Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Game Developers Conference 2022

More
11 Jan 2022 22:54 #260038 by Μάνος Γρυπάρης
Τα The Game Developers Choice Awards είναι μέρος του Game Developers Conference 2022 και θα διεξαχθούν στο San Francisco ψηφιακά, το διάστημα 21-25 Μαρτίου.

Aνακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες.

Τα It Takes Two, Forza Horizon 5 και Deathloop έχουν τις περισσότερες υποψηφιότητες.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jan 2022 20:37 #260130 by Nikos Georgopoulos
GDC 2022: Game Developers Choice Awards




Deathloop, It Takes Two και Forza Horizon 5 έχουν τις περισσότερες υποψηφιότητες.

Το Game Developers Conference 2022 θα διεξαχθεί φέτος τον Μάρτιο και στα πλαίσια του διαγωνισμού Game Developers Choice Awards ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες.

Τα It Takes Two, Forza Horizon 5 και Deathloop έχουν τις περισσότερες υποψηφιότητες.

Αναλυτικά όλες οι υποψηφιότητες ανά κατηγορία.

Best Audio
Returnal (Housemarque / Sony Interactive Entertainment)
Unpacking (Witch Beam / Humble)
Deathloop (Arkane Studios / Bethesda Softworks)
Marvel's Guardians of the Galaxy (Eidos Montreal / Square Enix)
Forza Horizon 5 (Playground Games / Xbox Game Studios)

Best Debut
Kena: Bridge of Spirits (Ember Lab / Electronic Arts)
Valheim (Iron Gate Studio / Coffee Stain Publishing)
Wildermyth (Worldwalker Games / WhisperGames)
The Artful Escape (Beethoven & Dinosaur / Annapurna Interactive)
Sable (Shedworks / Raw Fury)

Best Design
It Takes Two (Hazelight Studios / Electronic Arts)
Psychonauts 2 (Double Fine / Microsoft)
Halo Infinite (343 Industries / Xbox Game Studios)
Deathloop (Arkane Studios / Bethesda Softworks)
Inscryption (Daniel Mullins Games / Devolver Digital)

Βραβείο Καινοτομίας
It Takes Two (Hazelight Studios / Electronic Arts)
Wildermyth (Worldwalker Games / WhisperGames)
Unpacking (Witch Beam / Humble)
Inscryption (Daniel Mullins Games / Devolver Digital)
Deathloop (Arkane Studios / Bethesda Softworks)

Καλύτερη αφήγηση
Marvel's Guardians of the Galaxy (Eidos Montreal / Square Enix)
Deathloop (Arkane Studios / Bethesda Softworks)
It Takes Two (Hazelight Studios / Electronic Arts)
Psychonauts 2 (Double Fine / Microsoft)
Unpacking (Witch Beam / Humble)

Βραβείο Κοινωνικού αντίκτυπου
Before Your Eyes (GoodbyeWorld Games / Skybound Games)
It Takes Two (Hazelight Studios / Electronic Arts)
Life is Strange: True Colors (Deck Nine / Square Enix)
Boyfriend Dungeon (Kitfox Games)
Chicory: A Colorful Tale (The Chicory: A Colorful Tale Team / Finji)

Best Technology
Halo Infinite (343 Industries / Xbox Game Studios)
Forza Horizon 5 (Playground Games / Xbox Game Studios)
Ratchet & Clank: Rift Apart (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
Returnal (Housemarque / Sony Interactive Entertainment)
Hitman 3 (IO Interactive)

Best Visual Art
Forza Horizon 5 (Playground Games / Xbox Game Studios)
Kena: Bridge of Spirits (Ember Lab / Electronic Arts)
Deathloop (Arkane Studios / Bethesda Softworks)
Ratchet & Clank: Rift Apart (Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment)
Psychonauts 2 (Double Fine / Microsoft)

Game of the Year
Inscryption (Daniel Mullins Games / Devolver Digital)
Forza Horizon 5 (Playground Games / Xbox Game Studios)
Resident Evil Village (Capcom)
Deathloop (Arkane Studios / Bethesda Softworks)
It Takes Two (Hazelight Studios / Electronic Arts)

Τα The Game Developers Choice Awards είναι μέρος του Game Developers Conference 2022 και θα διεξαχθούν στο San Francisco ψηφιακά, το διάστημα 21-25 Μαρτίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jan 2023 10:33 #269256 by Nikos Georgopoulos
To 91% των developers θεωρούν ότι η τοξικότητα των παικτών είναι πρόβλημα για την βιομηχανία




Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

Η Game Developers Conference έκανε το ετήσιο ερωτηματολόγιο State of the Game Industry και το 91% των developers που συμμετείχαν ψήφισαν ότι η παρενόχληση και η τοξικότητα των παικτών είναι πρόβλημα για την βιομηχανία.

H GDC δήλωσε: "Για χρόνια οι developers μιλούν στην Game Developers Conference για το κόστους του να μην ανταποκρίνονται σε τοξικές συμπεριφορές των παικτών, όπως παρενόχληση και απειλές. Αυτή τη χρονιά ρωτήσαμε τους developers πόσο μεγάλο έχει γίνει το πρόβλημα και τι μπορεί να γίνει για αυτό". Το 42% των 2.300 συμμετεχόντων στο ερωτηματολόγιο δήλωσαν ότι η τοξικότητα των παικτών που απευθύνεται στους developers και στις εταιρίες ανάπτυξης είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα. Το 36% το αποκάλεσαν σοβαρό πρόβλημα και το 13% ένα μικρό πρόβλημα. Το 4% δεν το θεωρεί πρόβλημα και το 5% δεν είναι σίγουροι. Από τους συμμετέχοντες μόνο 40% δήλωσαν ότι το βιώσαν οι ίδιοι ή υπήρξαν μάρτυρες. Το 70% ήταν άντρες το 23% γυναίκες και το 5% δεν δηλώνουν κάποιο από τα δύο φύλα. Το 20% είναι μέλη της LGBTQ+ κοινότητας. Σύμφωνα με το ερωτηματολόγιο, οι άντρες έχουν λιγότερες πιθανότητες στο να βιώσουν την τοξικότητα ενώ τα μέλη της LGBTQ+ έχουν τις περισσότερες.

Η GDC επίσης ρώτησε για το πως θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και μία από τις απαντήσεις ήταν η εξής: Πιστεύω ότι θα πρέπει να τεθούν ξεκάθαρα όρια, αλλά και ζητήσουμε και την βοήθεια της κοινότητας. Οι μεγάλες εταιρίες δείχνουν να φοβούνται ότι οι τοξικοί παίκτες είναι το σύνολο των fans τους χωρίς όμως να καταλαβαίνουν ότι έτσι επηρεάζονται περισσότερα μέλη των κοινοτήτων τους. Μία άλλη απάντηση έλεγε: "Οι εταιρείες ανάπτυξης πρέπει να έχουν καλύτερες εσωτερικές επικοινωνίες και πόρους για τους εργαζόμενους που δέχονται παρενοχλήσεις από τους παίκτες, αλλά και να τους προσφέρουν εκπαίδευση για το πώς να αντιμετωπίζουν το online μίσος. Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι κανείς δεν το κάνει ως τώρα".

Τέλος μία πιο ουσιαστική απάντηση πρότεινε τα εξής: "Οι λύσεις θα μπορούσαν να συμπεριλαμβάνουν: Επαρκείς απαντήσεις όπως bans όπου γίνεται, ειδικές εκπαιδεύσεις στους community managers, μεγαλύτερες ηθικές γνώσεις εντός των εταιριών και ξεκάθαρα όρια, αντιμετώπιση του φόβου ότι αν νευριάσεις τους παίκτες και το πώς σχετίζεται με τα έσοδα, υποστήριξη για όσους επηρεάζονται από την διοίκηση. Όλα ξεκινούν όταν η βιομηχανία καταλάβει ότι είναι σημαντικό δεν είναι απλώς από "το πάθος των παικτών"."

Please Log in or Create an account to join the conversation.