Η Revolut δήλωσε ότι "μπορεί να κλείνει λογαριασμούς σε εξαιρετικές περιπτώσεις"
Θα έχουμε 60 ημέρες να κάνουμε ανάληψη τα χρήματά μας.
Η Revolut έστειλε ενημερωτικό email στους χρήστες της στο οποίο δήλωσε ότι μπορεί να κλείνει τους λογαριασμούς αν παραβιάζουν κάποιους κανόνες και ότι θα πρέπει να κάνουμε ανάληψη τα χρήματά μας μέσα σε 60 ημέρες.
Το ενημερωτικό email λέει τα εξής:
"Στη Revolut, οι υπηρεσίες μας εξελίσσονται συνεχώς. Για να διατυπώσουμε αυτές τις αλλαγές με σαφήνεια, κάνουμε ενημερώσεις στους όρους και προϋποθέσεις μας (T&Cs)".
Αλλαγές στους Προσωπικούς Όρους, συμπεριλαμβάνουν:
Διαδικασίες κλεισίματος λογαριασμού
Administration Fee
Άρνηση ή καθυστέρηση πληρωμών
Νομικές υποχρεώσεις για το μπλοκάρισμα του λογαριασμού σας
Confidentiality
Όλες οι αλλαγές στους Προσωπικούς Όρους παρακάτω θα ισχύσουν από 30-10-2024, συμπεριλαμβανομένων αυτών που σχετίζονται με το Administration Fee.
Αλλαγές στη σελίδα των Fees, συμπεριλαμβανομένων:
Συνάλλαγμα
Αναλήψεις από ΑΤΜ
Αλλαγές στους προσωπικούς όρους
Το Section 4 θα αλλάξει για να περιλαμβάνει επιβεβαίωση τριών βασικών σημείων. Με την αποδοχή των T&Cs μας:
Ενεργείτε για λογαριασμό σας
Είστε ο ιδιοκτήτης όλων των κεφαλαίων που διατηρούνται στον λογαριασμό σας
Έχετε παράσχει ακριβείς πληροφορίες
Διαδικασίες κλεισίματος λογαριασμού
Το Section 6, που καλύπτει τις διαδικασίες κλεισίματος λογαριασμού, έχει επίσης αλλάξει. Οι πληροφορίες σχετικά με τα κλεισίματα που έχουν ξεκινήσει από εμάς μεταφέρονται από το Section 24, το οποίο, μετά από αυτή την αναδιάρθρωση, έχει αλλάξει σε Section 23. Ως αποτέλεσμα, το Section 6 περιλαμβάνει τώρα τα εξής:
Θα σας ζητήσουμε να αποσύρετε οποιοδήποτε υπόλοιπο λογαριασμού έχετε, συμπεριλαμβανομένης της ρευστοποίησης τυχόν άλλων υπολοίπων που έχετε σε άλλους λογαριασμούς Revolut μέσα στην εφαρμογή (για παράδειγμα, οποιοδήποτε υπόλοιπο σε κοινό λογαριασμό ή μετοχές σε λογαριασμό συναλλαγών). Όταν έχετε ρευστοποιήσει τυχόν άλλα υπόλοιπα που έχετε σε άλλους λογαριασμούς Revolut και το υπόλοιπο του λογαριασμού σας είναι μηδέν, θα κλείσουμε τον λογαριασμό σας και θα χάσετε την πρόσβαση στην εφαρμογή, συμπεριλαμβανομένων άλλων λογαριασμών Revolut, υπηρεσιών και οποιωνδήποτε καρτών έχετε.
Εάν κλείσουμε τον λογαριασμό σας σε εξαιρετικές περιπτώσεις, θα μπορείτε μόνο να μετατρέψετε τα κεφάλαιά σας στο βασικό σας νόμισμα, να ρευστοποιήσετε τον λογαριασμό συναλλαγών σας, να πουλήσετε οποιεσδήποτε μετοχές, εμπορεύματα ή άλλα περιουσιακά στοιχεία και να στείλετε χρήματα μέσω εξωτερικής τραπεζικής μεταφοράς πριν κλείσει ο λογαριασμός. Δεν θα μπορείτε να πιστώσετε τον λογαριασμό, να πραγματοποιήσετε πληρωμές με κάρτα, να κάνετε ανάληψη χρημάτων από ΑΤΜ ή να στείλετε χρήματα σε άλλους λογαριασμούς Revolut. Οι εισερχόμενες πληρωμές θα απορριφθούν και θα επιστραφούν στον αποστολέα.
Εάν αποφασίσουμε να κλείσουμε τον λογαριασμό σας με προειδοποίηση:
Θα σας δώσουμε τουλάχιστον 60 ημέρες προειδοποίηση για να αποσύρετε οποιοδήποτε υπόλοιπο λογαριασμού παραμείνει, εκτός εάν υπάρχουν λόγοι που εμποδίζουν τη μεταφορά ή αποφασίσουμε να κλείσουμε τον λογαριασμό σας αμέσως όπως εξηγήθηκε παραπάνω. Από τη στιγμή που θα σας προειδοποιήσουμε, θα έχετε περιορισμένη πρόσβαση στην εφαρμογή. Για την ανάληψη του υπόλοιπου λογαριασμού, θα χρεώσουμε το συνήθη fee μας ανάλογα με το πρόγραμμα σας, υπό την προϋπόθεση ελάχιστου ποσού μεταφοράς 2€ (ή αντίστοιχου στο νόμισμα του λογαριασμού σας Revolut). Εάν θέλετε να αποσύρετε τα χρήματά σας σε διαφορετικό νόμισμα από το νόμισμα που διατηρούμε για εσάς, θα μετατρέψουμε το νόμισμα χρησιμοποιώντας την ισοτιμία που ισχύει τη στιγμή εκείνη, και θα λάβουμε το συνήθη fee μας, πριν σας στείλουμε τα χρήματα.
Τέλος, εάν το υπόλοιπό σας είναι μικρότερο ή ίσο με 2€ (ή το αντίστοιχο στο νόμισμα του λογαριασμού σας Revolut) στο τέλος της περιόδου των 60 ημερών ή πέσει κάτω από αυτό οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το υπόλοιπο θα χρεωθεί αυτόματα και ο λογαριασμός σας θα κλείσει. Μπορείτε να διατηρήσετε περιορισμένη πρόσβαση μόνο για ανάγνωση στην εφαρμογή για να λάβετε αντίγραφα κινήσεων ή άλλες πληροφορίες που σχετίζονται με τον λογαριασμό σας.
Εάν εξακολουθείτε να έχετε υπόλοιπο στον λογαριασμό σας όταν κλείσουμε τον λογαριασμό σας:
Εάν έχουν περάσει 60 ημέρες από τότε που σας ενημερώσαμε ότι επρόκειτο να κλείσουμε τον λογαριασμό σας, θα κλείσουμε τον λογαριασμό σας ακόμα κι αν έχετε υπόλοιπο. Εάν είστε σε πρόγραμμα το οποίο έχετε πληρώσει, θα σας υποβαθμίσουμε σε πρόγραμμα Standard. Θα κρατήσουμε αρκετά χρήματα για να καλύψουμε οποιεσδήποτε πληρωμές εγκρίνατε πριν κλείσει ο λογαριασμός σας. Θα μας οφείλετε επίσης τυχόν χρήματα που μας οφείλατε όσο ο λογαριασμός σας ήταν ανοιχτός.
Πώς μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα χρήματά σας μετά το κλείσιμο του λογαριασμού σας;
Για 8 χρόνια μετά το κλείσιμο του λογαριασμού σας ή τη λήξη της κάρτας Revolut, θα μπορείτε να επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση πελατών (στο
support@revolut.com
) και να τους ζητάτε να σας στείλουν τα χρήματα που διατηρούμε για εσάς και να εξακολουθείτε να μπορείτε να τα αποσύρετε μέσω της εφαρμογής εάν παραμείνει η πρόσβασή σας".