Το Elden Ring θα είναι πιο εύκολο από τα Soulsborne games της FromSoftware
Σύμφωνα με τον director του.
Ο Hidetaka Miyazaki
δήλωσε
ότι περισσότεροι gamers θα είναι σε θέση να τερματίσουν το Elden Ring σε σχέση με τα άλλα games της FromSoftware.
Το γεγονός αυτό σας το είχαμε αναφέρει και στο Elden Ring preview, που συνοδεύτηκε από gameplay video. Η δυσκολία έχει μειωθεί σε σχέση με τα SoulsBorne games ώστε το επερχόμενο Action RPG να έχει απήχηση σε ευρύτερο κοινό.
Η From Software συχνά προκαλεί την οργή ορισμένων παικτών που πιστεύουν ότι τα δημοφιλή Action RPG της, τα οποία περιλαμβάνουν την αγαπημένη και απαιτητική σειρά Dark Souls, αποτελούν μια πολύ μεγάλη πρόκληση και θα πρέπει να περιλαμβάνουν επιλογές δυσκολίας.
Μερικοί fans των Soulslike games διαφωνούν με την εκτίμηση ότι τέτοια games χρειάζονται ρύθμιση δυσκολίας. Παρόλα αυτά, μιλώντας σε
συνέντευξή του στο PlayStation Blog
, ο Miyazaki δήλωσε: «Είναι μια συζήτηση που πρέπει να γίνει. Νιώθω ότι η προσέγγισή μας σε αυτά τα games, όχι μόνο στο Elden Ring, είναι να τα σχεδιάσουμε για να ενθαρρύνουμε τον παίκτη να ξεπεράσει τις αντιξοότητες. Δεν προσπαθούμε να επιβάλλουμε τη δυσκολία ή να κάνουμε τα πράγματα δύσκολα για χάρη της. Θέλουμε οι παίκτες να χρησιμοποιήσουν την πονηριά τους, να μελετήσουν το παιχνίδι, να απομνημονεύσουν τι συμβαίνει και να μάθουν από τα λάθη τους».
Ο Miyazaki πιστεύει ότι η δυσκολία έχει μειωθεί στο Elden Ring, λόγω των σχεδιαστικών επιλογών που παρέχουν επιπλέον επιλογές στους παίκτες. «Στο Elden Ring, δεν προσπαθήσαμε σκόπιμα να μειώσουμε τη δυσκολία του παιχνιδιού. Αλλά πιστεύω ότι οι περισσότεροι παίκτες θα το ολοκληρώσουν αυτή τη φορά. Όπως ανέφερα, το επίπεδο ελευθερίας του παίκτη να προχωρήσει στον κόσμο ή να επιστρέψει σε μια πρόκληση αργότερα είναι όλα στοιχεία που πιστεύω ότι θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να περάσουν το παιχνίδι πιο χαλαρά».
Εκτός από τις γενικές αλλαγές σχεδιασμού, ο Miyazaki δηλώνει ότι ελπίζει πως «οι παίκτες να αγκαλιάσουν αυτή την ιδέα να λαμβάνουν βοήθεια από άλλους», υποσχόμενος ότι το multiplayer έχει φτιαχτεί έτσι ώστε να δοθεί έμφαση στη συνεργασία για να ξεπεραστούν οι πιο δύσκολες προκλήσεις του Elden Ring. Έχοντας αυτό υπόψη, ο Miyazaki αισθάνεται σίγουρος ότι το Elden Ring θα έχει το υψηλότερο ποσοστό ολοκλήρωσης σε σχέση με τα Souls games της From Software.
Η συνέντευξη του Miyazaki περιλάμβανε επίσης επιβεβαίωση ότι το Elden Ring θα διαθέτει λειτουργία New Game Plus και πολλαπλά φινάλε, δύο στοιχεία που έχουν γίνει βασικό μέρος αυτού που κάνει τα games της From Software να μπορούν να ξαναπαικτούν από τους hardcore gans.
Το Elden Ring κυκλοφορεί στις 25 Φεβρουαρίου σε PC, PS5, Xbox Series X, PS4 και Xbox One.