Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Pillars of Eternity II

More
26 Jan 2017 22:06 #193039 by Μάνος Γρυπάρης
Η Obisidian ανακοίνωσε το Pillars of Eternity II: Deadfire, sequel του ομώνυμου RPG, το οποίο εμπνεύστηκε απ’ το Baldur’s Gate.

Αν και το πρώτο παιχνίδι είχε χρηματοδοτηθεί στο Kickstarter, το sequel άνοιξε προφίλ χρηματοδότησης στο Fig, στο οποίο πρακτικά επενδύετε πάνω στο παιχνίδι που χρηματοδοτείτε και λαμβάνετε μερίδιο από τις πωλήσεις. Ο στόχος της crowdfunding καμπάνιας ανέρχεται στα 1,1 εκατομμύρια δολάρια, ενώ από τα 2,25 εκατομμύρια και πάνω, οι χρήστες θα επενδύουν πλέον σε μετοχές του παιχνιδιού.

Δείτε το τρέιλερ το οποίο μας παρουσιάζει μια σημαντική εξέλιξη στα γραφικά:



Το gameplay του παιχνιδιού αναμένεται να διατηρήσει το προφίλ του πρώτου μέρους, με μεγαλύτερη ελευθερία εξερεύνησης στον κόσμο (πιο έντονα open world στοιχεία) και εξίσου μεγάλη ελευθερία στο να παίξετε με τον παίκτη σας με τον ρόλο που θα καθορίσετε. Επίσης, θα υπάρξει προσθήκη χαρακτήρων στις πόλεις, οι οποίοι θα προσδώσουν μια πιο ζωντανή ατμόσφαιρα (θα βρίσκονται διαρκώς σε κίνηση, δίνοντας τον ρεαλισμό μιας πόλης).

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
The following user(s) said Thank You: Γιάννης Μοσχονάς

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Feb 2018 16:41 #212393 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Κυκλοφορία στις κονσόλες

Η Obsidian ανακοίνωσε ότι το Pillars of Eternity II: Deadfire θα κυκλοφορήσει μέσα στις γιορτές και στις κονσόλες. Την μεταφορά του παιχνιδιού στα PS4, Xbox One και Switch έχει αναλάβει η Red Cerberus.

Το Pillars of Eternity II: Deadfire θα κυκλοφορήσει για PC και Mac στις 3 Απριλίου, ενώ μέσα στις γιορτές θα διατεθεί επίσης για PS4, Xbox One και Switch.
The following user(s) said Thank You: Γιάννης Μοσχονάς

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 May 2018 15:14 #215099 by Γιάννης Σιδηρόπουλος
Speedrunner τερμάτισε το Pillars of Eternity II σε 26 λεπτά
Ένας speedrunner κατάφερε να τερματίσει το Pillars of Eternity II σε μόλις 26 λεπτά.

Σύμφωνα με το howlongtobeat.com ο μέσος παίκτης του Pillars of Eternity II χρειάζεται περίπου 49 ώρες για να ολοκληρώσει το παιχνίδι. Ωστόσο ένας speedrunner με όνομα Onin αποφάσισε να διαψεύσει τους πάντες, ολοκληρώνοντας το παιχνίδι σε μόλις 26 λεπτά και 25 δευερόλεπτα. Το speedrun αυτό επετεύχθη με την χρήση blessings που είχε συλλέξει από τα προηγούμενα playthroughs.

Είναι κάτι σαν New Game+, ωστόσο κάτι που δυσκόλεψε στα σίγουρα το έργο του είναι ότι επέλεξε το Paths of the Damned έναντι του Easy επιπέδου δυσκολίας. Έπαιξε συγκεκριμένα ως rogue και απέφυγε αρκετές μάχε, ενώ εμπόδιο στο να το τερματίσει ακόμα γρηγορότερα θα αποτελούσε ο Eder, βοηθητικός χαρακτήρας το παιχνιδιού, αν δεν τον σκότωνε στην αρχή του παιχνιδιού.
The following user(s) said Thank You: Γιάννης Μοσχονάς

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jun 2018 21:58 #215245 by Γιάννης Μοσχονάς
Pillars of Eternity II: Deadfire Review

Η Obsidian Entertainment βελτιώνεται αδιάκοπα στην δημιουργία καθαρόαιμων RPG για εμάς, τους πεινασμένους users. Στο Pillars of Eternity II καλύπτει όλες τις απαιτήσεις μας για συναρπαστικό σενάριο, μάχες με νόημα και πολλές στρατηγικές επιλογές, αφθονία χαρακτήρων και αμέτρητες επιλογές παραμετροποίησης τους. Κυνηγώντας έναν Θεό αρχίζουμε να μεταμορφώνουμε τα μέλη της ομάδας μας σε μικρούς θεούς, αντιμετωπίζοντας όλες τις προκλήσεις και βάζοντας την στάμπα μας σε έναν τεράστιο κόσμο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Sep 2019 23:18 #227236 by Giorgos Tsolaridis
Νέο RPG από την Obsidian
Με υψηλά production values.


H Obsidian Entertainment ζητάει να ζυμπληρώσει 11 θέσεις εργασίας για χάρη του νέου RPG που ετοιμάζει. Η Obsitian Entertainment μας έχει προσφέρει τα Pillars of Eternity και Fallout: New Vegas. Η ίδια δήλωσε πως έρχεται ένα ΑΑΑ RPG, οπότε θα πρέπει να προσέξουμε τα λόγια της καθώς έχει αποδείξει την αξία της αρκετές φορές. Στην αγγελία της Obsidian αναφέρεται το development σε Unreal Engine 4, επίσης υπάρχουν οι εξής αναφορές:first-person melee combat gameplay, combat with an emphasis on an exceptional first-person melee experience, combat actions utilizing both first and third person animations, day/night cycles και conversations and cut scenes.

Τέλος, στην θέση του network programmer, η Obsidian ζητάει γνώσεις πάνω σε network και multiplayer development μέσω της Unreal Engine 4. Γνωρίζουμε πως το multiplayer κομμάτι, ενώ είναι κάτι που έχει κάνει η Obsidian στο παρελθόν, δεν είναι και το δυνατό της σημείο. Περιμένουμε νέες πληροφορίες.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Nov 2019 14:47 #228435 by Giorgos Tsolaridis
Obsidian: "Το μέλλον των Pillars of Eternity είναι αμφίβολο"
Οι πωλήσεις του Deadfire ήταν πολύ χαμηλές, παρά τις θετικές κριτικές.


Η Αμερικανική εταιρεία ανάπτυξης Obsidian Entertainment είναι ένα από τα "δυνατά" ονόματα στον χώρο των RPG με κυκλοφορίες όπως τα Fallout: New Vegas, Neverwinter Nights 2, τη σειρά Pillars of Eternity και το πρόσφατο The Outer Worlds.

O design director της εταιρείας, Josh Sawyer έκανε μια ανάρτηση στο Tumblr, όπου απαντά στην ερώτηση ενός χρήστη για το αν θα υπάρξει Pillars of Eternity 3. Η απάντησή του με λίγα λόγια ήταν ότι το δεύτερο μέρος της σειράς σημείωσε πολύ χαμηλές πωλήσεις παρά τις θετικές κριτικές και ότι πρέπει να εξεταστούν οι λόγοι που συνέβη αυτό πριν παρθεί κάποια απόφαση για συνέχεια ή διακοπή της σειράς. Μερικές πιθανές εξηγήσεις που αναφέρει ο Sawyer είναι ότι είτε το κοινό "χόρτασε" με το πρώτο PoE και δεν χρειαζόταν sequel, είτε δεν έμαθε αρκετός κόσμος για την κυκλοφορία του, είτε ότι παρά τις θετικές κριτικές, δεν άρεσε στον κόσμο. Εξετάζοντας επιπλέον παραμέτρους, το να μην υπάρχει γενικό ενδιαφέρον για τα cRPGs αποκλείεται, διότι παρατηρείται μεγάλη αναβίωση του είδους από εταιρείες όπως η Larian (Divinity: Original Sin 2), η Owlcat (Pathfinder: Kingmaker) και η ZA/UM (Disco Elysium), ενώ το πρώτο Pillars of Eternity επίσης σημείωσε ικανοποιητικές πωλήσεις.

Μέχρι να βρεθεί η αιτία και να αποφασιστεί το μέλλον των Pillars of Eternity, η Obsidian επικεντρώνεται στο The Outer Worlds.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Aug 2020 02:16 #237304 by Giorgos Tsolaridis
Φήμη για Pillars of Eternity 3
Οι πωλήσεις του Deadfire ήταν πολύ χαμηλές, παρά τις θετικές κριτικές.


Ο Design Director της Obsidian Entertainment και δημιουργός των δύο Pillars of Eternity, Josh Sawyer, αποκάλυψε στο Twitter ότι δουλεύει πάνω σε κάτι καινούργιο, διευκρινίζοντας ότι δεν εννοεί το πρόσφατα ανακοινωθέν First-Person RPG που θα εξελίσσεται στον κόσμο του Pillars of Eternity, ονόματι Avowed.

I am directing my own project now (it's just not Avowed).

— Josh Sawyer (@jesawyer)
August 5, 2020

Η όλη ιστορία ξεκίνησε με μια ανάρτηση του Sawyer στο Tumblr η οποία περιέγραφε τον ρόλο της θέσης του στην Obsidian Entertainment. Σε απάντηση, ένας χρήστης στο Twitter εξέφρασε τη λύπη του που ο Sawyer δεν επιβλέπει το ίδιο του το δημιούργημα για να εισπράξει το παραπάνω tweet από τον Sawyer. Εκτός από τα Pillars of Eternity, ο Sawyer ήταν επικεφαλής της εταιρείας και κατά την ανάπτυξη του Fallout: New Vegas ενώ η Obsidian Entertainment, μετά την εξαγορά της από τη Microsoft το 2018, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι ξεκινάει την ανάπτυξη του Avowed και μόλις εξέδωσε το Grounded.

Το γεγονός ότι ο Sawyer δεν έχει διευθυντικό ρόλο στην ομάδα του Avowed φαίνεται παράξενο, δεδομένου ότι ο ίδιος έχει δημιουργήσει τον κόσμο μέσα στον οποίο θα εξελίσσεται το επερχόμενο RPG, ενώ για το Pillars of Eternity 3 έχει δηλώσει στο Tumblr ότι θα συμβεί μόνο αν η εταιρεία ανάπτυξης ενθουσιαστεί ποτέ με μια τέτοια ιδέα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.