Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

90’s παιχνίδι μυστηρίου από τους σχεδιαστές του Hatoful Boyfriend

More
11 Oct 2019 15:56 #227624 by Βασίλης Κτενίδης
Η εταιρία ανάπτυξης του Hatoful Boyfriend ανακοίνωσε ένα νέο παιχνίδι με τίτλο Murder By Numbers, μια ιστορία για το χάος και τη δολοφονία που συνέβη το 1996 στο Χόλιγουντ. Με τη βοήθεια ενός ρομπότ αναγνώρισης που βρήκε στα σκουπίδια (κάτι που παρεκκλίνει από την πραγματικότητα των 90’s). Η τηλεοπτικός ντετέκτιβ Honor Mizrahi θα χρειαστεί να βάλει σε λειτουργία όλα της τα ερευνητικά ταλέντα όταν η το αφεντικό της δολοφονείτε, λίγα μόλις λεπτά μετά την απόλυση της από το πετυχημένο της TV show.

Το ρομπότ, ο Scout, θα βοηθήσει την Μιζράι να αποκαλύψει ενδείξεις και να λύσει γρίφους, αλλά το μεγάλο γόητρο του παιχνιδιού είναι οι καλοσχεδιασμένοι 90’s χαρακτήρες που συνομιλεί και ανακρίνει η πρωταγωνίστρια, σχεδιασμένοι από τον σκηνοθέτη του Hatoful Boyfriend Hato Moa. Μαζί με κάποιες εξαιρετικά αμφισβητήσιμες επιλογές μόδας, ο προγραμματιστής Mediatonic υπόσχεται επίσης “Βελτιωμένες μαρμελάδες, καυστικά ανέκδοτα, drag queens και ακόμη περισσότερα”, ότι και αν σημαίνει αυτό.

Το Hatoful Boyfriend είναι αρκετά καλό και το Murder by Numbers ελπίζουμε ότι απευθύνεται σε ένα από τα κύρια παράπονά μας σχετικά με το σέξι παιχνίδι πουλιών: ότι χρειάζεται πολύ επαναλαμβανόμενο gameplay για να φτάσετε στο πραγματικά καλό πράγμα, το οποίο έρχεται με τις διάφορες απολήξεις του παιχνιδιού.
Το Murder By Numbers θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2020

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 May 2020 00:04 #233584 by Γιάννης Μοσχονάς
Διαβάστε το Review του Murder By Numbers εδώ

Το Murder By Numbers θα μας μείνει αξέχαστο γιατί μας συνέστησε ένα είδος γρίφου, τα Picross, με το οποίο δεν είχαμε ασχοληθεί ξανά στο παρελθόν. Εκτός από την ανακάλυψη μιας φρέσκιας και απόλυτα ερωτεύσιμης διανοητικής ασχολίας, απολαύσαμε τους διαλόγους και τις ιστορίες του μακροσκελούς καταλόγου χαρακτήρων με τους οποίους ήρθαμε σε επαφή.

Όλες οι υποθέσεις έχουν έναν αινιγματικό χαρακτήρα που μας κίνησε το ενδιαφέρον και μας τοποθέτησε σε ρόλο ντετέκτιβ, να προσπαθούμε δηλαδή να ανακαλύψουμε τον ένοχο από τα συγκεντρωμένα στοιχεία. Οι αποστάσεις μεταξύ Visual Novel και Puzzle κομματιών έχουν τοποθετηθεί με μεγάλη μαεστρία ώστε να λαμβάνουμε γερές δόσεις από το καθένα, προτού προχωρήσουμε στο επόμενο. Απολαύστε το στο παρακάτω βίντεο:

Please Log in or Create an account to join the conversation.