλες αναξιοποιητες πτυχες που αφηνουν με το τελος τους τα 2 πρωτα παιχνιδια.Αν και ειναι μικρα σε διαρκεια προσφερουν πολλα τοσο σε δραση οσο και σε πλοκη.Ευτυχως,αν και η τιμη δεν ειναι πολυ προσυτη αφου κυμενεται στα 28 ευρω στο steam για ολα τα παιχνιδια half life μαζι,συχνα πυκνα υπραχουν sales που ριχνουν την τιμη του πακετου στα ταρταρα.

-Θετικα:
-Πολυ ενδιαφερον σεναριο με βαθυ lore
-Πλουσιο σε δραση gameplay με ξεχωριστες "Half-Life" πινελιες
-Υπεροχα γραφικα και ρεαλιστικα physics
-Αξιοπρεπεστατο voiceacting

-Αρνητικα:
-Μετριο A.I.
-Αποδυναμομενη αντοχη
-Βασιζεται πολυ στον προκατοχο του
-Ο τροπος με τον οποιο "κυλαει" το παιχνιδι ενδεχετε να κουρασει λιγο

-Βαθμολογια:
-Γραφικα:10
-Ηχος:8.5
-Gameplay:9
-Αντοχη:8.5
-Γενικα: 9.0

''Stand fast. Stand Strong. Stand together. Hackett out."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 May 2016 10:55 #180958 by Νικολής Ασημάκης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 May 2016 02:34 - 07 May 2016 02:35 #180983 by Blood Prince
Πριν λίγο έγραψα το πρώτο μου user review για το Tomb Raider (2013),καθώς το τερμάτισα πρόσφατα.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Last edit: 07 May 2016 02:35 by Blood Prince.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 May 2016 20:48 #181008 by Κατερίνα Μαρίνου

Prince of Persia 30 wrote: Πριν λίγο έγραψα το πρώτο μου user review για το Tomb Raider (2013),καθώς το τερμάτισα πρόσφατα.

Α ωραια, παω να το διαβασω. Δεν το εχω τερματισει ακομα το παιχνιδι, ειμαι καπου στο 1/3 του. ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jun 2016 00:12 #182747 by Νικολής Ασημάκης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jun 2016 04:56 #182755 by Blood Prince
Πριν λίγο έγραψα ένα user review για το αριστουργηματικό πολυβραβευμένο remaster του Dark Souls ΙΙ στο οποίο αναλύω τις εντυπώσεις μου και αναφέρω κάποια στοιχεία τα οποία εμένα προσωπικά δεν μου άρεσαν.

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jun 2016 20:32 #182765 by Πιέρρος Φουστέρης
Ας μπω και εγώ στην παρέα. User review της στιγμής για το Far Cry: Primal!

"Once you've accepted your flaws, no one can use them against you."
"Never forget what you are, the rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you."
"Death is so final, whereas life is full of possibilities."
"Most men would rather deny a hard truth than face it."
- Tyrion Lannister

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Jun 2016 22:47 - 24 Jun 2016 23:26 #183019 by Πιέρρος Φουστέρης
Δεύτερο user review, αυτή τη φορά για το απολαυστικότατο Rise of the Tomb Raider (Xbox One version) !

Σημείωση: υπήρχε πρόβλημα με τα σχόλια στα user reviews, το οποίο και λύθηκε. Αφήστε, ελεύθερα, τα σχόλια σας στα user review που σας άρεσαν!

"Once you've accepted your flaws, no one can use them against you."
"Never forget what you are, the rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you."
"Death is so final, whereas life is full of possibilities."
"Most men would rather deny a hard truth than face it."
- Tyrion Lannister
Last edit: 24 Jun 2016 23:26 by Πιέρρος Φουστέρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jul 2016 13:57 - 13 Jul 2016 14:03 #184258 by Blood Prince
Σήμερα το πρωί έγραψα ένα θα μπορούσα να πω γρήγορο user review για το Battlefield:Hardline μιας που το έχω σχεδόν τερματίσει το παιχνίδι (είμαι στο 9 στα 10 επεισόδια) παρουσιάζοντας μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα όσο το δυνατόν λεπτομερέστατα τα χαρακτηριστικά τα οποία έχω παρατηρήσει.

Οποιος δεν έχει ασχοληθεί και σκοπεύει απο περιέργεια να μάθει κάποια πράγματα ή να διαβάσει μια εναλλακτική άποψη για το παιχνίδι μπορεί να διαβάσει και την προσωπική μου άποψη στο αναλυτικό user review το οποίο σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά το review του συντάκτη αλλά αποτελεί κάτι σαν προσθήκη,μια κριτική άποψη αναγνώστη.

Οποιος λοιπόν ενδιαφέρεται (αν και το παιχνίδι είναι περσινό και ξέρω πολύ καλά πως δεν είναι το ίδιο δημοφιλές όπως το Dark Souls III ή το Total War:Warhammer που κυκλοφόρησαν φέτος), μπορεί να διαβάσει το user review για το Battlefield:Hardline .

[IMG


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Last edit: 13 Jul 2016 14:03 by Blood Prince.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jul 2016 19:26 #184285 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Έγραψα review για το Walking Dead: Michonne που τελείωσα πρόσφατα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.