Η σειρά Double Dragon γιορτάζει την 35η επέτειό της
Οι δημιουργοί της μιλούν για την υψηλή δυσκολία της.
Η σειρά Double Dragon κλείνει φέτος 35 χρόνια από την αρχική της κυκλοφορία.
Ο Marketing Manager της Arc System Works, Takaomi Kaneko ανέφερε διάφορε ιστορίες που είχε ακούσει από τον δημιουργό του Double Dragon στο PlayStation Blog. Η σειρά ήταν γνωστή για την υψηλή δυσκολία της. Η πιο δύσκολη έκδοση της σειράς ήταν το Double Dragon 3, το οποίο επέτρεπε co-op gameplay τριών παικτών. Σύμφωνα με τον Kaneko δεν υπήρχαν σχέδια για να γίνει το gameplay πιο εύκολο για καθώς είχε σχεδιαστεί να είναι πολύ δύσκολο για ένα παίκτη. Αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να παίξει co-op με αποτέλεσμα να μπαίνουν περισσότερα νομίσματα στα arcade μηχανήματα.
Συγκεκριμένα ο Kaneko δήλωσε: Η
A.I.
και οι μάχες είχαν σχεδιαστεί για να είναι όσο ρεαλιστικά γινόταν, αυτό σε συνδυασμό με την φύση των arcade games της εποχής σήμαινε ότι ένα playthrough, ακόμα και με συμπαίκτη, δεν ήταν τόσο εύκολο. Τα Double Dragon επίσης περιείχαν friendy fire, το οποίο σύμφωνα με τον Kaneko ωθούσε τους παίκτες στο να βελτιώσουν την ομαδικότητα τους ενώ έβαζε και μία έξτρα αίσθηση κινδύνου στο παιχνίδι και μία αναπάντεχη ανατροπή στο τέλος: Οι δύο παίκτες τελικά αντιμετώπιζαν ο ένας τον άλλον στο τέλος του παιχνιδιού. Το ότι τα αδέρφια Billy και Jimmy μπορούσαν να χτυπηθούν, έβαζε τους παίκτες να σκεφτούν τους δικούς τους κανόνες και να οργανώσουν στρατηγικές