Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Prison Architect

More
16 Feb 2016 22:46 #176835 by Αντώνης Δελησάββας


Θέλατε ποτέ να γίνετε αρχιτέκτονας αλλά διάφορες καταστάσεις της ζωής δεν σας άφησαν; Έχετε μια συγκεκριμένη άποψη για το τι σημαίνει δικαιοσύνη και θα θέλατε να έναν εξομοιωτή που να σας επιτρέπει να την δοκιμάσετε και να δείτε ότι όντως θα δούλευε σε μια μικρογραφία της κοινωνίας; Μήπως θα θέλατε να διοικήσετε μια φυλακή; Αν συμφωνείτε με όλα τα παραπάνω τότε το Prison Architect είναι φτιαγμένο για εσάς.

Το Prison Architect είναι στην ουσία ένα strategy της κατηγορίας Construction and management simulation. Με 2D top - down προοπτική έχετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε την δικιά σας φυλακή όπως ακριβώς την θέλετε, ενώ παράλληλα όλες οι διοικητικές αποφάσεις παιρνάνε από τα χέρια σας. Eταιρεία ανάπτυξης και εκδότρια του Prison Architect είναι η ανεξάρτητη Βρετανική εταιρεία Introversion Software. Το Prison Architect ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2011, ενώ η Alpha version έγινε διαθέσιμη τον Σεμπτέμβριο του 2012. Έκτοτε το Prison Architect μπήκε στο Early Access πρόγραμμα του Steam και μέσω crowdfunding τελικά κυκλοφόρησε για PC στις 6 Οκτωβρίου, ενώ σχέδια υπάρχουν για να γίνει port στο PS4, στο Xbox One και στο Xbox 360. Σύντομα θα ανέβει ένα review στο GameWorld.gr όπου θα εξηγήσουμε αναλυτικά όλους τους λόγους που κάνουν το Prison Architect μοναδικό στο είδος του.


"Stand in the ashes of a trillion dead souls and ask the ghosts if honour matters. The silence is your answer".
(Javik - Mass Effect 3)
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Feb 2016 21:46 #177205 by Αντώνης Δελησάββας
Αυτό λοιπόν είναι το Prison Architect . Ένα παιχνίδι που έχει πιάσει το νόημα της διαχείρησης και της δημιουργίας μιας φυλακής, ενώ παράλληλα γίνεται με την υποστήριξη της Introversion Software όλο και καλύτερο.

Μετά το πέρας του review και με την δημιουργία της δεύτερης φυλακής μου, όντας πιο έμπειρος αποφάσισα ότι ο μεγαλύτερος μου στόχος θα ήταν να παρέχω σοφρωνισμό και εκπαίδευση σε μικροεγκληματίες. Αυτοί έχουν το μικρότερο ποσοστό επιθετικότητας και αν το χειριστείτε σωστα, το μεγαλύτερο ποσοστό επανένταξης στην κοινωνία. Παράλληλα δεν πιστεύω πως θα μπορούσα να δημιουργήσω ένα "κολλαστήριο" για άτομα υψηλού κινδύνου άσχετα με το τι πιστεύω πως είναι δίκαιο ή όχι. Όπως και να έχει δημιούργησα τις σωστές δομές για εκπαίδευση τόσο πάνω σε γενικές γνώσεις όσο και για τεχνικές, ενώ έδωσα πολύ σημασία στην καθαριότητα και στα σωστά γεύματα. Είχα μεγάλο ποσοστό πρόωρων αποφυλακίσεων αλλά λόγω μειωμένων μέτρων ασφαλείας είχα και αρκετές αποδράσεις. Με τις ανάγκες των φυλακισμένων να είναι αρκετά εκπληρωμένες και με ελάχιστες φασαρίες κατάλαβα πως οι αποδράσεις οφείλονταν στην ελαστικότητα μου. Η προσωπική μου ηθική και το αίσθημα δικαιοσύνης δεν θα μου επέτρεπαν αυστηρές τιμωρίες σε κάποιον που προσπάθησε να κλέψει κάποτε μια τηλεόραση, ωστόσο οι ένοπλες περιπολίες, οι σχεδόν καθημερινοί ελέγχοι στα κελιά και ένας έξτρα περιμετρικός τοίχος έκαναν τα πράγματα πολύ διαφορετικά για τους ψηφιακούς μου εγκληματίες.

Το θέμα είναι πως το Prison Architect έχει πολλές παραμέτρους, η κάθε μια με διαφορετικές καταλήξεις. Αυτό σημαίνει πως κάθε playthrough σε κάθε παίκτη διαφέρει αρκετά με αποτέλεσμα ο καθένας να έχει την δική του ιστορία από της φυλακής τα σίδερα να εξιστορήσει. Αν έχετε ασχοληθεί με το Prison Architect και έχετε κάποια ενδιαφέρουσα ιστορία να διηγηθείτε νιώστε ελεύθεροι (σε αντίθεση με τους φυλακισμένους σας) να την μοιραστέιτε μαζί μας σε αυτό το topic.

"Stand in the ashes of a trillion dead souls and ask the ghosts if honour matters. The silence is your answer".
(Javik - Mass Effect 3)

Please Log in or Create an account to join the conversation.