Η ανακατάληψη ενός διαλυμένου κόσμου δεν είναι απλή υπόθεση.
Τρία χρόνια μετά το Fallout 4, η Bethesda κυκλοφορεί μια νέα, διαφορετική και ταυτόχρονα οικεία περιπέτεια στις ερημιές της post-Apocalyptic Αμερικής. Για περίπου πεντέμιση μήνες, παρά τις αμφιβολίες που εξέφρασε μερίδα των fans της σειράς (εξάλλου δεν ήταν η πρώτη φορά, πολλοί γκρίνιαζαν όταν κυκλοφόρησε το Fallout 3), η Αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης έχτισε μεγάλο hype μέσω μιας εκτενούς προωθητικής καμπάνιας η οποία υποσχέθηκε μια online εμπειρία Fallout στην οποία “οι παίκτες θα φτιάχνουν την δική τους ιστορία”. Ωστόσο, κοιτώντας πέρα από τα μεγάλα λόγια και στο αποτέλεσμα καθεαυτό, φαίνεται ότι δυστυχώς, τα όποια καλοφτιαγμένα μέρη του παιχνιδιού και οι όποιες καλές ιδέες καταρρακώνονται από διάφορα λάθη του τεχνικού τομέα, καθώς και παραλείψεις οι οποίες αντί για το χτίσιμο ιστορίας που υποσχόταν η εταιρεία, τελικά αφήνουν ανεκμετάλλευτα κενά.
Βγαίνοντας πρώτοι στον έξω κόσμο
Η υπόθεση του Fallout 76 το τοποθετεί χρονικά στην θέση του prequel της σειράς, καθώς εκτιλύσσεται στο έτος 2102, μόλις 25 χρόνια μετά το πυρηνικό ολοκαύτωμα του παράλληλου σύμπαντος του Fallout. Ο χαρακτήρας σας είναι ένας από τους κατοίκους του Vault 76 στην Δυτική Virginia των ΗΠΑ, το οποίο σε αντίθεση με τα περισσότερα Vaults που συναντώνται στα άλλα games της σειράς δεν είναι μέρος κάποιου πειράματος, ούτε βρίσκεται υπό την τυρρανία κάποιου σαδιστικού Overseer. Αντιθέτως, οι κάτοικοι του Vault 76 είναι η αφρόκρεμα των πολιτών της χώρας, οι οποίοι προορίζονται να ξαναχτίσουν τον πολιτισμό μετά από 25 χρόνια εγκλεισμού, απολαμβάνοντας εξαιρετικές (σε σχέση με τα άλλα Vaults) συνθήκες διαβίωσης.
Μετά από μια νύχτα εορτασμών, φτάνει η πολυπόθητη μέρα να βγείτε στον έξω κόσμο, την οποία η Vault-Tec (η εταιρεία που ανέλαβε την κατασκευή των πυρηνικών καταφυγίων σαν το δικό σας) ονόμασε “Reclaimation Day”. Φυσικά η επανακατάκτηση δεν είναι απλή υπόθεση, καθώς η φύση στα Απαλλάχια Όρη (όπως σε όλη την χώρα) έχει μεταλλαχθεί, η ραδιενέργεια έχει μολύνει σχεδόν τα πάντα και οι επιζώντες που δεν είχαν την δική σας τύχη και δεν έχουν μετατραπεί σε (σχεδόν) άμυαλα κτήνη, έχουν οργανωθεί σε είτε αδίστακτες συμμορίες, είτε σε ομάδες που θυμίζουν από μονάδες σωμάτων ασφαλείας μέχρι θρησκευτικές σέχτες. Πέραν αυτού, υπάρχουν τρία σιλό στην ευρύτερη περιοχή τα οποία περιέχουν ακόμα πυρηνικούς πυραύλους και δεν πρέπει να πέσουν σε λάθος χέρια.
Το κύριο questline σας βοηθά αρκετά στο να εγκλιματιστείτε στις λειτουργίες του παιχνιδιού, αλλά οι φίλοι των προηγούμενων Fallout θα απογοητευτούν από την έλλειψη επιλογών διαλόγων. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε βιαστική ανάπτυξη, είτε να έγινε επίτηδες προκειμένου να δοθεί έμφαση στο online gaming κομμάτι. Ωστόσο, υπάρχουν στον κόσμο αρκετές σημειώσεις και holotapes τα οποία δίνουν αρκετή λεπτομέρεια στην ιστορία των επιζόντων του ολοκαυτώματος, κάτι στο οποίο δεν έχει δοθεί τόση προσοχή σε προηγούμενα games. Δυστυχώς όμως, δεν αρκεί για να ικανοποιήσει στον βαθμό των προκατόχων του.
Διαβάστε την συνέχεια του review
εδώ