Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Street Fighter 2

More
08 Jul 2013 02:53 #127725 by Μάνος Γρυπάρης
Δείτε εδώ βίντεο που ανακάλυψα.

Τι έκανε ο τύπος! Δεν υπάρχει. 8 αστεράκια δυσκολία κι όλα perfect!

[youtube:3q22ncfq]
[/youtube:3q22ncfq]

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 May 2016 21:19 - 29 May 2016 21:20 #181984 by Τάσος Νικολακόπουλος
Η Capcom γνωστοποίησε έμμεσα τις ταυτότητες των δύο αντρών που μάχονταν στο intro του Street Fighter 2. Είναι οι πρώτες αποκαλύψεις σχετικά με τους δύο άντρες από την κυκλοφορία του Street Fighter 2 το 1991. Διαβάστε περισσότερα στην σχετική είδηση .


Attachments:
Last edit: 29 May 2016 21:20 by Τάσος Νικολακόπουλος.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Aug 2016 14:07 #186934 by Μάνος Γρυπάρης
Το Street Fighter 2 αποτελεί το κατά πολλούς καλύτερο Fighting όλων των εποχών, σε μια εποχή όπου η Capcom έκανε μόδα ένα genre και δημιούργησε πανικό στις Arcade αίθουσες, τις κονσόλες και τους υπολογιστές μας.

Μιλώντας για υπολογιστές, παρότι τα PC και η Amiga χάρηκαν τότε το Street Fighter 2, οι κάτοχοι Amstrad δεν κατάφεραν να το παίξουν, αφού τα 128kb μνήμης που είχε ο υπολογιστής δεν έφταναν. Κατά συνέπεια έμειναν μόνο με το παράπονο ενός κακού Street Fighter 1 port.

Σήμερα όπου η indie σκηνή σε Amstrad και Amiga παραμένει ζωντανή, ο indie developer Augusto Ruiz αναπτύσσει εδώ και αρκετά χρόνια ένα port του Street Fighter 2 για Amstrad. Στόχος του να χωρέσει ολόκληρο το παιχνίδι σε αυτά τα 128kb μνήμης, κάτι που -πιστέψτε με- για όσους γνωρίζουν από προγραμματισμό είναι εξαιρετικά δύσκολο.


Όπως θα δείτε και στο βίντεο, το background δεν έχει parallax scrolling, τα animations έχουν καλή ποιότητα για τα δεδομένα του υπολογιστή, ενώ ακόμη δεν έχει προστεθεί το κανονικό soundtrack της Capcom (αναρωτιέμαι πως θα χωρέσουν όλα αυτά τα κομμάτια, αν τελικά χωρέσουν). Προσωρινά υπάρχει ένα μουσικό κομμάτι που δεν θυμίζει και πολύ από την πίστα του Blanka όπου βλέπετε δύο Ryu να δίνουν την μάχη τους.

Όπως δήλωσε ο προγραμματιστής στα σχόλια πριν από κάτι μήνες, το project βρίσκεται ακόμα υπό ανάπτυξη.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jan 2020 12:41 #231174 by Μάνος Γρυπάρης
Δείτε επικά bugs της πρώτης έκδοσης του Street Fighter 2 στα Arcade, τα οποία αργότερα διορθώθηκαν. Τότε δεν υπήρχαν patches:


[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jan 2020 14:33 #231180 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Street Fighter 2
Fan του Street Fighter II αποδεικνύει πως η CPU ήταν "cheater"
Τι μας κρύβει η Capcom
;



Ένας μεγάλος fans της σειράς Street Fighter εξήγησε μέσω ενός βίντεο γιατί η CPU στο Street Fighter II πολλές φορές “έκλεβε”.

Παρότι θεωρείται ένα από τα κορυφαία Fighting όλων των εποχών, αν όχι το κορυφαίο, το Street Fighter II είχε κατά καιρούς κινήσει υποψίες ότι ήταν λίγο cheater στο θέμα της CPU. Αν το λέγατε στον οποιονδήποτε πιθανότατα δεν θα σας πίστευε, ωστόσο ο desk, ένας fan και εξαιρετικός παίκτης του Street Fighter II, όχι μόνο συμφωνεί με το σκεπτικό σας, αλλά δημιούργησε και ένα βίντεο μέσα από το οποίο εξηγεί βήμα-βήμα γιατί η CPU του Street Fighter II ήταν cheater. Η εξονυχιστική ανάλυσή του αναφέρει πως η CPU μπορεί να αντιμετωπίσει τις επιθέσεις σας με άδικο τρόπο, μετατρέποντας τον εαυτό της σε άτρωτο.



Ο desk υποστηρίζει πως το A.I. μπαίνει σε ένα “god mode” όποτε το θελήσει. Παράδειγμα αποτελεί το flash kick του Guile. Οι παίκτες πρέπει να σκύψουν για δύο δευτερόλεπτα και να πατήσουν στην συνέχεια πάνω και μία κλοτσιά για να πραγματοποιήσουν αυτή την επίθεση, την ίδια στιγμή που η CPU μπορεί να κάνει ακριβώς την ίδια κίνηση χωρίς να περιμένει να φορτώσει. Αυτό είναι ένα από τα πολλά αποδεικτικά στοιχεία που παραθέτει ο desk και σίγουρα είναι ένα βίντεο στο οποίο μπορεί να βρει ενδιαφέρον κάθε fan της σειράς Street Fighter.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Jan 2020 14:29 #231214 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Street Fighter 2
Street Fighter 2: Bugs και glitches
Από την πρώτη έκδοση στα Arcade.


Ο YouTuber jmcrofts ανέλυσε όλα τα bugs και glitches της πρώτης έκδοσης του Street Fighter 2 στα Arcade.

Δείτε πως μπορούσατε να...κλέψετε τον αντίπαλό σας.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Feb 2021 22:23 - 08 Feb 2021 16:58 #245880 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
30 χρόνια Street Fighter 2

[/url]

Ιστορικό παιχνίδι και ένα από τα καλύτερα fighting όλων των εποχών. Θυμάμαι μικρός ότι έλιωνα ατελείωτες ώρες όπως και πολλοί φίλοι, ήταν κάτι ιδιαίτερο για εκείνες τις εποχές και αγαπημένος χαρακτήρας μου ήταν ο DHALSIM.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Feb 2021 23:06 #245882 by Μάνος Γρυπάρης
30 χρόνια Street Fighter 2
Το καλύτερο Fighting όλων των εποχών.



Το Street Fighter 2 έκλεισε 20 χρόνια ζωής και αποτελεί για πολλούς από εμάς το καλύτερο Fighting όλων των εποχών.

Θυμάμαι ότι το είχα πρωτοπαίξει στην Amiga όπου το έχω αυθεντικό. Ήταν 4 δισκέτες 3,5 ιντσών και έπρεπε να τις αλλάζουμε, ανάλογα με το level στο οποίο παίζαμε! Μετά, ακολούθησαν τα Arcade. Τα καλοκαίρια που πήγαινα στην Τήνο στο εξοχικό μου, το ουφάδικο εννοείται ότι είχε Street Fighter II: Champion Edition, όπου πέρα από τους οκτώ βασικούς μαχητές (μέχρι Dhalsim) δοκίμασα για πρώτη φορά και την επιπλέον τετράδα (μέχρι M. Bison), απ' τους οποίους μόνο ο Vega ψιλοάξιζε για τα γούστα μου.



Στο SuperNES και την Amiga το κάψιμο συνέχισε με Super Street Fighter 2. Βέβαια, παρότι το ρόστερ ανέβηκε στους 16 μαχητές, οι αγαπημένοι μου από όλη την σειρά είχαν οριστεί από την πρώτη κιόλας έκδοση. Ryu και Ken. Τελεία. Κυρίως Ryu, ο οποίος είχε λίγο πιο δυνατά πόδια από τον Ken κι έτσι μπορούσα να κοντράρω και την Chun Li που είχε τις καλύτερες ποδάρες (!) στο παιχνίδι. Για το ανδρικό φύλο και η Cammy ήταν μεγάλος έρωτας τότε, περισσότερο στο παιχνίδι γιατί η ταινία ήταν μούφα.

Θεωρώ ότι το Street Fighter 2 ήταν ένα παιχνίδι σταθμός γιατί σκεφτείτε ότι το Fighting genre ανέβηκε εκείνη την εποχή στο πάνθεον της δόξας του, λόγω των Arcade, ενώ υπήρχε τόσο "ψωμί" που ενάμιση χρόνο μετά, στα τέλη του 1992, μπήκε και η Midway στο κόλπο με το πολύ βίαιο για την εποχή Mortal Kombat. Δημιουργήθηκαν δε κυρίως δύο σχολές, αυτή των οπαδών του Street Fighter κι αυτή των αντίστοιχων του Mortal Kombat. Εγώ είμαι με την πρώτη. Με το original κι ας θεωρούνταν από τότε πιο "arcade" από το MK. Δεν ξέρω γιατί αλλά οι αγαπητοί χαρακτήρες, το σύστημα μάχης, τα hadouken και το όλο concept με έκανε να το αγαπήσω περισσότερο από "ένα μάτσο νίντζα", την "κόπια του Terminator" Kano ή την απομίμηση του Ryu με το όνομα Liu Kang που έπρεπε να πετάει κι αυτός projectiles. Άσε που έβρισκα λίγο χαζό και μη ρεαλιστικό το ότι την ώρα της μάχης θα πρέπει να σκύψω και να σκάσω άπερκατ. Εντάξει, γούστα είναι αυτά.

Τι μπορεί να συγκριθεί με το να σου βγαίνει το hadouken, το άπερκατ και η κλωτσιά tatsumaki τις πρώτες φορές; Αντίστοιχα, τα πρώτα combos στο Super Street Fighter 2 ή το κάψιμο με τους φίλους στο Tournament mode όπου μαζευόμασταν παρέες γύρω από το SuperNES. Ξεχνιούνται αυτά; Sorry Mega Drive, φάτε τη σκόνη μας. Τα γραφικά της κονσόλας και το χειριστήριό σας ήταν απλά σκουπίδια. Προχωράμε.

Τα πέτρινα χρόνια
Η συνέχεια του Street Fighter με τις εκδόσεις 3 και Alpha δεν ήταν η επιθυμητή, καθώς το παιχνίδι έχασε την παλιά καλή αίγλη του. Που είναι οι πίστες που αγαπήσαμε. Που είναι η μουσική του Yoko Shimomura που έβαζε την "στάμπα" του στις πίστες και τις έντυνε σε τέτοιο βαθμό ώστε σου έμεναν αμφότερα τα δύο αυτά στοιχεία στο μυαλό; Έπαιζε Ryu vs Ken στην Αμερική κι άκουγες αυτό το άσμα των ασμάτων ή αντίστοιχα στο level του Guile ή του Balrog και "καύλωνες"! By the way γιατί η Αμερική είχε άραγε τόσο επικά κομμάτια; Το προσπερνάμε.



Συν τις άλλοις, το όλο στυλ του Street Fighter 3, με μια άκυρη χρωματική παλέτα και οπτικά εφέ που δεν ταίριαζαν με την προσωπικότητα της σειράς, αλλά κυρίως το "ξύλωμα" των περισσότερων χαρακτήρων και η εμφάνιση ένα σωρό άκυρων, κατέστρεψαν την όλη εμπειρία. Αυτόματα λοιπόν ο κόσμος δικαιολογημένα θεώρησε το Street Fighter 2 "το καλύτερο Fighting της σειράς". Αρκετοί από τους φανατικούς επέστρεψαν στο Street Fighter 4, όπου επανήλθε το αρχικό ρόστερ, αλλά οι πίστες και η μουσική ήρθαν με καθυστέρηση. Γενικά το Street Fighter 2 είχε μεγάλες προσωπικότητες στο ρόστερ των χαρακτήρων, με μεγάλη διαφοροποίηση και ουσιαστικά χαρακτηριστικά για τα οποία ξεχώριζαν, ενώ το ίδιο ίσχυε και για τον σχεδιασμό των levels και της μουσικής. Ήταν ένα άρτιο αποτέλεσμα, μελετημένο και καλοδουλεμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Αυτό δυστυχώς δεν ακολουθήθηκε στα μετέπειτα Street Fighter κι αν θέλετε την άποψή μου τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με την έμπνευση των αρχικών δημιουργών.

Αναμνήσεις
Πριν το Street Fighter 2 ακολουθούσα την Capcom με το Final Fight. Μετά το Street Fighter 2, εκτός του ότι τερμάτισα όλες τις εκδόσεις με όλους τους χαρακτήρες (και τους 16) φρόντισα να παίξω ξανά το πρώτο Street Fighter της δεκαετίας του '80 για να δω πως η σειρά ξεκίνησε και πως εξελίχθηκε. Πράγματι η εξέλιξη ήταν τεράστια, ειδικά στο θέμα χειρισμού και ειδικών κινήσεων. Διότι στο πρώτο Street Fighter ο κόσμος κυριολεκτικά έσπαγε μοχλούς. Όταν έγινα master στο Street Fighter 2 χαίρομαι που κατάφερα να πάρω κάποιες νίκες από άλλους, πιο guru από μένα που είναι pro παίκτες.

Το Street Fighter 2 ήθελε σωστές κινήσεις και αντανακλαστικά. Τα μετέπειτα Street Fighter ήθελαν όμως και πολύ καλή εκμάθηση τεχνικής, για την οποία ένας boomer σαν εμένα δύσκολα βρίσκει χρόνο. Τα σέβη μου όμως προς την Capcom που έφτιαξε το καλύτερο κατά την άποψή μου Fighting που έχει υπάρξει ποτέ, που μας αναγκάζει μέχρι σήμερα να το λιώνουμε στο MAME και να διδάσκουμε τις νέες γενιές, ενώ έκανε τον Ryu τον πρώτο gaming χαρακτήρα που λάτρεψα. Αν γενιόμουν Ιάπωνας θα ήθελα σίγουρα να του μοιάσω.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.