Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Street Fighter

More
14 Apr 2006 00:26 #10964 by Μάνος Γρυπάρης
Το πρώτο μεγάλο Fighting game! Κυκλοφόρησε το 1987 από την Capcom. Δείτε το walkthrough του (διαρκούσε 12-15 λεπτάκια μόνο).

[youtube:2z6o9cgq]
[/youtube:2z6o9cgq]

[youtube:2z6o9cgq]
[/youtube:2z6o9cgq]

Το είχα παίξει και στα arcade δεν κατάφερα να το τερματίσω παρά μόνο στο Mame. Δυστυχώς όσα coin-op τύχαινα ήταν με τα δύο κουμπιά που έπρεπε να τα κοπανίσεις για να καθορίσεις τη δύναμη! Θυμάμαι τότε είχα κάνει ένα Hadooken 1-2 φορές και πανηγύριζα λες και το είχα τερματίσει! Τελικά το κατάφερα και αυτό αλλά στο Mame σπίτι μου. Πραγματικά πολύ δύσκολο για όσους το έχουν παίξει.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Apr 2006 15:54 #11506 by and
Replied by and on topic Street Fighter

Manos wrote: Μέχρι και το θρυλικό Street Fighter 1 έχω παίξει με τον Ryu. Τότε είχα κάνει ένα Hadooken 1-2 φορές και πανηγύριζα λες και το είχα τερματίσει!


α κι εγώ εχω το street fighter 1 στο mame στον παλιο υπολογιστή
τώρα το παίζει ο αδερφός μου και προσπαθεί να τερματίσει
ατέλειωτο κάψιμο

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jun 2013 22:31 #125567 by Μάνος Γρυπάρης
Διαβάστε το review του Street Fighter

Είναι update σε mini review που είχα γράψει παλαιότερα. :D

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jul 2020 18:56 #236423 by Βάσια Κούκια
Ο δημιουργός του Street Fighter το εμπνεύστηκε από ταινίες του Jackie Chan

Το Street Fighter του 1987 ήταν το πρώτο Fighting που κυκλοφόρησε ποτέ και όπως φαίνεται το οραματίστηκε αρχικά ο σκηνοθέτης του κατά τη διάρκεια μίας βαρετής συνάντησης όσο σκεφτόταν τις παλαιότερες δουλείες του.

Σύμφωνα με το Polygon, ο σκηνοθέτης του Street Fighter Takashi Nishiyama δήλωσε πως ξεκίνησε να το σκέφτεται κατά τη διάρκεια μίας συνάντησης λέγοντας χαρακτηριστικά: "Μία μέρα στην Capcom είχαμε μία συνάντηση μεταξύ του προσωπικού ανάπτυξης και της ομάδα των πωλήσεων και αυτή η συγκεκριμένη έτυχε να ήταν πολύ μεγάλη. Νομίζω ήταν περίπου δύο ώρες. Προσωπικά, ως μέρος από της πλευρά της ανάπτυξης, δυσκολευόμουν πάρα πολύ να μείνω συγκεντρωμένος κατά τη διάρκεια αυτών των συναντήσεων, οπότε είχα την τάση να ονειροπολώ και να σκέφτομαι games. Υπήρξε αυτή η μία και μοναδική στιγμή όπου η ιδέα του Street Fighter πετάχτηκε μέσα στο κεφάλι μου και τη ζωγράφισα σε ένα κομμάτι χαρτί όσο διαρκούσε η συνάντηση."

Στη συνέχεια ο Takashi Nishiyama θυμήθηκε ότι το έδειξε στον παραγωγό της Capcom Yoshiki Okamoto, ο οποίος καθόταν δίπλα του και αυτό το επιδοκίμασε. Η έμπνευση για το Fighting ήρθε από ένα παιχνίδι που λεγόταν Spartan X γνωστό στις ΗΠΑ με το όνομα Kung-Fu Master, στο οποίο είχε εργαστεί ο Nishiyama όσο δούλευε για την Irem. Συγκεκριμένα θυμάται ότι: "Σκεφτόμουν τα boss fights σε εκείνο το παιχνίδι και στοχάστηκα ότι θα ήταν ενδιαφέρον να φτιάξω ένα παιχνίδι γύρω από αυτά. Νομίζω μπορείτε να πείτε ότι το Spartan X ήταν η βάση για όλη την ιδέα του Street Fighter."

To Spartan X είναι το Ιαπωνικό όνομα για την ταινία του Jackie Chan Meals on Wheels και το παιχνίδι ήταν μία χαλαρή διασκευή του. Παρόλα αυτά τα μόνα στοιχεία που ήταν ίδια με την ταινία ήταν ο κύριος χαρακτήρας και η κοπέλα του, καθώς η πλοκή ήταν διαφορετική.

Οι σημειώσεις του Nishiyama κατά τη διάρκεια της συνάντησης χρησιμοποιήθηκαν για το έγγραφο του σχεδίου που έδωσε στο Fighting το πράσινο φως και από τον Hiroshi Matsumoto που έδωσε στο παιχνίδι τη μορφή με την οποία κυκλοφόρησε. Θα μπορούσατε να θεωρήσετε λοιπόν ότι το Spartan X επηρέασε ολόκληρο το είδος των Fighting games.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.