Ubisoft: "Το επιχειρηματικό μοντέλο του Steam δεν είναι ρεαλιστικό"
Η Γαλλική εταιρεία κατακρίνει τις μεθόδους της Valve.
Η γαλλική εταιρεία ανάπτυξης κατακεραύνωσε για ακόμη μια φορά την προμήθεια που κρατά η πλατφόρμα της Valve.
Εδώ και χρόνια, το μήλο της έριδος ανάμεσα στην Ubisoft και το Steam είναι ότι η πλατφόρμα της Valve κρατά 30% προμήθεια προκειμένου να διαθέσει τα games των εταιρειών. Ως εκ τούτου, η κίνηση της Ubisoft να μεταπηδήσει στο Epic Games Store δεν αποτέλεσε έκπληξη για κανέναν.
Σε αντίθεση με το Steam, η πλατφόρμα της Epic Games κρατά μόνο 12% σαν προμήθεια με αποτέλεσμα να αφήνει 88% των κερδών για τις εταιρίες ανάπτυξης και τους publishers. Αξιοσημείωτο ωστόσο παραμένει το γεγονός ότι η αναλογία 70-30 είναι αρκετά συνήθης, καθώς χρησιμοποιείται και από τις πλατφόρμες των PlayStation, Xbox, Apple και Google.
Δείτε εδώ το story trailer του Tom Clancy's The Division 2.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο των εταιρικών σχέσεων της Ubisoft, Chris Early, το επιχειρηματικό μοντέλο που έχει υιοθετήσει η Valve δεν είναι ρεαλιστικό καθώς δεν ανταποκρίνεται στα σημερινά δεδομένα.
Στο παρελθόν και ο διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft Yves Guillemot, είχε εκφράσει την ίδια άποψη, την οποία και στήριξε με την απόφαση του το Tom Clancy's The Division 2 να κυκλοφορήσει μόνο μέσω Epic Games Store και Uplay, σε μια κίνηση να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο Uplay store το οποίο μέλει να γίνει και η κατεξοχήν πλατφόρμα κυκλοφορίας των games της Ubisoft.