Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Final Fantasy 16

More
11 Mar 2021 00:54 - 11 Mar 2021 01:00 #247637 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Αν και δεν είμαι της λογικής και γενικά δεν μου αρέσει να βγαίνουν τα συνηθισμένα  exclusives των κονσολών σε άλλες κονσόλες/πλατφόρμες, μερικά games όπως το συγκεκριμένο καλό θα ήταν να βγει σε PC για να το χαρούν και οι PC gamers και να δούμε τα γραφικά πώς θα είναι σε κάρτα γραφικών και σύστημα τελευταίας γενιάς όταν και αν βγει. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Mar 2021 01:25 #247640 by Frazzle
Replied by Frazzle on topic Final Fantasy 16
Θα είναι timed exclusive για το PS5, αυτό έχει ήδη ανακοινωθεί. Λογικά θα είναι για 1 χρόνο όπως και κάθε timed.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Mar 2021 01:53 #247641 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Μάλιστα,οπότε αν θα βγει μετά από ένα χρόνο..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Mar 2021 16:57 - 13 Mar 2021 16:58 #247749 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Final Fantasy 16
Final Fantasy XVI
Νέες φήμες για κυκλοφορία του Final Fantasy XVI σε PC  προέκυψαν μετά από διαφήμιση που αναφέρεται σε αυτό.

Στην παραπάνω διαφήμιση από το κανάλι του PS για την Βραζιλία παρουσιάζονται μερικά από τα exclusives του PS5. Στο βίντεο περιλαμβάνονται games όπως το  Deathloop  και το  Ghostwire: Tokyo . Όταν όμως εμφανίζεται το Final Fantasy XVI, το κείμενο στο κάτω μέρος της οθόνης αναφέρει ότι θα είναι διαθέσιμο μόνο σε PS5 για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Η διατύπωση δεν αποκλείεται να εννοεί ότι το Final Fantasy XVI δεν θα είναι διαθέσιμο σε άλλες κονσόλες, όπως για παράδειγμα εκείνες της Nintendo ή της Microsoft, αλλά θα μπορούσε επίσης να σημαίνει ότι η έκδοση για PC θα κυκλοφορήσει σε κάποιο χρόνο μετά το λανσάρισμα της έκδοσης για PS5.Νέα διαφήμιση ίσως υπονοεί ότι θα κυκλοφορήσει και για PC.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 13 Mar 2021 16:58 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Oct 2021 22:28 #256086 by Stathis Moose Stathopoulos
Θα έχει παρόμοιο skill tree με αυτό του Fantasian

Ο producer του Final Fantasy XVI, Naoki Yoshida και ο πρώην developer του Final Fantasy, Hironobu Sakaguchi, εμφανίστηκαν μαζί στο TGS 2021 στις 2 Οκτωβρίου και μίλησαν για τα Final Fantasy XIV και Final Fantasy XVI.




Ο Naoki Yoshida αναφέρθηκε στο Final Fantasy XVI λέγοντας ότι το σενάριό του έχει ολοκληρωθεί και ότι σχεδόν έχουν τελειώσει και το side content . Ακόμα ανέφερε ότι τα μοντέλα των χαρακτήρων έχουν ολοκληρωθεί και το μόνο που μένει είναι κάποιες ποιοτικές αναβαθμίσεις. Επιπλέον, ο Yoshida ανέφερε ότι το Final Fantasy XVI έχει ένα σύστημα παρόμοιο με το skill tree που χρησιμοποιήθηκε στο Fantasian. Παρακάτω μπορείτε να δείτε την συνέντευξη των Sakaguchi και Yoshida:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jan 2022 02:16 #259539 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
Θα αποκαλυφθεί την άνοιξη του 2022



Ο Naoki Yoshida, παραγωγός του Final Fantasy XVI, δήλωσε ότι η νέα έκδοση θα αποκαλυφθεί την άνοιξη του 2022. Η καθυστέρηση οφείλεται στον κορωνοϊό. Η ομάδα ανάπτυξης αποτελείται από developers απ' όλο τον κόσμο, ωστόσο λόγω καραντίνας και εργασίας από το σπίτι, υπάρχουν δυσκολίες στην επικοινωνία με τα γραφεία της εταιρείας στο Τόκιο, σύμφωνα με τον παραγωγό Naoki Yoshida. Η εταιρεία προσπαθεί αυτή την περίοδο να βελτιώσει την ποιότητα των γραφικών, τους μηχανισμούς μάχης, τα cutscenes και το optimization. Θυμίζουμε ότι το FF XVI θα έχει τους χαρακτήρες Clive, Joshua και Jill.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 May 2022 02:12 #263881 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
Η ανάπτυξή του είναι στα τελειώματα



Η Square Enix έχει αρκετούς μήνες να ανακοινώσει πληροφορίες για το Final Fantasy XVI, όμως σύμφωνα με τον παραγωγό Naoki Yoshida, η ανάπτυξη του βρίσκεται στα τελειώματα.
Η ανακοίνωση για το στάδιο ανάπτυξης του Final Fantasy XVI έγινε από τον παραγωγό του, Naoki Yoshida, μέσω ενός δωρεάν περιοδικού σε ένα Ιαπωνικό κατάστημα ρούχων (Uniqlo) για τα 35α γενέθλια του Final Fantasy. Το ότι η ανάπτυξη του Final Fantasy XVI βρίσκεται στα “τελειώματα” σημαίνει ότι η κυκλοφορία του πλησιάζει, όμως είναι δύσκολο να προσδιοριστεί ακριβώς ο χρόνος που χρειάζεται για αυτό. Μπορεί η ανάπτυξη του Final Fantasy XVI να έχει τελειώσει και απλά να το ραφινάρουν ή μπορεί να μένουν και μήνες μέχρι να κυκλοφορήσει.


FFトランプ欲しさに
素早くユニクロにTシャツ買いに来たけど
このフリーペーパーに吉田コメントあるから
吉田ファンは貰っておくといいよ pic.twitter.com/0OoLIFljA7

— Alberich@ff14 FIN (@alberich_ff14) April 29, 2022

Ο Yoshida δήλωσε τα εξής: “Ελπίζω οι ενήλικες που έχουν μεγαλώσει, καταλαβαίνουν τους κανόνες της κοινωνίας και έχουν απομακρυνθεί από το Final Fantasy νομίζοντας ότι “ο πραγματικός κόσμος δεν είναι τόσο εύκολος όσο τα video games” να μπορούν να θυμηθούν τον ενθουσιασμό που είχαν τότε. Αυτό έχουμε συνέχεια στο μυαλό μας καθώς αναπτύσσουμε το Final Fantasy XVI.”

Τέλος, η Square Enix είχε δηλώσει ότι θα ανακοίνωνε περισσότερες λεπτομέρειες για το Final Fantasy XVI την άνοιξη, όμως μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινώσει κάτι.
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 May 2022 17:54 #263892 by Απόστολος Μητσακούλης
Το πιό πιθανόν είναι να το περιμένουμε απο του χρόνου. Ελπίζω να έχω ένα ps5 τότε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 May 2022 22:24 #263910 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Και γω θα το παίξω στο PS5 λογικά με tv τελευταίας γενιάς!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 May 2022 12:43 #264053 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Final Fantasy 16
op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne



Οι developers του Final Fantasy XVI είχαν δουλέψει σε ένα ακυρωμένο Co-op, το οποίο έμοιαζε πολύ με το Bloodborne, πριν το ξεκινήσουν.
Ο παραγωγός Naoki Yoshida έκανε την αποκάλυψη στο Ιαπωνικό Famitsu και δήλωσε το συγκεκριμένο project βρισκόταν ήδη ένα χρόνο σε ανάπτυξη, όταν ακυρώθηκε και ο ίδιος δούλευε μαζί με τους Hiroshi Takai, Kazutoyo Maehiro και Hiroshi Minagawa. Οι τρεις πρώτοι αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν ώστε να διορθώσουν το Final Fantasy XIV. Ο Yoshida δήλωσε ότι ήταν ένα hardcore action game και ότι: Αν συνεχίζαμε την ανάπτυξη και το Bloodborne κυκλοφορούσε πρώτο θα είχαμε φρικάρει. Είχε να ίδια όπλα και το ίδιο γοτθικό στυλ.

Σύμφωνα με τον Yoshida, το multiplayer κομμάτι του ακυρωμένου project δεν θα ήταν όπως του Bloodborne και των Soulsborne τίτλων αλλά οι παίκτες θα χωρίζονταν σε δύο ομάδες, τέσσερις εναντίων ενός και παίκτης που θα ήταν μόνος του θα είχε τις ισχυρότερες δυνάμεις. Μετά της δηλώσεις του Yoshida, αρκετός κόσμος αναρωτιέται αν το ακυρωμένο πλέον project επηρέασε ή όχι την ανάπτυξη και τις μάχες του Final Fantasy XVI.

Please Log in or Create an account to join the conversation.