Έχω αναλάβει το review του Cyberpunk 2077, όπως θα καταλάβατε.
Αυτή την εβδομάδα σας ανεβάσαμε δύο gameplay videos. Το πρώτο περιείχε το day one patch. Όπως είδατε, το παιχνίδι μου crashαρε (μία φορά στο τέλος του gameplay και άλλες δύο φορές τις οποίες δεν είδατε) και ήταν τίγκα στα bugs. Οι NPCs εξαφανίζονταν και το A.I. στους εχθρούς πολλές φορές δεν λειτουργούσε.
Μετά το patch 1.04 το οποίο εγκαταστάθηκε την Παρασκευή, έκατσα χθες Σάββατο από το πρωί και γύρισα ένα εκτενές gameplay video 4 ωρών, από το οποίο σας μόνταρα 1 ώρα και 10 λεπτά. Σε αυτό εμφανίζεται ο Keanu Reeves και θα μάθετε αρκετά στοιχεία για την ιστορία. Λογικά δεν θα ξανακάνω άλλο gameplay video, για λόγους spoilers και καθότι άλλωστε έχουμε σταματήσει τα walkthroughs εδώ και πολύ καιρό.
Στο δεύτερο gameplay video και με το patch 1.04 παρατήρησα τα εξής:
- Δεν είχα κανένα crash.
- Οι NPCs δεν glitchαραν ποτέ/Δεν έγιναν ποτέ αόρατοι.
- Ωστόσο υπάρχει θέμα με το A.I.! Πολλοί εχθροί όπως θα δείτε και στο βίντεο, κάθονται αγάλματα και δεν σας εντοπίζουν. Το χειρότερο είναι όμως ότι θα πρέπει να φάνε πολλές σφαίρες μέχρι να "ξυπνήσουν" και να αρχίσουν να σας ρίχνουν. Κάποιοι δεν ξυπνάνε ποτέ. Δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν πότε κάνετε αλλαγή θέσης με stealth ή δεν καταλαβαίνουν την θέση σας στο χώρο εξ αρχής! Είναι αδιανόητο όμως να μην "ξυπνάνε" την ώρα που τους πυροβολάς και να κοιτάνε αλλού. Αυτό μου συνέβη περίπου στο 3-4% των εχθρών.
- Καλύτερο performance, αλλά υπάρχει ακόμα tearing, τουλάχιστον σε PC που το παίζω.
Το σύστημα μας:
32GB RAM
CPU AMD Ryzen 5 6300 6-Core 3.59Ghz
GPU AMD Radeon RX 580
HD SSD Seagate 500GB
Σχόλια για το gameplay
Το gunplay είναι εξαιρετικό, με σωστό recoil στα όπλα. Το loot είναι ευχαρίστηση. Συμφωνώ βέβαια με την άποψη πολλών ότι αντί να υπάρχει μόνο κάμερα πρώτου προσώπου, θα έπρεπε να υπάρχει και τρίτου προσώπου με mouse scroll για να μπορούμε να lootάρουμε σαν άνθρωποι. Υπάρχουν πάρα πολλά αντικείμενα για loot και ως First-Person στο παιχνίδι χάνεις πολύ χρόνο να κοιτάς καλά όλα τα σημεία, ενώ με Third-Person θα γλιτώναμε χρόνο.
Το user interface είναι κακό. Η CD Projekt Red νοιάστηκε στο να κάνει το παιχνίδι περισσότερο cyberpunk και λιγότερο χρηστικό. Περνάτε τα attributes σας και τα perks μέσα από πολλά υπό-μενού, κάνοντας πρώτα επιλογή και μετά κρατώντας πατημένο το "F". Η λογική των attributes μου φαίνεται περίεργη. Δίνω σχεδόν τα πάντα σε Body και Reflexes γιατί προτιμώ την "ωμή ισχύ". Δεν έχω λόγο να δώσω πόντους σε Stealth ή τεχνολογία.
Τα hacks είναι απόλαυση. Μπορείτε να hackάρετε κάμερες και να τις κλείσετε, να κάνετε οθόνες να τρεμοπαίζουν ή καφετιέρες να τρεμοπαίζουν για να αποσπάσετε την προσοχή από τον εχθρό σας ή να δημιουργήσετε έκρηξη στα κυκλώματα του εχθρού σας. Γενικά καθότι βρισκόμαστε στο έτος 2077, ο περισσότερος κόσμος έχει εμφυτεύματα, άρα μηχανικά μέρη, άρα γίνεται hack. Όπως επίσης και οι εχθροί σας μπορούν να σας κάνουν hack.
Στα perks, κάθε perk βρίσκεται μέσα σε ένα attribute για να ξεχωρίζουν. Εκεί προτιμώ επίσης τα perks των attributes Body και Reflexes. Δηλαδή Health Regeneration και γενικά περισσότερους πόντους health, αλλά και μεγαλύτερο damage στα όπλα, καθώς στη μάχη κρίνονται όλα. Τα hacks κάνουν πολύ μικρό damage στους εχθρούς στην αρχή και έχουν πολύ μεγάλο cooldown. Αυτό ναι μεν είναι κουραστικό αλλά από την άλλη προτιμώ να είμαι "βράχος" στη μάχη, οπότε απλά αγοράζω λίγα perks σε τεχνολογία που θα μου δώσουν π.χ. αναπλήρωση στη RAM. Τα πολύ βασικά δηλαδή.
Σενάριο
Το σενάριο είναι αδιάφορο. Είστε ένας μισθοφόρος που εκτελεί αποστολές ενάντια σε κακοποιούς ή οργανώσεις. Οπότε το σενάριο έχει πολλά κλισέ και πολλές ανούσιες συζητήσεις. Επίσης έχει την κακή συνήθεια από την μία να σας συστήνει με σωστό τρόπο νέα πρόσωπα και από την άλλη να γνωρίζετε ξαφνικά νέα πρόσωπα ή να μπλέκετε σε διαλόγους-ερωτηματικά, χωρίς να προλαβαίνετε να καταλάβετε τι παίζει (και να πρέπει να το ανακαλύψετε στην πορεία). Βέβαια στο σημείο όπου ο Keanu Reeves μπαίνει κι αυτός στην πλοκή, κάπου το παιχνίδι αποκτά ενδιαφέρον.
Αυτά μέχρι στιγμής. Περισσότερα στο αναλυτικό review, όταν το τερματίσω και κάνω κι ορισμένες προαιρετικές αποστολές. θα δοκιμάσω επίσης κι ένα διαφορετικό path στην αρχή να δω μήπως υπάρχει καμία διαφορά.