Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ghost Recon: Future Soldier

More
12 Jan 2012 18:27 #103693 by eliminator
Καθυστέρηση για το Ghost Recon: Future Soldier



Η Ubisoft χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να το ολοκληρώσει.

Η αρχική ημερομηνία κυκλοφορίας του Ghost Recon: Future Soldier για PS3 και Xbox 360 είχε οριστεί για τον Μάρτιο και πιο συγκεκριμένα για τις 6 Μαρτίου στην Αμερική και 30 Μαρτίου στην Ευρώπη. Με ανακοίνωσή της στο επίσημο κανάλι της στο Youtube, η Ubisoft μέσω του εκπροσώπου της και Διευθυντή Ανάπτυξης του τίτλου, Adrian Lacey, μετέφερε την ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού για τις 24 Μαΐου 2012.

[youtube:1gkljfju]
[/youtube:1gkljfju]

Όπως βλέπετε και στο παραπάνω βίντεο, ο Adrian Lacey αναφέρει πως χρειάζονται ακόμα δυο μήνες, ώστε η εμπειρία των παικτών να αγγίξει την τελειότητα. Επίσης, λίγο πριν από την κυκλοφορία, τον Απρίλιο, θα είναι διαθέσιμη και η Multiplayer Beta του παιχνιδιού σε PS3 και Xbox 360, από την οποία αναμένεται να κριθούν πολλά.

Μια εξίσου σημαντική είδηση σχετικά με το Ghost Recon: Future Soldier, είναι ότι η Ubisoft έχει προχωρήσει την ανάπτυξη του τίτλου και για PC, χωρίς όμως να γνωρίζουμε λοιπές πληροφορίες. Το σίγουρο είναι ότι τελικά οι PC users θα δουν κι αυτοί ένα port του εν λόγω sequel, με μια καθυστέρηση ορισμένων μηνών.


Γιάννης Μπόκας

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Mar 2012 01:41 #105477 by Μιχάλης Μητρόπουλος
Νέο teaser trailer για το Ghost Recon : Future Soldier.

[youtube:19qc04in]
[/youtube:19qc04in]

Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να πιστεύουμε στα φαντάσματα? :lol:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Apr 2012 13:37 #106519 by eliminator
Ghost Recon: Future Soldier: Η κυκλοφορία



Ανακοινώθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας και οι απαιτήσεις για τα PC.

Η Ubisoft ανακοίνωσε την ημερομηνία κυκλοφορίας του αναμενόμενου Ghost Recon: Future Soldier, το οποίο κυκλοφορεί στις 25 Μαϊου για PS3 και Xbox 360. Η έκδοση για PC θα ακολουθήσει τρεις εβδομάδες μετά και συγκεκριμένα στις 15 Ιουνίου.

Για την έκδοση των PC, το παιχνίδι θα τρέχει με DirectX 11, ενώ θα μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τα κουμπιά του πληκτρολογίου σας ανάλογα με το πως σας βολεύει να παίζετε καλύτερα. Για να ενεργοποιήσετε το παιχνίδι θα πρέπει να εισάγετε πρώτα το Uplay Pass, για το οποίο απαιτείται σύνδεση στο Internet.

Τέλος, η Ubisoft κυκλοφόρησε και τις απαιτήσεις που χρειάζεται για να παίξετε το Ghost Recon: Future Soldier στον υπολογιστή σας, οι οποίες είναι οι εξής:

Ελάχιστες απαιτήσεις
Λειτουργικό σύστημα: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, 32&64-bit
Επεξεργαστής: Intel Pentium D 3.0 Ghz ή AMD Athlon64 X2 4400+ 2.2Ghz
Μνήμη RAM: 1GB για Windows XP, 2GB για Windows Vista ή Windows 7
Κάρτα γραφικών: 256 MB DirectX-compliant, Shader 4.0-enabled video card
DirectX: DirectX 9.0c
Κάρτα ήχου: DirectX 9.0c –compliant sound card
Σκληρός δίσκος: 25 GB
Πρόσβαση στο Internet για ενεργοποίηση μέσω Uplay

Προτεινόμενες απαιτήσεις
Επεξεργαστής: Intel Core2 Quad Q9450 ή AMD Phenom II X4 940
Μνήμη RAM: 2 GB για Windows XP, 3 GB για Windows Vista ή Windows 7
Κάρτα γραφικών: 1024 MB DirectX-compliant video card, Shader 4.0-enabled βασισμένη στην nVidia GeForce GTX 460 ή AMD/ATi HD 5850
Πρόσβαση στο Internet για ενεργοποίηση μέσω Uplay


Βασίλης Βασιλός

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Apr 2012 14:05 #107137 by eliminator
Ghost Recon: Future Soldier beta preview



Τι είδαμε στην multiplayer beta του νέου tactical shooter της Ubisoft.

Το Future Soldier είναι μια μίξη πολλών και διαφορετικών πολεμικών games. Τα καλύτερα χαρακτηριστικά των Battlefield, Call of Duty και Gears of War, φαίνεται να έχουν βρει καταφύγιο κάτω από την στέγη ενός και μόνου τίτλου. Πρόκειται για ένα παιχνίδι τακτικής, με εναλλαγές σε third και first-person, χωρίς όμως να λείπει και το στοιχείο της κάλυψης από τα εχθρικά πυρά.

Το gameplay του Future Soldier δίνει έμφαση στο ομαδική οργάνωση, η οποία βέβαια εξαρτάται άμεσα από τις ικανότητες του κάθε παίκτη ξεχωριστά. Τα objectives έχουν τον κύριο λόγο, βάζοντας έτσι τα kills σε δεύτερη μοίρα. Στην multiplayer beta υπάρχει μόνο ένα διαθέσιμο mode, το Conflict, το οποίο περιέχει ένα σωρό από αποστολές που πρέπει να βγάλουν εις πέρας οι δυο ομάδες των έξι ατόμων που συμμετέχουν.



Τα ζητούμενα objectives αλλάζουν συνεχώς και έχουν να κάνουν με την παρακολούθηση κάποιου στόχου, τον αφοπλισμό βομβών και την προφύλαξη του High Value Target κάθε ομάδας. Παράλληλα, προσπαθείτε να σκοτώσετε τον αντίστοιχο στόχο των αντιπάλων. Η ολοκλήρωση κάθε αποστολής παρέχει στους νικητές πλήθος βαθμών, ανεξάρτητα με το πόσα μέλη των ομάδων σκοτώθηκαν κατά τη διάρκειά της. Με αυτό τον τρόπο το βάρος πέφτει στο ομαδικό παιχνίδι τακτικής, όπως ακριβώς το έχουμε δει και στο Battlefield, με διάφορες διαθέσιμες classes, ανάλογα με την στρατηγική που επιλέγουμε.

Στην multiplayer beta συναντάμε τρεις διαφορετικές classes. Τον Scout, τον Engineer και τον Rifleman, με την καθεμία από αυτές να είναι απαραίτητες στο πεδίο της μάχης. Ο Scout φοράει στολή υπερσύγχρονης τεχνολογίας που θυμίζει λίγο τη Nanosuit. Είναι εκπαιδευμένος σε snipers και ημιαυτόματα όπλα και με την βοήθεια του αόρατου καμουφλάζ που του παρέχει η στολή, μπορεί να κατασκοπεύει την αντίπαλη ομάδα χωρίς να γίνεται αντιληπτός. Το stealth mode ενεργοποιείται αυτόματα όταν μένει ακίνητος και χάνεται μόλις κινηθεί ή πυροβολήσει.

[youtube:386ftsu3]
[/youtube:386ftsu3]

Ο Engineer είναι ο «γκατζετάκιας» της ομάδας, ο οποίος έχει στην κατοχή του εξοπλισμό που τον βοηθάει να αναγνωρίσει τη θέση των εχθρών, και να τους αποσπάει την προσοχή με την χρήση των turrets. Τελευταίος είναι ο Rifleman, ο οποίος διαθέτει πανίσχυρα όπλα και πανοπλία με μεγάλες αντοχές, καθώς είναι αυτός που καλείται να βγάλει «το φίδι από την τρύπα». Ο συνδυασμός αυτών των τριών classes είναι θανατηφόρος, αν φυσικά υπάρχει καλή συνεννόηση.

Η κάμερα ακολουθεί την πάνω δεξιά ή την αριστερή πλευρά της πλάτης μας, ανάλογα με την γωνία που μας βολεύει κάθε φορά. Όποτε το θελήσουμε μπορούμε να γυρίσουμε το gameplay σε προοπτική πρώτου προσώπου, βλέποντας μέσα από το σκόπευτρο ή την διόπτρα του όπλου, κάτι το οποίο είναι αρκετά χρήσιμο, αλλά και δύσκολο ως προς τον χειρισμό, ιδιαίτερα σε περίπτωση που θέλουμε να κινηθούμε.



Όλα τα παραπάνω μπορούμε να τα ζήσουμε στα δυο διαθέσιμα maps, τα Pipeline και Mill, τα οποία είναι διαθέσιμα στην multiplayer beta. Η Pipeline είναι μια σχετικά μικρή πίστα, με πολλά δρομάκια και διόδους και για τις δυο ομάδες, με έντονο το στοιχείο της κάλυψης και του αιφνιδιασμού, ενώ στην Mill οι αποστάσεις είναι πιο μεγάλες και απαιτείται στρατηγική για να βρεθούμε στους αντιπάλους χωρίς απώλειες. Αυτά τα δυο maps είναι εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους και αυτό τα κάνει ιδανικά στους gamers που θέλουν να δοκιμάσουν όλους τους τρόπους παιχνιδιού.

Το Ghost Recon: Future Soldier δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός, μέσω του Gunsmith mode, όπου μπορούμε να προσαρμόσουμε τα όπλα μας, όπως ακριβώς μας βολεύουν, σαν να πηγαίναμε σε πραγματικό πόλεμο. Οι επιλογές μοιάζουν να μην έχουν τελειωμό, καθώς σε όλα τα όπλα μπορούμε να προσθέσουμε έξτρα δυνατότητες και upgrades, αλλάζοντας την κάνη, την σκανδάλη, μέχρι και τον φλογοκρύπτη. Φυσικά δεν λείπουν και οι οπτικές αλλαγές, με μια μεγάλη γκάμα από χρωματισμούς και σχέδια να είναι διαθέσιμα προς επιλογή.

Μέρος του Gunsmith mode είναι και το Firing Range, ένα πεδίο βολής όπου μπορούμε να δοκιμάσουμε το οπλοστάσιό μας και να εξετάσουμε αν οι ρυθμίσεις που κάναμε μας βολεύουν. Στο Firing Range μπορούμε να μάθουμε και τις βασικές κινήσεις πάνω στην κάλυψη και την εκτέλεση των εχθρών.



Εντυπώσεις
Αν και βρίσκεται ακόμα σε beta στάδιο, η γενική εικόνα του Ghost Recon: Future Soldier φαίνεται αρκετά καλή. Τα γραφικά είναι εξαιρετικά, με πολλές λεπτομέρειες και ατμοσφαιρικές φωτοσκιάσεις που θυμίζουν πολεμικό τοπίο. Η beta συνοδεύεται από δεκάδες bugs και glitches, τα οποία είναι αρκετά εκνευριστικά, κάνοντας έτσι τον gamer να περνάει από μαρτυρικές καταστάσεις μέχρι να καταφέρει να παίξει. Αρκετές φορές, η οθόνη παραμένει κολλημένη στο loading για μια αιωνιότητα, με αποτέλεσμα η κονσόλα να χρειάζεται επανεκκίνηση.

Σε κάποιες άλλες στιγμές, στα maps, κατά την διάρκεια ενός γύρου, τα πτώματα των αντιπάλων εξακολουθούν να παραμένουν όρθια, με αποτέλεσμα να νομίζουμε πως είναι ακόμα ζωντανοί. Τα ηχητικά εφέ κολλάνε σε ορισμένες περιπτώσεις -ιδιαίτερα στους πυροβολισμούς- και ακούγονται σαν να έχουν άπειρες σφαίρες. Αυτός είναι όμως και ο σκοπός της beta. Να βρει και να εμφανίσει τυχόν bugs και κολλήματα, ώστε το τελικό προϊόν να αγγίζει την τελειότητα. Κάτι παρόμοιο έγινε και με το Battlefield 3, όπως επίσης και με πολλούς άλλους τίτλους.

Όλο και περισσότεροι gamers στρέφονται προς τους πολεμικούς εξομοιωτές, εγκαταλείποντας την ιδέα των arcades και προς αυτούς ακριβώς στρέφεται η Ubisoft με το πολλά υποσχόμενο Ghost Recon: Future Soldier. Σε έναν περίπου μήνα, στις 24 Μαιου, θα το δούμε και στα ράφια των καταστημάτων για PS3 και Xbox 360, ενώ στις 14 Ιουνίου θα κυκλοφορήσει και στα PC.


Γιάννης Μπόκας

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Apr 2012 12:25 #107224 by Μάνος Γρυπάρης
Δείτε εδώ καμένο βιντεάκι στυλ group therapy που μας έστειλε η Activision.

[youtube:2mjlre0h]
[/youtube:2mjlre0h]

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.