- Posts: 346
- Thank you received: 23
Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ένας developer δίνει ουσιαστικά πράσινο φως στην πειρατεία. Οι δημιουργοί των Hotline Miami, Darkwood, Danger Gazers και Loop Hero έχουν κάνει το ίδιο πράγμα τα προηγούμενα χρόνια, και γενικά για παρόμοιους λόγους. Ο Jurkowski δήλωσε σε μια συζήτηση με DM: "Μου αρέσει επίσης να παρακολουθώ βίντεο στο YouTube σχετικά με games με easter eggs , μυστικά των developers και τέτοια. Σε αυτά τα βίντεο οι δημιουργοί περιεχομένου συχνά δείχνουν περίεργα πράγματα που οι developers εφάρμοσαν για τους πειρατές, οπότε νομίζω ότι η γενική ιδέα για μια πειρατική έκδοση προήλθε από αυτό. Το Gamedev είναι δύσκολο, το να βγάζεις χρήματα από αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο. Απλά προσπαθώ να δείξω τον εαυτό μου και το παιχνίδι μου στον κόσμο. Νομίζω ότι μια πειρατική έκδοση από τον προγραμματιστή δεν είναι μόνο ένα ενδιαφέρον και εκπληκτικό πράγμα, αλλά και πολύ φιλικό προς τον καταναλωτή. Δεν με ενδιαφέρει να θυμώνω με ανθρώπους που παίζουν το παιχνίδι μου χωρίς να πληρώνουν γι' αυτό. Kατέβαζα και εγώ πειρατικά games όταν ήμουν παιδί, σας καταλαβαίνω! Δεν αισθάνομαι ότι οι άνθρωποι με κλέβουν αν το κάνουν. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως demo, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως πλήρη έκδοση, είσαι πειρατής και δεν χρειάζεσαι βρωμερές άδειες!".
Hey Twitter, would you kindly Please Fix The Road? I'm releasing my game June 2022 on #Steam , #GOG and #torrent (pirate version) for Win&Linux. Wishlist
STEAM: t.co/xA6vRjSoWr
GOG: t.co/w2fb1B741A #gamedev #indiegame #indiedev #madewithunity #unity3d #games pic.twitter.com/N68pVy6ZFf
— Ariel Jurkowski | Please Fix The Road (@ArielJurkowski) May 5, 2022
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ένας developer δίνει ουσιαστικά πράσινο φως στην πειρατεία. Οι δημιουργοί των Hotline Miami, Darkwood, Danger Gazers και Loop Hero έχουν κάνει το ίδιο πράγμα τα προηγούμενα χρόνια, και γενικά για παρόμοιους λόγους. Ο Jurkowski δήλωσε σε μια συζήτηση με DM: "Μου αρέσει επίσης να παρακολουθώ βίντεο στο YouTube σχετικά με games με easter eggs , μυστικά των developers και τέτοια. Σε αυτά τα βίντεο οι δημιουργοί περιεχομένου συχνά δείχνουν περίεργα πράγματα που οι developers εφάρμοσαν για τους πειρατές, οπότε νομίζω ότι η γενική ιδέα για μια πειρατική έκδοση προήλθε από αυτό. Το Gamedev είναι δύσκολο, το να βγάζεις χρήματα από αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο. Απλά προσπαθώ να δείξω τον εαυτό μου και το παιχνίδι μου στον κόσμο. Νομίζω ότι μια πειρατική έκδοση από τον προγραμματιστή δεν είναι μόνο ένα ενδιαφέρον και εκπληκτικό πράγμα, αλλά και πολύ φιλικό προς τον καταναλωτή. Δεν με ενδιαφέρει να θυμώνω με ανθρώπους που παίζουν το παιχνίδι μου χωρίς να πληρώνουν γι' αυτό. Kατέβαζα και εγώ πειρατικά games όταν ήμουν παιδί, σας καταλαβαίνω! Δεν αισθάνομαι ότι οι άνθρωποι με κλέβουν αν το κάνουν. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως demo, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως πλήρη έκδοση, είσαι πειρατής και δεν χρειάζεσαι βρωμερές άδειες!".
Hey Twitter, would you kindly Please Fix The Road? I'm releasing my game June 2022 on #Steam , #GOG and #torrent (pirate version) for Win&Linux. Wishlist
STEAM: t.co/xA6vRjSoWr
GOG: t.co/w2fb1B741A #gamedev #indiegame #indiedev #madewithunity #unity3d #games pic.twitter.com/N68pVy6ZFf
— Ariel Jurkowski | Please Fix The Road (@ArielJurkowski) May 5, 2022
Please Log in or Create an account to join the conversation.