(Μία από τις περιλήψεις ταινιών που είχα δημοσιεύσει στο παλιό μου blog).
Ο Ντράγκαρ, ένας σκλάβος και μονομάχος για τη διασκέδαση της Αυτοκρατορίας, θα τραβήξει την προσοχή τής Βαλέριας, κόρης τού Ακιλόνιου, Στρατηγού τής Αυτοκρατορίας. Η Βαλέρια θα θελήσει να τον αγοράσει, αλλά ο Ντράγκαρ θα καταφέρει να το σκάσει, παίρνοντας για όμηρο την Βαλέρια. Αυτό θα προκαλέσει την οργή τού Ακιλόνιου, όπως και του γιου του, ονόματι Οκτάβιος, οι οποίοι θα οργανώσουν ένα ανθρωποκυνηγητό με τη βοήθεια του ιχνηλάτη Φάλκο και διαφόρων μισθοφόρων. Ο Ντράγκαρ όμως είναι αποφασισμένος να μην παραδοθεί γιατί θέλει να γυρίσει πίσω στο χωριό του και στη γυναίκα του, στο οποίο χωριό του όμως έχουν αλλάξει πολλά από την εποχή που πιάστηκε σκλάβος.
Η βαθμολογία που αξίζει να πάρει είναι 4/5. Μόλις έμαθα για τη δωρεάν προβολή τής ταινίας στο Comicdom, άδραξα αμέσως την ευκαιρία και πήγα να την παρακολουθήσω, κάτι που όπως αποδείχτηκε, ήταν πολύ έξυπνο από μέρους μου. Ο Αδάμαστος είναι η πρώτη ελληνική ταινία επικής φαντασίας. Οι δημιουργοί τής ταινίας απέδειξαν ότι ακόμα και αν το μπάτζετ είναι ελάχιστο, όλα μπορούν να γίνουν με μεράκι και μπόλικη φαντασία. Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο κόμικ, το οποίο έχει γράψει ο πρωταγωνιστής της ταινίας, Γιάννης Ρουμπούλιας. Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να συγκρίνουμε την ταινία με τα αμερικάνικα μπλοκμπάστερ που βγαίνουν κάθε λίγο και λιγάκι στο Hollywood, λόγω της τεράστιας διαφοράς μπάτζετ και εμπειρίας πάνω στο συγκεκριμένο είδος ταινιών. Βέβαια, για να πω την αλήθεια, προτιμώ τη συγκεκριμένη ταινία από πολλές άλλες που βγαίνουν κάθε τρεις και λίγο στο Hollywood, που έχουν μόνο σκοπό το χρήμα και είναι γεμάτες με ειδικά εφέ για να καλύψουν την απουσία σεναρίου. Χωρίς υπερβολική σοβαροφάνεια, με πολλές διασκεδαστικές ατάκες, ψαγμένους διαλόγους, επικές μάχες, με μαγεία, και ένα παράξενο μαραφέτι, η ταινία είναι ό,τι ακριβώς ψάχνουμε στην Ελλάδα - ίσως όχι ό,τι θα ψάχνανε στο Hollywood, αλλά σίγουρα ό,τι θα ζητούσαμε εδώ πέρα από μία ταινία επικής φαντασίας. Σίγουρα πρέπει να στηρίζουμε τέτοιες ελληνικές προσπάθειες και να ελπίζουμε ότι αυτή η ταινία ήταν η αρχή της αναγέννησης του ελληνικού κινηματογράφου.