Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Yakuza 7

More
11 Nov 2020 16:05 #241022 by Φίλιππος Κανελλόπουλος
Η Sega δημοσίευσε το launch τρέιλερ για το Yakuza: Like a Dragon και όπως αναμενόταν επικρατεί η γνωστή τρέλα της σειράς.



Η μουσική υπόκρουση του τρέιλερ είναι το ‘’Here Comes the Hotstepper’’ του Ini Kamoze και συνοδεύει τον χαμό που συμβαίνει στους δρόμους της Yokohoma. Μεταξύ άλλων μπορείτε να δείτε τον άστεγο φίλο σας Nanba, μια ομάδα ατόμων που φοράει πάνες και ο Ichiban, ο πρωταγωνιστής πίνει κάτι που μάλλον είναι βρεφικό γάλα. Τίγρεις, γάτες και ένας αστακός που επιτίθεται και άλλα πολλά στο φευγάτο ύφος στης σειράς.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Dec 2020 20:38 #241764 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Yakuza 7
Η σειρά Yakuza έφτασε τις 14 εκατομμύρια συνολικές πωλήσεις
Σύμφωνα με αναφορά της Sega.


Η Sega έκανε την ετήσια αναφορά της για το 2020, η οποία περιλαμβάνει τις συνολικές πωλήσεις της σειράς Yakuza, η οποία έφτασε τις 14 εκατομμύρια πωλήσεις.

Ο αριθμός αυτός ήταν στα 11 εκατομμύρια το 2018, όταν κυκλοφόρησε το Yakuza 6 και στα 12 εκατομμύρια το 2019, πράγμα που σημαίνει ότι το 20% των συνολικών πωλήσεων της σειράς, η οποία είναι 15 χρόνων, έγινε στα τελευταία δύο. Η ανατροπή αυτή είναι μεγάλη για μία σειρά, η οποία θεωρούνταν ότι γινόταν όλο και λιγότερο δημοφιλής, όσο μεγάλωνε η gaming βιομηχανία.



Η Sega πιστεύει ότι η επιτυχία αυτή οφείλεται στο ιδιαίτερο στυλ της σειράς και στην αφοσίωση που έχει στο να δείχνει την ιαπωνική κουλτούρα. Η απεικόνιση της συγκεκριμένης κουλτούρας, θεωρούνταν παλιότερα υπερβολικά εξειδικευμένη για το δυτικό κοινό όμως με τα χρόνια έγινε βασικός λόγος για την επιτυχίας της σειράς. Η ετήσια αναφορά της Sega δείχνει ότι η σειρά Yakuza είναι αρκετά αγαπητή στο δυτικό κοινό, όπως και η σειρά Persona.

Παρόλα αυτά, στην αναφορά σημειώνεται ότι η σειρά Yakuza αφορά πολύ συγκεκριμένο κοινό. Το σχέδιο που υπάρχει για το μέλλον της σειράς είναι να κυκλοφορεί σε αρκετά format και υπηρεσίες ώστε να είναι διαθέσιμο στο συγκεκριμένο κοινό σε όσες περισσότερες χώρες γίνεται. Βασικός παράγοντας για αυτό το σχέδιο θεωρούνται τα PC.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Dec 2020 21:09 #241773 by Γιάννης Μοσχονάς
Διαβάστε το Review του Yakuza: Like A Dragon

Το Yakuza: Like A Dragon συγκεντρώνει ένα σωρό πρωτιές, οι οποίες σχηματίζουν τελικά την μοναδική του εικόνα που το ξεχωρίζει από τα αριστουργήματα που προηγήθηκαν. Ο πρωταγωνιστικός χαρακτήρας δεν είναι πλέον ο θρυλικός Dragon of Dojima, ο Kiryu Kazuma. Το φόντο της περιπέτειας έπαψε να είναι το Tokyo και η περιοχή του Kamurocho, πασίγνωστο σκηνικό για οποιονδήποτε ασχολήθηκε έστω και με ένα από τα περασμένα Yakuza.

Το ίδιο το είδος του παιχνιδιού άλλαξε, μετακινούμενο δυναμικά από τα Action Adventure, Beat ‘Em Up νερά του σε εκείνα των JRPG. Παρά τις πολλαπλές μεταβολές και τα μαστορέματα στο gameplay, το Yakuza: Like A Dragon διατηρεί την ποιοτική του στάμπα γιατί διαθέτει ασυναγώνιστο gameplay. Αν ανήκετε στους οπαδούς της σειράς σαν τον γράφοντα, θα απολαύσετε κάθε δευτερόλεπτο των δεκάδων ωρών του. Αν είναι το πρώτο Yakuza που παίζετε, θα μετατραπείτε σε φανατικοί ακόλουθοι του franchise.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Dec 2020 20:38 #242059 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Yakuza 7
Director Yakuza: "Το Nintendo Switch είναι για παιδιά και έφηβους"
Σχόλια ωστόσο επικαλούνται λάθος στην μετάφραση.


Ο director και chief creative operator της Sega, Toshihiro Nagoshi, φαίνεται να δήλωσε ότι το Nintendo Switch είναι “για παιδιά κι έφηβους”.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης με αφορμή την 60η επέτειο της Sega, o Toshihiro Nagoshi φάνηκε να σχολίασε με τον παραπάνω τρόπο την δημοφιλή υβριδική κονσόλα της Nintendo. Τα σχόλια προέκυψαν κατά τη διάρκεια ενός μέρος της συνέντευξης που αφορούσε την εμπλοκή του Nagoshi στο Super Monkey Ball, ένα puzzle του 2001.

Σύμφωνα με την επίσημη μετάφραση της Sega, o Nagoshi είπε: “Νομίζω ακόμα και τώρα αυτό το μέσο της Nintendo είναι ακόμα μια κονσόλα που παίζεται από μια μεγάλη γκάμα ηλικιακών ομάδων, αλλά κατά βάση θεωρώ ότι είναι hardware για παιδιά κι έφηβους. Εν μέσω όλων αυτών, κατά τον χρόνο εκείνο, η Nintendo επίσης κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια ως προς την παιδική αγορά και θεωρούσα ότι θα ταίριαζε”.


Στο παραπάνω βίντεο της συνέντευξης, το σχετικό απόσπασμα ξεκινάει περίπου στο δωδέκατο λεπτό. Ωστόσο διάφοροι σχολιαστές αμφισβήτησαν την μετάφραση της Sega στην παραπάνω συνέντευξη, λέγοντας ότι το κείμενο της μετάφρασης στερείται κάποιας ένδειξης ως προς τον τόνο με τον οποίο έγιναν τα σχόλια αυτά.

Μία ανάγνωση της συνέντευξης, όπως φαίνεται στο παρακάτω tweet, αμφισβητεί την χρήση της λέξης “βασικά”, επισημαίνοντας ότι η χρήση της στην συζήτηση είναι διαφορετική στα Ιαπωνικά απ’ ότι στα Αγγλικά. Ξαναδιαβάζοντας τα σχόλια με αυτό κατα νου, μπορεί κανείς να θεωρήσει ότι ο Nagoshi βασικά είπε πως η Nintendo κατασκευάζει hardware έχοντας κατά νου ένα πιο νεανικό ακροατήριο, αντί της δήλωσης ότι το Switch είναι κατάλληλο μόνο για παιδιά κι έφηβους.

Δείτε το σχετικό tweet.

Όπως με κάθε μετάφραση, η ισορροπία είναι λεπτή και συχνά το αποτέλεσμα εξαρτάται από την ερμηνεία του κάθε ενός που αποπειράται να αποδώσει το πραγματικό νόημα των λεγομένων. Ωστόσο η σειρά Yakuza είναι γνωστή για την σχέση που έχει με την Nintendo και τις κονσόλες της, όπως για παράδειγμα την εμπορική αποτυχία του Yakuza collection στο Wii U, ενώ ο Nagoshi έχει εκφράσει στο παρελθόν έντονα την γνώμη του.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Mar 2021 10:07 - 10 Mar 2021 10:09 #247520 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Yakuza 7
Ο δημιουργός των Yakuza υπονοεί ότι θέλει να δοκιμάσει κάτι καινούργιο

Ο Toshihiro Nagoshi θέλει να δώσει στην ομάδα του την ευκαιρία να επεκταθεί. Ο δημιουργός της σειράς Yakuza λέει ότι ίσως είναι η ώρα για το development team να δοκιμάσει κάτι καινούργιο μετά από τόσα χρόνια δουλειάς πάνω στη σειρά. Σε συνέντευξη του, ο διευθυντής της Ryu Ga Gotoku, Toshihiro Nagoshi μιλάει για το πως θέλει να δώσει την δυνατότητα στην ομάδα του να εξασκήσουν τις ικανότητές τους. Δείτε το τρέιλερ του Yakuza: Like a Dragon:


Σε συνέντευξή του  με το GameInformer , ο Nagoshi είπε: "Η ομάδα της Ryu Ga Gotoku έχει δουλέψει μόνο πάνω στη σειρά Yakuza. Αλλά θα ήταν κρίμα αν οι ταλαντούχοι αυτοί άνθρωποι δεν είχαν μια ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν όλες τις ικανότητές τους. Αυτό μπορεί να γίνει με το να ανταγωνιστούν τους εαυτούς τους, να δημιουργήσουν κάτι εντελώς διαφορετικό σε θέμα είδους και στυλ. Δεν ξέρουμε ακριβώς τι θα κάνουμε αλλά αυτό είναι κάτι που σκεφτόμαστε έντονα τελευταία για την ανάπτυξη της ομάδας μας. "Η Ryu Ga Gotoku έχει πειραματιστεί αρκετά και εντός του κόσμου των Yakuza, εξερεύνησε μια πτυχή των crime dramas με το Judgment, ενώ μετέτρεψε το Yakuza: Like a Dragon σε turn-based RPG. Από ότι φαίνεται όμως η ομάδα θέλει να πειραματιστεί ακόμη περισσότερο.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 10 Mar 2021 10:09 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Aug 2022 00:45 #266224 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Yakuza 7
Ο δημιουργός της σειράς Yakuza μίλησε για το επόμενό του project και τον λόγο που αποχώρησε από τη Sega




Δεν ήθελε να αναλάβει διοικητικές θέσεις στις Ιαπωνική εταιρεία. 

Ο δημιουργός της σειράς Yakuza, Toshihiro Nagoshi, μίλησε σε συνέντευξή του για το επόμενό του project και τον λόγο που αποχώρησε από τη Sega.

Ο Nagoshi αποχώρησε από την Sega το 2021 μετά από 32 χρόνια και ξεκίνησε να εργάζεται στην Κινέζικη NetEase, όπου και ίδρυσε την Nagoshi Studio, η οποία θα του επιτρέψει να κάνει κάτι διαφορετικό. Ο Nagosh δήλωσε ότι ο λόγος που αποφάσισε να αποχωρήσει από τη Sega δεν ήταν δημιουργικές διαφορές στα games, αλλά ότι έπαιρνε προαγωγές σε ρόλους στελεχών και managers, πράγμα για το οποίο δεν ενδιαφερόταν. Συγκεκριμένα δήλωσε: "Είπα στους τωρινούς ιδιοκτήτες: "Παιδιά δεν θέλω να γίνω ο CEO της Sega εδώ". Είμαι παίκτης και δημιουργός games και θέλω να συνεχίσω να ωθώ την καριέρα μου προς αυτή την κατεύθυνση". Η Sega παρόλα αυτά τον ωθούσε προς καθήκοντα διοίκησης.

Μετά την αποχώρησή του ο Nagoshi δήλωσε ότι μπορούσε πλέον να αφοσιωθεί ξανά στο game development ενώ διατήρησε και μία φιλική σχέση με τη Sega: "Η Sega μπορεί πλέον να αναπτύξει κάποιον άλλο για την θέση του CEO. Οπότε πιστεύω ότι τα ενδιαφέροντα και των δύο πλευρών μένουν προστατευμένα." Όσον αφορά το επόμενό του project, ο Nagoshi δεν αποκάλυψε πολλές λεπτομέρειες, πέραν του ότι θέλει να θυμίζει αρκετά ταινία του Quentin Tarantino. Επιπλέον αποκάλυψε ότι θα περιέχει βία, χιούμορ και ανθρωπιά, δηλαδή "και χαζομάρα και σοβαρότητα".

Please Log in or Create an account to join the conversation.