Βαδίζοντας στο κόκκινο χαλί με το BEYOND: Two Souls.
[center:12rd76on][youtube:12rd76on]
[/youtube:12rd76on][/center:12rd76on]
Ρίξτε μια ματιά στα παρασκήνια της πρεμιέρας του BEYOND: Two Souls στο Παρίσι.
«Είναι πολύ περισσότερα από ένα βιντεοπαιχνίδι.»
[center:12rd76on]
[/center:12rd76on]
Ο David Coburn, ο ηθοποιός που έπαιξε συνολικά 11 ρόλους στο BEYOND: Two Souls, δεν είναι ο μόνος με αυτό το συναίσθημα. Η πρόταση αυτή επαναλαμβάνεται διαρκώς στη διάρκεια μιας απίστευτης ημέρας κατά την οποία αποκαλύφθηκαν οι κρυφές πτυχές του γεμάτου με κορυφαίους ηθοποιούς θρίλερ δράσης του PlayStation 3. Το παιχνίδι που αναπτύχθηκε από την Quantic Dream έκανε μια συγκλονιστική πρεμιέρα στο Παρίσι για να γιορτάσει την κυκλοφορία του - και δεν είναι μόνο το κόκκινο χαλί...
Motion magic
[center:12rd76on]
[/center:12rd76on]
Και ενώ όλοι έχουν εστιάσει στο σπουδαίο γεγονός - τη λαμπερή πρεμιέρα στο πασίγνωστο σινεμά Le Grand Rex του Παρισιού - η μέρα ξεκινά σε ένα εξίσου ενδιαφέρον μέρος: στο στούντιο καταγραφής κίνησης της Quantic Dream. Εκεί, οι σταρ του Χόλιγουντ Ellen Page, Willem Dafoe και Kadeem Hardison ξανασυναντιούνται για πρώτη φορά από τότε που ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα για το BEYOND: Two Souls πριν από μήνες, για μια συνέντευξη τύπου. Και είναι σαν να μην έφυγαν ποτέ.
«Είναι πολύ όμορφο να επιστρέφεις», λέει χαμογελώντας ο Dafoe που έπαιξε το ρόλο του καθηγητή Nathan Dawkins. «Πέρασα καλά σε αυτό το στούντιο» Καθώς πολλές σκηνές από το BEYOND: Two Souls είχαν γυριστεί σε αυτό το στούντιο καταγραφής κίνησης, οι ηθοποιοί αισθάνθηκαν αμέσως άνετα και τα μάτια τους έλαμψαν στη θέα των οικείων έγχρωμων χαρτοταινιών, των πολύχρωμων επίπλων και των αμέτρητων φώτων και καμερών.
[center:12rd76on]
[/center:12rd76on]
«Εδώ είναι που δημιουργήθηκε όλη η μαγεία», είπε ο David Cage συνιδρυτής της Quantic Dream και σεναριογράφος και παραγωγός του BEYOND: Two Souls. «Θέλουμε να διηγηθούμε ιστορίες που εξελίσσονται όχι μόνο μέσα από cutscenes αλλά από τις ενέργειες του παίκτη και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την τεχνολογία καταγραφής κίνησης που χρησιμοποιούμε εδώ. Θέλουμε επίσης να προσθέσουμε μια συναισθηματική διάσταση στην εμπειρία και αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει μέσα από προγράμματα λογισμικού. Χρειαζόμαστε αληθινούς ανθρώπους. Και με όλους τους ηθοποιούς που πήραν μέρος σε αυτό το έργο, σύντομα έγινε ξεκάθαρο ότι αυτοί ήταν οι χαρακτήρες.»
«Είναι τόσο έντονο το συναίσθημα πληρότητας για κάποιον που αγαπά την ηθοποιία.»
[center:12rd76on]
[/center:12rd76on]
Η τεχνολογία, που καταγράφει έναν ασύλληπτα μεγάλο αριθμό κινήσεων του ηθοποιού, είναι κάτι το οποίο αρκετοί από το καστ δεν είχαν δοκιμάσει ποτέ στο παρελθόν. Αλλά για κάποιον σαν τον Dafoe, που δεν ήταν εξοικειωμένος με τα βιντεοπαιχνίδια πριν την συμμετοχή του στο BEYOND: Two Souls, δεν χρειάστηκε πολύ για να εντυπωσιαστεί. «Σκέφτηκα ότι ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον εγχείρημα. Όλα τα στοιχεία μου φάνηκαν ελκυστικά.
«Όταν βλέπω τον χαρακτήρα που υποδύθηκα είναι σαν να βλέπω μια καταγραφή όσων κάναμε», είπε ο Dafoe. «Η διαδικασία τιμά την καλλιτεχνική ερμηνεία μέσω της τεχνολογίας και κάνει τη διαφορά.»
Καθώς το πλατό της καταγραφής κίνησης αποτελούσε τον κύριο χώρο ερμηνείας για όλες τις ετερόκλητες σκηνές του BEYOND: Two Souls - είτε επρόκειτο για μια κρύα ακατοίκητη καλύβα, μια φλεγόμενη, αχανή έρημο ή ένα τρομακτικό εργαστήριο - οι ηθοποιοί έπρεπε να βασιστούν στη φαντασία τους πολύ περισσότερο από ό,τι σε ένα τυπικό σκηνικό ταινίας. «Δεν υπήρχαν καθόλου σκηνικά, το πλατό ήταν εντελώς γυμνό», εξήγησε η Page, που έπαιξε τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Jodie Holmes. «Είναι αυτό που κάνουμε στην πιο αγνή του μορφή. Είναι πολύ έντονο το συναίσθημα πληρότητας για κάποιον που αγαπά την ηθοποιία και όλη η δημιουργική διαδικασία ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία.»
[center:12rd76on]
[/center:12rd76on]
Παρόλο που οι ηθοποιοί «έβγαζαν» 30 με 40 σελίδες την ημέρα από ένα σενάριο 2.000 σελίδων, ήταν σαφές ότι απολάμβαναν αυτό που έκαναν, και ιδίως ο Hardison που λατρεύει το PlayStation και υποδύθηκε τον βοηθό του καθηγητή Dawkins, τον Cole Freeman. «Ήμουν πολύ ενθουσιασμένος που βρισκόμουν εκεί», είπε γελώντας ο Hardison. «Μου αρέσει να παίζω βιντεοπαιχνίδια, οπότε το να συμμετέχω σε ένα παιχνίδι του David Cage... Δεν μπορούσα να συγκρατηθώ. Κατά τη διάρκεια της οντισιόν τού μιλούσα για περίπου μια ώρα για το πόσο μου άρεσε το Heavy Rain στο PS3.»
«Και δεν σταματούσε να χαμογελά!», είπε ο Cage. «Πριν ξεκινήσουν, όλοι οι ηθοποιοί έπρεπε να σταθούν όρθιοι με τα χέρια τεντωμένα στο πλάι για να μπορέσουμε να ρυθμίσουμε το σύστημα καταγραφής κίνησης, και να έχουν μια ουδέτερη έκφραση στο πρόσωπό τους, αλλά ο Kadeem είχε αυτό το τεράστιο χαμόγελο!»
Ένα σινεμά καθαρής φαντασίας
[center:12rd76on]
[/center:12rd76on]
Η χαρούμενη ατμόσφαιρα συνεχίστηκε μέχρι που τη θέση της φιλικής συνέντευξης πήρε το κόκκινο χαλί του σινεμά Le Grand Rex, όπου συγκεντρώθηκαν εκατοντάδες θαυμαστές για δουν από κοντά τους δημιουργούς του παιχνιδιού και τους ηθοποιούς. Το ενδιαφέρον ήταν τεράστιο καθώς ο Cage, η Page, ο Dafoe και ο Hardison πόζαραν για φωτογραφίες και υπέγραψαν αυτόγραφα.
Μέσα στο σινεμά η ατμόσφαιρα ήταν ηλεκτρισμένη. Το μαγεμένο κοινό είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει δεκαπέντε λεπτά παιχνιδιού και μια αποκλειστική συζήτηση με την Page, τον Dafoe, τον Cage, τον Hardison και τον συνθέτη της μουσικής του παιχνιδιού Lorne Balfe που έγινε δεκτή με ενθουσιώδη χειροκροτήματα.
[center:12rd76on]
[/center:12rd76on]
Είχαν στηθεί κονσόλες του PlayStation 3 για να μπορέσει το κοινό να παίξει το BEYOND: Two Souls, καθώς και μια γιγαντοοθόνη όπου προβαλλόταν το εντυπωσιακό τρέιλερ με μερικούς από τους υπόλοιπους ηθοποιούς που ήταν επίσης στην πρεμιέρα.
«Είναι πραγματικά συναρπαστικό, είναι η πρώτη φορά που βαδίζω στο κόκκινο χαλί, οπότε είμαι ενθουσιασμένη!», δήλωσε η Nancy Tate, η ηθοποιός που υποδύθηκε τη θετή μητέρα της Jodie. «Μου άρεσε πάρα πολύ η δουλειά στο συγκεκριμένο έργο.» Στην παρέα της Tate έρχονται η Barbara Scaff που έπαιξε δυο ρόλους που δεν θα σας αποκαλύψουμε εδώ, και ο David Coburn που υποδύθηκε τον άστεγο άγνωστο Stan, καθώς και 10 ακόμη χαρακτήρες. «Είναι θαυμάσιο», συμφώνησε η Scaff. «Η ατμόσφαιρα είναι φανταστική, είναι πραγματικά υπέροχο που βρισκόμαστε εδώ.»
[center:12rd76on]
[/center:12rd76on]
«Η αποψινή εκδήλωση είναι πολύ διασκεδαστική», είπε ο Coburn. «Αλλά εξίσου διασκεδαστική ήταν και η δουλειά και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Ήταν ικανοποιητικό και διασκεδαστικό. Είναι πολύ περισσότερα από ένα βιντεοπαιχνίδι.»
Δοκιμάστε το και μόνοι σας
[center:12rd76on]
[/center:12rd76on]
Μπορείτε να δείτε περισσότερα από τα γεγονότα αυτής της μέρας μέσα από την ειδική συνέντευξη στο PlayStation.Blog. Και μπορείτε να παίξετε το BEYOND: Two Souls αγοράζοντας το παιχνίδι από το πλησιέστερο κατάστημα ή κατεβάζοντας δωρεάν τη δοκιμαστική έκδοση στο PS3 σας αποκλειστικά από το PlayStation Store.
[center:12rd76on][youtube:12rd76on]
[/youtube:12rd76on][/center:12rd76on]
Πηγή:
gr.playstation.com