Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

XNA Game Studio: Προγραμμα δημιουργίας παιχνιδιών

More
20 Aug 2006 05:08 #18296 by Panagiotis Koutelidakis
Χε-χε, ελπίζω να καταλαβαίνεις πως δε θα τα πιάσουν όλοι αυτά...

Πάντως, μην είσαι καθόλου σίγουρος πως δεν είναι ακριβώς αυτό. Εξαιρετικά πετυχημένα πακέτα όπως τα Aurora Toolset και το The Elder Scrolls Construction Set είναι πάνω κάτω αυτό ένα σύστημα χωροδιάταξης με βιβλιοθήκες και scripting language.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a Guest
  • Visitor
  • Visitor
20 Aug 2006 20:05 #18305 by a Guest
Ναι αλλά δεν μπορείς να φτιάξεις ένα racer χρησιμοποιώντας αυτά τα toolset. Μπορείς να φτιάξεις ένα rpg που θα βασίζεται σε αυτές τις μηχανές παιχνιδιών, τίποτα παραπάνω. Αν κάτι δεν υποστηρίζεται από αυτές τις μηχανές πολύ απλά δεν μπορείς να το κάνεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Aug 2006 13:57 #18340 by Panagiotis Koutelidakis
Προφανώς, αλλά σκέψου το εξής: θα μπορούσαν να κάνουν κάτι απλό κι έξυπνο - να συνδιάσουν τη νοοτροπία μιας high-level πλατφόρμας σχεδίασης όπως η Aurora Engine και το δυναμικό του low-level προγραμματισμού, όπως αυτός επιτρέπεται με τη χρήση εντολών που δίνονται στο DirectX και το OpenGL ή την πρόσβαση που έχει στις χαμηλότερες λειτουργίες του συστήματος εκτελέσιμος κώδικας που παράγεται από μια υψηλού επιπέδου γλώσσα προγραμματισμού.

Επί παραδείγματι, ένας χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει μιαν απλή εντολή και να ορίσει ότι αυτό το τρισδιάστατο αντικείμενο θα υπόκειται rendering μ' έναν phong shader, ενώ αυτό το άλλο σώμα θα περνάει raytracing. Ταυτόχρονα, θα μπορεί να χρησιμοποιεί ή και να γράφει εντολές και μηχανές φυσικής για τον υπολογισμό τροχειών. Όπως καταλαβαίνεις: "Imagination is one's own Limit."

EDIT: Όπως αναφέρει και το FAQ της Microsoft ( msdn.microsoft.com/directx/xna/faq/ ):
"XNA Game Studio is based on Visual C# Express 2005 [...]"

Όπως βλέπεις, είναι αρκετά high-level χωρίς να είναι Yet-Another-Off-The-Shelf-Platform. :mrgreen:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Aug 2006 16:18 #18402 by Μάνος Γρυπάρης

RaspK_FOG\ wrote: Λυπάμαι, Μάνο, αλλά υπάρχουν άπειρα εργαλεία για game development. Δυστυχώς, δεν έχουν όλα υψηλές προδιαγραφές, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία τους να είναι σαβούρα, αλλά υπάρχουν όντως μυριάδες τέτοια.

Δεν μιλάω για τα ερασιτεχνικά. Από Shareware μπορείς να βρεις ενα σωρό σαβούρες. Μιλάω για επαγγελματικά εργαλεία. Καμία σοβαρή εταιρεία δεν έκατσε να κάνει επαγγελματική δουλειά όπως κάνει π.χ. η Macromedia ή η Adobe. Επιφυλάσσομαι πάντως να βρω αυτό το πρόγραμμα που έτρεχε σε Amiga γιατί ήταν όντως το καλύτερο για την εποχή του. Ίσως ο Νίκος κι ο Βασίλης να το θυμούνται. Εφτιαχνες Platform και Adventure μέσα σε λίγη ώρα με πολύ καλά γραφικά (σου έδινε τεράστια γκάμα επιλογών) κι ήταν εύχρηστο και πρωτοποριακό.


Όπως είπε κι ο CTT θα είναι πολύ εύχρηστο. Αυτό ανακοίνωσε και η Microsoft στην Press Conference. Ένας απλός χρήστης που ασχολείται με Games λίγους μήνες, θα μπορεί εύκολα να φτιάξει ένα Asteroid, ένα Pacman ή ένα Bulder Dash. Όποιος γνωρίζει από προγραμματισμό θα γράψει αρκετές γραμμές κώδικα και ενδεχομένως να καταφέρει να φτιάξει ένα σύγχρονο Shadow of the Beast ή Turrican (για το τελευταίο υπάρχουν δεκάδες shareware clones, τους έδινε και το PC Master στο DVD του). Ουσιαστικά θέλουν να φτιάξουν ένα πρόγραμμα στο στυλ του Dreamweaver αλλά με πολύ περισσότερες δυνατότητες. Και σε αυτά η Microsoft είναι μανούλα.

8+Σήμερα για να βγει η Beta.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Aug 2006 19:53 #18413 by Panagiotis Koutelidakis
Και μόνο η ανακοίνωση ότι θα βασίζεται σε C# λέει πολλά. Να στο θέσω αλλιώς, δε νομίζω ότι πρόκειται για Dreamweaver, που είναι και το θέμα που συζητάμε, αλλά ένα βήμα πιο κάτω στην πρόσβαση με δυνατότητες να παράγει κανείς υλικό και στο επίπεδο του Dreamweaver (για όσους δεν το ξέρουν ή δεν το πήραν χαμπάρι, low-level λέγεται κάτι που πατάει άμεσα στο μηχάνημα, ενώ high-level κάτι που κάνει τα πράγματα πιο έμμεσα - π.χ. assembly vs. Java).

Όσον αφορά τις εταιρίες, θα διαφωνήσω και πάλι, απλά δεν έφτιαξαν ποτέ κάτι με προσέγγιση τον απλό χρήστη (εδώ έρχονται ξανά στη θύμηση εκφράσεις όπως: "Power User"). Τα περισσότερα πράγματα, μάλιστα, δε βγήκαν ποτέ από τους χώρους παραγωγής των παιχνιδιών. Εδώ έγκειται και η διαφορά: ότι αυτή η μηχανή έχει στηθεί αποκλειστικά για το εμπόριο, και σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a Guest
  • Visitor
  • Visitor
22 Aug 2006 20:53 #18416 by a Guest

Manos\ wrote: Δεν μιλάω για τα ερασιτεχνικά. Από Shareware μπορείς να βρεις ενα σωρό σαβούρες. Μιλάω για επαγγελματικά εργαλεία. Καμία σοβαρή εταιρεία δεν έκατσε να κάνει επαγγελματική δουλειά όπως κάνει π.χ. η Macromedia ή η Adobe. Επιφυλάσσομαι πάντως να βρω αυτό το πρόγραμμα που έτρεχε σε Amiga γιατί ήταν όντως το καλύτερο για την εποχή του. Ίσως ο Νίκος κι ο Βασίλης να το θυμούνται. Εφτιαχνες Platform και Adventure μέσα σε λίγη ώρα με πολύ καλά γραφικά (σου έδινε τεράστια γκάμα επιλογών) κι ήταν εύχρηστο και πρωτοποριακό.


Όπως είπε κι ο CTT θα είναι πολύ εύχρηστο. Αυτό ανακοίνωσε και η Microsoft στην Press Conference. Ένας απλός χρήστης που ασχολείται με Games λίγους μήνες, θα μπορεί εύκολα να φτιάξει ένα Asteroid, ένα Pacman ή ένα Bulder Dash. Όποιος γνωρίζει από προγραμματισμό θα γράψει αρκετές γραμμές κώδικα και ενδεχομένως να καταφέρει να φτιάξει ένα σύγχρονο Shadow of the Beast ή Turrican (για το τελευταίο υπάρχουν δεκάδες shareware clones, τους έδινε και το PC Master στο DVD του). Ουσιαστικά θέλουν να φτιάξουν ένα πρόγραμμα στο στυλ του Dreamweaver αλλά με πολύ περισσότερες δυνατότητες. Και σε αυτά η Microsoft είναι μανούλα.

8+Σήμερα για να βγει η Beta.


Τι εννοείς Μάνο; Ότι τα shareware ή τα ελεύθερα προγράμματα υπολοίπονται κατα κάποιον τρόπο των εμπορικών πακέτων; Ενδιαφέρον μου ακούγεται... είμαι περίεργος να μάθω πως το Linux υπολοίπεται των windows ή ο firefox του IE.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Aug 2006 07:44 #18431 by Panagiotis Koutelidakis
CTT, ο Μάνος αναφερόταν στη shareware σαβούρα που κυκλοφορεί στον τομέα για τον οποίο συζητάμε (και θα ήθελα νά 'ξερα πότε το Linux έγινε ΚΑΙ shareware :lol: ). Από την άλλη, πολύ θα ήθελα να ήξερα γιατί πέρνεις ως δεδομένο ότι ο απλός χρήστης θα πάει καρφί για Halo 2 ή ότι πεπειραμένοι προγραμματιστές, που προφανώς πιθανολογείς ότι μπορούν να έχουν προβλήματα στη χρήση pointers (πράγμα τ' οποίο με κάνει ν' απορώ, για να είμαι ειλικρινής), θα διαθέτει όλες τις βιβλιοθήκες γραφικών και φυσικών μοντέλων...

Να σου θυμίσω ότι το Dreamweaver είναι περίπου στη μέση μεταξύ FrontPage και Notepad, έχοντας πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες κι από τα δύο. Αν, δε, το χρησιμοποιήσεις με πακέτα όπως το CS Suite, οι δυνατότητές του αυξάνονται δραματικά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • a Guest
  • Visitor
  • Visitor
23 Aug 2006 11:41 #18436 by a Guest
Μάλλον δεν ήμουν αρκετά σαφής.... Ναι το Dreamweaver προσφέρει πάρα πολλές δυνατότητες στο να σε βοηθήσει να γράψεις τον κώδικα, δεν πρόκειται όμως να τον γράψει αυτό για σένα. Αυτό που είπα είναι ότι αν χρησιμοποιήσεις το vim ή το notepad η μόνη διαφορά είναι ο χρόνος ανάπτυξης.
Οι pointers είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο το οποίου σου επιτρέπει να κάνεις

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Aug 2006 13:01 #18441 by Μάνος Γρυπάρης
Μίλησα για τα Shareware στην πλειοψηφία τους. Δηλαδή από τα 100 προγράμματα που θα κάτσει να φτιάξει κάποιος για την πλάκα του πόσα θα αξίζουν. 3 με 4? Το Linux είναι φαινόμενο, άστο. To Firefox το έχει η Mozilla Corporation κι υπάρχει ολόκληρος μηχανισμός εκμετάλλευσής του από πίσω (CD, καπελάκια, T-shirts) οπότε όταν υπάρχει σκοπιμότητα για εμπορική εκμετάλλευση εμείς μιλάμε για Shareware? Κι εξαρτάται πως το εννοείς εσύ το Shareware. Για μένα Shareware είναι αυτό που μπορεί να φτιάξει ένας προγραμματιστής με την παρέα του. Όταν δημιουργηθεί εταιρεία και σκοπεύουν κάποιοι να το εκμεταλλευτούν εμπορικά για μένα φεύγει και η ταμπέλα "Shareware". Δηλαδή αν η Adobe διανείμει δωρεάν την έκδοση 3.0 του Photoshop θα την βαφτίσουμε "Shareware"? Εξαρτάται πως το ερμηνεύει ο καθένας.

Εγώ ξέρω ότι έφαγα πάνω από μέρα για να βρω ένα πρόγραμμα μετατροπής AMR σε Mp3 ή M3u σε Mpeg και δεν βρήκα παρά καμιά 10αριά shareware της πλάκας. Όπως επίσης έχω κατεβάσει 4 με 5 χιλιάδες java games για το κινητό μου τηλέφωνο (Nokia 3650), το 99% των οποίων είναι Shareware. Στα πρώτα 100 που έχω τεστάρει δεν έχω κρατήσει κανένα, γιατί μιλάμε για γραφικά εποχής 1980. Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ ότι "στην πλειοψηφία τους είναι σαβούρες". Τα καλά shareware ξεχωρίζουν.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 May 2010 16:23 #71580 by ekfik
κατέυασα το XNA Game Studio και μου ζητάει το visual studio 2008!!! :(

Please Log in or Create an account to join the conversation.