Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Τεχνολογικά νέα

More
03 Nov 2018 17:54 #219914 by Βασίλης Καψάλης
chrome.google.com/webstore/detail/picture-in-picture-viewer/efaagmolahogmekmnmkigonhfcdiemnl
πολύ χρήσιμο για να μην αλλάζεις συνέχεια παράθυρα

you see but you do not observe...
The following user(s) said Thank You: Άκης Ζαχαριάδης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Dec 2018 16:01 #222025 by Άκης Ζαχαριάδης
Στη CES 2019 ο νέος Laser 4K προτζέκτορας Cinebeam της LG

LG Electronics θα παρουσιάσει τον προβολέα δεύτερης γενιάς CineBeam Laser 4K, με τεχνολογία Ultra Short Throw (UST) στη CES 2019.

2.500 ANSI lumens και ανάλυση 4K UHD, ο LG CineBeam Laser 4K εξασφαλίζει εξαιρετικά φωτεινές και καθαρές εικόνες και ασυναγώνιστο επίπεδο. Τοποθετημένο 7 ίντσες μακριά, παράγει εικόνα 120 ιντσών, ενω αν τοποθετηθεί λίγο περισσότερο από 2 ίντσες από τον τοίχο για να προβάλει μια διαγώνια εικόνα 90 ιντσών.
Ο προηγμένος προβολέας προσφέρει οπτική ακρίβεια με δυνατότητα προσαρμογής ρυθμίσεων 12 σημείων, εξαλείφοντας την παραμόρφωση της εικόνας που συχνά επηρεάζει άλλους προβολείς UST.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Mar 2019 13:14 - 04 Mar 2019 13:16 #223785 by Άκης Ζαχαριάδης
Η μετεξέλιξη του Game Boy «Αναβιώνει» τη νοσταλγία μας


To Nintendo Flex φέρνει τα 90's στο σήμερα.

Το Game Boy θα κατέχει πάντα μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας και στο άλμπουμ των παιδικών μας αναμνήσεων. Όσο ισχυρά κι αν είναι τα στεγανά γύρω από την αλλαγή της τεχνολογικής εποχής, όσο παραδοσιακοί κι αν είμαστε, όσο κι αν προτιμάμε την συμβατική έκδοσή του, κάθε μετεξέλιξή του άρα και μετάδοση της εικονικής κουλτούρας του στις γενιές που μάς διαδέχτηκαν, είναι καλοδεχούμενη.

Άρα, καλώς μάς όρισε και η νέα έκδοσή του, 30 χρόνια μετά την κυκλοφορία του αυθεντικού, κλάσικ video game, η οποία θα φέρει πια την ονομασία «Nintendo Flex».

Το νέο Game Boy θα έχει το γνώριμο σχήμα της αγαπημένης μας συσκευής, αλλά με πιο έντονες γωνίες, απλοποιημένα χειριστήρια και μια ελαφρά καμπύλη. Αντί για κασέτες, τα παιχνίδια θα φορτώνονται με ένα «στικ» USB, ενώ τα ηχεία θα βρίσκονται περιμετρικά, προσφέροντας καλύτερο ήχο.
Attachments:
Last edit: 04 Mar 2019 13:16 by Άκης Ζαχαριάδης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Mar 2019 14:32 - 12 Mar 2019 14:32 #224008 by Άκης Ζαχαριάδης
Η πρώτη χρεωστική κάρτα με ενσωματωμένο αναγνώστη δακτυλικών αποτυπωμάτων

Την πρώτη χρεωστική κάρτα με ενσωματωμένο αναγνώστη δακτυλικών αποτυπωμάτων ξεκινά δοκιμές η τράπεζα NatWest στο Ηνωμένο Βασίλειο.



Η βρετανική τράπεζα NatWest δοκιμάζει τη χρήση μιας νέας κάρτας πληρωμών NFC με ενσωματωμένο σαρωτή δακτυλικών αποτυπωμάτων. Η δοκιμή θα περιλαμβάνει 200 ​​πελάτες , ξεκινά στα μέσα Απριλίου και θα επιτρέψει στους συμμετέχοντες να πραγματοποιούν πληρωμές NFC (Near Field Communication ή αλλιως “ανέπαφες πληρωμές”) χωρίς να χρειάζεται να εισάγουν ένα PIN ή να υπογράφουν. Το τυπικό όριο των 30 ευρώ που ισχύει για τις ανέπαφες συναλλαγές στο Ηνωμένο Βασίλειο (στην Ελλάδα είναι 25 ευρώ) δεν θα ισχύει όταν χρησιμοποιείται το δακτυλικό αποτύπωμα.

Επί του παρόντος, ο καθένας μπορεί να πραγματοποιήσει μια πληρωμή χωρίς επαφή είτε στο Ηνωμένο Βασίλειο είτε στην Ελλάδα, ακουμπώντας σε ένα τερματικό την κάρτα του που θα πρέπει να υποστηρίζει ανέπαφες πληρωμές. Ως αποτέλεσμα αυτής της έλλειψης ασφάλειας, εφαρμόζεται ένα όριο των 25-30 ευρώ σε τέτοιες πληρωμές (αναλόγως την χώρα), όπου οι έμποροι λιανικής σας ζητούν να τοποθετήσετε την κάρτα σας στον αναγνώστη καρτών (POS) και να εισαγάγετε ένα PIN για αγορές μεγαλύτερες του παραπάνω ορίου (συνήθως αναφέρεται ως “chip και PIN” μέθοδος).

Φαίνεται ότι κάτι θα αλλάξει στην μέθοδο αυτή αφού πραγματοποιούνται οι πρώτες σοβαρές δοκιμές με κάρτες δακτυλικών αποτυπωμάτων. Τα δεδομένα των δακτυλικών αποτυπωμάτων αποθηκεύονται τοπικά στην κάρτα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πληροφορίες ασφαλείας για έναν hacker που να μπορεί να κλέψει από την κεντρική βάση δεδομένων μιας τράπεζας. Φυσικά ότι κλειδώνει ξεκλειδώνει αφού υπάρχει πάντα ο κίνδυνος ένας αρκετά αποφασισμένος κλέφτης να μπορεί να κλέψει και να μιμηθεί το δακτυλικό σας αποτύπωμα, αλλά σύμφωνα με την τράπεζα Natwest, είναι πολύ πιο ασφαλές από ένα PIN που κάποιος θα μπορούσε να μάθει απλά κοιτάζοντας πάνω από τον ώμο σας καθώς τον πληκτρολογείτε.

Ο βιομετρικός έλεγχος ταυτότητας, που ήδη έχει γίνει ένα τυπικό στοιχείο πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου με NFC, παρά τις δοκιμές πιστωτικών καρτών που έχουν διεξαχθεί από το 2015 , δεν κατάφεραν να βρουν ανταπόκριση στις παραδοσιακές τραπεζικές κάρτες. Η Gemalto, η εταιρεία πίσω από τη βιομετρική τεχνολογία της κάρτας, διεξήγαγε μια δοκιμή στη Νότια Αφρική το 2017 καθώς και μια ακόμη πέρυσι με την ιταλική τράπεζα Intesa Sanpaolo. Το πρόβλημα ήταν ότι οι κάρτες απαιτούσαν από τους χρήστες να επισκεφτούν την τράπεζα τους για την εισαγωγή του αποτυπώματος, αντί να το κάνουν μόνοι τους, όπως συμβαίνει με τις υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου.

Η δοκιμή που πραγματοποιεί η NatWest δεν ξεπερνά αυτό το πρόβλημα. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να επισκεφθούν ένα υποκατάστημα της τράπεζάς τους. Σε ένα βίντεο που έχει εκδώσει η κατασκευάστρια εταιρεία Gemalto αναφέρει ότι ελπίζει οι μελλοντικές εκδόσεις του συστήματος θα επιτρέψουν στους πελάτες να χρησιμοποιήσουν το δικό τους τηλέφωνο για να καταχωρήσουν τα δακτυλικά τους αποτυπώματα.

Αυτή η ταλαιπωρία εγείρει το ερώτημα γιατί να είναι αναγκαίες οι βιομετρικές κάρτες, όταν η λειτουργικότητα πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου περιλαμβάνεται σε τόσα πολλά σύγχρονα smartphones με αναγνώστες δακτυλικών αποτυπωμάτων και σαρωτές προσώπου. Όμως, δεδομένου ότι οι τραπεζικές κάρτες παρέχονται δωρεάν σε έναν τραπεζικό λογαριασμό που πληροί τις προϋποθέσεις, το σύστημα αυτό έχει τη δυνατότητα να τίθεται στη διάθεση των χρηστών που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά την αγορά ενός σύγχρονου smartphone.
Attachments:
Last edit: 12 Mar 2019 14:32 by Άκης Ζαχαριάδης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Sep 2020 16:40 #238976 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft άφησε ένα datacenter της στο βυθό της θάλασσας για δύο χρόνια
Το ψάρεψε πριν λίγες ώρες και λειτουργεί.


Η Microsoft λειτουργεί τα τελευταία δύο χρόνια ένα υποβρύχιο datacenter στα 117 πόδια κάτω από την επιφάνεια των νερών γύρω από τα νησιά Orkney της Σκωτίας και φέτος το καλοκαίρι το αλίευσε, το καθάρισε και ολοκλήρωσε με επιτυχία το πείραμά της.

Φαίνεται ότι τα υποβρύχια datacenter είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα επίγεια, ή τουλαχιστον αυτό συνέβη κατά τη διάρκεια αυτής της διετούς δοκιμής. Η ιδέα προτάθηκε στην Microsoft το 2014 κατά τη διάρκεια του Think Week, ενός event κατά το οποίο οι εργαζόμενοι συγκεντρώνονται για να μοιραστούν και να προτείνουν νέες ιδέες, όσο τρελές κι αν αυτές ακούγονται. Το 2015, η ομάδα της Microsoft για το Project Natick απέδειξε ότι ένα υποβρύχιο datacenter δεν ήταν καθόλου τρελό αλλά απολύτως εφικτό όταν λειτούργησε ένα για τρεις μήνες στον ωκεανό. Η απόπειρα έδειξε ότι η ιδέα μπορούσε να πετύχει και η Microsoft ξεκίνησε τις προετοιμασίες για μια δοκιμή σε μεγαλύτερη κλίμακα. Χρησιμοποίησε την Naval Group και τη θυγατρική της, Naval Energies, για να φτιάξουν το datacenter που θα βυθιζόταν στον ωκεανό το 2018, το οποίο και ονόμασαν Northern Isles.

Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Oct 2020 01:13 #240359 by Sotiris Greece
Ταχύτητες από άλλον πλανήτη.

Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Oct 2020 20:50 #240490 by Γιάννης Παπαργυρίου
Η Microsoft έχει σχεδόν νικήσει το Trickbot

Στα πλαίσια συντονισμένης προσπάθειας που ξεκίνησε πριν από περίπου μιάμιση εβδομάδα, η Microsoft κι οι συνεργάτες της έχουν σχεδόν αφοπλίσει ένα botnet το οποίο έχει μολύνει περισσότερες από ένα εκατομμύριο συσκευές από τα τέλη του 2016.

Γνωστό με την ονομασία Trickbot, το δίκτυο χρησιμοποιείται από εγκληματίες για διάφορες παράνομες δραστηριότητες, μεταξύ των οποίων κι η διασπορά ransomware, ένα είδος κακόβουλου λογισμικού που στην ουσία μπλοκάρει το θύμα του από το να έχει πρόσβαση στα αρχεία του, τα οποία κρυπτογραφεί. Ο μόνος τρόπος να αποκρυπτογραφηθούν τα αρχεία αυτά είναι με συγκεκριμένο κωδικό, συνεπώς αυτό που συνήθως γίνεται είναι ότι ο δημιουργός του λογισμικού ζητάει λύτρα, συχνά με τη μορφή Bitcoin, με αντάλλαγμα την αποκρυπτογράφηση των αρχείων του θύματος. Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα, υπάρχει χρονικό όριο για την πληρωμή, διαφορετικά τα αρχεία διαγράφονται για πάντα.

“Οι εγκληματίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν ransomware για να επιτεθούν σε εκλογικά κέντρα ή αποτελέσματα exit poll τη νύχτα των εκλογών, με αποτέλεσμα να καταλάβουν τα σχετικά συστήματα την ιδανική ώρα για να σπείρουν το χάος και τη δυσπιστία” εξηγεί η Microsoft, η οποία ζήτησε κι έλαβε εντολή δικαστηρίου προκειμένου να μπορέσει να συντονίσει τις προσπάθειές της με παρόχους τηλεπικοινωνιών ανά τον κόσμο. Σύμφωνα με την Microsoft, το Trickbot είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο επειδή ο σπονδυλωτός σχεδιασμός του επιτρέπει τη συνεχή του εξέλιξη, καθιστώντας τον εντοπισμό και την αφαίρεση πιο δύσκολο σε σύγκριση με το στατικό κακόβουλο λογισμικό.

Τα προηγούμενα χρόνια, το Trickbot μόλυνε υπολογιστές και συσκευές όπως router. Εκτός από τη διανομή ransomware, με χαρακτηριστική μια περίπτωση όπου διέλυσε όλο το ηλεκτρονικό σύστημα ενός νοσοκομείου στη Γερμανία, το Trickbot χρησιμοποιήθηκε επίσης για το χακάρισμα web browsers με σκοπό την υποκλοπή στοιχείων κατά τη χρήση τραπεζικών ιστοσελίδων, τη διανομή spam και περιπτώσεις spear phishing.

Η Microsoft ανέφερε ότι αρχικά ανακάλυψε 69 σέρβερ οι οποίοι ήταν καίριοι για τη δραστηριότητα του Trickbot. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, κατάφερε να βγάλει 62 από αυτούς offline. “Οι επτά σέρβερ που απομένουν δεν είναι παραδοσιακοί command-and-control σέρβερ αλλά συσκευές που εντάσσονται στο Internet of Things και τις οποίες μόλυνε το Trickbot για να τις χρησιμοποιήσει ως μέρος της δομής του. Αυτές είναι σε διαδικασία απενεργοποίησης. Όπως αναμενόταν, οι εγκληματίες που λειτουργούν το Trickbot έτρεξαν να αντικαταστήσουν τις υποδομές που αδρανοποιήσαμε αρχικά” λέει σε νεότερη ανάρτηση στο blog της.

Μέσω ανίχνευσης που βρίσκεται σε εξέλιξη, η Microsoft ανακάλυψε 59 επιπλέον σέρβερ που προσπάθησαν να αποκρύψουν οι υπεύθυνοι του Trickbot και εν συνεχεία απενεργοποίησε 58 εξ αυτών. Συνολικά λοιπόν έχει ρίξει 120 από τους 128 σέρβερ του Trickbot που ανακάλυψε. Πρόκειται για πρωτοβουλία που είναι ενεργή και η Microsoft θεωρεί ότι οι αριθμοί αργά ή γρήγορα θα αλλάξουν. “Αυτή η δουλειά αποτελεί πρόκληση και ο δρόμος προς την επιτυχία δεν είναι πάντα ευθεία γραμμή” αναφέρει. Ωστόσο έχει καταφέρει γερό χτύπημα στη δράση του Trickbot και είναι αισιόδοξη ότι θα συνεχίσει θετικά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jan 2022 11:27 #260089 by Sotiris Greece
Τηλεόραση 8Κ ανάλυση στις 120" ίντσες από την Hisense μέσω της διεθνής έκθεσης CES.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Jun 2022 10:13 #265076 by Nikos Georgopoulos
Η online λεκτική κακοποίηση στην Ιαπωνία θα τιμωρείται με έως ένα χρόνο φυλάκιση




Και πρόστιμο 2.500 ευρώ. Οι gamers θα πρέπει να είναι ευγενικοί!

Η online λεκτική κακοποίηση στην Ιαπωνία μπορεί πλέον να τιμωρηθεί με φυλάκιση έως και ενός έτους. Η αλλαγή έρχεται ως συνέχεια της δημόσιας συζήτησης σχετικά με την αυτοκτονία της Χάνα Κιμούρα, μίας γνωστής celebrity της χώρας, το 2020.

Η Ιαπωνία αύξησε την τιμωρία για το έγκλημα των «προσβολών», το οποίο τώρα επισύρει πιθανή ποινή φυλάκισης ενός έτους και πρόστιμο 300.000 γιεν (περίπου 2.500 ευρώ). Η παραγραφή έχει επίσης αυξηθεί από ένα έτος σε τρία χρόνια. Προηγουμένως, η μέγιστη ποινή ήταν λιγότερο από τριάντα ημέρες φυλάκιση και πρόστιμο 10.000 γιεν, δηλαδή μόλις...καμιά 70αριά ευρώ.

Η τροποποίηση στον ποινικό κώδικα της Ιαπωνίας εγκρίθηκε τη Δευτέρα από τον κυβερνών συνασπισμό του Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος και του Komeito, που υποστηρίζεται από διάφορα μικρότερα κόμματα και θα τεθεί σε ισχύ 20 ημέρες μετά την ψήφισή του.

Ενώ ισχύει τόσο για διαδικτυακές όσο και για προσβολές του πραγματικού κόσμου, ο δημόσιος διάλογος ξεκίνησε το 2020 μετά την αυτοκτονία της γιαπωνέζας σταρ Hana Kimura, μιας 22χρονης παλαίστριας που συμμετείχε στη ριάλιτι σειρά Terrace House του Netflix. Ο θάνατος της Kimura προκάλεσε οργή σχετικά με την διαδικτυακή κακοποίηση και παρενόχληση που είχε αντιμετωπίσει. Ορισμένα πράγματα τα είχε μοιραστεί στο διαδίκτυο την ίδια ημέρα που πέθανε και οι Ιάπωνες νομοθέτες υποσχέθηκαν να προχωρήσουν γρήγορα τις διαβουλεύσεις σχετικά με την ενημέρωση των νόμων της χώρας, μιας και υπάρχει το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού.

Η τροπολογία εγκρίθηκε μόνο αφού οι νομοθέτες συμφώνησαν να προσθέσουν μια διάταξη, μια ρήτρα «λήξης» τριών ετών που διατάσσει την επανεξέταση των αλλαγών. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το νομοσχέδιο έχει πολλούς αντιπάλους που υποστηρίζουν ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να καταπνίξει την ελευθερία του λόγου και να καταστείλει την κριτική των ισχυρών προσωπικοτήτων.

Υπάρχει επίσης το πανάρχαιο πρόβλημα του τι ακριβώς συνιστά προσβολή. Το άρθρο 231 του Ποινικού Κώδικα της Ιαπωνίας δεν ορίζει πραγματικά τις «προσβολές», λέγοντας: «Όποιος προσβάλλει άλλον δημόσια, ακόμη κι αν δεν ισχυρίζεται γεγονότα, τιμωρείται με φυλάκιση πλημμελήματος χωρίς εργασία ή με ασήμαντη φυλάκιση και πρόστιμο." Η Ιαπωνία έχει επίσης το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης, το οποίο έχει αυστηρότερες ποινές.

"Πρέπει να υπάρχει μια κατευθυντήρια γραμμή που να κάνει διάκριση σχετικά με το τι χαρακτηρίζεται ως προσβολή", δήλωσε στο CNN ο Ιάπωνας δικηγόρος Seiho Cho. «Για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή, ακόμα κι αν κάποιος αποκαλεί τον ηγέτη της Ιαπωνίας ηλίθιο, τότε ίσως σύμφωνα με τον αναθεωρημένο νόμο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως προσβολή».

Μετά την έγκριση της τροπολογίας, η μητέρα της Χάνα Κιμούρα είπε σε συνέντευξη Τύπου ότι πίεσε για την αλλαγή επειδή οι υπάρχουσες ποινές δεν ήταν αρκετά σκληρές. «Ήθελα οι άνθρωποι να ξέρουν ότι αυτό είναι έγκλημα», είπε η Kyoko Kimura.

Please Log in or Create an account to join the conversation.