Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Cyberpunk 2077

More
27 Jan 2021 22:30 - 02 Feb 2021 00:37 #245279 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Θα μπορουσε να αφησει εποχη το συγκεκριμενο παιχνιδι με πολυ καλες προδιαγραφες ομως η βιαστικη κυκλοφορια του και τα bugs που εχει το εριξαν πολυ στα ματια των gamers. Οι ιδιοι προγραμματιστες της εταιριας δηλωσαν ανωνυμα πως το παιχνιδι θα ηταν καλυτερα να κυκλοφορησει το 2022 και το παρομοίασαν μαλιστα με το να βάζουν γραμμές μπροστά από ένα κινούμενο τρένο για να το κρατήσουν από το να συντριβεί, αντί να χτίσουν πρώτα τις γραμμές(τροχιά). Ας ελπισουμε το patch που ερχεται το Φεβρουαριο θα "αλλαξει" αισθητα το παιχνιδι.
The following user(s) said Thank You: Μάνος Γρυπάρης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jan 2021 09:14 #245294 by Αλεξάνδρα Αντασκαλίτσιι

Η εταιρεία ανάπτυξης του Cyberpunk 2077, η CD Projekt Red, κυκλοφόρησε επίσημα modding tools για το RPG της, δίνοντας τη δυνατότητα στους παίκτες να φτιάξουν το δικό τους περιεχόμενο.

Από την ημέρα κυκλοφορίας του, εμφανίστηκαν πολλά mods για το video game, συμπεριλαμβανομένου και ενός που μετέτρεπε την κάμερα σε third-person. Με τα νέα modding tools, ο οποιοσδήποτε μπορεί να δημιουργήσει μέχρι και νέα quests. Η CD Projekt Red δήλωσε ότι το toolset θα γίνεται update μαζί με το Cyberpunk 2077, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν προβλήματα με το mod compatibility.

Τα νέα αυτά έρχονται λίγες ημέρες μετά την κυκλοφορία του πρώτου μεγάλου patch για το Cyberpunk 2077, το οποίο έλυσε θέματα με το stability, το performance και προβλήματα με το script. Παρ'όλο που το 1.1 βοήθησε πολλούς παίκτες, προκάλεσε ένα bug που μπορεί να σας αποτρέψει από το να συνεχίσετε το main story. Η CD Projekt Red το γνωρίζει, και προσπαθεί να το λύσει.

Το patch 1.1 είναι το πρώτο από τα πολλά επερχόμενα patches που θα λάβει το Cyberpunk 2077, με το επόμενο να έρχεται τον Φεβρουάριο. Η Πολωνική εταιρεία ανάπτυξης ανακοίνωσε το πλάνο για τα patches σε ένα βίντεο στο οποίο απολογούνταν για το λανσάρισμα του Action RPG και υπόσχονταν να διορθώσουν όλα τα προβλήματα προτού ξεκινήσουν να αναπτύσσουν τα δωρεάν DLC. Τα patches για τα PS5 και τα Xbox Series X/S αναμένονται αργότερα στο 2021, αν και το Cyberpunk 2077 ακόμα δεν πωλείται στο PSN μετά την αφαίρεσή του.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jan 2021 13:29 #245322 by Frazzle
Replied by Frazzle on topic Cyberpunk 2077
Περίμενα να δω περισσότερα fixes στο 1.1 μιας και το διαφημίζανε ως "μεγάλο patch". Τα προβλήματα που φτιάξανε ειναι μηδαμινά μπροστά στα προβλήματα που έχει το game (ΑΙ, driving, cops spawning behind you κλπ). Έλπιζω να δούμε περισσοτέρα Improvements στο 1.2

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Jan 2021 10:35 #245364 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077: Το patch 1.1 δημιούργησε ένα νέο bug το οποίο η CD Projekt Red διόρθωσε
Με hotfix
.


Το bug που προκλήθηκε μετά το patch 1.1 και αφορούσε την κλήση του Takemura στο quest "Down on the Street" διορθώθηκε. Παράλληλα, διορθώθηκε και το randomization Στα αντικείμενα. Πλέον μπορείτε να συνδεθείτε και να κατεβάσετε το νέο update.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Feb 2021 13:04 #245608 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Ασιάτισσα YouTuber έφτιαξε την thermal katana του Cyberpunk 2077
Παρέα με την γατούλα της.


Η κατάνα είναι ένα από τα αγαπημένα μου melee όπλα στο Cyberpunk 2077, όπως και πολλών από αυτούς που το έχουν παίξει.

Η YouTuber XiaoQianFeng, η οποία κατάγεται από την Ασία και μένει στην Ολλανδία, έχει ένα κανάλι στο YouTube στο οποίο ανεβάζει βίντεο με δημιουργίες. Το βίντεό της με τίτλο "Πως θα φτιάξετε το δικό σας thermal katana από το Cyberpunk 2077" πραγματικά απογείωσε το κανάλι της, καθώς για πρώτη φορά ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο προβολές.


Η XiaoQianFeng είχε δώσει στο παρελθόν και διάφορα άλλα χρήσιμα tutorial, όπως το πως θα δημιουργήσετε το δικό σας αρχαίο Κινέζικο τόξο. Σίγουρα αυτά τα όπλα είναι ότι πρέπει σε περίπτωση που μπει κανένας κλέφτης στο σπίτι.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Feb 2021 19:03 #245687 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Οι παίκτες του Cyberpunk 2077 πρέπει να προσέχουν με τα mods και τα custom saves
Η CD Projekt Red προσπαθεί να βρει λύση στο exploit που βρέθηκε.


Μετά την ανακάλυψη ενός exploit που αφορά τα save files, η CD Projekt Red ανακοίνωσε στους παίκτες του Cyberpunk 2077 να προσέχουν όταν κατεβάζουν αρχεία για το video game.

Σε δήλωση της CD Projekt Red στο Eurogamer, η Πολωνική εταιρεία αναφέρεται στη φύση του exploit. "Μια ομάδα ανθρώπων από την modding κοινότητα μας προσέγγισε για να μας αναφέρει ένα πρόβλημα που αφορά τα εξωτερικά DLL αρχεία που χρησιμοποιεί το Cyberpunk 2077. Το πρόβλημα αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να γίνει remote εκτέλεση κώδικα στα PC. Εκτιμούμε το γεγονός ότι μας ανέφεραν το πρόβλημα και προσπαθούμε αυτή τη στιγμή να το λύσουμε. Όσο το κάνουμε αυτό, συμβουλεύουμε τους παίκτες να μην χρησιμοποιούν αρχεία που προέρχονται από άγνωστες πηγές. Όσοι θέλουν να κατεβάσουν mods ή custom saves για το Cyberpunk 2077 πρέπει να προσέχουν, τουλάχιστον μέχρι να καταφέρουμε να λύσουμε το πρόβλημα."

Σύμφωνα με τον PixelRick που είναι μέλος της modding κοινότητας, και που ανακάλυψε το πρόβλημα αυτό, "δεν είναι δύσκολο να το βρεις καθώς είναι θέμα τύχης, αλλά είναι δύσκολο να το κάνεις exploit". Σε πολύ απλά λόγια, το exploit αυτό μπορεί να κάνει ένα μη executable αρχείο executable, κάτι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ιούς. Συν αυτού, "το ψεύτικο κομμάτι του save μπορεί να είναι και αθόρυβο, καθώς το Cyberpunk 2077 θα τρέξει το κανονικό κομμάτι του save χωρίς errors" πρόσθεσε ο PixelRick. "Συνήθως τα data αρχεία που κατεβάζουμε δε πρέπει να μας βάζουν σε σκέψεις, σε αντίθεση με τα executable. Αυτό το exploit καθιστά αδύνατο να εμπιστευτεί κανείς οποιοδήποτε mod ή custom save, μέχρι να έρθει το ανάλογο patch."

Παρόλο που δεν έχει παρατηρηθεί κάποιο mod ή custom save που να χρησιμοποιεί αυτό το exploit σε sites όπως το Nexus Mods, καλό θα ήταν να μην κατεβάσετε τίποτα για το Cyberpunk 2077 μέχρι να βγει το patch.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Feb 2021 18:49 #245923 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077: Το Patch 1.12 είναι διαθέσιμο για PC
Το νέο hotfix αντιμετωπίζει τρία σημαντικά προβλήματα.


Ένα νέο patch για το Cyberpunk 2077 έχει κυκλοφορήσει για PC, ενώ η εταιρεία υπόσχεται ότι διορθώνει μία σειρά από σημαντικά προβλήματα.

Το Hotfix 1.12 διανέμεται για PC και ένα από τα προβλήματα που διορθώνει αφορά τα αδύναμα σημεία που σχετίζονται με την απομακρυσμένη εκτέλεση κώδικα, συμπεριλαμβανομένων των save files. To update διορθώνει επίσης το θέμα με το buffer και αφαιρεί όλα τα non-ASLR DLLs.

Παρ' ότι η κυκλοφορία του Cyberpunk 2077 ενδεχομένως να μην πήγε όπως περίμενε η CD Projekt Red, οι πωλήσεις στο λανσάρισμα έφτασαν τα 13 εκατομμύρια αντίτυπα, μετά από τις επιστροφές χρημάτων, καθιστώντας το ως ένα από τα πιο πετυχημένα λανσαρίσματα RPG στην ιστορία των video games. Σύμφωνα με την SuperData, το Cyberpunk 2077 είχε το πιο πετυχημένο λανσάρισμα σε digital έκδοση, όλων των εποχών.
Δείτε το σχετικό tweet.

Παρακάτω θα βρείτε τις αλλαγές που έκανε το νέο patch:

- Διόρθωση των ευάλωτων σημείων που μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως μέρος απομακρυσμένης εκτέλεσης κώδικα.
- Διορθώθηκαν τα ζητήματα με την υπερχείλιση του buffer.
- Αφαίρεση όλων των non-ASLR DLLs.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Feb 2021 15:49 #245995 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Director του Ori: "Οι developers του Cyberpunk 2077 και του No Man's Sky παραπλανούν τον κόσμο"
Ο Thomas Mahler "τα έχωσε" σε CD Projekt Red και Hello Games.


Ο Thomas Mahler, Director της σειράς Ori, είπε τα χειρότερα για τις CD Projekt Red και Hello Games.

Σε ένα μήνυμά του στο ResetEra Forum, δήλωσε ότι "Οι developers του Cyberpunk 2077 και No Man's Sky είναι snake oil salesmen (σ.σ. πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες).

Ο Mahler δήλωσε ότι οι developers των CD Projekt Red και Hello games υπόσχονται πολλά ιγα τα games που αναπτύσσουν. Κατά την άποψή του, αυτό το trend ξεκίνησε από τον Peter Molyneux της Lionhead Studios, θυγατρική της Microsoft που ανέπτυσσε τα Fable. Ο Molyneux έπαιζε μεγάλο ρόλο στο development και σύμφωνα με τον Mahler ήταν "Ο καλύτερος στην ικανότητα του αντί να σου λέει τι ήταν το προϊόν, σου έλεγε τι θα μπορούσε να είναι και σε ενθουσίαζε!"

Στη συνέχεια, ο Mahler εστίασε στον Sean Murray της Hello Games, λέγοντας ότι "Είπε ψέματα για το περιεχόμενο του παιχνιδιού σε πολλές περιπτώσεις. αυτά τα έμαθε κρατώντας σημειώσεις από τον Peter Molyneux. Έκανε ντόρο ακόμα και για το ανύπαρκτο multiplayer του No Man's Sky μέρες πριν το λανσάρισμα".

Όσο για το Cyberpunk 2077, ο Mahler πρόσθεσε ότι: "Η εταιρεία ανάπτυξης έκανε ντόρο ενώ με το ζόρι έτρεχε στις κονσόλες, στις οποίες υποτίθεται ότι θα έτρεχε "απροσδόκητα καλά" όπως είχαν πει. Το Cyberpunk 2077 αποτέλεσε μια τεράστια καμπάνια Marketing μέχρι και την κυκλοφορία του, σε βαθμό που "εμφύτευσε ένα όραμα στο μυαλό των καταναλωτών". Μέχρι την κυκλοφορία, ήταν ξεκάθαρο ότι πολλές από τις υποσχέσεις που έγιναν και το γεινότερο όραμα που υπήρχε δεν θα εμφανιζόταν στο τελικό προϊόν. Αλλά στην gaming βιομηχανία δεν υπάρχουν πολλά ψέματα. Το κακό είναι ότι οι δημοσιογράφοι και οι gamers δέχονται τα ψέματα και δεν νοιάζονται καθόλου. Ναι, υπάρχουν αντιδράσεις, αλλά συνήθως βλέπεις ένα σωρό παίκτες να διαφωνούν ότι τους αρέσει το παιχνίδι που βγήκε όπως και να 'χει. Δεν μας νοιάζει -εφόσον τα φύκια που μας πούλησαν για μεταξωτές κορδέλες έχουν καλή γεύση-. Απλά μην μου πουλάτε χαρακτηριστικά που δεν υπάρχουν".

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Feb 2021 17:18 #246026 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077: Παίκτης κράσαρε το παιχνίδι ανατινάζοντας πολλά οχήματα μαζί
Στην έκδοση του PS5.


Ο Redditor keyvisuals κατάφερε να ανατινάξει όλα τα οχήματα που βρίσκονταν σε μία περιοχή του Cyberpunk 2077 (στην έκδοση του PS5). Το αποτέλεσμα ήταν το παιχνίδι να του κρασάρει.

Παρά τα νέα patches της CD Projekt Red, απ’ ότι φαίνεται στην έκδοση των κονσολών χρειάζεται ακόμη αρκετή δουλειά. Εφόσον το παιχνίδι έχει crashes σε κονσόλα ένατης γενιάς, αντιλαμβάνεστε ότι στα PS4 και Xbox One, τέτοια κρασαρίσματα θα γίνονται πολύ πιο συχνά.

Το τελευταίο patch (1.1) έχει λύσει ελάχιστα θέματα απόδοσης στις κονσόλας όγδοης γενιάς, ενώ η Πολωνική εταιρεία ανάπτυξης αφιέρωσε επιπλέον χρόνο στο να διορθώσει με hotfix ένα bug που δημιούργησε (με το patch) σε μία αποστολή, το οποίο εμπόδιζε τους χρήστες από το να προχωρήσουν. Το παιχνίδι δεν είναι διαθέσιμο στο PSN για το PS4, παρά μόνο σε retail έκδοση.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Feb 2021 14:14 #246474 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077 PS4 review

Ένας προχωρημένος κόσμος σε πεπαλαιωμένο format.Ποτέ στην ιστορία των games δεν έχει γίνει τόσο κακό launch τίτλου όσο με το Cyberpunk 2077. Η επιλογή της CD Projekt Red να δώσει βάση μόνο στην ανάπτυξη του παιχνιδιού για PC δημιούργησε αναρίθμητα προβλήματα στις εκδόσεις για PS4 και Xbox One. Εμείς επιλέξαμε να παίξουμε την έκδοση για το PS4, η οποία μάλιστα στο ξεκίνημά της ήταν τόσο κακή, ώστε αφαιρέθηκε από το PSN και πλέον οι gamers μπορούν να την βρουν μόνο στα ράφια των καταστημάτων.

Τα First-person games γνωρίζουμε ότι συνήθως παίζονται στα PC. Η CD Projekt Red ήταν εταιρεία ανάπτυξης που παραδοσιακά έδινε κυρίως βάση στις εκδόσεις των υπολογιστών, λόγω της επιτυχημένης Action RPG σειράς The Witcher. Αυτό ωστόσο δεν δικαιολογεί τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας στο να πιέσουν την κυκλοφορία του παιχνιδιού, τόσο στις κονσόλες όγδοης γενιάς, χωρίς το κατάλληλο optimization, όσο και σε όλα τα format γενικότερα, λόγω των γνωστών bugs και crashes που είχε. Αναλυτικό review σας γράψαμε από τις πρώτες ημέρες στην έκδοση για PC, συνεπώς πλέον θα εξετάσουμε την έκδοση του PS4.

Κάντε κλικ στον τίτλο για να διαβάσετε το αναλυτικό review.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.