Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Death Stranding

More
09 Nov 2019 23:58 #228310 by Axilleas Loizidis
Replied by Axilleas Loizidis on topic Death Stranding
Death Stranding: Τι είναι η Aphenphosmphobia.


Η φοβία που ταλαιπωρεί τον Sam είναι υπαρκτή.

Στο Death Stranding, ο Sam Porter Bridges, λέγεται ότι καταβάλεται από μια φοβία που αναφέρεται ως Aphenphosmphobia, σε μετάφραση αφηφοβία. Καθώς είναι φανερό ότι κάτι ενοχλεί τον Sam, το όνομα της ασθένειας του αναφέρεται φευγαλέα και μπορεί να μην έπεσε στην αντίληψη σας ή να νομίσατε πως είναι δημιούργημα του παιχνιδιού.

Κι όμως δεν είναι φανταστική ασθένεια, η αφηφοβία είναι πραγματική φοβία και καθώς παίζετε Death Stranding γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρο πως επηρεάζει τον Sam, πως μπορεί να του προκλήθηκε και πως έρχεται και δένει με την θεματική και την υπόλοιπη ιστορία. Δεν θα σας κάνουμε spoil φυσικά αλλά μπορούμε αναλύσουμε την έννοια της αφηφοβίας.

Τι είναι η αφηφοβία συμπτώματα και αίτια.

Η αφηφοβία είναι ο φόβος της στενής επαφής. Αυτό συμπεριλαμβάνει το παραμικρό άγγιγμα, για αυτό θα δείτε τον Sam να αποφεύγει αγκαλιές μέχρι και χειραψίες. Σύμφωνα όμως με το site Phobia Guru είναι επίσης ο φόβος του συναισθηματικού δεσίματος. Συμπτώματα της ασθένειας είναι από αύξηση των παλμών της καρδιάς κατά το άγγιγμα, μέχρι και ο σωματικός πόνος.

Είναι αξιοπρόσεκτο ότι ο Sam είναι αυτός που καλείται να σφυρηλατήσει δεσμούς μέσα στην ιστορία του Death Stranding. Μια ακόμη αιτία της αφηφοβίας είναι ο έντονος φόβος της εγκατάλειψης, που μεταφράζεται ως αποφυγή δημιουργίας προσωπικών σχέσεων υπό τον φόβο της μελλοντικής τους διάλυσης. Αυτό είναι ένα από τα θεμέλια για την θεματική του Death Stranding.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2019 15:49 #228317 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Death Stranding
Ο Hideo Kojima ξεκαθαρίζει την πολιτική του στο νέο developer diary
"Το Death Stranding είναι εμπνευσμένο απο τα πολιτικά δρώμενα".


O Hideo Kojima κάνει ξεκάθαρη την πολιτική που ακολουθεί, σε ένα νέο developer diary, λέγοντας πως η πρώτη κυκλοφορία της Kojima Productions, δηλαδή το Death Stranding, είναι εμπνευσμένο από πρόσφατα γεγονότα και καταστάσεις της πολιτικής σκηνής.

O Hideo Kojima μίλησε στο BBC Radio 1 Newsbeat για το τρέχον πολιτικό κλίμα, αναφερόμενος στον πρόεδρο Donald Trump και το Brexit, ως έμπνευση για την θεματική του Death Stranding. Συγκεκριμένα είπε, “Ο Trump χτίζει ένα τείχος και το Ηνωμένο Βασίλειο αποχωρεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση, εμείς in game χτίζουμε γέφυρες για να ενώσουμε πράγματα. Αν όμως καταστραφούν οι γέφυρες, αυτομάτως μετατρέπονται σε τείχη. Συνεπώς τείχη και γέφυρες είναι σχεδόν συνώνυμα και αυτό είναι κάτι που θέλω οι παίκτες να έχουν στο μυαλό τους καθώς παίζουν”.


Ανέφερε επίσης ότι “Είναι η εποχή της ατομικότητας” , χρησιμοποιώντας την φράση για να περιγράψει την μοναξιά που διέπει όλο και περισσότερο τον πλέον συνδεδεμένο κόσμο μας. “Η επιθετικότητα και η βία που προβάλλονται τις μέρες μας στο διαδίκτυο βρίσκονται εκτός ελέγχου. Αυτός είναι ο λόγος που σχεδίασα το Death Stranding με τρόπο που να ξανά διδάσκει την ενότητα και μέσω αυτής το πώς να φέρεσαι όμορφα στους ανθρώπους. Αφού αφιερώσει κάποιος ώρες μέσα στο παιχνίδι, σύντομα θα επιστρέψει στην πραγματικότητα. Όταν λοιπόν επιστρέψει θέλω να μπορεί να χρησιμοποιήσει ότι έμαθε παίζοντας. Η ενότητα είναι ένα από αυτά τα πράγματα.”

Αναφέρθηκε επίσης ανοιχτά στις δικές του μάχες με την μοναξιά και μοιράστηκε την ελπίδα του να ταυτιστεί ο κόσμος με το μήνυμα πίσω από το Death Stranding. “Είμαι ευάλωτος στην μοναξιά και πιστεύω πως υπάρχουν άνθρωποι που νιώθουν το ίδιο με εμένα ανά τον κόσμο, ειδικά οι gamers. Ακόμη και να περνούν όμορφα έξω με κόσμο, όταν επιστρέφουν στο σαλόνι τους και βάζουν να παίξουν ένα video game, νιώθουν ότι δεν τους χωράει αυτή η κοινωνία. Όταν λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι παίξουν το Death Stranding, θα συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι σαν και αυτούς. Παρότι νιώθω μοναξιά, το να γνωρίζω ότι κι άλλοι νιώθουν το ίδιο, με κάνει να αισθάνομαι καλύτερα, είναι σαν αυτή η σκέψη να απαλύνει το συναίσθημα.”

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2019 15:59 #228325 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Death Stranding
Ο Kojima είχε φτιάξει το Penguin Adventure, όπου πιγκουίνος έκανε delivery
Έτσι ξεκίνησε στην Konami.


Πριν το Death Stranding και συγκεκριμένα το 1986, ο Hideo Kojima είχε αναπτύξει ως βοηθός game designer το Penguin Adventure για τον MSX, στο οποίο κάνατε delivery ένα χρυσό μήλο ως...πιγκουίνος.

Το παιχνίδι ήταν sequel του Antarctic Adventure και αποτέλεσε την πρώτη δουλειά του Ιάπωνα στην Konami. Η ιστορία ακολουθούσε τον χαρακτήρα Penta, έναν πιγκουίνο ο οποίος είχε ως στόχο να φέρει σπίτι του ένα χρυσό μήλο για να θεραπεύσει την πριγκίπισσα πιγκουινίτσα.


Το Penguin Adventure, εκτός από delivery αντικειμένου, είχε και εναλλακτικά φινάλε, κάτι πρωτοποριακό για την εποχή. Το παιχνίδι επανακυκλοφόρησε ξανά το 2014 στην Ιαπωνία για Windows.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2019 16:05 #228329 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Death Stranding
Hideo Kojima: "Ο Donald Trump και το Brexit ήταν έμπνευση για το Death Stranding"
Δηλώνει μοναχικός τύπος.


O Hideo Kojima Δήλωσε σε ένα ντοκιμαντέρ ότι ο πρώτος τίτλος της εταιρείας του, το Death Stranding, είναι εμπνευσμένο από πρόσφατα πολιτικά γεγονότα. Μιλώντας στο BBC Radio 1 Newsbeat, o Kojima αναφέρθηκε στην κλιματική αλλαγή και δήλωσε πώς τόσο ο Donald Trump όσο και το Brexit, αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τον πρώτο τίτλο της Kojima Productions. Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι ο Τραμπ φτιάχνει ένα τείχος και η Μεγάλη Βρετανία φεύγει από την Ευρωπαϊκή Ένωση. “Εντός του παιχνιδιού χρησιμοποιούμε γέφυρες για να συνδέσουμε καταστάσεις και πράγματα καταστρέφοντας αυτές τις γέφυρες τις μετατρέπουμε σε τοίχους οπότε μία γέφυρα θεωρείται συνώνυμη του τείχους. Αυτό είναι ένα από τα πράγματα τα οποία θα ήθελα οι παίκτες να σκέφτονται για το παιχνίδι”, δήλωσε ο Hideo.

“H σημερινή εποχή έχει να κάνει την μοναδικότητα του καθενός η οποία μεταφράζεται και στην μοναξιά παρα τις πολλές διασυνδέσεις που έχουμε διαθέσιμες στην εποχή μας. Οι επιθέσεις και η βία που παρακολουθούμε online είναι εκτός ελέγχου, οπότε δημιούργησα το Death Stranding έτσι ώστε οι άνθρωποι να κάνουν ένα βήμα πίσω, να συνδεθούν ο ένας με τον άλλον και να μάθουν να είναι ευγενικοί απέναντι στους άλλους. Mετά από αρκετές ώρες μέσα στο παιχνίδι , ο παίκτης έρχεται πάλι πίσω στην πραγματικότητα αλλά όταν το κάνετε αυτό, θα ήθελα να χρησιμοποιήσετε αυτά που μάθατε μέσα στο παιχνίδι και η σύνδεση είναι ένα από αυτά τα πράγματα”.

O Kojima επίσης μίλησε για την δική του μάχη με την μοναξιά και για το πώς ελπίζει να επηρεάσει τον κόσμο μέσα από τα κρυφά μηνύματα του Death Stranding. "Είμαι μοναχικός άνθρωπος και πιστεύω ότι υπάρχουν και άλλοι σαν εμένα στον κόσμο. Ειδικότερα οι gamers, παρόλο που μπορεί να περνάνε καλά με άλλους έξω, όταν είναι μόνοι τους και παίζουν videogames στο σαλόνι τους, δεν νιώθουν ότι ταιριάζουν στην κοινωνία οπότε όταν αυτοί οι άνθρωποι παίξουν το Death Stranding, θα καταλάβουν ότι υπάρχουν άλλοι σαν και αυτούς σε όλο τον κόσμο. Γνωρίζοντας ότι είμαι ένας μοναχικός άνθρωπος αλλά και ότι υπάρχουν κι άλλοι σαν εμένα εκεί έξω να κάνει να νιώθω καλύτερα”.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2019 16:18 #228337 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Death Stranding
Norman Reedus: "Ευτυχώς που δεν έγινε το Silent Hills γιατί το Death Stranding είναι πολύ καλύτερο"
O ίδιος είχε συμβάλει στην ακύρωση του.


Σύμφωνα με τις δηλώσεις του γνωστού ηθοποιού Norman Reedus σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Hollywood Reporter, είναι πολύ ευχαριστημένος που το Silent Hills δεν προχώρησε.

Ο ηθοποιός σημείωσε πως αρχικά ήταν πολύ δυσαρεστημένος με την Konami που ακύρωσε το Silent Hills, ωστόσο όταν ο Hideo Kojima του περιέγραψε το νέο του project, είχε ξεχάσει ήδη το συμβάν με την Konami. Συγκεκριμένα δήλωσε μεταξύ άλλων:
" Ήμουν σε φάση να ευχαριστώ τον Θεό που δεν έγινε το Silent Hills γιατί το Death Stranding είναι πολύ καλύτερο. Ήταν ένα τελείως διαφορετικό project. Ήθελα πραγματικά να μπω μέσα στο μυαλό του Hideo , έστω για λίγο. Για να είμαι ειλικρινής χάρηκα που δεν πέτυχε η συνεργασία μου με το Silent Hills, γιατί είμαι ενθουσιασμένος για το πώς λειτούργει και σκέφτεται αυτός ο τύπος (Hideo Kojima)."

Να σημειωθει ότι το νέο Silent Hills είχε ανακοινωθεί ότι θα κυκλοφορήσει από την Ε3 2014, προφανώς σε συνεργασία με τον Hideo Kojima σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη Guillermo del Toro. To P.T αποτέλεσε ένα άκρως επιτυχημένο πενταετές promo για το Silent Hill που τελικά δεν κυκλοφόρησε μέχρι σήμερα. Ο Reedus δήλωσε πως δεν έπαιξε ποτέ το P.T αλλά βλέποντας το χαρακτήρισε τρομακτικό.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2019 16:51 #228351 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Death Stranding
Death Stranding: Κάθε save φτάνει σχεδόν 1GB
Με το τελευταίο update.


Με το update του Death Stranding, το οποίο κυκλοφόρησε μερικές ώρες πριν από το λανσάρισμα, η εγκατάσταση του παιχνιδιού απαιτεί 49GB. Ωστόσο, το πρόβλημα έγκειται στα saves, τα οποία είναι...κοντά στο 1GB έκαστο!

Πέρα από την κατάληψη αρκετού χώρου στο σκληρό σας δίσκο, το μεγάλο μέγεθος των saves μπορεί να καθυστερήσει ακόμα και το ανέβασμα των αρχείων στον cloud server. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι απειροελάχιστες οι περιπτώσεις των games που έχουν ξεπεράσει τα 100MB ανά save.

Σε σχετικό ερώτημα στο support της Sony για τον λόγο που τα saves του Death Stranding είναι τεράστια, θα λάβετε απάντηση ότι είναι τόσο όσο χρειάζεται.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Nov 2019 20:17 - 13 Nov 2019 13:55 #228386 by Axilleas Loizidis
Replied by Axilleas Loizidis on topic Death Stranding
Περπατώντας την Αμερική του Death Stranding σε 90 λεπτά
Spoiler Alert για όσους έχουν σκοπό να το τερματίσουν.



Θα ήθελες να περάσεις 90 λεπτά παρακολουθώντας τη διαδρομή σε μια Αμερική που θυμίζει αποκάλυψη;

Αν ναι, ορίστε:



SPOILER ALERT

Σε ένα σημείο της ιστορίας, προς το τέλος, πρέπει να περπατήσεις όλο τον δρόμο της πλασματικής Αμερικής. Στο βίντεο θα δείτε αυτή τη διαδρομή εάν δεν έχετε σκοπό να παίξετε τo Death Stranding.
Last edit: 13 Nov 2019 13:55 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Nov 2019 14:05 #228409 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Death Stranding
Πριν το αγοράσετε 2: 5 facts για το Death Stranding
Καθιέρωση νέας σειράς στο GameWorld.


Σήμερα το Death Stranding κυκλοφορεί και επίσημα και σας παρουσιάζουμε πέντε πράγματα τα οποία αξίζει να γνωρίζετε για αυτό.

Επίσης, πλέον αποφασίσαμε να καθιερώσουμε την νέα μας σειρά με τίτλο "Πριν το αγοράσετε" η οποία ξεκίνησε από το Call of Duty: Modern Warfare.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Nov 2019 14:13 #228413 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Death Stranding
Death Stranding: Τι είναι η Aphenphosmphobia
Η φοβία που ταλαιπωρεί τον Sam είναι υπαρκτή.


Στο Death Stranding, ο Sam Porter Bridges, λέγεται ότι καταβάλεται από μια φοβία που αναφέρεται ως Aphenphosmphobia, σε μετάφραση αφηφοβία. Καθώς είναι φανερό ότι κάτι ενοχλεί τον Sam, το όνομα της ασθένειας του αναφέρεται φευγαλέα και μπορεί να μην έπεσε στην αντίληψη σας ή να νομίσατε πως είναι δημιούργημα του παιχνιδιού.

Κι όμως δεν είναι φανταστική ασθένεια, η αφηφοβία είναι πραγματική φοβία και καθώς παίζετε Death Stranding γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρο πως επηρεάζει τον Sam, πως μπορεί να του προκλήθηκε και πως έρχεται και δένει με την θεματική και την υπόλοιπη ιστορία. Δεν θα σας κάνουμε spoil φυσικά αλλά μπορούμε αναλύσουμε την έννοια της αφηφοβίας.

Τι είναι η αφηφοβία συμπτώματα και αίτια.

Η αφηφοβία είναι ο φόβος της στενής επαφής. Αυτό συμπεριλαμβάνει το παραμικρό άγγιγμα, για αυτό θα δείτε τον Sam να αποφεύγει αγκαλιές μέχρι και χειραψίες. Σύμφωνα όμως με το site Phobia Guru είναι επίσης ο φόβος του συναισθηματικού δεσίματος. Συμπτώματα της ασθένειας είναι από αύξηση των παλμών της καρδιάς κατά το άγγιγμα, μέχρι και ο σωματικός πόνος.

Είναι αξιοπρόσεκτο ότι ο Sam είναι αυτός που καλείται να σφυρηλατήσει δεσμούς μέσα στην ιστορία του Death Stranding. Μια ακόμη αιτία της αφηφοβίας είναι ο έντονος φόβος της εγκατάλειψης, που μεταφράζεται ως αποφυγή δημιουργίας προσωπικών σχέσεων υπό τον φόβο της μελλοντικής τους διάλυσης. Αυτό είναι ένα από τα θεμέλια για την θεματική του Death Stranding.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Nov 2019 14:21 #228419 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Death Stranding
Συλλεκτικό PS4 Pro Death Stranding
Δείτε το σε αναλυτικό βίντεο παρουσίασης.

Δείτε την συλλεκτική κονσόλα PS4 Pro Death Stranding στο παρακάτω βίντεο.

Το Death Stranding κυκλοφορεί για το PS4 θα κυκλοφορήσει στα PC το 2020.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.