Dark Souls III review
To review του Dark Souls III ανέβηκε πριν από λίγες ώρες στο GameWorld, οπότε όσοι επιθυμείτε να το διαβάσετε δεν έχετε παρά να κάνετε κλικ στο παραπάνω link.
H σειρά Dark Souls αποτελεί μια από τις αγαπημένες μου και όπως είναι φυσικό περίμενα την έλευση του τρίτου κεφαλαίου της με αγωνία. Κατά την ταπεινή μου άποψη το Dark Souls III δανείζεται πολλά στοιχεία από τους προκατόχους του, από το Demon's Souls και το Bloodborne και τα παρουσιάζει κάτω από το δικό του πρίσμα. Επίσης είναι σαφώς πιο δύσκολο από τους προκατόχους του για δύο κυρίως λόγους. Ο πρώτος είναι ότι ακόμη κι αν μπλοκάρετε δέχεστε damage, οπότε θα πρέπει ή να κάνετε dodge ή να κάνετε parry. Φυσικά οι spellacasters και οι χαρακτήρες που δεν φοράνε βαρύ armor δεν επηρεάζονται πολύ από τον συγκεκριμένο μηχανισμό, εντούτοις αν προτιμάτε ένα πιο tanky build είναι δεδομένο ότι θα πρέπει να αναθεωρήσετε τον τρόπο με τον οποίο παίζατε μέχρι στιγμής. Ο δεύτερος σχετίζεται με την απουσία των θεραπευτικών items, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να βασιστείτε στα estus flasks για να αναπληρώσετε τα hit points σας.
Παρά τα δεκάδες θετικά στοιχεία βέβαια το Dark Souls III παρουσιάζει κάποια σημαντικά ελαττώματα. Το κυριότερο εξ' αυτών αφορά τον τεχνικό τομέα, καθώς χωρίς να υπάρχει σημαντική διαφορά στα γραφικά, το frame rate στις κονσόλες δεν ξεπερνά τα 30fps και μάλιστα αρκετές φορές παρατηρούνται πτώσεις κάτω από αυτό το όριο. Το δεύτερο ελάττωμα, το οποίο ενδεχομένως να μην απασχολήσει μια μεγάλη μερίδα παικτών αφορά την απουσία νέων μηχανισμών στο gameplay. Πρακτικά αν εξαιρέσουμε τα weapon skills το Dark Souls III είναι σχεδόν ίδιο με τους προκατόχους του, αλλά και το Demon's Souls που κυκλοφόρησε πριν από επτά χρόνια. Με δεδομένο ότι μέσα σε δύο χρόνια έχουμε Dark Souls II, Bloodborne και το Scholar of the First Sin είναι να λογικό να έχει επέλθει κορεσμός. Προσωπικά θεωρώ ότι η σειρά έχει μείνει στάσιμη και ειλικρινά εύχομαι να μην δούμε ένα Dark Souls 4 με το ίδιο gameplay την προσεχή άνοιξη.