Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Assassin's Creed: Project Red

More
25 Sep 2024 00:56 #277706 by Nikos Georgopoulos
Το Assassin's Creed Shadows θα έχει χτίσιμο κτιρίων, όπως στα Simulation games




Στο οποίο θα μπορείτε χειροκίνητα να τοποθετείτε σπίτια.

Ένα αρκετά γνώριμο χαρακτηριστικό των πιο πρόσφατων Assassin’s Creed games επιστρέφει και στο Assassin’s Creed Shadows.

Ένα development diary βίντεο αποκάλυψε ότι οι παίκτες θα λάβουν ένα στρέμμα γης, το οποίο λειτουργεί σαν κενός καμβάς πάνω στον οποίο μπορούν να χτίσουν. Μπορείτε να τοποθετήσετε κτίρια και να προσαρμόσετε την εμφάνισή τους, καθώς και να δημιουργήσετε μονοπάτια και μικρότερα αντικείμενα όπως πηγάδια.

Δείτε το σχετικό developer diary video που διέρρευσε .

Αυτή η επιλογή μοιάζει περισσότερο με sim-video game και φαίνεται σαν μια εξέλιξη του Viking χωριού που μπορούσατε να αναπτύξετε και να αναβαθμίσετε με τον καιρό στο Assassin's Creed Valhalla Στο παρελθόν το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό υπήρχε τόσο στο Valhalla, στο οποίο μπορούσατε να επεξεργαστείτε, να χτίσετε και να διακοσμήσετε διάφορα κτίρια, όσο και στο βικτοριανό Assassin’s Creed Syndicate.


Το Assassin's Creed Shadows θα κυκλοφορήσει στις 15 Νοεμβρίου για PC, PS5, Xbox Series X/S και Mac.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Sep 2024 11:40 #277749 by Nikos Georgopoulos
Assassin's Creed Shadows: Ημερομηνία κυκλοφορίας




Καθυστερεί για το 2025!

Η Ubisoft ανακοίνωσε την καθυστέρηση στην ημερομηνία κυκλοφορίας του Assassin's Creed Shadows! Θα το δούμε τον Φεβρουάριο.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Ubisoft ακύρωσε ένα event για το Assassin's Creed Shadows και τώρα έδωσε εξηγήσεις. Τελικά το νέο Assassin's Creed δεν θα έρθει τον Νοέμβριο αλλά στις 14 Φεβρουαρίου 2025.

Ο Marc-Alexis Côté της Ubisoft - ο Αντιπρόεδρος Εκτελεστικός Παραγωγός του franchise Assassin's Creed - έκανε την ανακοίνωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι το Assassin's Creed Shadows καθυστέρησε για να δώσει στους developers περισσότερο χρόνο για να βελτιώσουν το παιχνίδι. Οι υπάρχουσες προπαραγγελίες θα επιστραφούν.


Assassin's Creed Shadows will now release February 14, 2025. pic.twitter.com/J2ah7kkytW

— Assassin's Creed (@assassinscreed) September 25, 2024

Μετά την είδηση, η Ubisoft έκανε μια επίσημη ανακοίνωση στους επενδυτές της εταιρείας ότι το Assassin's Creed Shadows είναι «ολοκληρωμένο», αλλά έδωσε εξηγήσεις για τις βελτιώσεις που χρειάζονταν. Το Star Wars Outlaws κυκλοφόρησε επίσης με πολύ χαμηλές πωλήσεις, πιο χαμηλές από ό,τι περίμενε η Ubisoft, και η εταιρεία σαφώς δεν θέλει το Shadows να έχει την ίδια μοίρα.

Ως μέρος της ανακοίνωσης, η Ubisoft σημείωσε επίσης ότι το Assassin's Creed Shadows δεν θα ακολουθεί το συνηθισμένο μοντέλο season pass της εταιρείας. Αντίθετα, όποιος προπαραγγείλει το παιχνίδι θα λάβει το πρώτο expansion δωρεάν. Επίσης, στα PC θα είναι διαθέσιμο και στο Steam από την πρώτη ημέρα.

Το Assassin's Creed Shadows θα κυκλοφορήσει στις 14 Φεβρουαρίου 2025 για PC, PS5 και Xbox Series X/S.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Sep 2024 10:14 #277761 by Nikos Georgopoulos
Ubisoft: “Στόχος μας είναι να μην προωθούμε καμία ατζέντα”




Απευθυνόμενος σε εκείνους που δεν θέλουν τον Yasuke ως μαύρο samurai.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft, Yves Guillemot, προέβη σε δηλώσεις ως απάντηση στα αρνητικά σχόλια του κοινού για τα games της Ubisoft.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρει: “Θέλω να επαναλάβω ότι είμαστε μια εταιρεία που δίνει προτεραιότητα στην ψυχαγωγία, δημιουργώντας games για το ευρύτερο δυνατό κοινό, και ο στόχος μας δεν είναι να προωθήσουμε κάποια συγκεκριμένη ατζέντα. Παραμένουμε προσηλωμένοι στη δημιουργία games για τους fans και τους παίκτες που όλοι μπορούν να απολαύσουν”.

Αυτό αποτελεί μια σημαντική αλλαγή στον τόνο του Guillemot σε σχέση με τον Ιούνιο, όταν είχε καταδικάσει " online κακόβουλες και προσωπικές επιθέσεις " που στόχευαν τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες της Ubisoft. Στις τότε δηλώσεις του είχε αναφέρει: "Θέλω να καταστήσω σαφές ότι εμείς, στην Ubisoft, καταδικάζουμε τέτοιες πράξεις με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, και ενθαρρύνω την υπόλοιπη βιομηχανία και τους παίκτες να τις καταδικάσουν επίσης. Είμαι υπερήφανος που υποστηρίζω την εκπληκτική δουλειά των ομάδων και των συνεργατών μας, και θα εμπιστεύομαι πάντα τις δημιουργικές τους επιλογές".

Η πλειοψηφία των επικριτών του Yasuke δεν θέλει τίποτα λιγότερο από την πλήρη αφαίρεση του χαρακτήρα από το video game, και να αντικατασταθεί με έναν "αυθεντικό" Ιάπωνα χαρακτήρα. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Ubisoft προσπαθεί να κατευνάσει τους διαρκώς δυσαρεστημένους fans της, με άσχημα αποτελέσματα. Τον Ιούλιο εξέδωσε δήλωση ότι το Assassin's Creed Shadows δεν προορίζεται να είναι μια "πραγματική αναπαράσταση της ιστορίας ή ιστορικών χαρακτήρων" και ότι "ενώ ο Yasuke απεικονίζεται ως samurai στο Assassin's Creed Shadows, αναγνωρίζουμε ότι αυτό είναι θέμα συζήτησης".

Ο executive producer του Assassin's Creed Shadows, Marc-Alexis Côté, τον Ιούνιο, κατηγόρησε τον ιδιοκτήτη του X, Elon Mask ότι "τροφοδοτεί το μίσος" σχετικά με το video game. Ο Côté, σοφά, δεν απάντησε στο tweet του Mask για το Assassin's Creed Shadows, λέγοντας "επιτιθέμενος σε κάποιον σαν τον Elon… δεν θα πείσω τους ανθρώπους για την άποψη της ομάδας μας.

Δεν μπορώ να μιλήσω από την οπτική ενός video games executive, αλλά κατά τη γνώμη μου, αυτή είναι η προσέγγιση που λειτουργεί. Η Ubisoft δεν πρόκειται ποτέ να ικανοποιήσει τους χειρότερους, πιο κακοπροαίρετους επικριτές της, και δεν πρέπει να σπαταλά χρόνο προσπαθώντας: Η προσπάθεια θα ήταν πολύ πιο χρήσιμη αν ξόδευε χρόνο στο να χαράξει σαφείς γραμμές για το πού στέκεται, ακόμα και αν πρόκειται για ένα τόσο απλό σημείο όσο το δεν θα ανεχθούμε ρατσιστικές ανοησίες".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Sep 2024 10:16 #277766 by Nikos Georgopoulos
Οι εργαζόμενοι της Ubisoft απεργούν γιατί τους ζητήθηκε να επιστρέψουν στο γραφείο




Σε υβριδικό μοντέλο, 3 από τις 5 ημέρες της εβδομάδας.

Η Ubisoft έχει να αντιμετωπίσει μία σειρά από προβλήματα το 2024. Στις χαμηλές πωλήσεις στα games της και στην μεγάλη πτώση της μετοχής της, έρχεται τώρα να προστεθεί και η είδηση ότι οι εργαζόμενοί της στη Γαλλία απεργούν διότι η διοίκηση τους ζητήθηκε να επιστρέψουν στο γραφείο, κάτι που άλλωστε ίσχυε πριν τον κορωνοϊό. Η απεργία προς το παρόν αφορά μόνο τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη Γαλλία και όχι τις άλλες χώρες.

Το Syndicat des Travailleurs et Travailleuses du Jeu Vidéo (STJV), το γαλλικό σωματείο εργαζομένων των games, κάλεσε τους εργαζόμενους της Ubisoft να κάνουν απεργία από τις 15 έως τις 17 Οκτωβρίου. Αυτό έρχεται μετά από μια αναφορά του GamesIndustry.biz στις 17 Σεπτεμβρίου ότι η Ubisoft ενημέρωσε τους 19.000 υπαλλήλους της παγκοσμίως ότι θα χρειαστεί να εργάζονται στο γραφείο τρεις ημέρες την εβδομάδα. Η ημερομηνία έναρξης αυτής της πολιτικής παραμένει ασαφής, αλλά το σωματείο κινητοποιήθηκε γρήγορα ως απάντηση.

Η SJV έχει εκφράσει ανησυχίες για τον αντίκτυπο που θα έχει αυτή η πολιτική στους εργαζόμενους, δηλώνοντας ότι έγινε "χωρίς καμία απτή αιτιολόγηση ή οποιαδήποτε διαβούλευση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων". «Μετά από περισσότερα από πέντε χρόνια αποτελεσματικής εργασίας στο τρέχον πλαίσιο της remote εργασίας, πολλοί από τους συναδέλφους μας έχουν χτίσει ή ξαναχτίσει τη ζωή τους (οικογενειακή ζωή, στέγαση, γονεϊκότητα κ.λπ.) και απλά δεν μπορούν να επιστρέψουν στις προηγούμενες συνθήκες εργασίας», έγραψε το σωματείο σε δήλωση προσθέτοντας: «Συνέπεια της απόφασής της θα είναι η απώλεια των θέσεων εργασίας των συναδέλφων μας, η αποδιοργάνωση πολλών games και η δραστική αύξηση των ψυχοκοινωνικών κινδύνων για όσους απομένουν».

Το συνδικάτο απαιτεί από την Ubisoft να διαπραγματευτεί μια επίσημη συμφωνία για την remote εργασία και να αυξήσει τους μισθούς για να αντιμετωπίσει την πτώση του βιοτικού επιπέδου.

Η Ubisoft δεν έχει σχολιάσει την απεργία. Η Γαλλική εταιρεία αντιμετώπισε παρόμοια κατάσταση τον Φεβρουάριο, όταν περισσότεροι από 700 εργαζόμενοι συμμετείχαν σε απεργία μετά την κατάρρευση των διαπραγματεύσεων για τους ετήσιους μισθούς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Oct 2024 10:56 #277850 by Nikos Georgopoulos
Φήμη: Η Ubisoft αναπτύσσει ένα co-op mode για το Assassin’s Creed Shadows




Θα μπορείτε να παίξετε και ως shinobi και ως σαμουράι.

Σύμφωνα με μια νέα φήμη η Ubisoft έχει ήδη υπό ανάπτυξη ένα co-op mode για το Assassin’s Creed Shadows.

Μάλιστα, βρίσκεται ήδη σε ανάπτυξη πριν ακόμη ανακοινωθεί η νέα ημερομηνία κυκλοφορίας του Action της Ubisoft. Σύμφωνα με αυτή την νέα φήμη σχετικά με την ανάπτυξη του Shadows, διευκρινίζεται ότι το co-op mode δεν ήταν η αιτία της πρόσφατης απόφασης της Ubisoft να καθυστερήσει την κυκλοφορία του video game μέχρι το 2025. Η Ubisoft δεν έχει αναφέρει δημόσια την ύπαρξη ενός co-op mode για το Shadows, το οποίο θα περιλαμβάνει δύο πρωταγωνιστές, την Naoe (shinobi), και τον Yasuke (σαμουράι). Σε αυτό το mode θα μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους δύο χαρακτήρες και να παίξετε μαζί με κάποιον φίλο σας.

Αυτό δεν θα ήταν η πρώτη φορά που το Assassin's Creed πειραματίζεται με co-op mode, ωστόσο πάει σχεδόν μια δεκαετία από τότε που το επιχείρησε με το Assassin's Creed Unity, το οποίο δεν εξελίχθηκε όπως θα το ήθελε η Ubisoft. Ωστόσο, τα προβλήματα από την προβληματική κυκλοφορία του Unity κατέστρεψαν τη φήμη και τις πωλήσεις της σειράς Assassin's Creed, οδηγώντας σε ένα "soft reboot " του franchise και σε μια πιο σταθερή προσέγγιση στο single-player στοιχείο έκτοτε.

Παρόλα αυτά, η Ubisoft πειραματίζεται ξανά με τις δυνατότητες multiplayer για το Assassin's Creed. Ο διευθυντής του Assassin's Creed, Marc-Alexis Coté αναφερόμενος στο μέλλον του franchise, συζήτησε το Codename Invictus, μια multiplayer έκδοση της σειράς που θα ανατρέχει στις παλιότερες multiplayer λειτουργίες του franchise και πιθανότατα θα περιλαμβάνει διάφορους χαρακτήρες από το παρελθόν.

Το Assassin’s Creed Shadows θα κυκλοφορήσει στις 14 Φεβρουαρίου 2025 για PC, PS5 και Xbox Series X/S.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Oct 2024 00:29 #278256 by Nikos Georgopoulos
Η Ubisoft ακύρωσε την early access του Assassin’s Creed Shadows




Μειώνει την τιμή της Collector’s Edition.

Όσοι από εσάς έχετε ήδη αγοράσει την Collector’s Edition του Assassin’s Creed Shadows δεν θα έχετε early access.

Η Ubisoft επιβεβαίωσε την ακύρωση της early access του Assassin's Creed Shadows κατά τη διάρκεια ενός Q&A session στο Discord. Η εταιρεία επανέλαβε επίσης ότι δεν θα προχωρήσει με τα σχέδια για την εφαρμογή season pass. Ως εκ τούτου, η τιμή της Collector’s Edition του Assassin’s Creed Shadows θα μειωθεί από $280 (περίπου 260€ σε $230 (περίπου 240€). Η Collector’s Edition θα εξακολουθεί να περιλαμβάνει steelbook, artbook, ένα άγαλμα και άλλα, αν και μπορεί να υπάρξουν επιπλέον αλλαγές στα προϊόντα αυτά πριν από την τελική κυκλοφορία.

Μια φήμη αναφέρει ότι για αυτές τις καθυστερημένες αλλαγές "μπορεί να ευθύνονται τα προβλήματα που είχε μέχρι στιγμής η Ubisoft στη διατήρηση ιστορικής ακρίβειας και πολιτισμικής εκπροσώπησης." Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που δόθηκαν για την καθυστέρηση του Action σε προηγούμενη φήμη, εκτός από το αίτημα της Ubisoft Quebec, της εταιρείας που αναπτύσσει το Shadows, για περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσει τις τελευταίες λεπτομέρειες του video game πριν από την κυκλοφορία του.

Επιπλέον, υπάρχουν φήμες ότι η Ubisoft Quebec ενδέχεται να προσθέσει co-op στο Assassin's Creed Shadows. Πιθανότατα αυτό θα επιτρέπει σε δύο παίκτες να μάχονται δίπλα-δίπλα ως οι δύο πρωταγωνιστές του Action της Ubisoft, την Naoe και τον Yasuke. Ωστόσο, δεδομένης της καθυστέρησης του video game, αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να μην είναι έτοιμο κατά την κυκλοφορία.

Το Assassin's Creed Shadows θα κυκλοφορήσει για PC, PS5 και Xbox Series X|S στις 14 Φεβρουαρίου 2025.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Nov 2024 07:27 #278726 by Nikos Georgopoulos
Ubisoft: "Μας επιτίθενται για το diversity του Assassin's Creed Shadows"




"Λένε ψέματα, μισές αλήθειες και κάνουν online επιθέσεις.

Ο επικεφαλής του franchise του Assassin's Creed, Marc-Alexis Coté, μίλησε για την αντίδραση που έχει εκφραστεί από το κοινό σχετικά με τους πρωταγωνιστές του Assassin's Creed Shadows και την επίδραση που είχε στην ομάδα των developers .

Μιλώντας στο Λονδίνο, σε μια εκδήλωση οργανωμένη από τη BAFTA, ο Coté υπερασπίστηκε με πάθος τη δουλειά της ομάδας του στο Assassin’s Creed Shadows, το οποίο έχει δεχτεί μεγάλη κριτική φέτος, κυρίως λόγω του μαύρου σαμουράι Yasuke, ως έναν από τους δύο πρωταγωνιστές. Ο Coté έχει αναφερθεί στο θέμα στο παρελθόν, ειδικά όταν σχολιάστηκε αρνητικά από τον Elon Musk, αλλά ποτέ ξανά με τόση λεπτομέρεια και έκταση.

Μιλώντας για το "μεταβαλλόμενο πολιτιστικό τοπίο", ο Coté περιέγραψε τις "συζητήσεις για την αντιπροσώπευση και τη συμπερίληψη στα media" ως μια πρόσθετη και μη αναμενόμενη πρόκληση λέγοντας: "Αυτές οι συζητήσεις μπορούν να επηρεάσουν το πώς τα games μας γίνονται αντιληπτά, αλλά αντί να αποφεύγουμε αυτές τις συζητήσεις, θα πρέπει να τις βλέπουμε ως ευκαιρία. Το Assassin's Creed πάντα αφορούσε την εξερεύνηση ολόκληρου του φάσματος της ανθρώπινης ιστορίας, και εκ φύσεως, αυτή η ιστορία είναι ποικιλόμορφη. Η παραμονή στην αλήθεια της ιστορίας σημαίνει να αγκαλιάζουμε τον πλούτο των ανθρώπινων προοπτικών - χωρίς συμβιβασμούς. Για παράδειγμα, στο Assassin's Creed Shadows, αναδεικνύουμε χαρακτήρες, τόσο φανταστικούς, όπως η Naoe, μια πολεμίστρια από την Ιαπωνία, όσο και ιστορικούς, όπως ο Yasuke, ο Αφρικανός σαμουράι. Ενώ η συμπερίληψη ενός μαύρου σαμουράι στην φεουδαρχική Ιαπωνία έχει προκαλέσει ερωτήματα και ακόμη και διαμάχη, η Naoe, ως φανταστικός χαρακτήρας, επίσης έχει αντιμετωπίσει κριτική για το φύλο της. Όμως, όπως ακριβώς η παρουσία του Yasuke στην ιαπωνική ιστορία είναι γεγονός, έτσι και οι ιστορίες γυναικών που αψήφησαν τις κοινωνικές προσδοκίες και πήραν όπλα σε περιόδους συγκρούσεων είναι πραγματικότητα. Έτσι, ενώ οι ιστορίες της Naoe και του Yasuke είναι έργα ιστορικής μυθοπλασίας, αντικατοπτρίζουν τη σύγκρουση διαφορετικών κόσμων, πολιτισμών και ρόλων, και η συμπερίληψή τους είναι ακριβώς ο τύπος αφήγησης που επιδιώκει να πει το Assassin's Creed, ένας που αντικατοπτρίζει την πολυπλοκότητα και τη διασύνδεση της κοινής μας ιστορίας. […] Για να είμαστε ξεκάθαροι, η δέσμευσή μας στη συμπερίληψη είναι βασισμένη στην ιστορική αυθεντικότητα και τον σεβασμό προς τις διαφορετικές οπτικές, όχι σε κάποια σύγχρονη ατζέντα."

Ο Coté είπε επίσης για τις συνέπειες όλης αυτής της κριτικής εντός της Ubisoft: «Εκτός από αυτές τις βαθιά ριζωμένες αξίες του franchise, δεσμευόμαστε να αναγνωρίζουμε και να ακούμε την ειλικρινή κριτική ως βασικό μέρος της δημιουργικής διαδικασίας. Η κοινότητά μας μας βοηθά να αναπτυσσόμαστε, να εξελισσόμαστε και να παραδίδουμε καλύτερα games. Σήμερα, όλοι μας αντιμετωπίζουμε την πρόσθετη πρόκληση να διακρίνουμε ανάμεσα στο ειλικρινές feedback και στις επιθέσεις που καθοδηγούνται από τη μισαλλοδοξία. Το σημερινό κλίμα είναι σκληρό για τις ομάδες των developers μας. Αντιμετωπίζουν ψέματα, μισές αλήθειες και προσωπικές επιθέσεις στο internet. Όταν η δουλειά στην οποία αφιερώνουν την καρδιά τους διαστρεβλώνεται σε σύμβολο διχασμού, δεν είναι απλώς αποκαρδιωτικό, μπορεί να είναι καταστροφικό. Αυτό που με διατηρεί δυνατό είναι η αντοχή που πηγάζει από την πεποίθηση που βλέπω στις ομάδες μας καθημερινά. Είμαι ιδιαίτερα περήφανος για την ομάδα του Shadows που παραμένει πιστή στο δημιουργικό της όραμα και στις βασικές αρχές του Assassin's Creed. Επιλέγοντας την Naoe και τον Yasuke ως πρωταγωνιστές, επεκτείνουμε το αφηγηματικό τοπίο, προσφέροντας νέες οπτικές που αμφισβητούν τους καθιερωμένους κανόνες που βρίσκονται σε πολλά έργα μυθοπλασίας, ενώ παραμένουν πιστοί στην ιστορία που τους διαμόρφωσε. Στο τέλος της ημέρας, το Assassin's Creed δεν είναι απλά ένα franchise, είναι μια πλατφόρμα για ψυχαγωγία, διάλογο, ανακάλυψη και κατανόηση. Η δέσμευσή μας δεν αφορά μόνο την αντανάκλαση του παρελθόντος, αλλά την εξασφάλιση ότι οι ιστορίες που αφηγούμαστε συνεχίζουν να ενώνουν, να εμπνέουν και να προκαλούν τους παίκτες, ανεξαρτήτως της καταγωγής τους, και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε αυτές τις αξίες, διότι είναι κεντρικές για την καρδιά του franchise, και πιστεύω, για το μέλλον της αφήγησης γενικότερα. Τελικά, πιστεύουμε ότι η ποικιλία και ο πλούτος της ανθρώπινης εμπειρίας είναι αυτό που βοηθά το Assassin's Creed να συνδέεται με τους παίκτες σε όλο τον κόσμο, και δεσμευόμαστε να παραμείνουμε σταθεροί».

Ο Coté επισήμανε ότι το Assassin's Creed έχει θέματα "όπως η αντίσταση στην τυραννία και η διατήρηση της γνώσης και της ταυτότητας" από την αρχή του και ότι πάντα περιλάμβανε ένα μήνυμα εισαγωγής, αναγνωρίζοντας το video game ως έργο φαντασίας, δημιουργημένο από μια ομάδα με ποικίλα υπόβαθρα και πεποιθήσεις. Ο Cote είπε: "Από την αρχή, η Ubisoft έχει αγκαλιάσει αυτή την ποικιλομορφία. Το Assassin's Creed είναι κάτι παραπάνω από ένα video game. Μπορεί να αποτελέσει μια πλατφόρμα για ουσιαστική εξερεύνηση και αναστοχασμό, τυλιγμένο μέσα στην ένταση του αξέχαστου gameplay, και είναι αυτός ο συνδυασμός δημιουργικότητας, ποικιλομορφίας, εμβύθισης και διασκέδασης που συνεχίζει να ορίζει το franchise και να το συνδέει με παίκτες σε όλο τον κόσμο".

Ο Coté έκλεισε με μια ευρύτερη σκέψη σχετικά με τον «περιορισμό της δημιουργικής ελευθερίας» γενικότερα λέγοντας: "Σήμερα, τα διακυβεύματα είναι μεγαλύτερα. Οι ιστορίες που λέμε, οι χαρακτήρες που δημιουργούμε και οι κόσμοι που χτίζουμε χρησιμοποιούνται από όσους επιδιώκουν να φιμώσουν τη δημιουργικότητα, να καλλιεργήσουν το φόβο και να προκαλέσουν μίσος. Πιστεύω ότι αντιμετωπίζουμε αυτό που (ο συγγραφέας) Fareed Zakaria αποκαλεί «Εποχή Επανάστασης», μια εποχή όπου η πραγματική σύγκρουση δεν είναι μεταξύ αριστεράς και δεξιάς, αλλά μεταξύ κοινωνιών που κλείνονται στον εαυτό τους και εκείνων που ανοίγονται στον κόσμο. Στην ιστορία, οι ανοιχτές κοινωνίες ήταν πάντα αυτές που τελικά επικράτησαν. Παρά τις προσωρινές οπισθοδρομήσεις σε περιόδους ετών ή και δεκαετιών, είναι η ανοιχτότητα που συνεχώς προωθεί την ανθρωπότητα μπροστά. Αυτό αντικατοπτρίζει το ανιδιοτελές θάρρος των πρωταγωνιστών του Assassin's Creed. Αγωνίζονταν για την ελευθερία, τη γνώση και το δικαίωμα να χαράξουν τη δική τους πορεία, όπως ακριβώς εμείς, ως δημιουργοί, παλεύουμε να λέμε ιστορίες που έχουν σημασία σε έναν κόσμο που γίνεται όλο και πιο διχασμένος. Όπως ανέφεραν ισχυρά οι συγγραφείς του «How Democracies Die», οι δημοκρατίες καταρρέουν όταν οι καλοί άνθρωποι αποφασίζουν να σιωπήσουν. Το ίδιο ισχύει, πιστεύω, για τη δημιουργική μας ελευθερία όταν επιτρέπουμε στο φόβο να μας φιμώσει. Όταν αυτολογοκρινόμαστε υπό την πίεση των απειλών, παραχωρούμε τη δύναμή μας, κομμάτι-κομμάτι, μέχρι η ελευθερία και η δημιουργικότητα να εξασθενήσουν. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να συμβεί αυτό. Είναι καιρός για εμάς ως δημιουργούς να σταθούμε σταθεροί στη δέσμευσή μας για τις αξίες μας, λέγοντας ιστορίες που εμπνέουν, προκαλούν και βοηθούν τους ανθρώπους να συνδεθούν. Η σιωπή μας δεν μπορεί να γίνει συνένοχη.

Τέλος, ο Cote πρόσθεσε: "Προς τους παίκτες μας - σε εκείνους που μας στήριξαν, μας υποστήριξαν και γιόρτασαν το έργο μας όλα αυτά τα χρόνια με ενθουσιασμό και εποικοδομητική κριτική - αυτή η στάση είναι για εσάς. Είστε η καρδιά του ταξιδιού μας. Δημιουργούμε για εσάς, και η υποστήριξή σας τροφοδοτεί τη δημιουργικότητά μας και ενδυναμώνει την αποφασιστικότητά μας να συνεχίσουμε να ξεπερνάμε τα όρια, να λέμε ιστορίες που έχουν σημασία. Αυτό το ταξίδι είναι δικό σας όσο και δικό μας, και σας ευχαριστώ που είστε μαζί μας σε κάθε βήμα. Είμαι αισιόδοξος και ονειροπόλος. Πιστεύω ότι η απάντηση στο μίσος είναι να συνεχίσουμε να δημιουργούμε εμπειρίες που γιορτάζουν τον πλούτο του κόσμου μας και να συλλαμβάνουμε τη μαγεία της συλλογικής μας φαντασίας, γιατί στο τέλος, η δημιουργικότητα είναι πιο ισχυρή από το φόβο, και μαζί, δημιουργούμε το μέλλον της ψυχαγωγίας".

Το Assassin’s Creed Shadows θα κυκλοφορήσει στις 14 Φεβρουαρίου του 2025 σε PC, PS5 και Xbox Series X.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Nov 2024 17:16 #278853 by Nikos Georgopoulos
Ubisoft: “Το Assassin’s Creed Shadows θα εισάγει μια νέα προσέγγιση στην ιστορία του modern day”




“Μέσω της πλατφόρμας του Assassin’s Creed Infinity”.

Ο διευθυντής του franchise του Assassin's Creed, Marc-Alexis Coté, προέβη σε δηλώσεις σχετικά με την ιστορία του modern day.

Τα πρώτα χρόνια του Assassin's Creed επέτρεπαν στους παίκτες να εξερευνήσουν τόσο το παρελθόν όσο και το παρόν μέσω του πρωταγωνιστή Desmond Miles. Παρόλο που τα πιο πρόσφατα games έχουν εστιάσει λιγότερο στο πρόσωπο μέσα στο Animus, η Ubisoft σκοπεύει να επανεξετάσει αυτό το στοιχείο στο μέλλον. Σε πρόσφατη συνέντευξη, ο Coté, αναφέρθηκε στο πώς τα τελευταία games δυσκολεύτηκαν να δημιουργήσουν έναν ουσιαστικό σύνδεσμο μεταξύ παρελθόντος και μέλλοντος. Στο πλαίσιο του Assassin's Creed, η αρχαία ιστορία αναδημιουργείται μέσω του Animus, μιας συσκευής εικονικής πραγματικότητας που αξιοποιεί το DNA του ατόμου για να του επιτρέψει να βιώσει τις κληρονομικές μνήμες ενός προγόνου του. Στο κέντρο αυτής της ιδέας ήταν ο Desmond Miles, ο οποίος μπήκε στο Animus και έγινε σημείο αναφοράς για το franchise του Assassin's Creed.

Πιο συγκεκριμένα ο Coté δήλωσε: “ Η πορεία του Desmond ήταν στην καρδιά της σύγχρονης σύγκρουσης που οδηγούσε την αναζήτηση των Isu και Pieces of Eden τα οποία θα μπορούσαν να αλλάξουν την πορεία της ιστορίας. Ωστόσο, με τον θάνατό του, βρεθήκαμε σε ένα δημιουργικό σταυροδρόμι. Η ολοκλήρωση της ιστορίας του Desmond ήταν μια δύσκολη απόφαση, και στη συνέχεια η πλοκή του modern day δυσκολεύτηκε να βρει τον δρόμο της”.

Για να αντιμετωπιστεί αυτό, το Assassin's Creed Shadows θα θέσει τα θεμέλια για το μέλλον του franchise, καθώς θα ενσωματωθεί στο Assassin's Creed Infinity, μια πλατφόρμα που θα παρουσιαστεί ως Animus μέσα στο σύμπαν του Action και θα φιλοξενεί την εξελισσόμενη πλοκή του παρόντος. Ο Coté εξήγησε ότι αυτό θα επιτρέψει στη σύγχρονη αφήγηση να “ενισχύσει” και όχι να επισκιάσει το ιστορικό ταξίδι, δημιουργώντας μια “ουσιαστική αντίθεση μεταξύ παρελθόντος και παρόντος” που θα εστιάζει στο πώς το παρελθόν διαμορφώνει το παρόν και σε θέματα ελευθερίας έναντι ελέγχου.

Κλείνοντας ο Cote είπε: “Τα θεμέλια για αυτή τη νέα κατεύθυνση θα διαμορφωθούν με το Assassin's Creed Shadows, το οποίο θα θέσει τη βάση για αυτή την εξέλιξη της αφήγησης που θα αναπτυχθεί τα επόμενα χρόνια”. Αρχικά προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο, το Assassin's Creed Shadows μεταφέρθηκε για τις 14 Φεβρουαρίου 2025. Η Ubisoft δήλωσε τότε ότι η καθυστέρηση έγινε για να δοθεί περισσότερος χρόνος στους δημιουργούς να τελειοποιήσουν το Action, ενώ η early access στο Assassin's Creed Shadows έχει επίσης ακυρωθεί.

Το Assassin’s Creed Shadows θα κυκλοφορήσει στις 14 Φεβρουαρίου του 2025 σε PC, PS5 και Xbox Series X.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Nov 2024 21:52 #279264 by Nikos Georgopoulos
Το Assassin's Creed Shadows θα έχει νέα stealth mechanics, αλλά θα έχετε ακόμα επιλογή για insta-kill



Περισσότερο υπέρ της shinobi Naoe.Στο Assassin's Creed Shadows, η Ubisoft πρόκειται να ανανεώσει τα stealth mechanics για τους δύο πρωταγωνιστές του, ενώ θα περιλαμβάνει επίσης μια επιλογή που θα επιτρέπει το insta-kill.Σε ένα νέο blog post, η Ubisoft εξηγεί ότι οι πιο δυνατοί εχθροί μπορούν να αποτρέψουν πλήρως τις απόπειρες δολοφονίας. Ενδείξεις πάνω από τους εχθρούς θα δείχνουν αν η απόπειρα δολοφονίας θα είναι άμεση και επιτυχημένη, αν θα προκαλέσει κάποια ζημιά ή αν θα αποτραπεί εντελώς, αλλά αυτή η δυνατότητα μπορεί να παρακαμφθεί με μια συγκεκριμένη ρύθμιση για insta-kills. Ο Simon Lemay-Comtois (associate game director) εξήγησε: «Όταν πρόκειται για δολοφονίες, η πρόοδος και το context συνεργάζονται. Επενδύστε σε perks που αυξάνουν το damage της απόπειρας δολοφονίας σας και δοκιμάστε διαφορετικές προσεγγίσεις: Ένας δυνατός εχθρός μπορεί να επιβιώσει από μια μετωπική απόπειρα δολοφονίας, αλλά να πεθάνει από μια αθόρυβη επίθεση από αέρα».
Lemay-Comtois ανέφερε ότι το gameplay stealth έχει ανανεωθεί ριζικά σε ορισμένα βασικά σημεία. Το Assassin’s Creed Shadows δεν περιλαμβάνει σύντροφο-πουλί, σε αντίθεση με τα πιο πρόσφατα games της σειράς. Αντίθετα, τόσο ο σαμουράι Yasuke όσο και η shinobi Naoe θα χρησιμοποιούν ένα νέο mechanic, το Observe, για να εντοπίζουν στόχους, να σημαδεύουν εχθρούς και να επισημαίνουν θησαυρούς που μπορούν να λεηλατηθούν. Ο Lemay-Comtois υποσχέθηκε ότι αυτό το mechanic είναι κεντρικό για το νέο Assassin’s Creed και είπε: «Όταν έχετε αμφιβολίες, κάντε μια παύση, παρατηρήστε τον κόσμο γύρω σας και μόνο τότε αποφασίστε ποια θα είναι η επόμενη κίνηση σας».Η Naoe θα διαθέτει επίσης το Eagle Vision, το οποίο θα της επιτρέπει να εντοπίζετε εχθρούς που κρύβονται πίσω από τοίχους, με βάση τους ήχους που παράγουν. Το video game περιλαμβάνει επίσης μερικές καινοτομίες για τη σειρά, όπως η δυνατότητα να κρύβεστε στις σκιές, κάτι που προσφέρει πλήρη αορατότητα. Οι δύο χαρακτήρες μπορούν επίσης να ξαπλώσουν για να μειώσουν την ορατότητά τους. Στο σκοτάδι, οι παίκτες μπορούν να σβήσουν φανάρια για να δημιουργήσουν σκοτεινές ζώνες προστασίας. Ειδικά η Naoe, που είναι shinobi, αποκτά σημαντικό πλεονέκτημα όταν καλύπτεται από το σκοτάδι. «Η Naoe είναι απόλυτα ικανή shinobi στο φως της ημέρας, αλλά η κάλυψη του σκοταδιού της δίνει ένα αξιοσημείωτο πλεονέκτημα έναντι των εχθρών της», δήλωσε ο Lemay-Comtois.Όταν είναι ξαπλωμένη, η Naoe μπορεί επίσης να κυλήσει σε πολλές κατευθύνσεις και, ως ο μικρότερος Assassin έως τώρα, μπορεί να κρυφτεί σε στενά σημεία. Όσον αφορά τη διαφορά στο gameplay μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών, οι μηχανισμοί stealth φαίνεται να προσφέρουν ένα σημαντικό πλεονέκτημα στη Naoe, καθώς είναι shinobi. Ωστόσο, ο Yasuke, αν και λιγότερο προσανατολισμένος στο stealth, μπορεί να χρησιμοποιεί το τόξο του για κρυφές επιθέσεις και να συνδυάζει το stealth με μια πιο άμεση πολεμική προσέγγιση. Περισσότερες λεπτομέρειες για τον Yasuke θα αποκαλυφθούν σε επόμενο blog post.Το Assassin’s Creed Shadows θα κυκλοφορήσει στις 14 Φεβρουαρίου του 2025 σε PC, PS5 και Xbox Series X/S.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Dec 2024 12:36 #280578 by Nikos Georgopoulos
Assassin’s Creed Shadows gameplay video



Αποκαλύφθηκαν το σύστημα μάχης, οι εχθροί και το Canon Mode.Η Ubisoft μοιράστηκε μια εκτενή επισκόπηση του συστήματος μάχης στο Assassin's Creed Shadows, αποκαλύπτοντας παράλληλα τα εργαλεία που θα χρησιμοποιούν οι πρωταγωνιστές στη μάχη.Σύμφωνα με την εταιρεία, η επιλογή όπλων και χαρακτήρων από τους παίκτες "αλλάζει δραματικά τη μάχη". Η πρώτη χαρακτήρας, η Naoe, είναι μια shinobi/ninja και διαθέτει katana, ένα όπλο με μπάλα και αλυσίδα γνωστό ως kusarigama, και ένα στιλέτο tanto που της επιτρέπει να εκτελεί γρήγορες επιθέσεις και double assassinations. Ο Yasuke είναι samurai έχει στη διάθεσή του ένα μεγαλύτερο οπλοστάσιο, συμπεριλαμβανομένου ενός longsword katana, ενός naginata (κοντάρι με λεπίδα στην άκρη), ενός kanabo (ένα πολεμικό ρόπαλο με καρφιά), ενός τόξου yumi και ενός πυροβόλου όπλου teppo flint. Σε αντίθεση με τη Naoe, ο Yasuke μπορεί να αλλάζει όπλα κατά τη διάρκεια των combos του για να εκτελεί καταστροφικές κινήσεις.
όπλα και η δύναμη του Yasuke τον καθιστούν ιδανικό για άμεση σύγκρουση, ενώ η ταχύτητα και τα stealth στοιχεία της Naoe την καθιστούν κατάλληλη για πιο διακριτικές δολοφονίες ή αποστολές. Κάθε χαρακτήρας διαθέτει light ή heavy attacks, καθώς και τη δυνατότητα να κάνει charged attacks, τα οποία θα ονομάζονται posture attacks. Η άμυνα είναι επίσης βασικό στοιχείο στη μάχη, καθώς ορισμένες τεχνικές της Naoe και του Yasuke μπορούν να εξασθενήσουν την άμυνα των εχθρών και να τους αφήσουν ευάλωτους σε αντεπιθέσεις.
Ubisoft ανέφερε επίσης κάποιους από τους πιο συνηθισμένους τύπους εχθρών:OutlawsAshigaru soldiersRoninSamuraiSamurai DaishoGuardiansΚάθε κατηγορία εχθρών έχει τα δικά της πλεονεκτήματα και αδυναμίες, και ορισμένοι θα είναι ευκολότερο να νικηθούν από άλλους. Σύμφωνα με τις σημειώσεις, οι Samurai Daisho συγκαταλέγονται στους πιο δύσκολους εχθρούς. Το Assassin's Creed Shadows αναβλήθηκε για τις 14 Φεβρουαρίου 2025 νωρίτερα αυτό το φθινόπωρο. Θα εισάγει μια νέα κατεύθυνση στην ιστορία, τοποθετημένη σε σύγχρονες εποχές. Πρόσφατα διέρρευσαν λεπτομέρειες σχετικά με το battle pass του Action game, με την Ubisoft να δηλώνει ότι οι ανταμοιβές στο Animus Hub θα είναι δωρεάν.Όσοι από εσάς δεν θέλετε να προβληματίζεστε σχετικά με την επιλογή διαλόγων ή με ποιον χαρακτήρα να αλληλοεπιδράσετε ρομαντικά, η Ubisoft θα εισάγει ένα νέο mode που θα ονομάζεται Canon Mode. Αυτή η λειτουργία θα σας επιτρέπει να απολαύσετε την ιστορία χωρίς να χρειάζεται να κάνετε καμία επιλογή. Ο Director του Assassin’s Creed Shadows, Jonathan Dumont, αποκάλυψε τη νέα επιλογή στο Reddit μαζί με άλλους developers. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Οι επιλογές παίζουν μεγαλύτερο ρόλο όταν στρατολογείτε συμμάχους και αλληλεπιδράτε ρομαντικά με ορισμένους χαρακτήρες. Επειδή οι fans είναι διχασμένοι σχετικά με τους διαλόγους με επιλογές, ενσωματώσαμε ένα mode που ονομάζεται Canon Mode, το οποίο σας επιτρέπει να παίξετε το Assassin’s Creed Shadows με επιλογές που έχουν ήδη γίνει για εσάς, προσφέροντας μια εμπειρία χωρίς επιλογές. Ελπίζουμε αυτό να το κάνει διασκεδαστικό για όλους".Hi, we are Brooke, Charles, Jonathan, and Thierry, developers on Assassin's Creed Shadows. Ask us anything! byu/ubi-louu inassassinscreedΟ Dumont σημείωσε επίσης ότι το Shadows είναι αντίστοιχο του Assassin's Creed Origins σε ό,τι αφορά την κλίμακα. Η Associate Narrative Director, Brooke Davies, πρόσθεσε ότι οι δύο βασικοί χαρακτήρες, η Naoe και ο Yasuke, μπορούν να επιλέξουν τους ρομαντικούς τους συντρόφους εκτός του Canon Mode, με επιλογές τόσο για "σύντομες όσο και για μακροχρόνιες σχέσεις". Επίσης δήλωσε: "Η ιστορία του Shadows κορυφώνεται με ένα μοναδικό, κανoνικό τέλος. Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί μοναδικοί δρόμοι που οδηγούν σε αυτό, οι οποίοι καθορίζουν ποιος είναι και ποιος δεν είναι στο πλευρό σας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού".Οι developers επιβεβαίωσαν ότι το Shadows θα εισάγει μια νέα κατεύθυνση στο modern day της σειράς. Ο Dumont ανέφερε ότι το Shadows "θα είναι διαφορετικό από όσα έχουμε κάνει στο παρελθόν, αλλά θα συνδέεται με το μοντέρνο lore μας και θα αναπτύσσεται με τον χρόνο μέσα από το Animus Hub και επόμενους τίτλους". Επίσης, επιβεβαίωσε ότι ο Hattori Hanzō από το Assassin's Creed: Memories θα εμφανιστεί στο Shadows.Η Davies δήλωσε επίσης ότι η Naoe και ο Yasuke δεν θα βρίσκονται άμεσα στην ίδια πλευρά. Πιο συγκεκριμένα είπε: "Οι δρόμοι τους τελικά θα συγκλίνουν, και θα τους δούμε να σχηματίζουν μια συμμαχία γύρω από έναν κοινό σκοπό. Ωστόσο, αυτή η πορεία δεν είναι πάντα ομαλή και ευθεία, καθώς τα μοναδικά υπόβαθρα και οι προοπτικές τους δεν ευθυγραμμίζονται πάντα. Αυτό είναι κάτι που θα τους δούμε να αντιμετωπίζουν και, κάποιες φορές, θα τους βοηθήσουμε να το ξεπεράσουν κάνοντας ενδιαφέρουσες επιλογές".Το Assassin's Creed Shadows θα κυκλοφορήσει στις 14 Φεβρουαρίου για PC, PS5 και Xbox Series X|S και PC.

Please Log in or Create an account to join the conversation.