Η Electronic Arts ανακοίνωσε την ανάπτυξη του τελευταίου μέρους της γνωστής σειράς παιχνιδιών στρατηγικής Command & Conquer. Αυτή τη φορά το gameplay θα αλλάξει ολοκληρωτικά και θα βασιστεί περισσότερο σε ένα νέο σύστημα experience που θα μας θυμίσει RPG.
Το C&C 4 έχει ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξή του εδώ και αρκετές εβδομάδες. Για τέταρτη συνεχόμενη φορά στο παιχνίδι θα πρωταγωνιστεί ο Kane, τον οποίο υποδύεεται ο Joseph D. Kucan, ο οποίος αναλαμβάνει ως συνήθως και χρέη σκηνοθέτη. Το gameplay αναμένεται να αλλάξει ριζικά σε πολλούς τομείς. Συγκεκριμένα, θα εξελίσσεστε με ένα class system παρόμοιο με αυτό των RPG, ενώ θα υπάρχει δυνατότητα τόσο για co-op συνεργασία στο campaign, όσο και για online game μέχρι 10 παικτών ταυτόχρονα!
Σενάριο
Σύμφωνα με την EA Games, το τέταρτο αυτό μέρος θα είναι φέρει οριστικά ένα τέλος στην υπόθεση της σειράς. Η παρουσίασή του μέσω των cutscenes δεν θα έχει το ανάλαφρο στυλάκι του Red Alert 3 με τα χαρούμενα κι εντυπωσιακά μοντέλα αλλά ένα πιο σοβαρό ύφος, όπως αυτό των παλιών τίτλων C&C. Χρονολογικά θα βρεθείτε στο 2062, 15 χρόνια μετά τα γεγονότα του Command & Conquer 3: Tiberum Wars τα οποία σήμαναν την είσοδο της εξωγήινης φυλής Scrin στον πλανήτη μας. Η ουσία Tiberium θα έχει εξαπλωθεί πλέον τόσο πολύ ώστε θα φτάσει να απειλεί άμεσα την ανθρωπότητα, κάνοντας τον πλανήτη μία ακατοίκητη ζώνη. Οι GDI θα υπερασπιστούν το μέλλον της γης κι ο Kane θα βάλει ως στόχο να επιτεθεί κατευθείαν στο αρχηγείο τους.
Αλλαγές στο gameplay
Κάθε φυλή στο Command & Conquer 4 θα έχει τρεις classes στις οποίες θα κάνει upgrade. Κάθε class θα διαθέτει μία συγκεκριμένη γκάμα από μονάδες, κτίρια, upgrades και ειδικά όπλα. Οι τρεις classes θα είναι η Offense class, η οποία θα διαθέτει κυρίως τανκς, η defense class στην οποία θα χειρίζεστε αμυντικές μονάδες όπως bunkers, turrets και πεζικό και τέλος η support class με την οποία θα υποστηρίζετε τις μονάδες σας χρησιμοποιώντας αεροπλάνα, οχήματα επισκευών ή άλλες βοηθητικές μονάδες.
Όσο ολοκληρώνετε levels στο campaign και επίσημους online αγώνες, τόσο θα προσθέτετε experience points στο προφίλ σας με τους οποίους θα κάνετε upgrade τις τρεις παραπάνω classes, άρα θα ξεκλειδώνετε νέες μονάδες, νέα κτίρια, upgrades μονάδων καθώς και τα μεγάλα όπλα του παιχνιδιού. Αυτό το σύστημα θα βοηθήσει ιδιαίτερα τους νέους χρήστες να εξοικειωθούν με το gameplay του C&C ξεκινώντας από το μηδέν.
Οι περισσότερες μονάδες που θα χειριστείτε είναι οι ήδη υπάρχουσες που έχουμε δει στα προηγούμενα C&C. Θα υπάρχουν όμως κι ορισμένες προσθήκες, μία από τις οποίες θα είναι το Crawler, ένα MCV νέου τύπου το οποίο θα διαθέτει ανεπτυγμένα αμυντικά συστήματα. Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε μία σημαντική διαφορά η οποία δεν ξέρουμε αν θα γίνει αρεστή ή όχι στους βετεράνους χρήστες. Ότι κι αν χτίζετε, είτε είναι κτίριο, είτε μονάδα ή ακόμα και upgrade, θα προέρχεται από το Crawler, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Multiplayer
Μετά το Red Alert 3, το Co-Op παιχνίδι επιστρέφει για άλλη μια φορά ώστε να μπορείτε με έναν δεύτερο χρήστη να παίξετε το campaign μέχρι το τέλος. Απ' την άλλη, στα online games θα δοθεί έμφαση στη συνεργασία μεταξύ χρηστών, ενώ θα υπάρχουν κι αρκετά objectives τα οποία θα σας δίνουν επιπλέον experience, ώστε να μην έχετε μονίμως στο μυαλό σας την καταστροφή της βάσης του εχθρού (σ.σ. αν κι εδώ που τα λέμε, αν όλα προέρχονται απ' το Crawler τότε σίγουρα το μυαλό σας θα είναι εκεί).
Aποκλειστικά για PC
Το Command & Conquer 4 θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για PC, πιθανότατα διότι η Electronic Arts δεν έμεινε ικανοποιημένη από τις πωλήσεις του στις κονσόλες. Περισσότερες πληροφορίες για την ημερομηνία κυκλοφορίας του όπως επίσης και για το σενάριό του θα αναμένουμε με ανυπομονησία μέσα στους επόμενους μήνες.
ΥΓ. Οχι ρε γαμώτο! Δηλαδή θα το κλείσουμε το subforum εδώ? :armata-sunglasses: