Publisher του Manor Lords: "Οι προγραμματιστές δεν πρέπει να καταρρέουν στη δουλειά"
Να μην γίνει
crunch
, ειδικά όσον αφορά τα updates.
Ο publisher του Manor Lords
υπερασπίστηκε
το Strategy έναντι μιας ανάρτησης που, κατά τη γνώμη του, προωθεί μια προοπτική "ατελείωτης ανάπτυξης" που "προκαλεί αρκετά προβλήματα στη βιομηχανία των video games".
Νωρίτερα φέτος, το Manor Lords κυκλοφόρησε σε early access και το έκανε πολύ επιτυχώς, πουλώντας δύο εκατομμύρια αντίτυπα στις πρώτες τρεις εβδομάδες. Όμως, όπως συμβαίνει με πολλά video games σε early access, το ενδιαφέρον γύρω από αυτό έχει μειωθεί λίγο, εν μέρει επειδή δεν έχουν κυκλοφορήσει συχνά μεγάλες ενημερώσεις από την κυκλοφορία του. Μια ανάρτηση από τον CEO της Hinterland, Raphael van Lierop, δημιουργού του The Long Dark, φάνηκε να επικρίνει ακριβώς αυτό το σημείο στο
LinkedIn
, λέγοντας ότι ενώ "το αγαπούν πραγματικά", υπάρχει "πολύ λίγο περιεχόμενο σε αυτό" και ότι αποτελεί "ένα αρκετά ενδιαφέρον case study για τα εμπόδια ανάπτυξης των Early Access".
Ο Lierop συνέχισε: "Κυκλοφόρησε ως ένα αρκετά δυνατό base video game αλλά χωρίς πολύ περιεχόμενο. Κάτι τέτοιο χρειάζεται είτε μια ποικιλία χαρτών, game modes, είτε κάποιο δυναμισμό για να παραμένει φρέσκο". Το Early Access είναι ένας μαραθώνιος, και όταν κυκλοφορείς πρέπει να έχεις το επόμενο expansion ήδη σχεδόν έτοιμο. Παρόλο που έχει κυκλοφορήσει εδώ και 2.5 μήνες, υπάρχουν τρία σχετικά μικρά updates, χωρίς να προσθέτουν κάποιο επιπλέον περιεχόμενο. Είναι αρκετά δύσκολο να κερδίσεις πίσω το χαμένο ενδιαφέρον του κόσμου”.
Ο Tim Bender, CEO του publisher του Manor Lords, Hooded Horse, διαφώνησε με αυτή τη στάση, απαντώντας στο LinkedIn ότι "Αυτή η νοοτροπία το να δημιουργούνται συνεχώς υψηλές προσδοκίες προκαλεί πρόβλημα στην βιομηχανία των games". Ο Bender εξήγησε ότι πριν την κυκλοφορία μίλησαν με τους προγραμματιστές του Manor Lords και άκουσαν πολλά για "χαμένες ευκαιρίες", αλλά και ότι θα έπρεπε "να τις αγνοήσουν όλες" και "να επικεντρωθούν στο βασικό τους όραμα για το video game, και να θυμούνται ότι ο δρόμος του Early Access είναι μακρύς και δεν πρέπει να αισθάνονται πίεση από τις προσδοκίες των άλλων".
Ο Bender συνέχισε λέγοντας ότι. "Η επιτυχία δεν πρέπει να δημιουργεί έναν συνεχώς αυξανόμενο πήχη νέων προσδοκιών. Δεν πρέπει κάθε video game να στοχεύει να γίνει μια live-service επιτυχία ή αποτυχία. Μια κυκλοφορία δεν πρέπει να ξεκινά έναν συνεχώς επιταχυνόμενο διάδρομο στον οποίο οι προγραμματιστές αναγκάζονται να τρέχουν μέχρι να καταρρεύσει η ψυχική ή σωματική τους υγεία". Είναι ένα αρκετά δυνατό επιχείρημα που πρέπει να γίνει, ειδικά με το πόση πίεση ασκείται στα early access τίτλους, και είναι ωραίο να ξέρουμε ότι ο εκδότης του Manor Lords υποστηρίζει πιο βιώσιμες πρακτικές ανάπτυξης. Ας ελπίσουμε ότι το Manor Lords θα συνεχίσει να παίρνει τον χρόνο του!