Αυτό λοιπόν είναι το Prison Architect
. Ένα παιχνίδι που έχει πιάσει το νόημα της διαχείρησης και της δημιουργίας μιας φυλακής, ενώ παράλληλα γίνεται με την υποστήριξη της Introversion Software όλο και καλύτερο.
Μετά το πέρας του review και με την δημιουργία της δεύτερης φυλακής μου, όντας πιο έμπειρος αποφάσισα ότι ο μεγαλύτερος μου στόχος θα ήταν να παρέχω σοφρωνισμό και εκπαίδευση σε μικροεγκληματίες. Αυτοί έχουν το μικρότερο ποσοστό επιθετικότητας και αν το χειριστείτε σωστα, το μεγαλύτερο ποσοστό επανένταξης στην κοινωνία. Παράλληλα δεν πιστεύω πως θα μπορούσα να δημιουργήσω ένα "κολλαστήριο" για άτομα υψηλού κινδύνου άσχετα με το τι πιστεύω πως είναι δίκαιο ή όχι. Όπως και να έχει δημιούργησα τις σωστές δομές για εκπαίδευση τόσο πάνω σε γενικές γνώσεις όσο και για τεχνικές, ενώ έδωσα πολύ σημασία στην καθαριότητα και στα σωστά γεύματα. Είχα μεγάλο ποσοστό πρόωρων αποφυλακίσεων αλλά λόγω μειωμένων μέτρων ασφαλείας είχα και αρκετές αποδράσεις. Με τις ανάγκες των φυλακισμένων να είναι αρκετά εκπληρωμένες και με ελάχιστες φασαρίες κατάλαβα πως οι αποδράσεις οφείλονταν στην ελαστικότητα μου. Η προσωπική μου ηθική και το αίσθημα δικαιοσύνης δεν θα μου επέτρεπαν αυστηρές τιμωρίες σε κάποιον που προσπάθησε να κλέψει κάποτε μια τηλεόραση, ωστόσο οι ένοπλες περιπολίες, οι σχεδόν καθημερινοί ελέγχοι στα κελιά και ένας έξτρα περιμετρικός τοίχος έκαναν τα πράγματα πολύ διαφορετικά για τους ψηφιακούς μου εγκληματίες.
Το θέμα είναι πως το Prison Architect έχει πολλές παραμέτρους, η κάθε μια με διαφορετικές καταλήξεις. Αυτό σημαίνει πως κάθε playthrough σε κάθε παίκτη διαφέρει αρκετά με αποτέλεσμα ο καθένας να έχει την δική του ιστορία από της φυλακής τα σίδερα να εξιστορήσει. Αν έχετε ασχοληθεί με το Prison Architect και έχετε κάποια ενδιαφέρουσα ιστορία να διηγηθείτε νιώστε ελεύθεροι (σε αντίθεση με τους φυλακισμένους σας) να την μοιραστέιτε μαζί μας σε αυτό το topic.