Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Games Developers Conference απο την Καθημερινη

More
24 Mar 2009 12:57 - 20 Jan 2015 00:54 #51655 by ilias73
Games Developers Conference απο την Καθημερινη
Εψαξα αλλα δεν βρηκα παρομοιο αρθρο οποτε εδω θα διαβασετε καποια σχολια για το το ετήσιο Games Developers Conference απο την Καθημερινη.

Η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών φαίνεται να αντέχει στις πιέσεις της χρηματοπιστωτικής κρίσης, ωστόσο η απειλή της βρίσκεται στο μυαλό πολλών στελεχών που συγκεντρώθηκαν στο Σαν Φρανσίσκο για το Game Developers Conference, ένα από τα σημαντικότερα ετήσια γεγονότα της αγοράς.

Με τη βοήθεια ενός αυξανομένου κοινού που στρέφεται στα βιντεοπαιχνίδια ως φθηνή εναλλακτική μορφή ψυχαγωγίας και διασκέδασης, η συγκεκριμένη αγορά φαίνεται από κάποιες απόψεις να ωφελείται από την οικονομική ύφεση. Ωστόσο, δεν είναι απόλυτα ανθεκτική, αφού ήδη έχουν κλείσει κάποια στούντιο παραγωγής, ενώ μεγάλες εταιρείες όπως η Electronic Arts έχουν προχωρήσει σε μαζικές περικοπές προσωπικού.

Η Μέγκαν Σκάβιο, διευθύντρια διοργάνωσης του Συνεδρίου, περιμένει μικρή μείωση στον αριθμό επισκεπτών σε σχέση με τις 18.000 επισκέπτες που επισκέφτηκαν τον εκθεσιακό χώρο του Συνεδρίου. Ταυτόχρονα περιμένει μείωση των εταιρικών εκδηλώσεων, όπως τα πάρτι και οι ξεχωριστές συνεντεύξεις τύπου.

Ακόμη όμως και υπό αυτές τις συνθήκες, είναι μια γόνιμη περίοδος για τα βιντεοπαιχνίδια. Οι τίτλοι blockbuster με τα ενδιαφέροντα σενάρια και τα κινηματογραφικά γραφικά έχουν καταστεί διαδεδομένη μορφή ψυχαγωγίας για εκατομμύρια ανθρώπους. Ταυτόχρονα, η εξέλιξη στη διανομή των τίτλων διαμέσου του Διαδικτύου είναι ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια των εταιρειών διανομής για τη διάθεση του προϊόντος. Οι άνθρωποι παίζουν βιντεοπαιχνίδια σε περισσότερες διαφορετικές πλατφόρμες από ποτέ, με τα κινητά τηλέφωνα να εξελίσσονται σε σημαντικό και κερδοφόρο κομμάτι της αγοράς.

Το 2008, οι Αμερικανοί ξόδεψαν περισσότερα από 21 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά εξοπλισμού και τίτλων βιντεοπαιχνιδιών, αυξημένα κατά τρία δισεκατομμύρια δολάρια σε σχέση με το 2007, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας NPD. Παράλληλα, αύξηση σημείωσαν και οι πωλήσεις κατά το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου του έτους που διανύουμε.

Η ανάπτυξη της αγοράς των βιντεοπαιχνιδιών σημαίνει την ταυτόχρονη αύξηση του ανταγωνισμού, αλλά και της ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με την πληθώρα των τίτλων που διατίθενται, κυρίως την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων. Παράλληλα, η οικονομική κρίση ωθεί τα καταστήματα να προσέχουν πολύ τις αγορές τους και εμφανίζονται διστακτικά στη διάθεση χώρου στα ράφια για παιχνίδια που δεν είναι σίγουρο ότι θα πάνε καλά σε πωλήσεις.

Σε ότι αφορά τις περικοπές προσωπικού στις οποίες έχουν προχωρήσει αρκετές από τις εταιρείες του χώρου, ο Μπιλ Πίτζον, αναλυτής της IDC εξηγεί το πώς αυτοί διαφέρουν από τους απολυμένους άλλων εταιρειών. «Σε σχέση με άλλες αγορές, οι εργαζόμενοι σε αυτές τις εταιρείες και κυρίως οι developers, έχουν πολύ καλές πιθανότητες να βρουν και πάλι δουλειά». Στο Συνέδριο του Σαν Φρανσίσκο μάλιστα, θα υπάρχουν τουλάχιστον πενήντα εταιρείες με διαθέσιμες θέσεις εργασίας, μεταξύ των οποίων οι Activision Blizzard αλλά και η Microsoft.

Ταυτόχρονα, ένας ταλαντούχος developer μπορεί να βρει σχετικά εύκολα δουλειά ως ανεξάρτητος σχεδιαστής. Με τις σημερινές τεχνολογικές δυνατότητες, τις πολλές διαφορετικές πλατφόρμες αλλά και το αυξανόμενο κοινό χρηστών, ανεξάρτητες παραγωγές έχουν πολύ καλές πιθανότητες επιτυχίας. Χαρακτηριστική περίπτωση αποτελεί το «Flower» ένα παιχνίδι για το Playstation 3 διαθέσιμο μέσω του Playstation Network, της υπηρεσίας της Sony απ' όπου οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν παιχνίδια, video ή trailer για την κονσόλα. Η εταιρεία ανάπτυξης του παιχνιδιού, Thatgamecompany, ιδρύθηκε από φοιτητές στο πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, ενώ ο τίτλος θεωρείται από τους πιο πετυχημένους όχι μόνο από οικονομική πλευρά, αλλά και από καλλιτεχνική, αφού το Flower ξεχώρισε για την ιδιαίτερη δημιουργική του αισθητική, διαφοροποιούμενο από τους υπόλοιπους τίτλους του Playstation Network.
Last edit: 20 Jan 2015 00:54 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.