Το Rainbow Six Quarantine αρχικά ήταν ένα Simulation χωρίς την ύπαρξη βίας
Ο director, Alex Hutchinson δίνει λεπτομέρειες για το προτότυπο.
Πριν από την αναδιαμόρφωση του, το Rainbow Six Quarantine, ήταν ένα exploration game μηδενικής βαρύτητας. Η Pioneer, όπως ήταν γνωστή τότε, ήθελε να ξεπεράσει ρεαλιστικά προβλήματα σε προσομοιωμένους διαστημικούς σταθμούς.
Κατά την διάρκεια της ανάπτυξης του ο director, Alex Hutchinson είχε αναφέρει ότι προσπαθούσαν να δημιουργήσουν πάνω στο πως οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τα συστήματα, επιβεβαιώνοντας ότι το Rainbow Six Quarantine δεν είχε καθόλου βία αρχικά, ενώ ήταν παιχνίδι εξερεύνησης σε περιβάλλον μηδενικής βαρύτητας.
Η Ubisoft με την σειρά της άλλαξε το concept ενώ μερικά στοιχεία του project εισήχθησαν στο Journey to the Savage Planet, το Indie που κυκλοφόρησε ο Hutchinson με την Typhoon Studios. Ο ίδιος αναφέρει: "Ήμασταν σε καλό σημείο με την Pioneer, ήταν ένα βήμα πριν κυκλοφορήσει, όμως δυστυχώς η ομάδα ανάπτυξης πήρε τελικά άλλη κατεύθυνση. Έτσι έμεινε ως ένα από αυτά τα χαμένα projects."
Σύμφωνα με αναφορά του Kotaku, υπήρξε ένταση μεταξύ του Hutchinson και άλλων μελών, με αποτέλεσμα η Ubisoft να αλλάξει τους επικεφαλής του project. Μετά από όλα αυτά το project έγινε το Rainbow Six Quarantine αφήνοντας πίσω του το άνευ βίας στοιχείο. Την προηγούμενη εβδομάδα ανακοινώθηκε η καθυστέρηση της κυκλοφορίας του Rainbow Six Quarantine χωρίς να δοθεί εκ νέου ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας.