Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Tomb Raider Series: Γενική Συζήτηση

More
11 Oct 2016 11:32 - 11 Oct 2016 11:44 #188602 by Παναγιώτης Τσιάτσος
Νομίζω ότι η διαφορά έγκειται στο ότι όσοι τα έπαιζαν εκείνα τα χρόνια αγνοούσαν το χειρισμό που γνωρίζουμε εμείς σήμερα. Τότε και μόνο που σου δινόταν η δυνατότητα να παίξεις ένα τέτοιο παιχνίδι ήταν προτέρημα, αφομοιώνοντας αυτό το μοντέλο χειρισμού εκ του μηδενός. Για την ώρα, έχω φτάσει στο The Last Revelation, που και αυτό δυστυχώς δε μπορώ να το παίξω, αν κι ο χειρισμός είναι και πάλι λίγο βελτιωμένος σε σχέση με το προηγούμενο, χωρίς κάποια τρελή διαφορά. Μακάρι να γίνονταν αντίστοιχα HD remakes όπως συνέβη στην περίπτωση του πρώτου παιχνιδιού με το Anniversary, αλλά δεν το βλέπω με τίποτα.
Last edit: 11 Oct 2016 11:44 by Παναγιώτης Τσιάτσος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Oct 2016 12:05 #188604 by Παναγιώτης Πολυδεύκης

Professor_Severus_Snape wrote: Νομίζω ότι η διαφορά έγκειται στο ότι όσοι τα έπαιζαν εκείνα τα χρόνια αγνοούσαν το χειρισμό που γνωρίζουμε εμείς σήμερα. Τότε και μόνο που σου δινόταν η δυνατότητα να παίξεις ένα τέτοιο παιχνίδι ήταν προτέρημα, αφομοιώνοντας αυτό το μοντέλο χειρισμού εκ του μηδενός. Για την ώρα, έχω φτάσει στο The Last Revelation, που και αυτό δυστυχώς δε μπορώ να το παίξω, αν κι ο χειρισμός είναι και πάλι λίγο βελτιωμένος σε σχέση με το προηγούμενο, χωρίς κάποια τρελή διαφορά. Μακάρι να γίνονταν αντίστοιχα HD remakes όπως συνέβη στην περίπτωση του πρώτου παιχνιδιού με το Anniversary, αλλά δεν το βλέπω με τίποτα.


Ισχύει αυτό που λες στην αρχή, αφομοίωνες τον χειρισμό από την αρχή άσχετα από το αν ήταν δύστροπος ή όχι. Επίσης όντως ήταν κάτι σαν προτέρημα το να παίζεις τέτοιους τίτλους. Θυμάμαι που περιμέναμε το Tomb Raider για το Sega Saturn πως και πως και όταν ήρθε είχαμε μαζευτεί παρέα στο παιδί που το είχε για να δούμε το παιχνίδι. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά περνούσαν σίγουρα σε δεύτερη μοίρα. Αρκετά παιχνίδια που έπαιζα τότε σε κονσόλες, αν τα έπαιζα τώρα θα εκνευριζόμουν αφάνταστα με τον χειρισμό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Oct 2016 12:26 - 11 Oct 2016 12:27 #188606 by Georgios Manolis
Κι εγώ τα έχω όλα τα παλιά Tomb Raider games στο SEN μέσω store.Μια μικρή καθυστέρηση στην ανταπόκριση της Lara απο τη στιγμή που πατάς κάποιο κουμπί την έχει.Όμως αυτό το μοντέλο χειρισμού ήταν γρίφος απο μόνο του.Υπολόγιζες βήματα,άλματα,τη κλίση της Lara.Πχ το να κρεμαστείς στα σκοινιά απαιτούσε ευθυγράμμιση όχι όπως τώρα που πηδάς προς οποιαδήποτε κατεύθυνση και ο χαρακτήρας σου γραπώνει το σκοινί.
Μπορεί να το έχω πεί πολλές φορές αλλά,υπήρχε τότε η αίσθηση της ευθύνης.Ήσουν υπεύθυνος για τη ζωή του χαρακτήρα σου και προσπαθούσες περισσότερο να τον κρατήσεις ζωντανό.Πλέον δε σε νοιάζει γιατί το κοντινότερο checkpoint είναι 2 λεπτά πιο πρίν.

The fire cracked silently as four Stalkers sat around it. The night was silent, only a small wind and the rustling of grass and leaves to fill the ears. One of the men spoke up suddenly: "Have you children heard the tale of the Monolith?"
- S.T.A.L.K.E.R. local folclore
Last edit: 11 Oct 2016 12:27 by Georgios Manolis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Oct 2016 14:43 - 11 Oct 2016 14:45 #188611 by Παναγιώτης Πολυδεύκης

the_prophet1987 wrote: Κι εγώ τα έχω όλα τα παλιά Tomb Raider games στο SEN μέσω store.Μια μικρή καθυστέρηση στην ανταπόκριση της Lara απο τη στιγμή που πατάς κάποιο κουμπί την έχει.Όμως αυτό το μοντέλο χειρισμού ήταν γρίφος απο μόνο του.Υπολόγιζες βήματα,άλματα,τη κλίση της Lara.Πχ το να κρεμαστείς στα σκοινιά απαιτούσε ευθυγράμμιση όχι όπως τώρα που πηδάς προς οποιαδήποτε κατεύθυνση και ο χαρακτήρας σου γραπώνει το σκοινί.
Μπορεί να το έχω πεί πολλές φορές αλλά,υπήρχε τότε η αίσθηση της ευθύνης.Ήσουν υπεύθυνος για τη ζωή του χαρακτήρα σου και προσπαθούσες περισσότερο να τον κρατήσεις ζωντανό.Πλέον δε σε νοιάζει γιατί το κοντινότερο checkpoint είναι 2 λεπτά πιο πρίν.


Προσυπογράφω! Είχε όντως την αίσθηση ευθύνης που δεν την βλέπουμε πλέον στα περισσότερα παιχνίδια. Πλέον οι περισσότερες κινήσεις είναι αυτοματοποιημένες ενώ σε παλαιότερα παιχνίδια μετρούσε η κάθε σου κίνηση. Ειδικά στα Tomb Raider ισχύει αυτό που έγραψες, ήθελε ευθυγράμμιση και σωστό timing σε όλα.
Τα συνεχόμενα checkpoint και η επιλογή να κάνεις save όποτε θες μειώνει κάπως την αίσθηση της αγωνίας αλλά και την δυσκολία σε κάποια παιχνίδια.
Last edit: 11 Oct 2016 14:45 by Παναγιώτης Πολυδεύκης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Oct 2016 04:28 - 16 Oct 2016 04:30 #188710 by Παναγιώτης Τσιάτσος
Το Angel of Darkness με άφησε με ανάμεικτα συναισθήματα, ενώ ένα βίντεο που είδα μετά το τέλος του παιχνιδιού με μπέρδεψε ακόμη περισσότερο, καθώς παρουσιάζει τις τεράστιες διαφορές που υπάρχουν στο χειρισμό μεταξύ της primary έκδοσης για το PS2 και του αισχρού port στα PC. Παίζοντας στον υπολογιστή, το παιχνίδι άγγιζε τα όρια του unplayable σε κάποια σημεία, λόγω του τραγικού χειρισμού ο οποίος με παίδεψε σε όλη τη διάρκεια του walkthrough, περισσότερο ακόμη κι από τους ίδιους τους γρίφους. Επιπλέον, απουσιάζουν πολλά οπτικά εφέ σε σχέση με την κονσόλα της Sony, ακόμη και τα καιρικά φαινόμενα όπως η βροχή και το χιόνι! Στην PC έκδοση υπάρχουν αμέτρητα bugs και glitches στα γραφικά που μετριάζουν ακόμη περισσότερο την όλη εμπειρία.

Στον αντίποδα, η ιστορία είναι πολύ καλή, διατηρώντας αμείωτο το ενδιαφέρον κυριολεκτικά από την πρώτη ως την τελευταία στιγμή. Η διάρκεια του τίτλου είναι μεγάλη, πέραν πάσης αμφιβολίας, ειδικά στο πρώτο playthrough, και ο βαθμός πρόκλησης υψηλός όσον αφορά κυρίως τους γρίφους. Η Lara είναι πιο όμορφη από ποτέ, και ο σχεδιασμός των χαρακτήρων πολύ λεπτομερής για την εποχή, δείχνοντας ότι η τεχνολογία έχει κάνει αρκετά βήματα προόδου σε σχέση με τις δυνατότητες που υπήρχαν στα πρώτα πέντε Tomb Raider. Πιστεύω ότι το παιχνίδι αδικήθηκε στις βαθμολογίες που πήρε στο PS2, βάσει των συγκριτικών βίντεο που είδα εκ των υστέρων, με τα πενταροεξάρια που εισέπραξε ως επί το πλείστον. Έχω δει αρκετό κόσμο στο διαδίκτυο να απορεί για τις κριτικές αυτές.
Last edit: 16 Oct 2016 04:30 by Παναγιώτης Τσιάτσος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Oct 2016 11:37 - 16 Oct 2016 11:39 #188711 by Georgios Manolis
Για τα Pc μιλάς για την έκδοση του steam?Γιατί αυτό με τη βροχή που λες το θυμάμαι καλά,η βροχή όχι μόνο υπήρχε αλλά ήταν πιο λεπτομερής απο το Ps2.Για το χειρισμό δεν θυμάμαι καλά μπορεί και να είχε θέματα.
Το παιχνίδι όντως ήταν πολύ μπροστά για την εποχή του.Απίστευτη σχεδίαση,ατμόσφαιρα,ήχος,μουσική σκοτεινή ιστορία,στοιχεία adventure και rpg.Και στοιχεία που δεν δούλεψαν όπως θα έπρεπε όπως το stealth και το hand to hand combat.
Όσο για τη διάρκεια θα μπορούσε να ήταν πολύ μεγαλύτερο.Στο αρχικό concept υπήρχαν 52 levels,περισσότερα κι απο το The Last Revelation.Απ' οτι καταλαβαίνεις απο τη τελική έκδοση αφαιρέθηκε πολύ περιεχόμενο.
Αν η Eidos πίστευε στη Core αρκετά και τους έδινε λίγο χρόνο ακόμα θα μιλούσαμε για ένα αριστούργημα.

The fire cracked silently as four Stalkers sat around it. The night was silent, only a small wind and the rustling of grass and leaves to fill the ears. One of the men spoke up suddenly: "Have you children heard the tale of the Monolith?"
- S.T.A.L.K.E.R. local folclore
Last edit: 16 Oct 2016 11:39 by Georgios Manolis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Oct 2016 12:33 - 16 Oct 2016 12:38 #188713 by Παναγιώτης Τσιάτσος
Έχεις δίκιο για τη βροχή. Ξανάτρεξα το παιχνίδι για να το τσεκάρω, γιατί πραγματικά δεν το θυμόμουν καθόλου. Στα PC αναφέρομαι στην έκδοση που υπάρχει στο GOG. Ο χειρισμός δεν παλευόταν με τίποτα, αλλά βλέποντας το παρακάτω βίντεο με τις διαφορές στην έκδοση για PS2 και το πώς κινείται εκεί η Λάρα, πιστεύω ότι όσοι το έπαιξαν σε κονσόλα, δεν αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα. Επιπλέον, υπήρχαν περισσότερα bugs και glitches στα γραφικά απ' όσα μπορείς να μετρήσεις με τα δυο σου χέρια. Σε έναν γρίφο μάλιστα που έπρεπε να μετακινήσω κάτι κιβώτια για να περάσω έναν φράχτη, πέρασα από μέσα!

Είδα βίντεο όπου παίζει κάποιος σε PC και κολυμπάει στον αέρα μέσα στο κλαμπ, στις αρχές του παιχνιδιού. Σε πάρα πολλές περιπτώσεις έπρεπε να κάνω load game τέσσερις και πέντε φορές, γιατί το μόνο που φαινόταν στην οθόνη ήταν η Λάρα κι από εκεί και πέρα ένα απέραντο μαύρο. Μπορούσες να δεις μέσα από τα σώματα των χαρακτήρων, αρκετά αντικείμενα είχαν... τρύπες κι έβλεπες από μέσα. Συμφωνώ ότι έπρεπε να δοθεί περισσότερος χρόνος στην Core Design, ώστε να μπορέσει να υποστηρίξει όπως έπρεπε τη δυνατή ιστορία του παιχνιδιού.

Last edit: 16 Oct 2016 12:38 by Παναγιώτης Τσιάτσος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Oct 2016 15:59 #188718 by Ioannis Chatzitournos
Τι παιχνίδια κι αυτά! Μεγάλωσε ολόκληρη γενιά με τα κατορθώματα της Λαρα! Πολλοί χάζευαν τις καμπύλες της παρά έπαιζαν το παιχνίδι!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Apr 2017 12:00 #197501 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Tomb Raider 1 demo για PC σε browser


Απολαύστε το με ένα κλικ.

Θυμάστε τις εποχές που η Lara Croft δεν ήταν νέα και ρεαλιστική; Μπορείτε να τις ξαναζήσετε με ένα μόνο κλικ.

Με το OpenLara project του Timur Gagiev, σας δίνεται η δυνατότητα να απολαύσετε το demo του πρώτου Tomb Raider μέσα από τον browser σας, υποστηρίζοντας Full Screen αλλά και χειριστήριο. Αν θέλετε να ζήσετε συναισθήματα νοσταλγίας ή δεν είχατε ποτέ την ευκαιρία να παίξετε το πρώτο παιχνίδι με την αγαπημένη σας ηρωίδα, κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το Tomb Raider 1 demo.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Gagiev έχει εργαστεί στις ομάδες σχεδίασης γραφικών του Quake Champions και πήρε την ιδέα για το OpenLara από το OpenTomb, που προσφέρει την εμπειρία των πέντε πρώτων games, ανακατασκευασμένη από την αρχή.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Nov 2022 10:20 #267559 by Nikos Georgopoulos
Η χαμένη περίοδος ανάμεσα στο τέταρτο και το έκτο Tomb Raider




Αποκαλύφθηκε μέσω animation .

Ένα καινούργιο animation από τον συγγραφέα του Angel of Darkness έρχεται για να καλύψει τη χαμένη περίοδο μεταξύ του τέταρτου και έκτου παιχνιδιού της σειράς Tomb Raider.

Aυτό το animation μας εξηγεί χρονολογικά πως η Lara Croft επιβίωσε από τα γεγονότα που συντελέστηκαν μεταξύ του Tomb Raider: The Last Revelation και αυτού του τέταρτου κεφαλαίου Angel of Darkness.

Ο μύθος του El hawa έχει γραφτεί από τον συγγραφέα Murti Schofield του Angel of Darkness, σκηνοθετήθηκε από τον βετεράνο φαν του Tomb Raider Ash Kaprielov και πρωταγωνιστεί η Jonell Elliott (που έχει δώσει την φωνή της και ουκ ο λίγες φορές στα Tomb Raider παιχνίδια συμπεριλαμβανομένου του Angel of Darkness και του Last Revelation. 

Ο μύθος του El Hawa, όπως αναφέρεται στο ημερολόγιο της Lara, αποκαλύπτει πως η ίδια κατάφερε μετά βίας να βγει ζωντανή μετά την πτώση της στον ναό του Horus, στο τέλος του Last Revelations, όπου βρέθηκε μισοπεθαμένη από έναν σαμάνο ονόματι Putai.



Αφού σταθεροποίησε την υγεία της με νερό και κάποια έλαια, η Lara θυμάται πως ο Putai την πήγε στην φυλή των Bantiwa. H “οικογένεια της ερήμου” όπως την ονομάζει αποτελεί μία φυλή που απαρτίζεται κυρίως από γυναίκες που ήταν άριστες στην μάχη και καθώς η Lara ανακτούσε τις δυνάμεις της, άρχισε να γίνεται μέρος της φυλής. Προπονούνταν μαζί στη μάχη και καθώς αποκτούσε την αγάπη τους και την υποστήριξη τους άρχισε να αγνοεί την σαγήνη να γυρίσει πίσω στην προηγουμένη ζωή της. Όπως αφηγείται και στο ημερολόγιο της χρειαζόταν χρόνο να επεξεργαστεί το τι είχε γίνει στους τύμβους καθώς διερωτώταν γιατί κανείς δεν ήρθε να την ψάξει.

Μια νύχτα μια αντίπαλη φυλή με αρχηγό τους τον βίαιο Scar επιτέθηκε στους Bantiwa. Η Lara καταφέρνει να τραυματίσει τον Scar, πριν όμως τον αποτελειώσει οι άντρες του τον απομακρύνουν. Η επιτυχία της Lara στη μάχη οδήγησε την φυλή να την ανακηρύξουν ως τoν El Hawa ή the Desert Wild. Και από εκείνη την στιγμή ο θρύλος του El Hawa γεννήθηκε. Η φυλή Bantiwa έγινε γνωστή για την προστασία της από έναν «άγγελο» ντυμένο στα μπλε.

Παρόλη την μεγάλη αγάπη που έτρεφε η Lara για την καινούργια της “οικογένεια” ένοιωσε την ανάγκη να γυρίσει πίσω στην Αγγλία. Η Lara ταξίδεψε στις όχθες της Αφρικής με τον Putai και κατάφερε να γυρίσει στην πατρίδα της. Όμως με τον ερχομό της, η Lara πληροφορείται ότι η η φυλή της σφαγιάστηκε με την απουσία της, αφήνοντας την Lara αποδεκατισμένη και σε χείρoτερη κατάσταση μετά από τα γεγονότα του ναού του Horus.

[img]images/stories/others/tomb-raider-4-6-period.jpg[/img]
Με μια καινούργια απόφαση η Lara ξεκίνησε να ετοιμάζει τον ερχομό της στην έρημο με σκοπό να βρει το τι είχε συμβεί στη φυλή της. Ωστόσο, μια αναπάντεχη κλήση από τον Von Croy την εμπόδισε και αποφάσισε να πάει στο Παρίσι στο δρόμο της επιστροφής της στην Αφρική, εκεί είναι που τα γεγονότα του Αngel of Darkness ξεκινούν.
Μπορείτε να δείτε και το animation για το Legend of El Hawa παρακάτω.

Αυτές οι αποκαλύψεις δίνουν τελικά λίγο περισσότερη βαρύτητα στην επιβίωση της Lara μεταξύ των γεγονότων του The Last Revelation και του Angel of Darkness. Αυτό βέβαια δεν αποδεικνύει ότι η Lara δεν είναι μια χαρακτήρας που είναι δυνατή πνευματικά και σωματικά. Αλλά στο τέλος της ημέρας είναι ένας ανθρώπoς, ενας θνητός με αδυναμίες που μετά από τόσα χρόνια αυτή η πτυχή της ζωής της Lara σκιαγραφείτε και έχουμε την δυνατότητα να την αναλύουμε.

Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που μας δίνεται μια μικρή εικόνα για την εντυπωσιακή επιβίωση της Lara μεταξύ των παιχνιδιών. Οι fans που ακολουθούν την ιστορία της σειράς ανά τα χρόνια είναι εξοικειωμένοι με τα καινούργια στοιχεία που έρχονται στην επιφάνεια με την νέα αυτή ιστορία καθώς ο Schofield έχει ξανά αναφέρει τον Putai και τον θρύλο του el hawa στο παρελθόν χωρίς φυσικά πολλές λεπτομέρειες.

Πίσω στο 2016 το επίσημο youtube κανάλι του Tomb Raider έδωσε στη δημοσιότητα μια διαγραμμένη σκηνή από το Angel of Darkness. Αυτή η σκηνή έδειξε μια πολύ σύντομη αναδρομή της Lara που συναντά τον μυστηριώδη σαμάνο μετά τα γεγονότα του Last Revelation. Εκείνη τη στιγμή, ο Scofield εξήγησε ότι ο Putai ήταν:
"Μια φιγούρα μέντορα με τρόπο που οι πιο γήινοι μέντορες της Λάρα δεν μπορούσαν να ελπίζουν ότι θα λειτουργούσαν. Ήταν ένας σαμανικός σύνδεσμος με όλες τις μυθικές ρίζες των κόσμων στους οποίους η Λάρα περιπλανιόταν για όλη της τη ζωή".

Ο Schonfiled συνέχισε δηλώνοντας: "Ο Putai μπορούσε να διδάξει την Lara με ένα διαφορετικό ποιο εκλεπτυσμένο τρόπο από ότι η ίδια ήταν έτοιμη να καταλάβει και καθώς εκείνη άρχιζε να μεταμορφώνεται και να καταλαβαίνει την θέση της σε αυτό το μυθικό πεδίο. Έμαθε όλα τα κατά άλλα απρόσιτα μυστικά για να ξεκλειδώσει την Πηγή των Αιώνων". Όσον αφορά το μέλλον της σειράς Tomb Raider, η Crystal Dynamic πρόσφατα δήλωσε ότι έχει πάλι τον πλήρη έλεγχο της σειράς μετά την πώληση του από την Square Enix στην Embracer.

Μέσα στο 2022 ανακοινώθηκε ότι το επόμενο παιχνίδι της Tomb Raider σειράς θα είναι με Unreal Engine 5. Ενώ οι επίσημες πληροφορίες για την επόμενη κυκλοφορία της σειράς είναι αβέβαιες, μια διαρροή από το σενάριο ακρόασης για έναν από τους ρόλους στο παιχνίδι, αναφέρει ότι η Lara Croft ηγείται μια ομάδα από νεότερους επιδρομείς τάφων, ενώ βιώνει την επιτομή της επιτυχίας της.

Please Log in or Create an account to join the conversation.