Όσο περνάει ο καιρός και η τεχνολογία στο gaming εξελίζεται, βλέπουμε τεράστια βήματα στον οπτικό τομέα και στην κινηματογραφική προσέγγιση που υιοθετούν οι developers, παρατηρούμε όμως επίσης πως όλα τα ΑΑΑ παιχνίδια ακολουθούν την πεπατημένη μην έχοντας να δείξουν κάτι πρωτότυπο όσον αφορά τα gameplay mechanics. Τα τελευταία χρόνια τον ρόλο της καινοτομίας τον έχουν αναλάβει οι ανεξάρτητες εταιρίες ανάπτυξης, αφού από την στιγμή που δεν έχουν τα μέσα για να παρουσιάσουν κάτι φαντασμαγορικό προσπαθούν να εντυπωσιάσουν με άλλα εργαλεία. Σε αυτή ακριβώς την κατηγορία πέφτει το Mushroom 11.
Υπεύθηνη για αυτό το πρωτότυπο Puzzle/ Platformer είναι η ανεξάρτητη εταιρεία ανάπτυξης Untame. H Αμερικάνικη εταιρεία ξεκίνησε το development στο Global Game Jam στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης το 2012, ενώ παίρνοντας υποστήριξη και από τον οργανισμό Indie-Fund κατάφερε να κυκλοφορήσει το Mushroom 11 στις 15 Οκτωβρίου 2015 μέσω του Steam για PC. To Mushroom 11 χαρακτηρίζεται από τον πολύ πρωτότυπο τρόπο χειρισμού του "χαρακτήρα" σας, αλλά και από την μεγάλη δυσκολία του που σε ορισμένες φορές αγγίζει τα όρια της παράνοιας. Σύντομα θα είναι διαθέσιμο το review αυτού του ξεχωριστού Puzzle/ Platformer όπου θα εξετάσουμε αναλυτικά τα υπέρ και τα κατά του.