Director του Cuphead: "Δεν με νοιάζει μία καθυστέρηση κυκλοφορίας, μόνο οι developers να είναι καλά στην υγεία τους"
Δηλώνει κατά του
crunch
.
Η director του Cuphead δεν νοιάζεται για τις καθυστερήσεις, μόνο για την ευημερία των developers της.
Η Maja Moldenhauer, διευθύντρια της Studio MDHR, εταιρείας ανάπτυξης του Cuphead, δήλωσε ότι η νούμερο ένα προτεραιότητα της εταιρείας είναι να διασφαλίσει ότι οι υπάλληλοί της είναι υγιείς και έχουν καλή μεταχείριση. Πρόσθεσε ότι δεν την ένοιαζαν καν οι καθυστερήσεις στις κυκλοφορίες, συνεπώς εκεί δεν υπάρχει crunch.
Πιο συγκεκριμένα, η Moldenhauer μίλησε ανοιχτά για το πόσο λίγο την ενδιαφέρουν οι καθυστερήσεις ή πόσος χρόνος χρειάζεται για να τελειώσει ένα παιχνίδι ή ένα
DLC
. Για παράδειγμα, το επερχόμενο DLC του Cuphead, The Delicious Last Course, ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2018 με ημερομηνία κυκλοφορίας το 2019. Αλλά λόγω του Covid-19 υπήρξαν πολλές καθυστερήσεις. Ωστόσο, η Μόλντενχάουερ
εξήγησε
ότι δεν την πειράζει η μεγάλη καθυστέρηση καθώς «η ψυχική υγεία έπρεπε να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή» των προτεραιοτήτων της εταιρείας.
Η Moldenhauer δήλωσε: «Το νούμερο ένα πράγμα, ειδικά μέσω του Covid-19, ήταν να τους κρατάμε όλους χαρούμενους. Αυτά είναι video games. Με την ησυχία σας. Η ψυχική υγεία έπρεπε να είναι στην πρώτη γραμμή, παίρνοντας τον χώρο και τον χρόνο που χρειάζονται οι εργαζόμενοι, ειδικά τα τελευταία δύο χρόνια. Τους λέμε: "Αν χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να βγει το παιχνίδι, χρειάζεται περισσότερος. Ποιος νοιάζεται;».
Μπορεί να πιστεύετε ότι μια εταιρεία που αντιμετωπίζει τους ανθρώπους με σεβασμό και νοιάζεται για την ψυχική τους υγεία πρέπει να είναι αναμενόμενη και όχι να γιορτάζεται, αλλά στον σημερινό κόσμο που ζούμε, αυτές οι ιστορίες είναι σπάνιες. Σύμφωνα με την Moldenhauer, αυτή η στάση της στο Studio MDHR είναι αποτέλεσμα της ιστορίας της μικρής ομάδας και των προηγούμενων εργασιών, των εμπειριών και της επιθυμίας να τα πάει καλύτερα.
«Αν πρόκειται να τα ρισκάρουμε όλα, θα είναι μια εταιρεία για την οποία είμαστε περήφανοι», είπε η Moldenhauer. «Θα είναι μια εταιρεία που θα είναι όλα τα πράγματα, μια συγχώνευση όλων των πραγμάτων που πάντα θέλαμε. Σεβασμός ο ένας για τον άλλον, αγάπη και υποστήριξη. Πράγματα που δεν λάβαμε στις προηγούμενες δουλειές μας» κατέληξε.
Εκτός από τη νοοτροπία του εργαζομένου και την επιθυμία να δημιουργήσει καλύτερες συνθήκες εργασίας, η διευθύντρια του Cuphead δεν ανησυχεί για το πόσο καλά πουλά το νέο, επερχόμενο και πολυαναμενόμενο DLC ή αν βγάζει χρήματα. Αντίθετα, μόνο το να το φτιάξουν και να το μοιραστούν με τον κόσμο και να το κάνουν με τρόπο που δεν οδήγησε σε εξάντληση ή crunch, αυτή είναι όλη η ανταμοιβή που χρειάζονται.
Δείτε πως το Cuphead έγινε έκθεμα σε μουσείο.