Αν και το topic είναι κομματάκι αρχαίο, οφείλουμε να επαναφέρουμε την τάξη, just for the record, μιας και υπάρχει μια κάποια σύγχυση.
Το Dune II: Battle for Arrakis κυκλοφόρησε το μακρινό 1992, όταν η Blizzard δεν είχε φανταστεί την λέξη Warcraft ή Starcraft. Το παιχνίδι θεωρείται ο πατέρας των σύγχρονων RTS, εφόσον προσδιόρισε το είδος με την οπτική και το gameplay, όπως και με το interface.
Το 1998 κυκλοφόρησε το ανανεωμένο remake του Dune 2000. Αυτός ήταν ο τίτλος που συνέπεσε χρονικά με την κυκλοφορία του Starcraft, αλλά θα ήταν μάλλον άδικη η όποια σύγκριση. Θα ήταν σαν να βάζουμε στο ίδιο καλάθι τα πρόσφατα remakes των Monkey Island με κάποιο σύγχρονο adventure, όπως το Machinarium ή το Gray Matter... Ιεροσυλία, αν μη τι άλλο...
Κανένα από αυτά δεν ήταν φυσικά τρισδιάστατο. Ο κόσμος του Dune έτρεξε σε τρεις διαστάσεις στο Emperor: Battle for Dune τρία χρόνια αργότερα, το 2001. Ακολουθώντας τις τάσεις τις εποχής δεν κατάφερε να αγγίξει τους προκατόχους του σε κανένα επίπεδο, αλλά είναι ο τελευταίος χρονικά εκπρόσωπος της σειράς και αξίζει να αναφερθεί.
http://cfs1.tistory.com/upload_control/download.blog?fhandle=YmxvZzE0MjZAZnMxLnRpc3RvcnkuY29tOi9hdHRhY2gvMC84Ni5qcGc%3D