Την Τετάρτη, 18/2/2009, πραγματοποιήθηκε μία ημερίδα για τα Social Media (Facebook, MSN, Hi5, Zoo, κτλ) στην οποία μίλησαν αρκετοί γνωστοί άνθρωποι του χώρου.
Στη φωτογραφία, στα δεξιά μου είναι ο Μιχάλης Ναυπλιώτης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Zoo.gr, ο οποίος μίλησε για τα social media γενικότερα
Ενδιαφέρον είχε και η έρευνα της MRB που παρακολουθήσαμε, στην οποία είδαμε ότι το target group των ατόμων που μπαίνουν σε τέτοια sites είναι κυρίως 15-24 και στη συνέχεια 25-32. Από το μερίδιο των χρηστών, το 11% είναι δραστήριοι (ιδιοκτήτες blogs ή sites), το 50% είναι ενεργοί (γράφουν μέχρι και σε forums), το 25% είναι θεατές και το υπόλοιπο ποσοστό (περίπου 14%) είναι αμέτοχοι.