Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Dune II:Battle for Arrakis

More
25 Apr 2006 19:13 #11442 by Δημήτρης Σκιάννης
Ποιοί από εσάς το έχετε παίξει?Περιττό να πούμε ότι ήταν από τα games που στην ουσία διαμόρφωσαν τα RTS όπως είναι σήμερα!Προσωπικά το έχω κατεβάσει από τα downloads του gamesradio και το ξανατερματίζω...Harkonnen ftw!

Ηταν το πρωτο μου RTS...γύρω στο '98 όταν πρωτοπήρα PC...Αναμνήσεις... :cry:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 May 2006 02:38 #12504 by Γρηγόρης Μωυσίδης
Ye, ήταν πολύ καλό παιχνίδι. Δυστυχώς ατύχησε να κυκλοφορήσει σε μια εποχή όπου το StarCraft είχε ήδη αρχίσει την επέλασή του. Tough luck.

Πάντως από πλευράς υλοποίησης ήταν μια από τις καλύτερες δουλειές που είχαμε δει μέχρι τότε. Στον τομέα των γραφικών (3D) μπορούσε να συγκριθεί (τουλάχιστον εκείνη την εποχή) μόνο ίσως με το Total Annihilation.

Υ.Γ. Θυμάται κανείς τι τέλεια που ήταν τα σκουλίκια; Τόσο τέλεια, που αρκετές φορές έστελνα μόνος μου τα Harversters να μου τα φάνε για να μπορέσω να τα ξαναδώ ακόμα μια φορά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 May 2006 12:32 #12513 by Δημήτρης Σκιάννης
Βρέ καλώς τα τα παιδιά και από τα μέρη μας...Πώς είσθε φίλτατε κ.Strategy HQ? :P

Οσο για τα worms(SHAI-HULUD),ήταν πολύ #@#$΅΅΅΅@$%#@$$@!Πολλές φορές τα σκότωνα για να συνεχίσω την πίστα αλλιώς έτσι και μου έτρωγαν κανένα full harvester ή κανένα devastator(OMG!) τα βρόνταγα και το έκανα re-load... :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Feb 2011 01:09 #89532 by Σωτήρης Σωτηρόπουλος
Αν και το topic είναι κομματάκι αρχαίο, οφείλουμε να επαναφέρουμε την τάξη, just for the record, μιας και υπάρχει μια κάποια σύγχυση.
Το Dune II: Battle for Arrakis κυκλοφόρησε το μακρινό 1992, όταν η Blizzard δεν είχε φανταστεί την λέξη Warcraft ή Starcraft. Το παιχνίδι θεωρείται ο πατέρας των σύγχρονων RTS, εφόσον προσδιόρισε το είδος με την οπτική και το gameplay, όπως και με το interface.



Το 1998 κυκλοφόρησε το ανανεωμένο remake του Dune 2000. Αυτός ήταν ο τίτλος που συνέπεσε χρονικά με την κυκλοφορία του Starcraft, αλλά θα ήταν μάλλον άδικη η όποια σύγκριση. Θα ήταν σαν να βάζουμε στο ίδιο καλάθι τα πρόσφατα remakes των Monkey Island με κάποιο σύγχρονο adventure, όπως το Machinarium ή το Gray Matter... Ιεροσυλία, αν μη τι άλλο...



Κανένα από αυτά δεν ήταν φυσικά τρισδιάστατο. Ο κόσμος του Dune έτρεξε σε τρεις διαστάσεις στο Emperor: Battle for Dune τρία χρόνια αργότερα, το 2001. Ακολουθώντας τις τάσεις τις εποχής δεν κατάφερε να αγγίξει τους προκατόχους του σε κανένα επίπεδο, αλλά είναι ο τελευταίος χρονικά εκπρόσωπος της σειράς και αξίζει να αναφερθεί.

http://cfs1.tistory.com/upload_control/download.blog?fhandle=YmxvZzE0MjZAZnMxLnRpc3RvcnkuY29tOi9hdHRhY2gvMC84Ni5qcGc%3D

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Mar 2013 14:39 #121646 by Κώστας Λάβαρης
Dune II review



Η γενέτειρα των real-time strategy!

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες

-Πάτρικ με ακούς;
-Όχι, έχει σκοτάδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jun 2013 00:20 #126818 by Μάνος Γρυπάρης
Πραγματικά το Dune II όταν είχε κυκλοφορήσει το έπαιξα στην Amiga και χάρηκα την ατμόσφαιρά του. Ήταν το πρώτο real-time strategy. Αυτό "γέννησε" το είδος και αξίζουν τα εύσημα στη Westwood. Μπορεί να είχε τις δυσκολίες του χειρισμού του καθώς έπρεπε να κάνουμε κλικ σε κάθε μονάδα ξεχωριστά, μετά κλικ στην εντολή και ύστερα στο σημείο που θέλουμε (micromanagement σε σημείο αηδίας) αλλά πραγματικά τόσο η παρουσίαση (briefing) πριν από κάθε αποστολή, όσο και τα μικρά βιντεάκια, το lore του Dune βασισμένο στην ταινία και κυρίως η δράση ήταν το κάτι άλλο.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ το "Wormsign", την αντίστροφη μέτρηση της παραγγελίας οχημάτων στο Starport και τις επικές μάχες μεταξύ Atreides, Ordos και Harkonnen. Κυκλοφόρησε το '92 στα PC, οι Amigάδες περιμέναμε ένα χρόνο και τελικά όταν βγήκε το Command & Conquer ως fan της Westwood (και μετά από δύο Doom) άρχισα να μετακομίζω δειλά-δειλά προς PC λόγω της πτώσης της Amiga.

Άλλες εποχές όμως.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.