Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

NBA 2K25

More
10 Jul 2024 22:47 #276542 by Μάνος Γρυπάρης
Η 2K Games ανακοίνωσε το NBA 2K25, μαζί με τους μπασκετμπολίστες που θα βρίσκονται στο εξώφυλλό του.

Μετά από τις διαμαρτυρίες των fans του παιχνιδιού, η έκδοση για PC θα έχει ανάλογη τεχνική ποιότητα με αυτή των PS5 και Xbox Series X/S. Τα προηγούμενα χρόνια οι εκδόσεις για PC είχαν την ποιότητα...των PS4 και Xbox One!

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Jul 2024 09:03 #276548 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic NBA 2K25
NBA 2K25




Έρχεται με αναβαθμίσεις στην έκδοση για PC.

Η 2K Games ανακοίνωσε το NBA 2K25, μαζί με τους μπασκετμπολίστες που θα βρίσκονται στο εξώφυλλό του.

Για πρώτη φορά θα υπάρξουν και μπασκετμπολίστριες και συγκεκριμένα σε μία από τις εκδόσεις.

Πιο αναλυτικά, θα δούμε τον Jayson Tatum (πρωταθλητής με τους Boston Celtics) και την A'ja Wilson των Las Vegas Aces στην έκδοση των 110 ευρώ που θα ονομάζεται NBA 2K25 All-Star Edition. O Tatum θα είναι μόνος του στην απλή έκδοση των 80 ευρώ και η Wilson στο εξώφυλλο της WNBA Edition (των 80 ευρώ, μόνο για PS5 και Xbox Series X/S) που θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στα GameStop των ΗΠΑ.

Αλλαγές στην έκδοση για PC
Μετά από τις διαμαρτυρίες των fans του παιχνιδιού, η έκδοση για PC θα έχει ανάλογη τεχνική ποιότητα με αυτή των PS5 και Xbox Series X/S. Τα προηγούμενα χρόνια οι εκδόσεις για PC είχαν την ποιότητα...των PS4 και Xbox One!

Το NBA 2K25 θα έχει ένα ακόμη εξώφυλλο, αυτή τη φορά με τον Vince Carter, στην Hall of Fame Edition που θα πωλείται από τις 8/9 για 160-170 ευρώ, σε όλες τις πλατφόρμες εκτός του Switch.

Όσον αφορά το τι νέο υπάρχει φέτος, η 2K Sports υπόσχεται την «πιο αληθινή εμπειρία μπάσκετ μέχρι τώρα», με το gameplay να λέγεται ότι «ενισχύεται» με τη λεγόμενη τεχνολογία ProPlayTM. Οι λειτουργίες MyCareer και MyTeam επιστρέφουν, ενώ οι παίκτες νέας γενιάς αποκτούν ειδικές δυνατότητες όπως ένα πιο «interactive» Social Hub που ονομάζεται City και μια έκτη season στο MyNBA.

Τέλος, η 2K σημείωσε ότι ενώ το NBA 2K25 θα έχει υποστήριξη cross-play, αυτό θα είναι διαθέσιμο μόνο στο PlayStation 5 και στο Xbox Series X|S -- όχι σε κονσόλες προηγούμενης γενιάς, PC ή Switch. 

Το NBA 2K25 θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου για PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC και Nintendo Switch.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Aug 2024 10:00 #276975 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic NBA 2K25
Το NBA 2K25 υπόσχεται "την μεγαλύτερη αλλαγή στην game engine του εδώ και πολλά χρόνια"




Νέες λειτουργίες σε άμυνα και επίθεση.

Το NBA 2K25 είναι μόλις λίγες εβδομάδες μακριά και η ομάδα στην Visual Concepts ξεκινά ένα preview πολλών εβδομάδων για το επερχόμενο NBA 2K. Για το 2K25, η εταιρεία ανάπτυξής του έχει δεσμεύσει περισσότερους recourses για την επέκταση του ProPlay, του μοναδικού συστήματος των animations στο video game που μετατρέπει το πραγματικό footage του NBA σε in-game animations.

Το dribble engine είναι αυτό που η ομάδα αποκαλεί «η μεγαλύτερη αλλαγή στην game engine μας εδώ και πολλά χρόνια». Σε όλες τις προηγούμενες εκδόσεις του NBA 2K, η ντρίμπλα της μπάλας ήταν προκαθορισμένη και προγραμματισμένη χειροκίνητα χρησιμοποιώντας πολλά animations. Αλλά ξεκινώντας με το 2K25, αυτό δεν ισχύει πλέον. Τώρα η ντρίμπλα καθοδηγείται από το ProPlay και την ικανότητά του να μετατρέπει τα animations σε gameplay. Η ομάδα στην 2K λέει ότι "οι στάσεις είναι υψηλότερες, οι εκτοξεύσεις είναι πιο εκρηκτικές" και αυτή η δυνατότητα φέρνει πιο ζωντανό gameplay στη σειρά σε κάθε ίντσα του γηπέδου.



Νέες λειτουργίες στην επίθεση
Το NBA 2K25 έρχεται επίσης με μια σειρά από νέους μηχανισμούς στην επίθεση και την άμυνα. Ας ξεκινήσουμε με την επίθεση. Νέο στο παιχνίδι φέτος είναι τα tools όπως η ακύρωση βολών, τα χαρακτηριστικά go-to βολών, τα προφίλ χρονομέτρησης βολών, την ρυθμική χρήση του Pro Stick και άλλα.

Τα χαρακτηριστικά go-to βολών, όπως και πολλά άλλα, υποστηρίζονται από το ProPlay. Αυτή η νέα δυνατότητα επιτρέπει στους παίκτες να ασκούν νέους συνδυασμούς ντρίπλας σε βολή που μετατρέπονται από πλάνα του NBA σε animations. Αυτό γίνεται μάλλον απλά κρατώντας ψηλά το Pro Stick. Η ακύρωση βολής επιτρέπει στους παίκτες να μεταβούν από το ένα animation βολής στο άλλο την τελευταία στιγμή, επιτρέποντας στους παίκτες να κάνουν προσποίηση.

Τα προφίλ χρονομέτρων των βολών έρχονται για να γίνει η βολή πιο εστιασμένη, μερικές φορές δύσκολη, διαδικασία. Αυτά τα νέα προφίλ επιτρέπουν στους παίκτες να προσαρμόζουν τα παράθυρα χρονομέτρων βολών, τροποποιώντας έτσι το σύστημα ρίσκων-ανταμοιβών. Για τους παίκτες που επιλέγουν χαμηλό ρίσκο-ανταμοιβή, ο χρόνος βολής θα είναι πιο συγχωρητικός, δίνοντας έμφαση στις αξιολογήσεις, το άνοιγμα και την επιλογή βολής. Μια λάθος βολή μπορεί να συνεχίσει να μπει, αλλά αυτή η επιλογή θα καταστήσει πιο δύσκολη τη σταθερά άριστα χρονισμένη λήψη, επειδή το πράσινο παράθυρο θα είναι μικρότερο. Παρόλα αυτά, λύνει το πρόβλημα που είχαν πολλοί πέρυσι σχετικά με τις μη πράσινες προσπάθειες που έκαναν πολλούς να μην πετύχουν τη μπάλα στο καλάθι. Το αντίστροφο, υψηλό ρίσκο-ανταμοιβή, συνοδεύεται από πιο δύσκολες βολές, με αποτέλεσμα τα αποτελέσματα να είναι «πράσινα» ή να χαθούν - ουσιαστικά αυτό που πρόσφερε το 2K24, προς μεγάλη απογοήτευση ορισμένων παικτών.

Οι νέες επιλογές για οπτικές ενδείξεις βολών επιτρέπουν επίσης στους παίκτες να προσαρμόσουν το ιδανικό σημείο για βολή, επεκτείνοντας τις επιλογές του Shot Creator του περασμένου έτους. Ουσιαστικά, οι παίκτες μπορούν να αποφασίσουν πότε θα απελευθερώσουν την μπάλα στο προσαρμοσμένο animation, επιτρέποντάς τους να γίνουν πιο άνετα οι βολές με το παράθυρο χρονισμού του animation.

Μία νέα λειτουργία στο Pro Stick, η βολή με ρυθμό, φέρνει ακόμα περισσότερες λειτουργίες στο παράθυρο χρονισμού μιας βολής από την αρχή μέχρι το τέλος, καθώς απαιτεί από τους παίκτες να κατευθύνουν το Pro Stick προς τα κάτω για να ξεκινήσουν τη βολή και μετά προς τα επάνω όταν το animation φτάσει στο Set Point. Η Visual Concepts αποκάλυψε ότι, στην αρχή, πολλοί από την ομάδα βρήκαν τον νέο mechanic πολύ δύσκολο.

Νέες λειτουργίες στην άμυνα
Στην άμυνα έχουμε ένα νέο σύστημα κίνησης που δίνει στους αμυντικούς την ίδια ρευστή κίνηση με τους επιθετικούς παίκτες χρησιμοποιώντας το δεξί stick. Αυτό επιτρέπει ταχύτερες, πιο σφιχτές αμυντικές αποκοπές.

Οι μπλοκαρισμένες βολές θα χρησιμοποιούν πλέον ένα δυναμικό σύστημα στάθμισης και όχι το σταθερό στα προηγούμενα παιχνίδια. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη απόχρωση στον τρόπο με τον οποίο θα μπλοκαριστεί μια βολή με βάση την κάλυψη της άμυνας στην αρχή μιας βολής έναντι της απελευθέρωσής της. Για το σκοπό αυτό, οι αξιολογήσεις για την περιμετρική και εσωτερική άμυνα, καθώς και το ύψος, θα είναι πιο σημαντικές και θα επηρεάσουν άμεσα τα αποτελέσματα.

Οι AI συμπαίκτες έχουν βελτιωθεί για να λάβουν καλύτερα υπόψη τις διαφορές μεταξύ των αποστάσεων στον πραγματικό κόσμο που μιμούνται στο παιχνίδι. Εν ολίγοις, οι AI συμπαίκτες σας θα πρέπει πιο συχνά να βρίσκονται εκεί που υποτίθεται ότι βασίζονται στον σχηματισμό της επίθεσης, με πάνω από 20 νέες θέσεις προσαρμογής απόστασης εντός της περιμέτρου.

Playbook sharing και νέα tutorials
Στο 2Κ25, οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν και να μοιραστούν προσαρμοσμένα playbooks με το community. Άμα θέλετε βοήθεια για να μάθετε να παίζετε, υπάρχει το νέο Learn 2Κ mode, από τα πιο απλά mechanics μέχρι και τα καινούρια που αναφέρθηκαν σε αυτό εδώ το άρθρο.

Η περίοδος των previews
Όλα αυτά τα είδαμε μόνο την πρώτη μέρα των previews για το ΝΒΑ 2Κ25 καθώς θα έχουμε previews μέχρι και λίγο πριν την early access: Αναλυτικά το πρόγραμμα:

Εβδομάδα της 5ης Αυγούστου: MyPlayer και MyCarrer
Εβδομάδα της 12ης Αυγούστου: MyNBA και The W
Εβδομάδα της 19ης Αυγούστου: MyTeam
Εβδομάδα της 26ης Αυγούστου: The City
Εβδομάδα της 2ας Σεπτεμβρίου: Season 1 preview και 2KBeats soundtrack reveal
4 Σεπτεμβρίου: Έναρξη της early access
6 Σεπτεμβρίου: Ημέρα κυκλοφορίας του NBA 2K

Το NBA 2K25 θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου σε PC, PS5, Xbox Series X, PS4 και Xbox One. Η early access θα ξεκινήσει στις 4 Σεπτεμβρίου. Μπορεί να μην έχετε καταλάβει ακριβώς πως θα λειτουργούν τα νέα συστήματα στην άμυνα και στην επίθεση, αλλά ίσως θα τα καταλάβετε στην κυκλοφορία ή στην early access.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2024 01:24 #276989 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic NBA 2K25
Το NBA 2K25 υπόσχεται "την μεγαλύτερη αλλαγή στην game engine του εδώ και πολλά χρόνια"




Νέες λειτουργίες σε άμυνα και επίθεση.

Το NBA 2K25 είναι μόλις λίγες εβδομάδες μακριά και η ομάδα στην Visual Concepts ξεκινά ένα preview πολλών εβδομάδων για το επερχόμενο NBA 2K. Για το 2K25, η εταιρεία ανάπτυξής του έχει δεσμεύσει περισσότερους recourses για την επέκταση του ProPlay, του μοναδικού συστήματος των animations στο video game που μετατρέπει το πραγματικό footage του NBA σε in-game animations.

Το dribble engine είναι αυτό που η ομάδα αποκαλεί «η μεγαλύτερη αλλαγή στην game engine μας εδώ και πολλά χρόνια». Σε όλες τις προηγούμενες εκδόσεις του NBA 2K, η ντρίμπλα της μπάλας ήταν προκαθορισμένη και προγραμματισμένη χειροκίνητα χρησιμοποιώντας πολλά animations. Αλλά ξεκινώντας με το 2K25, αυτό δεν ισχύει πλέον. Τώρα η ντρίμπλα καθοδηγείται από το ProPlay και την ικανότητά του να μετατρέπει τα animations σε gameplay. Η ομάδα στην 2K λέει ότι "οι στάσεις είναι υψηλότερες, οι εκτοξεύσεις είναι πιο εκρηκτικές" και αυτή η δυνατότητα φέρνει πιο ζωντανό gameplay στη σειρά σε κάθε ίντσα του γηπέδου.



Νέες λειτουργίες στην επίθεση
Το NBA 2K25 έρχεται επίσης με μια σειρά από νέους μηχανισμούς στην επίθεση και την άμυνα. Ας ξεκινήσουμε με την επίθεση. Νέο στο παιχνίδι φέτος είναι τα tools όπως η ακύρωση βολών, τα χαρακτηριστικά go-to βολών, τα προφίλ χρονομέτρησης βολών, την ρυθμική χρήση του Pro Stick και άλλα.

Τα χαρακτηριστικά go-to βολών, όπως και πολλά άλλα, υποστηρίζονται από το ProPlay. Αυτή η νέα δυνατότητα επιτρέπει στους παίκτες να ασκούν νέους συνδυασμούς ντρίπλας σε βολή που μετατρέπονται από πλάνα του NBA σε animations. Αυτό γίνεται μάλλον απλά κρατώντας ψηλά το Pro Stick. Η ακύρωση βολής επιτρέπει στους παίκτες να μεταβούν από το ένα animation βολής στο άλλο την τελευταία στιγμή, επιτρέποντας στους παίκτες να κάνουν προσποίηση.

Τα προφίλ χρονομέτρων των βολών έρχονται για να γίνει η βολή πιο εστιασμένη, μερικές φορές δύσκολη, διαδικασία. Αυτά τα νέα προφίλ επιτρέπουν στους παίκτες να προσαρμόζουν τα παράθυρα χρονομέτρων βολών, τροποποιώντας έτσι το σύστημα ρίσκων-ανταμοιβών. Για τους παίκτες που επιλέγουν χαμηλό ρίσκο-ανταμοιβή, ο χρόνος βολής θα είναι πιο συγχωρητικός, δίνοντας έμφαση στις αξιολογήσεις, το άνοιγμα και την επιλογή βολής. Μια λάθος βολή μπορεί να συνεχίσει να μπει, αλλά αυτή η επιλογή θα καταστήσει πιο δύσκολη τη σταθερά άριστα χρονισμένη λήψη, επειδή το πράσινο παράθυρο θα είναι μικρότερο. Παρόλα αυτά, λύνει το πρόβλημα που είχαν πολλοί πέρυσι σχετικά με τις μη πράσινες προσπάθειες που έκαναν πολλούς να μην πετύχουν τη μπάλα στο καλάθι. Το αντίστροφο, υψηλό ρίσκο-ανταμοιβή, συνοδεύεται από πιο δύσκολες βολές, με αποτέλεσμα τα αποτελέσματα να είναι «πράσινα» ή να χαθούν - ουσιαστικά αυτό που πρόσφερε το 2K24, προς μεγάλη απογοήτευση ορισμένων παικτών.

Οι νέες επιλογές για οπτικές ενδείξεις βολών επιτρέπουν επίσης στους παίκτες να προσαρμόσουν το ιδανικό σημείο για βολή, επεκτείνοντας τις επιλογές του Shot Creator του περασμένου έτους. Ουσιαστικά, οι παίκτες μπορούν να αποφασίσουν πότε θα απελευθερώσουν την μπάλα στο προσαρμοσμένο animation, επιτρέποντάς τους να γίνουν πιο άνετα οι βολές με το παράθυρο χρονισμού του animation.

Μία νέα λειτουργία στο Pro Stick, η βολή με ρυθμό, φέρνει ακόμα περισσότερες λειτουργίες στο παράθυρο χρονισμού μιας βολής από την αρχή μέχρι το τέλος, καθώς απαιτεί από τους παίκτες να κατευθύνουν το Pro Stick προς τα κάτω για να ξεκινήσουν τη βολή και μετά προς τα επάνω όταν το animation φτάσει στο Set Point. Η Visual Concepts αποκάλυψε ότι, στην αρχή, πολλοί από την ομάδα βρήκαν τον νέο mechanic πολύ δύσκολο.

Νέες λειτουργίες στην άμυνα
Στην άμυνα έχουμε ένα νέο σύστημα κίνησης που δίνει στους αμυντικούς την ίδια ρευστή κίνηση με τους επιθετικούς παίκτες χρησιμοποιώντας το δεξί stick. Αυτό επιτρέπει ταχύτερες, πιο σφιχτές αμυντικές αποκοπές.

Οι μπλοκαρισμένες βολές θα χρησιμοποιούν πλέον ένα δυναμικό σύστημα στάθμισης και όχι το σταθερό στα προηγούμενα παιχνίδια. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη απόχρωση στον τρόπο με τον οποίο θα μπλοκαριστεί μια βολή με βάση την κάλυψη της άμυνας στην αρχή μιας βολής έναντι της απελευθέρωσής της. Για το σκοπό αυτό, οι αξιολογήσεις για την περιμετρική και εσωτερική άμυνα, καθώς και το ύψος, θα είναι πιο σημαντικές και θα επηρεάσουν άμεσα τα αποτελέσματα.

Οι AI συμπαίκτες έχουν βελτιωθεί για να λάβουν καλύτερα υπόψη τις διαφορές μεταξύ των αποστάσεων στον πραγματικό κόσμο που μιμούνται στο παιχνίδι. Εν ολίγοις, οι AI συμπαίκτες σας θα πρέπει πιο συχνά να βρίσκονται εκεί που υποτίθεται ότι βασίζονται στον σχηματισμό της επίθεσης, με πάνω από 20 νέες θέσεις προσαρμογής απόστασης εντός της περιμέτρου.

Playbook sharing και νέα tutorials
Στο 2Κ25, οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν και να μοιραστούν προσαρμοσμένα playbooks με το community. Άμα θέλετε βοήθεια για να μάθετε να παίζετε, υπάρχει το νέο Learn 2Κ mode, από τα πιο απλά mechanics μέχρι και τα καινούρια που αναφέρθηκαν σε αυτό εδώ το άρθρο.

Η περίοδος των previews
Όλα αυτά τα είδαμε μόνο την πρώτη μέρα των previews για το ΝΒΑ 2Κ25 καθώς θα έχουμε previews μέχρι και λίγο πριν την early access: Αναλυτικά το πρόγραμμα:

Εβδομάδα της 5ης Αυγούστου: MyPlayer και MyCarrer
Εβδομάδα της 12ης Αυγούστου: MyNBA και The W
Εβδομάδα της 19ης Αυγούστου: MyTeam
Εβδομάδα της 26ης Αυγούστου: The City
Εβδομάδα της 2ας Σεπτεμβρίου: Season 1 preview και 2KBeats soundtrack reveal
4 Σεπτεμβρίου: Έναρξη της early access
6 Σεπτεμβρίου: Ημέρα κυκλοφορίας του NBA 2K

Το NBA 2K25 θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου σε PC, PS5, Xbox Series X, PS4 και Xbox One. Η early access θα ξεκινήσει στις 4 Σεπτεμβρίου. Μπορεί να μην έχετε καταλάβει ακριβώς πως θα λειτουργούν τα νέα συστήματα στην άμυνα και στην επίθεση, αλλά ίσως θα τα καταλάβετε στην κυκλοφορία ή στην early access.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2024 09:50 #277003 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic NBA 2K25
Το NBA 2K25 υπόσχεται "την μεγαλύτερη αλλαγή στην game engine του εδώ και πολλά χρόνια"




Νέες λειτουργίες σε άμυνα και επίθεση.

Το NBA 2K25 είναι μόλις λίγες εβδομάδες μακριά και η ομάδα στην Visual Concepts ξεκινά ένα preview πολλών εβδομάδων για το επερχόμενο NBA 2K. Για το 2K25, η εταιρεία ανάπτυξής του έχει δεσμεύσει περισσότερους recourses για την επέκταση του ProPlay, του μοναδικού συστήματος των animations στο video game που μετατρέπει το πραγματικό footage του NBA σε in-game animations.

Το dribble engine είναι αυτό που η ομάδα αποκαλεί «η μεγαλύτερη αλλαγή στην game engine μας εδώ και πολλά χρόνια». Σε όλες τις προηγούμενες εκδόσεις του NBA 2K, η ντρίμπλα της μπάλας ήταν προκαθορισμένη και προγραμματισμένη χειροκίνητα χρησιμοποιώντας πολλά animations. Αλλά ξεκινώντας με το 2K25, αυτό δεν ισχύει πλέον. Τώρα η ντρίμπλα καθοδηγείται από το ProPlay και την ικανότητά του να μετατρέπει τα animations σε gameplay. Η ομάδα στην 2K λέει ότι "οι στάσεις είναι υψηλότερες, οι εκτοξεύσεις είναι πιο εκρηκτικές" και αυτή η δυνατότητα φέρνει πιο ζωντανό gameplay στη σειρά σε κάθε ίντσα του γηπέδου.



Νέες λειτουργίες στην επίθεση
Το NBA 2K25 έρχεται επίσης με μια σειρά από νέους μηχανισμούς στην επίθεση και την άμυνα. Ας ξεκινήσουμε με την επίθεση. Νέο στο παιχνίδι φέτος είναι τα tools όπως η ακύρωση βολών, τα χαρακτηριστικά go-to βολών, τα προφίλ χρονομέτρησης βολών, την ρυθμική χρήση του Pro Stick και άλλα.

Τα χαρακτηριστικά go-to βολών, όπως και πολλά άλλα, υποστηρίζονται από το ProPlay. Αυτή η νέα δυνατότητα επιτρέπει στους παίκτες να ασκούν νέους συνδυασμούς ντρίπλας σε βολή που μετατρέπονται από πλάνα του NBA σε animations. Αυτό γίνεται μάλλον απλά κρατώντας ψηλά το Pro Stick. Η ακύρωση βολής επιτρέπει στους παίκτες να μεταβούν από το ένα animation βολής στο άλλο την τελευταία στιγμή, επιτρέποντας στους παίκτες να κάνουν προσποίηση.

Τα προφίλ χρονομέτρων των βολών έρχονται για να γίνει η βολή πιο εστιασμένη, μερικές φορές δύσκολη, διαδικασία. Αυτά τα νέα προφίλ επιτρέπουν στους παίκτες να προσαρμόζουν τα παράθυρα χρονομέτρων βολών, τροποποιώντας έτσι το σύστημα ρίσκων-ανταμοιβών. Για τους παίκτες που επιλέγουν χαμηλό ρίσκο-ανταμοιβή, ο χρόνος βολής θα είναι πιο συγχωρητικός, δίνοντας έμφαση στις αξιολογήσεις, το άνοιγμα και την επιλογή βολής. Μια λάθος βολή μπορεί να συνεχίσει να μπει, αλλά αυτή η επιλογή θα καταστήσει πιο δύσκολη τη σταθερά άριστα χρονισμένη λήψη, επειδή το πράσινο παράθυρο θα είναι μικρότερο. Παρόλα αυτά, λύνει το πρόβλημα που είχαν πολλοί πέρυσι σχετικά με τις μη πράσινες προσπάθειες που έκαναν πολλούς να μην πετύχουν τη μπάλα στο καλάθι. Το αντίστροφο, υψηλό ρίσκο-ανταμοιβή, συνοδεύεται από πιο δύσκολες βολές, με αποτέλεσμα τα αποτελέσματα να είναι «πράσινα» ή να χαθούν - ουσιαστικά αυτό που πρόσφερε το 2K24, προς μεγάλη απογοήτευση ορισμένων παικτών.

Οι νέες επιλογές για οπτικές ενδείξεις βολών επιτρέπουν επίσης στους παίκτες να προσαρμόσουν το ιδανικό σημείο για βολή, επεκτείνοντας τις επιλογές του Shot Creator του περασμένου έτους. Ουσιαστικά, οι παίκτες μπορούν να αποφασίσουν πότε θα απελευθερώσουν την μπάλα στο προσαρμοσμένο animation, επιτρέποντάς τους να γίνουν πιο άνετα οι βολές με το παράθυρο χρονισμού του animation.

Μία νέα λειτουργία στο Pro Stick, η βολή με ρυθμό, φέρνει ακόμα περισσότερες λειτουργίες στο παράθυρο χρονισμού μιας βολής από την αρχή μέχρι το τέλος, καθώς απαιτεί από τους παίκτες να κατευθύνουν το Pro Stick προς τα κάτω για να ξεκινήσουν τη βολή και μετά προς τα επάνω όταν το animation φτάσει στο Set Point. Η Visual Concepts αποκάλυψε ότι, στην αρχή, πολλοί από την ομάδα βρήκαν τον νέο mechanic πολύ δύσκολο.

Νέες λειτουργίες στην άμυνα
Στην άμυνα έχουμε ένα νέο σύστημα κίνησης που δίνει στους αμυντικούς την ίδια ρευστή κίνηση με τους επιθετικούς παίκτες χρησιμοποιώντας το δεξί stick. Αυτό επιτρέπει ταχύτερες, πιο σφιχτές αμυντικές αποκοπές.

Οι μπλοκαρισμένες βολές θα χρησιμοποιούν πλέον ένα δυναμικό σύστημα στάθμισης και όχι το σταθερό στα προηγούμενα παιχνίδια. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη απόχρωση στον τρόπο με τον οποίο θα μπλοκαριστεί μια βολή με βάση την κάλυψη της άμυνας στην αρχή μιας βολής έναντι της απελευθέρωσής της. Για το σκοπό αυτό, οι αξιολογήσεις για την περιμετρική και εσωτερική άμυνα, καθώς και το ύψος, θα είναι πιο σημαντικές και θα επηρεάσουν άμεσα τα αποτελέσματα.

Οι AI συμπαίκτες έχουν βελτιωθεί για να λάβουν καλύτερα υπόψη τις διαφορές μεταξύ των αποστάσεων στον πραγματικό κόσμο που μιμούνται στο παιχνίδι. Εν ολίγοις, οι AI συμπαίκτες σας θα πρέπει πιο συχνά να βρίσκονται εκεί που υποτίθεται ότι βασίζονται στον σχηματισμό της επίθεσης, με πάνω από 20 νέες θέσεις προσαρμογής απόστασης εντός της περιμέτρου.

Playbook sharing και νέα tutorials
Στο 2Κ25, οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν και να μοιραστούν προσαρμοσμένα playbooks με το community. Άμα θέλετε βοήθεια για να μάθετε να παίζετε, υπάρχει το νέο Learn 2Κ mode, από τα πιο απλά mechanics μέχρι και τα καινούρια που αναφέρθηκαν σε αυτό εδώ το άρθρο.

Η περίοδος των previews
Όλα αυτά τα είδαμε μόνο την πρώτη μέρα των previews για το ΝΒΑ 2Κ25 καθώς θα έχουμε previews μέχρι και λίγο πριν την early access: Αναλυτικά το πρόγραμμα:

Εβδομάδα της 5ης Αυγούστου: MyPlayer και MyCarrer
Εβδομάδα της 12ης Αυγούστου: MyNBA και The W
Εβδομάδα της 19ης Αυγούστου: MyTeam
Εβδομάδα της 26ης Αυγούστου: The City
Εβδομάδα της 2ας Σεπτεμβρίου: Season 1 preview και 2KBeats soundtrack reveal
4 Σεπτεμβρίου: Έναρξη της early access
6 Σεπτεμβρίου: Ημέρα κυκλοφορίας του NBA 2K

Το NBA 2K25 θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου σε PC, PS5, Xbox Series X, PS4 και Xbox One. Η early access θα ξεκινήσει στις 4 Σεπτεμβρίου. Μπορεί να μην έχετε καταλάβει ακριβώς πως θα λειτουργούν τα νέα συστήματα στην άμυνα και στην επίθεση, αλλά ίσως θα τα καταλάβετε στην κυκλοφορία ή στην early access.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Aug 2024 10:49 #277238 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic NBA 2K25
NBA 2K25: Τα ratings των παικτών




Η A'ja Wilson του WNBA έχει 99.

Η 2K Games παρουσίασε τα πρώτα ratings των παικτών στο NBA 2K25.

Συγκεκριμένα παρουσίασε τους 30 χαμηλότερους και τους 100 υψηλότερους, καθώς και τις υψηλότερες παίκτριες του WNBA. Η A'ja Wilson έχει rating 99, δηλαδή την υψηλότερη βαθμολογία παίκτριας WNBA στην ιστορία του WNBA. Ακόμα και στο αντρικό NBA είναι πολύ σπάνιο το 99 και έχουν υπάρξει και χρονιές (π.χ. το 2024), όπου δεν το έχει κανένας παίκτης.


✨ ?? ??????? ✨

A'ja Wilson becomes the highest rated WNBA player in 2K history! pic.twitter.com/xGhFDRXSWr

— NBA 2K (@NBA2K) August 15, 2024

Οι κορυφαίες καινούργιες παίκτριες του WNBA είναι οι Caitlin Clark και Angel Reese με 90 και οι Kamilla Cardoso, Rickea Jackson και Cameron Brink με 80.


Making a name for themselves in the W ?

The top-rated WNBA rookies starting out in #NBA2K25 ! What will their ratings be by the end of the season? ? #2KRatings | #BallOverEverything pic.twitter.com/VYLVfhvsDF

— NBA 2K (@NBA2K) August 15, 2024

Στους άντρες αποκαλύφθηκαν οι θέσεις από 100 ως 71 και οι βαθμολογίες από 80 και πάνω για τους καλύτερους 100. Όπως και περύσι, η 2Κ θα αποκαλύπτει σταδιακά τους παίκτες μέχρι να φτάσει στον Νο1. Ο περυσινός Νο1 ήταν ο Nikola Jokić με 98.


?️ The #NBA2KTop100 starts NOW!

Drop your takes on this first group of #NBA2K25 ratings ✍️ pic.twitter.com/0sIWbLXdHt

— NBA 2K (@NBA2K) August 19, 2024

Από τους καινούργιους παίκτες δεν έφτασε κάποιος στην εκατοντάδα και ο καλύτερος της κατηγορίας είναι ο Zaccharie Risacher με 75.


New rookies, new ratings.
Check out the newest NBA Rookie class in NBA 2K25 ? @NBA2K pic.twitter.com/IpENJ69Xoe

— Ronnie 2K 2K25 (@Ronnie2K) August 16, 2024


pic.twitter.com/6fPWlv45Z8

— Ronnie 2K 2K25 (@Ronnie2K) August 16, 2024

Το NBA 2K25 θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου για PC, PS5, Xbox Series X, PS4, Xbox One και Switch.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Aug 2024 08:43 #277311 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic NBA 2K25
Το The City επιστρέφει και προστίθεται το Streetball



Η 2K Games θα επαναφέρει το The City και θα προσθέσει το Streetball mode στο NBA 2K25
Στο NBA 2K25, το The City επιστρέφει και το παιχνίδι επαναφέρει το MyCourt για να επιτρέπει στους παίκτες να εξασκούνται μόνοι τους ή να προσκαλούν φίλους. Θα έχουμε επίσης το Proving Ground για ranked play, θα συνεχίσουν τα Rise και Elite και επανέρχονται τα τέσσερα MyParks από το NBA 2K15, αλλά και νέα χαρακτηριστικά που κάνουν το ντεμπούτο τους για αρχάριους.

Το The City θα είναι ένα νέο map, πιο περιεκτικό όμως σε σχέση με πριν. Αυτή τη φορά, οι κενοί χώροι έχουν φύγει, με κάθε κτίριο να εξυπηρετεί έναν σκοπό. Το Boulevard of the Stars - ένας δρόμος που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης - θα παρέχει εύκολη πρόσβαση σε όλα τα modes του παιχνιδιού, όπως το Pro-AM, το The Rec και το Ante-Up.

Το City διαθέτει επίσης ένα Walk of Fame που παρουσιάζει κάθε ομάδα πρωταθλήματος NBA, αλλά έχει επίσης κενές θέσεις, ώστε οι παίκτες να μπορούν να αφήσουν το στίγμα τους στο MyCareer για να απαθανατιστούν μεταξύ των μεγάλων. Το MyCourt, το basketball court, επανέρχεται για τους παίκτες για practice και βελτίωση των skills τους στο MyCareer. Οι παίκτες μπορούν να βελτιώσουν τα skills τους μόνοι τους ή να προσκαλέσουν φίλους να παίξουν game modes όπως 1v1, 3v3 και HORSE. Οι επιλογές για customizations επιτρέπουν στους παίκτες να διακοσμούν τους τοίχους τους με τοιχογραφίες που μπορούν να ξεκλειδωθούν μέσω αποστολών και seasonal rewards.

Το Proving Grounds είναι η νέα αρένα εμπνευσμένη από το Κολοσσαίο για ranked matches. Το Proving Ground έχει την επιλογή παιχνιδιών 1v1, 2v2, 3v3, 4v4 και 5v5 όπου οι παίκτες μπορούν να ενεργοποιήσουν τα ρυθμιστικά δυσκολίας ή να απενεργοποιήσουν τα Shot Meters για όλους. Οι πέντε κορυφαίοι παίκτες κάθε σεζόν μπορούν να κερδίσουν αποκλειστικές ανταμοιβές και άλλοι που διαγωνίζονται μπορούν να λάβουν το Rep in The City.

Το NBA 2K25 προσθέτει επίσης νέα perks για τα The Rise και Elite. Το MyPARKS από το NBA 2K15 αναβιώνει μια δεκαετία αργότερα και με τα τέσσερα MyParks. Το Sunset Beach, το Rivet City και το Old Town - μαζί με την αναβαθμισμένη του έκδοση στο αεροπλανοφόρο - θα είναι όλα remastered με βελτιωμένη τεχνική πιστότητα και καλύτερο φωτισμό.

Το Streetball επιστρέφει με περισσότερες άγριες ανταμοιβές, τρεις νέες τοποθεσίες και συνεργατικό παιχνίδι. Οι παίκτες μπορούν να συγκεντρώσουν δύο φίλους για παιχνίδια 3v3 ενάντια σε νέα bosses και να ολοκληρώσουν μαζί αποστολές Streetball.

Το NBA 2K25 αποκαλύπτει νέες δυνατότητες για να βοηθήσει τους αρχάριους, όπως τα HoloHelp Info kiosks - που βρίσκονται έξω από κάθε κτίριο The City - για να εξηγήσουν τη λειτουργία κάθε mode και το επίπεδο δυσκολίας. Τα Elite και Rise Parks θα έχουν Casual Courts φιλικά για αρχάριους, ώστε οι παίκτες να μπορούν να μάθουν πώς να παίζουν μαζί με άλλους νέους παίκτες.

Το NBA 2K25 θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου για PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC και Nintendo Switch. Μπορείτε να παίξετε δύο ημέρες νωρίτερα στις 4 Σεπτεμβρίου, αν κάνετε pre-order.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Sep 2024 00:34 #277334 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic NBA 2K25
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο στους καλύτερους με 97



Η 2K Games ανακοίνωσε τα ratings όλων των αθλητών στο NBA 2K25.
Στην 1η θέση είναι οι Γιάννης Αντετοκούνμπο, Nikola Jokic και Luka Doncic με Overall rating 97. Ο Γιάννης έχει τα καλύτερα καρφώματα από την τριάδα με 91 rating αλλά υστερεί στα τρίποντα με 68. Ακολουθούν οι Gilgeous-Alexander, Embiid, LeBron James, Curry, Tatum, Durant, και Davis.

Το NBA 2K25 θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου για PC, PS5, Xbox Series X, PS4, Xbox One και Switch.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Sep 2024 03:06 #277385 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic NBA 2K25
Bug στο NBA 2K25 κλωνοποιεί τον χαρακτήρα σας στο MyPlayer




Αστείο, αλλά μειώνει τους πόντους.

Το NBA 2K25 κυκλοφόρησε χθες και οι παίκτες έχουν ήδη ανακαλύψει ένα αστείο bug που κλωνοποιεί τον χαρακτήρα σας στο MyPlayer, επιτρέποντάς σας είτε να παίξετε μαζί του είτε εναντίον του.

Το MyPlayer είναι ένα mode στο οποίο οι παίκτες δημιουργούν έναν πρωτότυπο μπασκετμπολίστα και παίζουν την καριέρα του. Λίγο μετά την ανακάλυψη του bug, μερικοί παίκτες πήγαν στο Reddit για να συζητήσουν για αυτό. Αυτό το bug φαίνεται πως ενεργοποιείται όταν οι παίκτες επιλέγουν μια διαφορετική ομάδα από αυτήν που έπαιζαν κατά τη διάρκεια του intro στο MyCareer.

Αφού εντοπίστηκε το bug, κάποιοι παίκτες αποφάσισαν να το διασκεδάσουν και δημοσίευσαν highlight clips όπου τρέχουν πάνω-κάτω στο γήπεδο. Ένας χρήστης στο Reddit ανέβασε ένα βίντεο με τίτλο "Great Hustle from All 3 of Me," στο οποίο οι κλώνοι του MyPlayer χαρακτήρα του έκαναν alley-oop (σ.σ. είναι η κίνηση που ένας παίκτης στο μπάσκετ δίνει τη μπάλα σε έναν συμπαίκτη του για να σκοράρει, ενώ ο συμπαίκτης βρίσκεται στον αέρα).

Great Hustle from All 3 of Me
by u/OSUmike03 in NBA2k

Την ίδια στιγμή, άλλοι παίκτες εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για αυτό το bug. Το κύριο πρόβλημα φαίνεται να είναι πώς επηρεάζει τα στατιστικά στο MyPlayer. Αυτό το bug μερικές φορές προκαλεί μείωση των πόντων των παικτών στο μισό όταν παίζουν εναντίον ενός κλώνου του εαυτού τους.

Το NBA 2K κυκλοφόρησε χθες σε PC, PS5, Xbox Series X, PS4, Xbox One και Switch. Σύμφωνα με έναν αντιπρόσωπο της 2K, η εταιρεία προσπαθεί να διορθώσει το bug.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Nov 2024 09:56 #278995 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic NBA 2K25
Αμερικανός πέταξε νεογέννητο μωρό σε τοίχο επειδή έχανε στο NBA 2K




Το παιδί δεν αναμένεται να επιζήσει. 

Ο 20χρονος Jalin White, κάτοικος του Milwaukee της Αμερικής κατηγορείται με δύο κακουργήματα επειδή πέταξε το νεογέννητο μωρό σε τοίχο, ενώ έπαιξε NBA 2K.

Η αστυνομία ενεπλάκη στο περιστατικό, όταν το νοσοκομείο παίδων Children's Wisconsin έκανε καταγγελία. Στην καταγγελία αναγράφεται: Ο κατηγορούμενος έπαιζε NBA 2K και το παιχνίδι ήταν ανταγωνιστικό. Ο ίδιος αφού εκνευρίστηκε ενώ κρατούσε το μωρό, το πέταξε στον τοίχο. Ο White αντιμετωπίζει δύο κατηγορίες για παιδική κακοποίηση και αμέλεια. Το μωρό, του οποίου η σχέση με τον White δεν είναι γνωστή, είναι οκτώ μηνών και τραυματίστηκε στο κρανίο και στον εγκέφαλο, ενώ δεν αναμένεται να επιζήσει.

Το ιατρικό προσωπικό που το έχει αναλάβει ανακάλυψαν και άλλα τραύματα, συμπεριλαμβανομένης μία σπασμένης κλείδας, πράγμα που δείχνει ότι είχε κακοποιηθεί και στο παρελθόν. Ο White στην απολογία του είπε πολλές διαφορετικές εκδοχές των γεγονότων και επιβεβαίωσε ότι πέταξε το παιδί: Άκουσα το χτύπημα στον τοίχο αφού τον πέταξα. Σύμφωνα με την καταγγελία η οργή του White οφειλόταν στην επιδόσεις του στο παιχνίδι. Προς το παρόν έχει προφυλακιστεί με εγγύηση 100.000 δολάρια εγγύηση και η επόμενη ακρόαση έχει προγραμματιστεί για τις 15 Νοεμβρίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.