Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

White Night

More
16 Mar 2015 18:27 #158079 by Konstantinos Mourantidis
Ενα νεο ασπρομαυρο (φιλμ νουαρ) Adventure που αγορασα χθες στο Steam που θυμιζει ομως παλια Survival Horror.Ειναι indie κι εχει 15 ευρω στο Steam.

Το gameplay βασιζεται παρα πολυ στους γριφους με την καμερα να παραμενει στατικη.Θελει πολυ παρατηριτικοτητα και σκεψη σε καποια σημεια.Δυστυχως πεθαινετε ακαριαια αν σας τσακωσουν και θα πρεπει να ξεφυγετε εγκαιρα κατι εκνευριστικο η αν ξεμεινετε απο σπιρτα ας πουμε παλι πεθαινετε συν οτι εχει αραια checkpoints. :angry:

Οσο ασχοληθηκα καλα ηταν αλλα δεν θα ελεγα οτι το προτεινω. Μου πηρε 7-8 ωρες ισως και παραπανω και βρηκα το διαστημα μικρο. Η φωνη του πρωταγωνιστη γαματη παντως.Δεν ξερω ποιος ειναι αλλα μακαρι να τον ακουσουμε και σε αλλα games.

Δειτε εδω

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Apr 2015 16:51 #159436 by Παντελής Δασκαλέλος
Δεν κρύβω ότι από την στιγμή που είδα το πρώτο τρέιλερ του White Night ήθελα να το παίξω, γενικά η noir αισθητική με γοητεύει αφάνταστα. Στα πρώτα chapters μου άφησε θετικότατες εντυπώσεις, αλλά καθώς προχώραγα παρακάτω η θετική εμπειρία άρχισε να φθίνει λόγω κάποιων λανθασμένων επιλογών στο game design. Γενικά με το pixel hunting δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά όταν με κυνηγούσανε τρία φαντάσματα και δεν έβλεπα που μου πάνε τέσσερα για να βρω το διακοπτή που θα τα σκότωνε δεν μπορώ να πω ότι το διασκέδασα ιδιαίτερα. Επίσης, με εκνεύρισε αφάνταστα το γεγονός ότι πολλές φορές πέθανα λόγω της προβληματικής μονόπλανης κάμερας και όχι γιατί έκανα κάτι εγώ λάθος. Επιπροσθέτως, μετά από ένα save το White Night κόλλησε και αναγκάστικα να ξεκινήσω το παιχνίδι από την αρχή, ενώ ήμουν στο προτελευταίο chapter. Κοινώς καλό game, αλλά είναι της υπομονής. Κατ' εμέ είναι περισσότερο Survival από ότι Adventure.

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε το σχετικό review κάνοντας κλικ εδώ .

Please Log in or Create an account to join the conversation.