Ο Shin Mikami, director του Resident Evil, δήλωσε ότι θέλει να αναπτύξει και άλλα games που δεν θα είναι Horror
Η νέα του δήλωση τον δείχνει πρόθυμο για παραπάνω από ένα.
Ο Shin Mikami, director του Resident Evil, δήλωσε ότι θέλει να αναπτύξει και άλλα games που δεν θα είναι Horror.
Ο επικεφαλής της Tango Gameworks θέλει να γίνει γνωστός για την παραγωγή της "μεγαλύτερης ποικιλίας από games" και ελπίζει να είναι μέντορας για νεότερους
developers
. Το Ghostwire: Tokyo είναι ένα Action αλλά δεν ανήκει στα Survival Horror (διαθέτει μόνο κάποια ψεγάδια Horror).
Φαίνεται ότι η τάση μακριά από τα Horror games είναι πιθανό να συνεχιστεί στο μέλλον για την Tango GameWorld. Ο Mikami δήλωσε σε συνέντευξή του στο Famitsu ότι θέλει η εταιρεία ανάπτυξής του να γίνει γνωστή για κάτι περισσότερο από απλά Horror games και μάλιστα τουλάχιστον ένα άλλο video game που δεν είναι Horror είναι ήδη σε ανάπτυξη. Ο Mikami δήλωσε: «Ελπίζω να αλλάξω τελικά την εικόνα που έχει αυτή τη στιγμή η Tango Gameworks. Εξακολουθούμε να θεωρούμαστε ως ένα στούντιο που ειδικεύεται μόνο στα Survival Horror. Φυσικά, είναι ωραίο που οι fans μας θεωρούν ένα στούντιο με φήμη για την ανάπτυξη παιχνιδιών Survival Horror. Αλλά θέλουμε επίσης να μας θεωρούν μια εταιρεία ανάπτυξης που μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη ποικιλία από games. Θα κυκλοφορούμε όλο και περισσότερα νέα παιχνίδια στο μέλλον, ξεκινώντας με το Ghostwire: Tokyo, οπότε παρακαλούμε δώστε μας την υποστήριξή σας».
Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Mikami αποκάλυψε ότι το τρέχον παιχνίδι που διευθύνεται από τον John Johanas, τον director του The Evil Within 2, «είναι το εντελώς αντίθετο του Horror». Πρότεινε επίσης ότι θα ήθελε η Tango Gameworks να δουλέψει σε μικρότερα games, παράλληλα με AAA
budget
games, εν μέρει επειδή θέλει το στούντιο "να έχει την πτυχή ενός σχολείου παιχνιδιών όπου το προσωπικό μπορεί να μάθει πώς να φτιάχνει games" και πιστεύει ότι αυτό γίνεται πιο εύκολα σε μικρότερες ομάδες. «Είναι αρκετά δύσκολο να εκπαιδεύεις νεοφερμένους σε μια μεγάλη ομάδα», είπε. «Νομίζω ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι να διευθύνεις πολλές ομάδες ανάπτυξης παιχνιδιών με πολλές δεκάδες άτομα».
Είναι ενδιαφέρον ότι ο Mikami είπε ότι δεν είναι η επιτυχία των παιχνιδιών The Evil Within που ανοίγει την πόρτα σε αυτή τη δυνατότητα, αλλά η άνοδος υπηρεσιών όπως το PC Game Pass. «Τα τελευταία χρόνια, εμπορικές εκτιμήσεις έδειξαμ ότι έπρεπε να αναπτυχθούμε σε μεγάλες ομάδες. Ωστόσο, χάρη στην εμφάνιση των συνδρομητικών υπηρεσιών παιχνιδιών τα τελευταία χρόνια, πιστεύουμε ότι είναι πλέον δυνατή η παραγωγή παιχνιδιών σε μικρότερη κλίμακα.»
Το Ghostwire: Tokyo κυκλοφορεί αύριο 25 Μαρτίου για PC, PS5 και PS4, ενώ μελλοντικά θα έρθει και σε κονσόλες Xbox.